Інтелектуальна гра для учнів

Про матеріал
Ітелектуальна гра для учнів 3 класу Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ Мета: - уточнити знання учнів про навколишню дійсність; - визвати пізнавальні інтереси до поданих завдань; - розвивати вміння концентрувати увагу, пам`ять, мову; - спонукати учнів до придбання нових знань; - розширяти коло знань про Україну, українську мову; - виховувати любов до України, почуття патріотизму, гордості за країну, любов до української мови. В грі приймають участь 2 команди по 5 - 6 учнів. Завдання підібрані з тем різних предметів 3 класу. Між турами гри учні виконують художні номери.
Перегляд файлу

Ітелектуальна гра для учнів 3 класу

Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ

Мета: -   уточнити знання учнів про навколишню дійсність;

-         визвати пізнавальні інтереси до поданих завдань;

-         розвивати вміння концентрувати увагу, пам`ять, мову;

-         спонукати учнів до придбання нових знань;

-         розширяти коло знань про Україну, українську мову;

-         виховувати любов до України, почуття патріотизму, гордості за країну, любов до української мови. 

В грі приймають участь 2 команди по 5 - 6 учнів. Завдання підібрані з тем   різних предметів 3 класу. Між турами гри учні виконують художні номери.

ХІД ГРИ

I.  Переклад. Як сказати українською мовою.(Можливі варіанти синонімів)

1. Хлопотать о семье (клопотати, турбуватися, піклуватися,бідкатися про родину, сім`ю )

2. Сообразительный ребёнок (кмітлива, тямуща, метикувати, розумна дитина)

3. Окружающий мир (навколишній світ)

4. Настойчивый ученик (наполегливий, настирливий, настійливий, стійкий учень)

5. Аккуратная тетрадь (охайний зошит)

6. Обидный поступок (образливий вчинок)

7. Интересное объявление (цікаве оголошення)

8. Трудный вопрос (складне, важке питання)

9. Начальный уровень (початковий рівень)

10. Трудолюбивые ученики (працьовиті учні)

11. Баловаться на уроке (пустувати,бавитися, бешкетувати на уроці )

12. Посчитать кисточки (порахувати, полічити пензлики)

13. Детский рассказ ( дитяче оповідання, розповідь)

14. Цветной рисунок (кольоровий малюнок)

15. Большие соревнования (великі змагання)

16. Хищный зверь (хижа тварина)

17. Старый тополь (стара тополя)

18. Новое колесо (нове колесо)

19. Маленький фартук (маленький фартух)

20. Лунный свет (місячне сяйво)

 II. Етнокультурознавчий словник. Що це таке? На екрані  слова та варіанти відповідей.

1. Дідух

а) старий чоловік, який живе на Поліссі;

б) сніп, який ставили за старим звичаєм у кутку хати перед Різдвом;

в) духм`яний пиріг, що випікали бабусі напередодні Нового року.

 

2. Баклага

а) великий баклажан, який вивів відомий агроном Мастеренко;

б) невелика дерев`яна або металева плоска посудина для зберігання води

або іншої речовини;

в) кладова для овочів, яку робили з глиняної цегли.

 

3. Карафа

а) те саме, що й графин;

б) каравай до святкового столу;

в) назва виду папуги.

 

4. Запаска

а) український національний жіночий одяг для обгортання стану замість

спідниці;

б)  великі запаси овочів та фруктів на зиму в селі;

в) невеличкий поясок для підтримки штанів.

 

III. Назвіть по буквах слово. (По 2 слова кожній команді, 1слово – запасне). Кожен член команди по черзі називає букву почутого слова. Потім слово з‘являється.

 

-         аналізувати

-         акомпанувати

-         Батьківщина

-         кольоровий

-         бадьорий

 

IV Природа України. На екрані розташовані питання та варіанти відповідей.

  1. Рослини

1)     Як називають машину для сіяння насіння?

а) віялка                         б) сіялка              в) комбайн

2) Яка рослина дає самі великі плоди?

а) кавун                        б) капуста             в) гарбуз

3) Як називається  сама велика ягода?

а) кавун                        б) черешня           в) слива

4) З чого отримують ізюм?

а) з вишні                     б) з смородини  в) з винограду

5) Як називається висушена трава для тварин?

а) солома                     б) гербарій           в) сіно

6) Назвіть осінню квітку.

а) айстра            б) троянда           в)тюльпан

 

2.  Тварини

1) В який час доби сплять їжаки?

а) вранці                   б) удень               в) вночі

2) Що станеться з бджолою після того, як вона ужалить?

а) загине                   б) поповзе           в) відпочине

до вулика                 і полетить

3) Як дятел дістає комах із стовбура дерева? За допомогою:

а) лап               б) крил                  в) язика

4) Ким стане головастик, коли виросте?

а) мухою           б) жабою             в) комаром

5) В яку пору року у зайчихи з`являються зайченята-«листопадники»?

а) навесні          б) влітку               в) восени

6) Як називається хижак, схожий на собаку?

а) вовк               б) рись                 в) тигр

 

3. Професії, ремесла

1) Чим займається бондар? Виготовляє:

а) човни            б) бочки             в) меблі

2) Як називають зображення природи, місцевості?

а) пейзаж         б) натурморт       в) портрет

3) Який інструмент потрібен для пиляння деревини?

а) напилок        б) молоток      в) пила

4) Що додають в тісто, щоб воно підійшло?

а) воду               б) дріжджі      в) борошно

5) Як називається підприємсто для будування і ремонту кораблів?

а) фабрика       б) майстерня    в) верф

6) Як називається рибальська снасть?

а) сітка             б) плітка            в) сумка

 

V Так - ні. Подумайте, чи згодні ви з висловлюванням.

1. Україна розташована в Африці.

2. Україна за розмірами більше Англії.

3. В Україні живуть люди різних національностей.

4. По чисельності населення Україна більше Росії.

 

Фотопитання

5. Ви бачите портрет Ю.Гагаріна. ( Портрет Т.Шевченко)

6. Ви бачити людей в грузинських національних костюмах (укр.)

7. Ці люди ветеринари (доярки)

8. Це Л.Українка – видатна письменниця України.

VI Україна в числах. Більше – менше.

 

  1. Скільки звірів розмістилось в казковій рукавичці? (*)
  2. Скільки ви знаєте героїв казки «Дружні звірі»? (*)
  3. Скільки областей в Україні? (**)
  4. Скільки річок в Україні? (**)
  5. Скільки різних національностей проживає в Україні? (**)
  6. Скільки першокласників в нашій гімназії вчаться українською

мовою? (**)

 

VII Складіть меню з українських страв. Виберіть з поданих на картках  страв українські.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, узвар, пиріг з гарбузом, міліна (=пиріг з сиром).

 

VIII Подорож по Україні.

 

Погляньте на мапу і назвіть географічні об‘єкти, що виділено іншим кольором.

(ріка Дніпро, Азівське море, Карпатські гори, м.Бердянськ).

 

IX Поясни фразеологізми. Команда витягує картки з фразеологізмами.

1)     І швець, і жнець, і на дуду грець.

2)     Ні за холодну воду не візьметься.

3)     Глек розбитий.

4)     В`ється в`юном

docx
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку