До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Інтегрований урок з Я досліджую світ та математики « Пригоди крапельки»

Про матеріал

Інтегрований урок з Я досліджую світ та математики « Пригоди крапельки»

Тема.Я досліджую світ «Як берегти воду?».Математика «Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2».

Мета. Поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; формувати в учнів обчислювальні навички; формувати вміння складати схему та рівності до сюжетних малюнків; учити складати до схеми дві рівності на додавання та дві на віднімання, складати рівності за схемами; закріпити знання складу чисел; формувати навички додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання нуля та віднімання однакових чисел; формувати вміння додавати і віднімати число 2; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково - дослідницької діяльності;розвивати в учнів логічне мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з  Я досліджую світ та математики « Пригоди крапельки»

Тема.Я досліджую світ  «Як берегти воду?».Математика «Додаємо і віднімаємо  числа 0,1,2».

Мета. Поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; формувати в учнів обчислювальні навички; формувати вміння складати схему та рівності до сюжетних малюнків; учити складати до схеми дві рівності на додавання та дві на віднімання, складати рівності за схемами; закріпити знання складу чисел; формувати навички додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання нуля та віднімання однакових чисел; формувати вміння додавати і віднімати число 2; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково - дослідницької діяльності;розвивати в учнів логічне мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Гість прийшов сьогодні в клас,
Щоб послухати всіх нас,
Як умієм рахувати,
Віднімати й додавати.
Тільки гість у нас незвичний ,
Він у нас математичний.
- Привітайте гостей усмішкою та миром.

Девіз уроку:

Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – правильно!
Лічимо – точно!
Пишемо – гарно!

-Сідайте,  будь ласка, починаємо працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь.

Учитель. Любі дітки, на протязі тижня ми з вами подорожували разом з Краплинкою.

Ви вже багато дізналися нового, цікавого, корисного про воду. Вода – це життя. Без води життя гине – в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе  живе на землі потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вона напуває землю, а земля годує людину.

Крапелька надіслала нам вірша. Послухайте його уважно.

На світі законів багато,

Я нагадаю один:

Щоб море не висихало,

Потрібно багато краплин.

  •      Краплинка запрошує вас ще раз полинути в чарівний світ води. За вірно

 виконання завдання Краплинка буде дарувати вам краплинки, які ми будемо збирати в відро. В подорож вирушаємо на транспорті, а на якому, ми дізнаємось відгадавши загадку.

Картинки по запросу картинка ведро Похожее изображение

 

1.Загадка.

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах (потяг)

Учитель. Сьогодні 26  листопада, останній осінній тиждень. Зима вже чекає своєї черги. Ми спостерігали приморозки, тому було прийнято рішення подорожувати на потязі.

Завдання 1. Гра «Веселий потяг»

C:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Паровоз.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Вагоны12.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Вагоны34.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Вагоны56.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Вагоны78.jpg

C:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\Вагоны910.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\789.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\789.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\789.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\456.jpg

C:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\456.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\456.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\123.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\123.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\123.jpgC:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\Веселий потяг\10.jpg

  • Для того, щоб вирушити в подорож Вам потрібно зібрати вагони потяга в порядку

зростання, від найменшого до найбільшого.

  • Відповідно до номера вагона розмістити пасажирів, тварин  та товар.
  • Давайте порахуємо скільки пасажирських вагонів, скільки товарних вагонів,

 скільки вагонів з тваринами?

  • Яких більше пасажирських чи товарних? На скільки?
  • Яких більше вагонів з пасажирами чи з тваринами? На скільки?

Учитель. На потязі ми відправляємося в місто Біллунд Данія. Урок проведемо найбільшому Леголенді світу.

Цікавий факт! Перший у світі Legoland був відкритий 7 липня 1968 році в місті Біллунд (Данія). На сьогодні це найбільший Леголенд у світі, що складається в цілому з більше ніж 46 мільйонів кубиків LEGO різних розмірів. По площі парк займає приблизно 100000 квадратних метрів.

Картинки по запросу картинки леголенд дания

Завдання 2. Робота в парі. Гра «Будівництво Lego – світу»

  • Збудувати вежу в правильній послідовності. Кожній правильний відповіді

відповідає певний колір цеглинки. За вірно та якісно збудовану вежу отримаєте

краплинку.

C:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\45233667_1913302285417817_1233128502736191488_n.jpg C:\Users\Юля\Desktop\КОНСПЕКТИ\математика\Урок 33\45263871_1913302305417815_4175836044354125824_n.jpg

  • Що  вам нагадує кольорова гама утворених цеглинок? (Веселка)
  • Скільки кольорів має веселка? А у нас? Якого кольору не вистачає? (Фіолетовий)
  • Скажіть чому саме веселку ми будували? (Веселка – це атмосферне оптичне

 явище, що спостерігається у разі освітлення сонцем безлічі крапельок під час дощу або туману, або після дощу. Внаслідок заломлення сонячних променів у краплинах води під час дощу на небі з’являється  кольорова дуга.)

  • Краплинка дуже задоволена, що ви знаєте як утворюється веселка, тому дарує

 вам  краплинку.

Картинки по запросу картинки радуга

Завдання 3. Вікторина «Чого без чого не буває?»

Дощу не буває без... (хмари).

Снігу не буває без... (морозу).

Завірюхи не буває без... (снігу, вітру).

Льоду не буває без... (води, морозу).

Бурульки не буває без... (відлиги).

Ковзанки не буває без... (льоду).

Зими не буває без... (морозу).

III. Ознайомлення з новим матеріалом

1. Вступне слово вчителя

Сьогодні на уроці ми здійснимо уявну подорож на потязі. Нас буде супроводжувати Краплинка. В подорожі ми з вами будемо удосконалювати знання і вміння при додаванні та відніманні чисел 0, 1, 2.Повторимо назви компонентів при додаванні та відніманні. Узагальнимо знання з теми «Подорож краплинки» , складемо правила користування водою та що треба робити, щоб економічно використовувати воду. Продовжимо виховувати шанобливе ставлення один до одного, продовжимо вдосконалювати навички роботи в парах.

     2. Усно. «Знайди зайве»

C:\Users\Юля\Desktop\игры апрель\Для уроків\Знайди зайве\1.jpgC:\Users\Юля\Desktop\игры апрель\Для уроків\Знайди зайве\2.jpg

  • Яка тваринка «зайва»? Чому?
  • Скажіть, будь ласка, заєць, білка мавпа – дикі чи свійські тварини? Чому?
  • А ведмеді, лосі, їжаки, дикі чи свійські тварини?

Учитель. Зошит свій я розгортаю,

                  Навскоси його кладу.

                  Ручку правильно тримаю,

                  Буду я писати вправно,

                  Сяду прямо, не зігнуся,

                 До роботи вже беруся.

Завдання 1. Каліграфічна хвилинка «Конкурс красунь»

  • Давайте пригадаємо, який сьогодні день тижня? (Понеділок)
  • Який порядковий номер понеділка? (1)
  • Через клітиночку пишемо красиво та каліграфічно цифру 1.
  • Пам’ятаємо, яких правил потрібно дотримуватися працюючи в зошиті.
  1. Сиди прямо, без напруги, плечі на одному рівні.
  2. Повністю займай сидіння стільця, попереком притискайся до спинки.
  3. Притискатися до краю парти забороняється.
  4. Нахилятися низько під час письма і читання можна чи ні?
  5. Повністю упирайся в підлогу ступнями ніг.

Алгоритм написання цифри 1.

Одиниця, як годиться

Шлях свій починає

З середини клітини.

Далі  у верхній правий

Куточок клітини мандрує.

А потім на нижню лінійку

На серединку крокує.

Тут і ми шлях припиняємо

Першу одиничку маємо.

  • Обмінюємось  з сусідом по парті зошитами та найкрасивішій одиничці одягаємо

 корону.

2. Музична фізкультхвилинка «Райдуга»

3.Робота з підручником ( стор.52)

Завдання 1. Знайди значення виразу.

9-0=9                          5-1=4

5-5=0                          6-6=0

3-3=0                          0+8=8

7+0=7                         7+1=8

  • Краплинка дарує крапельку.

Поки клас працює над завданням 1, троє учнів працюють за індивідуальними картками.

Склади та розвяжи приклади

C:\Users\Юля\Desktop\игры лето\Склади приклади\31444563_178814386270600_5651913254838992896_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\игры лето\Склади приклади\31454158_178814469603925_808612749788577792_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\игры лето\Склади приклади\31503412_178814389603933_8189686971937849344_n.jpg

Завдання 2. Знайди значення виразів за схемами.

8+2= 8+1+1=9+1=10

8-2=8-1-1=7-1=6

  • Ще одна краплинка до нашого відра.

Завдання 3. Добери до малюнка схему та вираз. (7-3=4)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Гра « Після дощику»

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35671560_1091399017665041_1160138552902680576_n.jpg

9 разів – стрибаємо через калюжі

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35519794_1091399270998349_155420564201144320_n.jpg

6 разів – блимаємо оченятами, радість переповнює нас, що можемо спостерігати веселку

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35686739_1091398960998380_6252821197214449664_n.jpg

5 разів – кружляємо літаком, намагаємось доторкнутися до веселки

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35653829_1091399147665028_7249783531541364736_n.jpg

10 разів – крокуємо до річки

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35686642_1091398944331715_366646656386465792_n.jpg

7 разів – перепливаємо річку

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35682368_1091399310998345_5685199504786063360_n.jpg

3 рази – стрибаємо як зайчики, обсихаємо на сонечку

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35557512_1091399077665035_1660877687452860416_n.jpg

4 рази –  побачили чаплю, стрибаємо на лівій нозі

C:\Users\Юля\Desktop\Дидактичні ігри 2\Після дощику\35461379_1091399034331706_8226671601043636224_n.jpg

8 разів – опинилися на галявині, роблять кругові оберти головою, милуються красою природи.

-Краплинка розхвилювалась і вирішила подарувати кожному по маленькій краплинці.

  1. Самостійна робота на картках

C:\Users\Юля\Desktop\МЕТЕМАТИЧЕСКИЕ ГРИБЫ\22090069_1864478033616606_7832482465056657624_n.jpg

  1. Складання правил бережливого та економного відношення до води.

Населення на землі за останні 100 років збільшилось у 4 рази, а використання води

 — у 7 разів? Сьогодні вже більше 2 мільярдів людей у 40 країнах відчувають нестачу води… А до 2050 року на землі для потреб людей треба буде на 22 % води більше, ніж її є сьогодні в природі! Просто треба воду використовувати раціонально. А бездумне, недбале використання води приводить до забруднення. І щоб очиститись воді під землею, потрібні тисячоліття!

Правила економії води.

  • При чищені зубів користуйтесь водою із індивідуального стаканчика. І воду

 зекономите і так гігієнічніше.

  • Посуд мийте  у перекритій пробкою мийці.
  • Приймаючи ванну не допускайте  протоку води через переливну трубу.
  • А краще купатися під душем, так гігієнічніше.
  • Заради чашки чаю чи кави не кип’ятіть  повний чайник води.
  • Якщо виникли неполадки у водогоні, негайно викликайте аварійну службу.

Поетична хвилинка

C:\Users\Юля\Desktop\игры апрель\Дидактичні ігри\Вода в нашому житті\20.jpg

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

    Сьогодні на уроці ми зробили свій вклад в збереження води на планеті Земля. Краплинка до краплинки і за урок ми змогли зібрати ціле відро питної води. Склали правила економного використання води в побуті, якими будемо користуватися в повсякденному житті. Якщо кожна людина буде заощаджувати та раціонально використовувати воду, то ми зможемо зберігти життя на планеті. Удосконалювали свої математичні знання додаючи та віднімаючи числа 0,1,2.

  • Якщо цей урок був для вас пізнавальним, повчальним , то додайте свою краплинку

 до відра.

Картинки по запросу підсумок урокуhttps://3.bp.blogspot.com/-riC5tB34aO0/W0R3Fs99xVI/AAAAAAAATE0/1ZoM445XtGEBuH1H5_bSSuOY9-zxB1UnwCLcBGAs/s200/%25D0%25B2%25D0%25B4%25D0%25BE%25D0%25BC%25D0%25B0.jpghttps://1.bp.blogspot.com/-FRgw_JjYMvk/W0R3FO0NlOI/AAAAAAAATEw/DHJeHzwfFBc6589R7cRrPuFeC1mmWGbTwCLcBGAs/s200/%25D0%25BC%25D0%25B5%25D0%25BD%25D1%2596.jpghttps://4.bp.blogspot.com/-W12pfaFcmEk/W0R3F_rsHlI/AAAAAAAATE4/o9g3oyemNsMHaIR4NR00aYNVdGdmlLuwQCLcBGAs/s200/%25D1%2581%25D0%25BA%25D0%25BB%25D0%25B0%25D0%25B4%25D0%25BD%25D0%25BE.jpg

  • Я дуже вдячна вам за плідну співпрацю, і підготувала для вас солодощі.
  • Хто може прочитати назву цукерок? (Сніжок)
  • Чому саме цими цукерками я вас пригостила? (Тема тижня «Пригоди краплинки»,

а сніжок – це твердий стан води)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку