Інтегрований урок з Я досліджую світ та математики « Пригоди крапельки»
Тема.Я досліджую світ «Як берегти воду?».Математика «Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2».
Мета. Поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; формувати в учнів обчислювальні навички; формувати вміння складати схему та рівності до сюжетних малюнків; учити складати до схеми дві рівності на додавання та дві на віднімання, складати рівності за схемами; закріпити знання складу чисел; формувати навички додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання нуля та віднімання однакових чисел; формувати вміння додавати і віднімати число 2; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково - дослідницької діяльності;розвивати в учнів логічне мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.
Інтегрований урок з Я досліджую світ та математики « Пригоди крапельки»
Тема.Я досліджую світ «Як берегти воду?».Математика «Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2».
Мета. Поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; формувати в учнів обчислювальні навички; формувати вміння складати схему та рівності до сюжетних малюнків; учити складати до схеми дві рівності на додавання та дві на віднімання, складати рівності за схемами; закріпити знання складу чисел; формувати навички додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання нуля та віднімання однакових чисел; формувати вміння додавати і віднімати число 2; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково - дослідницької діяльності;розвивати в учнів логічне мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Гість прийшов сьогодні в клас,
Щоб послухати всіх нас,
Як умієм рахувати,
Віднімати й додавати.
Тільки гість у нас незвичний ,
Він у нас математичний.
- Привітайте гостей усмішкою та миром.
Девіз уроку:
Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – правильно!
Лічимо – точно!
Пишемо – гарно!
-Сідайте, будь ласка, починаємо працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь.
Учитель. Любі дітки, на протязі тижня ми з вами подорожували разом з Краплинкою.
Ви вже багато дізналися нового, цікавого, корисного про воду. Вода – це життя. Без води життя гине – в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе живе на землі потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вона напуває землю, а земля годує людину.
Крапелька надіслала нам вірша. Послухайте його уважно.
На світі законів багато,
Я нагадаю один:
Щоб море не висихало,
Потрібно багато краплин.
виконання завдання Краплинка буде дарувати вам краплинки, які ми будемо збирати в відро. В подорож вирушаємо на транспорті, а на якому, ми дізнаємось відгадавши загадку.
1.Загадка.
Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах (потяг)
Учитель. Сьогодні 26 листопада, останній осінній тиждень. Зима вже чекає своєї черги. Ми спостерігали приморозки, тому було прийнято рішення подорожувати на потязі.
Завдання 1. Гра «Веселий потяг»
зростання, від найменшого до найбільшого.
скільки вагонів з тваринами?
Учитель. На потязі ми відправляємося в місто Біллунд Данія. Урок проведемо найбільшому Леголенді світу.
Цікавий факт! Перший у світі Legoland був відкритий 7 липня 1968 році в місті Біллунд (Данія). На сьогодні це найбільший Леголенд у світі, що складається в цілому з більше ніж 46 мільйонів кубиків LEGO різних розмірів. По площі парк займає приблизно 100000 квадратних метрів.
Завдання 2. Робота в парі. Гра «Будівництво Lego – світу»
відповідає певний колір цеглинки. За вірно та якісно збудовану вежу отримаєте
краплинку.
явище, що спостерігається у разі освітлення сонцем безлічі крапельок під час дощу або туману, або після дощу. Внаслідок заломлення сонячних променів у краплинах води під час дощу на небі з’являється кольорова дуга.)
вам краплинку.
Завдання 3. Вікторина «Чого без чого не буває?»
Дощу не буває без... (хмари).
Снігу не буває без... (морозу).
Завірюхи не буває без... (снігу, вітру).
Льоду не буває без... (води, морозу).
Бурульки не буває без... (відлиги).
Ковзанки не буває без... (льоду).
Зими не буває без... (морозу).
III. Ознайомлення з новим матеріалом
1. Вступне слово вчителя
Сьогодні на уроці ми здійснимо уявну подорож на потязі. Нас буде супроводжувати Краплинка. В подорожі ми з вами будемо удосконалювати знання і вміння при додаванні та відніманні чисел 0, 1, 2.Повторимо назви компонентів при додаванні та відніманні. Узагальнимо знання з теми «Подорож краплинки» , складемо правила користування водою та що треба робити, щоб економічно використовувати воду. Продовжимо виховувати шанобливе ставлення один до одного, продовжимо вдосконалювати навички роботи в парах.
2. Усно. «Знайди зайве»
Учитель. Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу.
Ручку правильно тримаю,
Буду я писати вправно,
Сяду прямо, не зігнуся,
До роботи вже беруся.
Завдання 1. Каліграфічна хвилинка «Конкурс красунь»
Алгоритм написання цифри 1.
Одиниця, як годиться
Шлях свій починає
З середини клітини.
Далі у верхній правий
Куточок клітини мандрує.
А потім на нижню лінійку
На серединку крокує.
Тут і ми шлях припиняємо
Першу одиничку маємо.
корону.
2. Музична фізкультхвилинка «Райдуга»
3.Робота з підручником ( стор.52)
Завдання 1. Знайди значення виразу.
9-0=9 5-1=4
5-5=0 6-6=0
3-3=0 0+8=8
7+0=7 7+1=8
Поки клас працює над завданням 1, троє учнів працюють за індивідуальними картками.
Склади та розв’яжи приклади
Завдання 2. Знайди значення виразів за схемами.
8+2= 8+1+1=9+1=10
8-2=8-1-1=7-1=6
Завдання 3. Добери до малюнка схему та вираз. (7-3=4)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
|
9 разів – стрибаємо через калюжі |
|
6 разів – блимаємо оченятами, радість переповнює нас, що можемо спостерігати веселку |
|
5 разів – кружляємо літаком, намагаємось доторкнутися до веселки |
|
10 разів – крокуємо до річки |
|
7 разів – перепливаємо річку |
|
3 рази – стрибаємо як зайчики, обсихаємо на сонечку |
|
4 рази – побачили чаплю, стрибаємо на лівій нозі |
|
8 разів – опинилися на галявині, роблять кругові оберти головою, милуються красою природи. |
-Краплинка розхвилювалась і вирішила подарувати кожному по маленькій краплинці.
Населення на землі за останні 100 років збільшилось у 4 рази, а використання води
— у 7 разів? Сьогодні вже більше 2 мільярдів людей у 40 країнах відчувають нестачу води… А до 2050 року на землі для потреб людей треба буде на 22 % води більше, ніж її є сьогодні в природі! Просто треба воду використовувати раціонально. А бездумне, недбале використання води приводить до забруднення. І щоб очиститись воді під землею, потрібні тисячоліття!
Правила економії води.
зекономите і так гігієнічніше.
Поетична хвилинка
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
Сьогодні на уроці ми зробили свій вклад в збереження води на планеті Земля. Краплинка до краплинки і за урок ми змогли зібрати ціле відро питної води. Склали правила економного використання води в побуті, якими будемо користуватися в повсякденному житті. Якщо кожна людина буде заощаджувати та раціонально використовувати воду, то ми зможемо зберігти життя на планеті. Удосконалювали свої математичні знання додаючи та віднімаючи числа 0,1,2.
до відра.
а сніжок – це твердий стан води)
|
|
|
|
|
|