Інтелектуальна гра «Кращий дизайнер»

Про матеріал
Інтелектуальна гра «Кращий дизайнер» розроблена з метою активізувати пізнавальну діяльність студентів; розвивати творчі, комунікативні, креативні здібності студентів; виховувати зацікавленість обраним предметом та інформатикою як навчальними дисциплінами. Занятяя розвиває навики пошуку, обробки та використання інформації; вміння користуватися комп’ютером, працювати на сайтах в мережі Інтернет, створювати плакати у Microsoft Visio Professional, презентації у PowerPoint та буклет у Publisher.
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Кращий дизайнер»

 

 

Спрямованість

Інформатика

Кількість

20 – 25 студентів

Тип

Квест

Місце проведення

Комп’ютерний клас з доступом до Інтернету

Автор

Маюк Роман Андрійович

Завдання

Методичні завдання: активізувати пізнавальну діяльність студентів; розвивати творчі, комунікативні, креативні здібності студентів; виховувати зацікавленість обраним предметом та інформатикою як навчальними дисциплінами.

Вміння та навички, що формуються: пошук, обробка та використання інформації; вміння користуватися комп’ютером, працювати  на сайтах в мережі Інтернет, створювати плакати  у Microsoft Visio Professional, презентації у PowerPoint та буклет у Publisher.

Результат

Створення сторінки навчального закладу у Вікіпедії.

Створення презентацій у рамках обраної теми.

Створення рекламного буклету у Microsoft Publisher .

Створення рекламного плакату у Microsoft Visio Professional.

Створення візитних карток у Microsoft Word.

Інтернет-ресурси

http://www.xcooptex.ks.ua/ (Херсон. кооперативний екон.-правовий коледж )

http://kntu.net.ua/  (Сайт ХНТУ)

http://nkatk.com/ ( Сайт Новоках. колледж ТДАУ)

http://ksu.kherson.ua/ (Херсонський державний університет)

http://www.google.com.ua/ (Пошукова система Google)

 

Мета

Пошук інформації в Інтернеті та подальша робота з нею (проаналізувати, систематизувати її та розмістити у веб-енциклопедії).

Центральне завдання:

Знайти цікаві факти, теми, новини у рамках обраної дисципліни, які умотивують  студента поглиблено вивчати предмет.

 

 

 

 

Порядок роботи:

  1.    Розбийтеся на групи по 5 чоловік у кожній.
  2.    Кожен з членів групи повинен вибрати собі одну з ролей. У кожного - своя роль, ролі не повинні повторюватися! Кожна роль припускає виконання певних завдань, упоратися з якими вам допоможуть корисні посилання в Інтернеті. Після виконання всіх завдань члени групи звітують про пророблену роботу, обговорюють результати роботи.

 

 

РОЛІ

1. Ви – аналітики, які вивчають діючі веб-сайти освітніх ресурсів. Ваше завдання - проаналізувати, наскільки корисний зміст цих сайтів для студентів, які особливості є в кожного сайту, що, на Вашу думку, не варто розміщувати на освітньому сайті. 

Також за допомогою засобів MS Word створити привабливу статтю про свій навчальний заклад (використовуючи малюнки, фотографії, заливку, таблиці, рамки, різні шрифти, діаграми, автофігури і т.д.) . Допоміжну інформацію можливо взяти на сайті Вашого закладу.

2. Ви – веб-дизайнери, які займаються створенням та художнім оформленням веб-сайтів. Ваше завдання – створити сторінку Вашого навчального закладу у Вікіпедії.

 

3. Ви – інформаційні архітектори, які займаються проектуванням інформаційного простору веб-сайтів, структуруванням інформації, що буде представлена на сайті. Ваше завдання – познайомитися з основними елементами веб-сторінки та за допомогою MS Power Point створити презентацію Вашого навчального закладу. Допоміжну інформацію можливо взяти на сайті Вашого закладу.

4. Дизайнер. Ваше завдання – створити інформаційний буклет вашого навчального закладу у MS Publisher та демонстраційний плакат розміру  А1 у програмі MS Visio. Допоміжну інформацію можливо взяти на сайті Вашого закладу, або у аналітика використовуючи засоби ЛОМ.

5. Ви – керівник проекту. Ви розподіляєте ролі серед членів своєї групи, окреслюєте завдання для кожного, перевіряєте їх виконання, здійснюєте загальне керівництво. Допоміжне завдання – створити 10 візитних карток Вашого закладу засобами MS Word.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План презентації проекту:

  1.    Керівник проекту називає свою роль, роль кожного члена групи, дає загальну характеристику ролям (чим займаються люди, які мають дану професію, яке було завдання вашої групи). Демонструє загальну презентацію.
  2.    Для презентації проекту слід підготувати буклет у Ms Publisher  про Ваш проект, плакат у MS Visio, візитні картки та статтю про навчальний заклад у MS Word, презентацію у MS Power Point  та статтю у Вікіпедії.

Представити кінцевий продукт Вашої діяльності й пояснити, чому він створений саме таким (якими принципами ви користувалися при його створенні).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.)
Додано
15 березня 2021
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку