Мукачівський кооперативний торговельно-економічний коледж
Сценарій проведення інтелектуальної гри-конкурсу «Найрозумніший»
«Der klugste»
з дисципліни
«Іноземна мова (німецька)»
на тему:
«НІМЕЧЧИНА»
Проводить викладач: Хвостенко Н.В.
Пояснювальна записка
Гра-конкурс «Найрозумніший» проводиться з дисципліни «Іноземна мова (німецька)» на тему: «Німеччина» із студентами 1 курсу всіх спеціальностей для визначення кращого знавця німецької мови.
Метою проведення даної гри є:
Обладнання: мультимедійне обладнання, презентація, відео ролики, програма дистанційного навчання «Deutsch Deluxe», турнірна таблиця на моніторі комп`ютера, «Чорна скринька», картки з позитивним імпульсом на день, стрічки з німецькою символікою.
Гра включає в себе сім турів.
І тур – «Візитна картка» - знайомство з учасниками гри. Кожний учасник повинен представитись, коротко розказати про себе (ім`я, вік, де навчається, хобі, інтереси). Розповіді оцінюються максимально в 3 бали.
ІІ тур – «Бліц-турнір». В цьому турі конкурсантам надається 25 запитань, на які вони повинні дати швидку відповідь. В цьому турі враховується як швидкість, так і правильність відповіді. Кожна вірна відповідь оцінюється 1 балом. Максимальна кількість балів – 25.
ІІІ тур – «Вікно в світ». На екрані з`являється лише елемент визначної пам`ятки Німеччини, яку відповідно коротко характеризує викладач, а учасникам необхідно вгадати визначну пам`ятку, яка скрита на екрані. Всього гравці повинні відгадати 7 визначних місць Німеччини. За кожну вірну відповідь – 1 бал. Максимальна кількість балів -7.
ІV тур - «Портретна галерея». Гравці повинні відгадати портрети 8 видатних людей Німеччини (поетів, письменників, музикантів, спортсменів, політиків), які поступово з`являються на екрані. За кожну правильну відповідь учасники отримують 2 бали. Максимальна кількість балів – 16.
V тур – «Відео запитання». Гравці повинні переглянути 2 відео питання про свята Німеччини. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали. Максимальна кількість балів – 4.
VІ тур – «Чорна скринька». Конкурсантам потрібно відгадати, що саме сховано у чорній скриньці. Вірна відповідь оцінюється 3 балами.
VІІ тур – «Хто швидше?». На завершення конкурсу учасникам пропонується як найшвидше скласти вислів (прислів`я), що є вкрай важливим для всіх, хто хоче бути освіченим і вивчити щонайбільше мов. Вірна відповідь оцінюється в 2 бали.
Отже, максимальну кількість балів, яку можуть отримати учасники за всі сім турів – 60 балів.
Після кожного проведеного туру на екрані з`являється турнірна таблиця з результатами досягнень кожного з учасників гри. Отже, оцінювання буде об`єктивним, прозорим, гравці самі зможуть відслідковувати кількість балів, яку вони отримують впродовж гри-конкурсу.
Гра закінчилася. Асистент показує результати останнього туру на таблиці в комп`ютері. Викладач підводить підсумки конкурсу, оголошує переможців та вручає призи.
Викладач дякує всім за гру.
Хід гри-конкурсу
І. Організаційна частина.
- Привітання учасників конкурсу.
Guten Tag liebe Studenten, Gäste! Na, wie geht׳s?
Ich freue mich, euch zu sehen.
Herzlich willkommen zu unserem Spiel “Der Klugste”
Heute führen wir das Spiel für Deutschkenner durch.
Sie haben heute Möglichkeit, zum besten Kenner Deutschlands zu werden. Das bestimmen wir am Ende.
ІІ. Оголошення теми, мети.
Ein positiver Impuls für den Tag: “Ich mag mich und andere. Ich arbeite gut mit anderen zusammen, ich bin konstruktiv und helfe gerne. Es fällt mir leicht, andere zur guten Zusammenarbeit zu gewinnen”.
Ziel (Мета):
Fremde Sprache lernt man dann,
Dass man Freundschaft halten kann.
Völker müssen sich verstehen,
Wollen sie eines Weges gehen!
Die Deutsche ist sehr schwer,
Doch sie gefällt uns, Studenten, sehr.
Wir lesen, sprechen, singen viel –
Und bald erreichen wir das Ziel.
Das Thema heißt „Deutschland“ Heute sprechen wir über Deutschland.
Через криваве теперішнє
До золотого майбутнього» (Прапор Німеччини)
ІІІ. Основна частина
Das Spiel besteht aus 7 Runden. Jede Runde hat bestimmte Punkten. Für das Spiel bekommen die Teilnehmer 60 Punkten.
Bitte, hören Sie aufmerksam zu! Ich wünsche Ihnen viel Erfolg und Hals und Beinbruch!
Wir beginnen unser Spiel
І тур – die erste Runde heiβt “Visitenkarte”( Bekanntschaft)
Jeder Teilnehmer erzählt kurz über sich selbst. (Name, Vorname, Alter, Studium, Hobby). Sie haben Zeit nur 5 Minuten.
Перший тур «Візитівка». Знайомство з учасниками гри. Max- 3 бали.
ІІ тур – die zweite Runde “Blitz-Fragen”. Das ist die lexikalische, mündliche Aufgabe. Sie sollen auf meine 25 Fragen antworten. Ihre Antwort muss deutlich , sehr schnell und richtig sein. Jede richtige Antwort bringt euch 1 Punkt.
Другий тур це «Бліцтурнір». Лінгво-країнознавче завдання. Максимальна кількість балів -25.
Die Blitzfragen:
ІІІ тур – die dritte Runde heiβt “Fenster in die Welt”
Третій тур гри «Вікно в світ». Визначні пам`ятки Німеччини. Maксимальна кількість балів - 7.
Schaut bitte diese Fotofragmente an und sagt:”Welche Sehenswürdigkeiten Deutschlands sind das?”
ІV тур – die nӓchste vierte Runde heiβt “Berühmte Deutsche”
Четвертим туром є «Портретна галерея». Видатні люди Німеччини. Maксимальна кількість балів - 16.
Das sind berühmte Menschen Deutschlands. Man zeigt die Porträts von bekannten Dichtern, Schriftstellern, Musikern, Politikern, Sportlern.
V тур – die fünfte Runde ist “Videofrage” – über die Feiertage Deutschlands.
П׳ятий тур «Відеозапитання». Свята Німеччини. Maксимальна кількість балів - 4.
Die Teilnehmer sehen sich 2 Videofragmente an und dann beantworten die Frage “Welches Fest ist das?”
VІ тур – “Schwarze Kiste” «Чорна скринька» - шостий тур конкурсу. Maксимальна кількість балів - 3.
Achtung, Achtung!!! Die Schwarze Kiste.
1) Ist diese Sache essbar? Ist das zum Essen?
2) Kann man das trinken?
3) Kann man diese Sache anziehen?
4) Ist diese Sache weltbekannt ?
5) Ist das ein Spielzeug? u.s.w.
VІІ тур – die letzte siebente Runde heiβt “Wer ist der Schnellste?”
Останній, сьомий тур називається «Хто швидше?». Прислів`я. Maксимальна кількість балів - 2.
Die Studenten müssen sehr schnell das Sprichtwort über die deutsche Sprache bilden.
“Wer fremde Sprache nicht kennt, weiß nichts von seiner eigenen” (J.W.Goethe)
ІV. Підведення підсумків гри-конкурсу.
Нагородження переможців.
Also, liebe Teilnehmer, unser spannender Wettbewerb ist zu Ende. Es ist Zeit, Schlussfolgerungen zu machen. Ich möchte betonen, dass alle Studenten heute aktiv, klug, tolerant, kreativ waren. Heute demonstrieren sie uns gute Kenntnisse über Deutschland. Also…
Die dritte Stelle………
Die zweite Stelle……..
Die erste Stelle……….
Diese Spieler waren heute die besten. Ich gratuliere Ihnen herzlich.
Bis zum nächsten Mal. Alles Gute!!!
Ключ до завдань
ІІІ тур – «Визначні пам`ятки Німеччини»
1 – Бранденбурзькі ворота.
2 – Телевежа
3 – Музейний острів
4 – Рейхстаг
5 – Кельнський собор
6 – «Чорний ліс»
7 – Замок «Шарлотенбург»
ІV тур – «Видатні люди Німеччини»
1 – Й. Гете. |
5 – В. Моцарт |
2 – Л. Бетховен. |
6 – А.Меркель |
3 – Г.Гайне |
7 – Й. Бах |
4 – Ф. Шіллер |
8 – М. Шумахер |
V тур – « Відео запитання»
1 – Свято пива «Октоберфест»
2 – Кельнський карнавал
VІ тур – «Чорна скринька»
1 – Сушена риба
2 – Жувальна гумка
3 - Долар
VІІ тур – « Хто швидше. Прислів`я»
Wer fremde Sprache nicht kennt, weiß nichts von seiner eigenen.