На уроці діти вчаться писати букву «З», поєднувати її з іншими буквами; вдосконалюють навички звукового аналізу слів; розвивають зв'язне мовлення, образне мислення, відчуття гармонії в природі, музиці, мистецтві.
О.І. Боричевська,
вчитель початкових класів ЗОШ № 6
Інтегрований урок у 1-А класі з теми «Зима - Білосніжка»
(навчання грамоти - письмо, музика, образотворче мистецтво)
Урок. Зима – Білосніжка
Мета: вчити учнів писати букву «З», поєднувати її з іншими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; закріпити навички правопису власних і загальних іменників; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, відчуття гармонії в природі, музиці, мистецтві; виховувати спостережливість, вміння бачити красу навколишнього середовища, почуття любові до рідного краю.
Обладнання: сюжетний малюнок «Зима», малюнок зайчика, зимові пейзажі, звукові схеми, аудіозапис « Пори року», альбом «Образотворче мистецтво» для 1 класу, ( Демчак С.М.), презентація «Сніжиночки», мікрофон, фломастери, олівці.
Тип уроку: інтегрований
(навчання грамоти - письмо, музика, образотворче мистецтво)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Сьогодні у нас незвичайний урок,
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну прекрасну, в країну чудову,
Що на нас так чекає й збагачує мову.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
( Відповіді дітей: активні, старанні, зібрані, уважні.)
Стало біло навкруги .
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди.
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я… (показ ілюстрації або слайду)
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Сріблясті та легкі казковою зимою.
Що за малі метелики кружляють над тобою? ( Сніжинки )
ІV. Актуалізація опорних знань
Ось сніжинку я знімаю,
І завдання прочитаю.
[З’ і, н, а], [з, о, ш, и, т]. Серед цих слів, знайдіть ті, що відповідають схемі [- 0 -], [= 0 – 0 ], [= 0 - - 0 ].
V. Робота над новим матеріалом.
1. Порівняння рукописної і друкованої великої букви «З».
- Що в них спільного, що – відмінного?
- На яку цифру схожа буква «З»?
2. Письмо великої букви.
ФІЗХВИЛИНКА
Пальчикова гімнастика « Зайчик» ( Указівний та середній пальці почергово згинаються та розгинаються )
1. Білий зайчик сів і жде,
Спритно вушками пряде.
Мої любі пальчики.
Зими злякалися
І порозбігалися.( Кожним пальцем по черзі «давати» щогла)
Наступну сніжинку відшукаємо,
Швидше завдання читаємо.
( верхнє, середнє, нижнє з’єднання)
- Прочитайте речення.
- Скільки слів у реченні?
- Як пишеться перше слово в реченні?
( обведіть кожне слово в реченні та запишіть у наступного рядку).
( У л.с. зар.з м.ро.но. )
П’яту зірочку шукаю,
Вам завдання прочитаю.
ВІРШ
Закружляли сніжинки, як веселії … (пушинки)
Наче зграї білих …(мух),
Як м’який холодний … (пух).
Все навколо – біла … (казка)
Не злякай її, … ( будь ласка )
ФІЗХВИЛИНКА
VI. Практична робота.
Одного разу сестриці не послухали свого батька Діда Мороза і вирішили втекти. Він розсердився на них і перетворив на краплинки води. Допомогти їм знову можуть тільки діти. Для цього вам потрібно намалювати сніжинки. А за це сніжинки обіцяли на канікулах випасти білесеньким, м’якесеньким сніжком, щоб порадувати нашу дітвору.
VII. Підсумок уроку.
Гра «Продовжіть речення»
Додатки
|
= 0 - 0 |
= 0 - - 0 |