БРЕЙН – РИНГ
Правила
В класичному варіанті "Брейн-Рингу" одночасно грають дві команди (дана система дозволяє залучити одразу 4) , кожна з яких складається з шести чоловік.
Ведучий зачитує питання. Після того, як прочитано весь текст запитання включається брейн-система і/або подається команда "Час". Після звукового або світлового сигналу, команда може натиснути на кнопку або іншим способом повідомити про бажання відповісти на запитання, якщо це було обумовлено раніше.
Якщо команда натиснула на кнопку до сигналу, фіксується "фальстарт" і команда втрачає право відповідати на це запитання. У цьому випадку інша команда може відповідати в будь-який момент до закінчення часу на обдумування (20 секунд або час, який залишився до кінця хвилини). Якщо обидві граючі команди натискають кнопки до сигналу, фальстарт фіксується тільки у команди, яка натиснула першою. За правильну відповідь команда отримує одне очко. Команди мають право не відповідати на запитання.
Бої проводяться на фіксовану кількість запитань або до того моменту, коли одна з команд "візьме" певну кількість запитань. У першому випадку командам задається певна кількість запитань (3, 5, 7 і т.д.).
Якщо по закінченню бою рахунок нічийний, то задаються додаткові запитання, до тих пір, коли одна з команд дасть правильну відповідь. В іншому випадку бій продовжується до певної кількості (обумовлену раніше) запитань взятих одної командою.В такому випадку кількість заданих запитань буде невідомою.
СВОЯ ГРА
Питання для «Своєї гри» відрізняються від питань для «Що? Де? Коли?» і «Брейн-рингу». У «своїй грі» немає фальстартів, тобто відповісти можна в будь-який момент, навіть під час читання питання. У зв'язку з цим питання для «Своєї гри» сформульовані таким чином, щоби питальне, а точніше вказівне слово стояло на самому початку. У результаті питання стають схожими на твердження.
Правила гри
1. Змагання проводиться між окремими гравцями. У «Своїй грі» традиційно беруть участь три особи.
2. Кожний бій складається з декількох раундів. Кожний раунд складається з п'ятьох питань, об'єднаних спільною темою. Кожне питання має свій рівень складності, відповідний до номіналу в 10, 20,30,40 і 50 балів.
3. Бали, набрані в кожному раунді, підсумовуються.
4. Завдання гравців – дати правильну відповідь на запитання, поставлене ведучим раніше суперників. У разі виконання цих умов гравець одержує кількість балів, відповідну до номіналу питання. Якщо гравець відповідає неправильно, він одержує негативну кількість балів, відповідно до вартості питання. Якщо гравець не ризикує відповідати, він нічого не заробляє, але й нічого не втрачає.
5. Питання в кожній темі зачитується ведучим за зростанням рівня складності.
6. Гравець повідомляє ведучого про своє бажання відповісти на запитання, натискаючи кнопку (плескаючи в долоні). Право відповісти надається гравцеві, який першим натиснув кнопку. Гравець може повідомити про своє бажання відповідати в будь-який момент після оголошення теми й номіналу питання. У випадку неправильної відповіді першого гравця правом відповіді може скористатися другий, потім – третій.
7. На обмірковування кожного питання ведучий дає не більше 5 секунд.
8. У той момент, коли гравець повідомляє про своє бажання відповісти, ведучий припиняє читати питання й приймає відповідь.
9. Переможцем бою вважається гравець, який заробив найбільшу кількість балів.
Крім того в ході гри можуть бути спеціальні питання – «Кіт в мішку», «Питання-аукціон» і «Питання від…».
БРЕЙН – РИНГ
Правила
В класичному варіанті "Брейн-Рингу" одночасно грають дві команди, кожна з яких складається з шести чоловік.
Ведучий зачитує питання. Після того, як прочитано весь текст запитання включається брейн-система і/або подається команда "Час". Після звукового або світлового сигналу, команда може натиснути на кнопку або іншим способом повідомити про бажання відповісти на запитання, якщо це було обумовлено раніше.
Якщо команда натиснула на кнопку до сигналу, фіксується "фальстарт" і команда втрачає право відповідати на це запитання. У цьому випадку інша команда може відповідати в будь-який момент до закінчення часу на обдумування (20 секунд або час, який залишився до кінця хвилини). Якщо обидві граючі команди натискають кнопки до сигналу, фальстарт фіксується тільки у команди, яка натиснула першою. За правильну відповідь команда отримує одне очко. Команди мають право не відповідати на запитання.
Бої проводяться на фіксовану кількість запитань або до того моменту, коли одна з команд "візьме" певну кількість запитань. У першому випадку командам задається певна кількість запитань (3, 5, 7 і т.д.).
Якщо по закінченню бою рахунок нічийний, то задаються додаткові запитання, до тих пір, коли одна з команд дасть правильну відповідь. В іншому випадку бій продовжується до певної кількості (обумовлену раніше) запитань взятих одної командою.В такому випадку кількість заданих запитань буде невідомою.
СВОЯ ГРА
Питання для «Своєї гри» відрізняються від питань для «Що? Де? Коли?» і «Брейн-рингу». У «своїй грі» немає фальстартів, тобто відповісти можна в будь-який момент, навіть під час читання питання. У зв’язку з цим питання для «Своєї гри» сформульовані таким чином, щоби питальне, а точніше вказівне слово стояло на самому початку. У результаті питання стають схожими на твердження.
Правила гри
Крім того в ході гри можуть бути спеціальні питання – «Кіт в мішку», «Питання-аукціон» і «Питання від…».