Інтегрований урок з укр. мови та літератури "Систематизація та узагальнення вивченого"

Про матеріал
Інтегрований урок з української мови та літератури "Систематизація та узагальнення вивченого". Життєвий шлях Т. Шевченка з літератури та розділ "Морфологія" з української мови.
Перегляд файлу

 Інтегрований урок з української мови та літератури "Систематизація та узагальнення  вивченого". Життєвий шлях Т. Шевченка з літератури та розділ "Морфологія" з української мови.   

 

 

 

У роботі з текстом, окрім навчально-методичних вказівок, здійснила такий нетрадиційний авторський експеремент.

 Під час уроку «Систематизація та узагальнення вивченого»,провела інтегрований урок з української мови та літератури. З української літератури учні ознайомилися з життєвим та творчим шляхом Т.Г.Шевченка, а з української мови вивчили розділ «Морфологія». Запропонувала учням скласти вірш про долю митця з використанням лише двох-трьох частин мови.

   Результат:                          

                                                   “Слово про Тараса”

                                                       (триптих)

 

                                                                       І

Добрий, красивий,

Лагідний, співчутливий,

Чуйний, сиротливий,

Убогий, щирий,

Здібний, обдарований,

Впертий, сміливий,

Відважний, непокірний,

Товариський, співучий,

Щедрий, рішучий,

Геніальний, національний,

Патріотичний, войовничий,

Молитовний, україномовний,

Високодуховний, пророчий.

            

     ІІ

Гнаний, засуджений,

Арештований, муштрований,

Переслідуваний, заборонений,

Загнаний, зацькований,

Хворобливий, безсилий,

Самотній, вразливий,

Безсмертний! Возвеличений!

Потрібний! Прочитаний!

Шанований! Увіковічений!

Осяйний! Оспіваний!

          

     

 

 

 

 

 

 

                                                                      ІІІ

                                               Любімо! Пам’ятаймо!

                                                Пишаймось!  Цінуймо!

                                                Читаймо! Думаймо!

                                                Навчаймось! Наслідуймо!

                                                Не мовчім! Діймо!

                                                Працюймо! Відстоюймо!

                                                Не цураймось! Об’єднаймось!

                                                Живімо!

                                                Творімо!

                                                 Борімось!

                                                 Перемагаймо!

 

Наша мова не тільки милозвучна, а  багата, глибока та змістовна. Нею можна вразити душу використовуючи лише дві частини мови.

 

 

 Схема запитань щодо аналізу поезії:                            

1.Що ви зрозуміли з тексту?                                    

  2.Чи вдалося автору відтворити життєпис поета?                                   

 3.Які частини мови є у вірші?                                          

 4.Які почуття викликає у вас даний твір?                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: вчителька української мови та літератури Шпиколоського НВК 

 Гайдар Галина Володимирівна                                  

docx
Додано
17 березня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку