“Шляхи підвищення ефективності знань уроків виробничого навчання за професією «Адміністратор, секретар керівника»

Про матеріал
Майстер виробничого навчання сьогодення завжди у пошуку. Він має навчити здобувачів освіти мислити, критично оцінювати дійсність, мати та відстоювати власну думку, виробляти індивідуальний стиль майбутнього кваліфікованого працівника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Шляхи підвищення ефективності знань уроків виробничого навчання за професією «Адміністратор, секретар керівника»Підготувала майстер в/н. Тетяна Бандилко

Номер слайду 2

Шляхи підвищення якості знань на уроках виробничого навчання02 Активність, самостійність, творчість, здатність адаптуватися до стрімких змін у світі – ці риси особистості стають найважливішими на сучасному етапі розвитку. Їх формування вимагає нових підходів до процесу навчання.  Навчити  дітей  вчитися,  прищепити  їм  стійкий  інтерес до  знань, прагнення  самостійно  збагачуватися  ними – таке  завдання    постає перед майстрами виробничого навчання.   Майстер виробничого навчання сьогодення завжди  у  пошуку.  Він  має  навчити  здобувачів освіти  мислити,  критично оцінювати дійсність,  мати  і відстоювати  власну  думку,  виробляти  індивідуальний стиль майбутнього кваліфікованого працівника. Чим більше дітям віддаєш ти, тим більше лишиться тобі.

Номер слайду 3

02 Підручники, навчальні посібники. Комп'ютерна техніка, медіазасоби. Реальні об'єкти виробництва, споруди. Засоби навчання:

Номер слайду 4

02 Для підвищення ефективності знань учнів виробниче навчання проводжу з використанням інноваційних методів навчання («інтелектуальна розминка», «спіймай помилку», «мозковий штурм», «займи позицію», «продовж речення», «гронування», «коло думок», «так чи ні», «чиста дошка»). Нетрадиційними є й форми проведення занять: семінари, інтегровані уроки, уроки-диспути, заочні подорожі, віртуальні екскурсії, ділові ігри. На таких заняттях створюється ситуація довіри та успіху, і за таких обставин дитина розкривається, може повірити у свої можливості, реалізуватися як творча особистість, сміливо продемонструвати свої здібності. Завдяки ефективно обраним інноваційним педагогічним технологіям, методам та прийомам, можна формувати ключові компетентності здобувачів освіти, необхідні для гідного життя в суспільстві.

Номер слайду 5

02 Сучасні заняття – це заняття з використанням інтерактивних форм та методів навчання. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких кожен здобувач освіти відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Дискусійне навчання. Колективно –групове навчання. Ситуативнемоделювання Кооперативне навчання. Метод “Прес”“Займи позицію”“Дерево вражень”“Неперервна шкала думок”Обговорення проблеми в загальному колі“Мікрофон”“Мозковий штурм”“Навчаючись-навчаю сам”Робота в парах“Карусель”Два-чотири-всі разом. Ротаційні “трійки”“Акваріум”Робота в малих групах. Рольові ігриІмітаційні ігри. Спрощене судове слухання

Номер слайду 6

02Інтерактивніформи та методи навчання“мікрофон”незакінчені реченняробота в парахробота в малих групахдискусіярольові ігри“мозковий штурм”“карусель”“акваріум”“ажурна пилка”аналіз ситуаціїрозв’язання проблем

Номер слайду 7

Методична робота02 Використову сучасні методи навчання. Метод «6 капелюшків»Метод Кола Вена. Метод «Фішбоун»Метод «Асоціативний кущ»Метод «Прес»

Номер слайду 8

Методична робота02 Використовую цікаві методики та прийоми «Ромашка Блума», “Кубування”, «Дерево припущень», «Кошик ідей»

Номер слайду 9

02 Для забезпечення дистанційного навчання учнів створюю власні веб-ресурси та використовую інші веб-ресурси на свій вибір. При цьому обов'язково надаю учням рекомендації щодо використання ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо. Щоб привчати дітей до академічної доброчесності, важливо завжди давати коректні посилання на джерела використаної інформації. Найголовнішим критерієм вибору інструментів для організації дистанційного навчання має бути відповідність поставленим методичним цілям, тобто те, наскільки певний сервіс чи ресурс уможливлює досягнення очікуваних результатів навчання в дистанційному форматі. При цьому бажано також урахувати універсальність цих інструментів, щоб скоротити кількість різних платформ, які використовуються для навчання.

Номер слайду 10

Методична робота02 Використовую формувальне оцінювання. Техніки формувального оцінюванняІндекс-картки для узагальнення або запитань. Сигнали рукою. Дві зірки й побажання (взаємооцінювання)Світлофор. Мовні зразки (підказки)Трихвилинна пауза. Техніка «тижневий звіт»На думку Наталії Морзе «Якщо уявити учнів в образі рослин, то зовнішня (підсумкова) оцінка, прийнятна для традиційного навчання, – це процес простого вимірювання їх зросту. Результати вимірювань будуть цікавими для порівняння та аналізу, але вони самі по собі не впливають на ріст рослин. Формувальне оцінювання, навпаки, схоже на підживлення і полив рослин. Тим самим безпосередньо впливає на їх ріст."

Номер слайду 11

03 Досвід використання ІКТДля спільної роботи. Для онлайн-зустрічей. Для фідбеку. Специфіка дистанційного навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, інтернет-ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації місту, способи реалізації тих чи інших методів і організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи.

Номер слайду 12

03 Дистанційні заняття, застосування ІКТ в навчанніЗ метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм можна застосовувати засоби дистанційного навчання:для відеотрансляцій навчальних занять: Zoom, Google Meet, Skype;для організації освітнього процесу в рамках класів: Google Classroom, Moodle, Teams;віртуальні ресурси для організації навчання: Padlet, Miro;для формувального оцінювання: Learning. Apps, Mentimeter, Kahoot тощо.

Номер слайду 13

03 Застосовую

Номер слайду 14

05 Результати діяльностіРезультатом моєї діяльності є випускник, який не тільки володіє знаннями, уміннями та навичками з предмета, але й уміє формулювати власну точку зору, відстоювати свою позицію, співпрацювати в групі, колективі, мати коло однодумців, бути комунікабельною, толерантною особистістю. Динаміка росту успішності при навчанні здобувачів освіти за різними методиками

Номер слайду 15

Систематично підвищую свій професійний рівень, займаюся самоосвітою: беру участь у вебінарах, онлайн-навчаннях, семінарах, майстер-класах тощо. Проводжу вікторини, майстер-класи, створюємо міні-проекти, сприяють розширенню знань здобувачів освіти з виробничого навчання, вдосконалюють акторські, декламаторські, організаторські здібності.

Номер слайду 16

Готуючись до кожного уроку, я завжди керуюся словами А. Макаренка: «Діти – це живе життя і життя прекрасне, і ставиться до них треба, як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на навчання, радість і обов’язок відповідальності». Використовуючи сучасні типи занять та методичні прийоми, намагаюся будувати свою роботу методично грамотно, продумано, щоб готувати до життя високоінтелектуальних, освічених, креативних, творчо розвинених особистостей, формувати у здобувачів освіти основні компетентності, виховувати патріота своєї країни. Висновок

Номер слайду 17

«Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти» А. Дистерверг

pptx
Додав(-ла)
Бандилко Таня
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку