інтелектуальна гра "Найрозумніший"

Про матеріал
сприяти різносторонньому розвитку учнів, зміцненню їх знань з різних дисциплін, виникненню внутрішніх мотивів навчання; забезпечити активність, зацікавленість учнів; виховувати інтерес до вивчення точних наук, сприяти підвищенню загальної культури учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього Мудрим ніхто не родився, а навчився

Номер слайду 2

Номер слайду 3

1. Скринька для зберігання коштовностей: а) тумбочка; б) шафа; в) шкатулка; г) коробочка.

Номер слайду 4

2. Якими словами закінчується прислів’я “Учення світ, а …”? а) темнота - товариш; б) невчення тьма; в) знання - сила; г) сила є – розуму нетреба.

Номер слайду 5

3. Як водії називають автомобільне кермо? а) бублик; б) сушка; в) баранка; г) рогалик.

Номер слайду 6

4. Що використовують безсовісні спортсмени для покращення результату? а) допінг; б) моторчик; в) ворожіння; г) скипидар.

Номер слайду 7

5. При падінні чого прийнято загадувати бажання? а) температури; б) зірки; в) дисципліни; г) курсу гривні.

Номер слайду 8

6. Яке із цих словосполучень є назвою групи? а) Не з тієї ноги; б) У кого треба; в) Ногу звело; г) Костяна нога.

Номер слайду 9

7. Як називається збірник географічних карт? а) шпатель; б) сифон; в) сатин; г) атлас.

Номер слайду 10

8. Який колір не є кольором веселки? а) оранжевий; б) рожевий; в) зелений; г) фіолетовий.

Номер слайду 11

9. Що показує суддя футболісту, роблячи попередження? а) жовту картку; б) язик; в) паспорт; г) квиток.

Номер слайду 12

10. Скільки вушок у трьох кошенят? а) 3; б) 5; в) 8; г) 6.

Номер слайду 13

11. Третій день тижня… а) вівторок; б) середа; в) четвер; г) п’ятниця.

Номер слайду 14

12. Четверта нота нотного стану… а) ре; б) мі; в) фа; г) ля.

Номер слайду 15

13. Що можна приготувати, але не можна з’їсти? а) суп; б) уроки; в) салат; г) деталь.

Номер слайду 16

14. Улюблений звук учня. а) дзвінок; б) мелодія; в) сигнал; г) сирена.

Номер слайду 17

15. Пристрій для визначення сторін горизонту. а) термометр; б) барометр; в) компас; г) годинник.

Номер слайду 18

Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього Мудрим ніхто не родився, а навчився

Номер слайду 19

1 5 4 5 1 4

Номер слайду 20

А Л И Н А К

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Українська мова Основи здоров’я Математика Природа Спорт Загадки Історія Світова література Мульт-фільми Секрет Українська література Техніка

Номер слайду 23

Які є види речень за метою висловлювання? Категорія “Українська мова” а) означення, додаток, обставина; в) розповідні, питальні, спонукальні. б) підмет, присудок, звертання;

Номер слайду 24

Які є види речень за метою висловлювання? Категорія “Українська мова” а) означення, додаток, обставина; в) розповідні, питальні, спонукальні. б) підмет, присудок, звертання;

Номер слайду 25

Категорія “Українська мова” Які є типи мовлення? а) художній, науковий, публіцистичний; б) розповідь, опис, роздум; в) офіційно-діловий, церковний.

Номер слайду 26

Категорія “Українська мова” Які є типи мовлення? а) художній, науковий, публіцистичний; б) розповідь, опис, роздум; в) офіційно-діловий, церковний.

Номер слайду 27

Категорія “Українська мова” Яке речення називається поширеним? а) яке має тільки головні члени речення; б) яке має і головні, і другорядні члени речення; в) яке має звертання.

Номер слайду 28

Категорія “Українська мова” Яке речення називається поширеним? а) яке має тільки головні члени речення; б) яке має і головні, і другорядні члени речення; в) яке має звертання.

Номер слайду 29

Категорія “Українська мова” Які члени речення називаються головними? а) означення, обставина; б) підмет, присудок; в) додаток, обставина.

Номер слайду 30

Категорія “Українська мова” Які члени речення називаються головними? а) означення, обставина; б) підмет, присудок; в) додаток, обставина.

Номер слайду 31

Категорія “Українська мова” Яке речення називається складним? а) яке має дві граматичні основи; б) яке має вставне слово; в) яке має однорідні члени речення.

Номер слайду 32

Категорія “Українська мова” Яке речення називається складним? а) яке має дві граматичні основи; б) яке має вставне слово; в) яке має однорідні члени речення.

Номер слайду 33

Категорія “Українська мова” Які бувають за будовою словосполучення? а) розповідні, художні; в) прості, складні; б) публіцистичні, роздумні.

Номер слайду 34

Категорія “Українська мова” Які бувають за будовою словосполучення? а) розповідні, художні; в) прості, складні; б) публіцистичні, роздумні.

Номер слайду 35

Категорія “Українська література” З якої казки названі герої: багатий чоловік, пан, Маруся? а) “Берегиня”; в) “Про жар-птицю”. б) “Мудра дівчина”;

Номер слайду 36

Категорія “Українська література” З якої казки названі герої: багатий чоловік, пан, Маруся? а) “Берегиня”; в) “Про жар-птицю”. б) “Мудра дівчина”;

Номер слайду 37

Категорія “Українська література” Чому лісова Хуха поселилася в хліві у казці “Хуха-Моховинка”? а) на запрошення кіз; в) її лісове житло було зруйноване. б) у хліві було тепло;

Номер слайду 38

Категорія “Українська література” Чому лісова Хуха поселилася в хліві у казці “Хуха-Моховинка”? а) на запрошення кіз; в) її лісове житло було зруйноване. б) у хліві було тепло;

Номер слайду 39

Категорія “Українська література” Хто впіймав Лоскотона й посадив у в’язницю? а) цареві сини; в) Підступний Змій. б) Капітан Макака;

Номер слайду 40

Категорія “Українська література” Хто впіймав Лоскотона й посадив у в’язницю? а) цареві сини; в) Підступний Змій. б) Капітан Макака;

Номер слайду 41

Категорія “Українська література” Як називається співзвучність закінчень у вірші? а) епітетом; в) римою. б) строфою;

Номер слайду 42

Категорія “Українська література” Як називається співзвучність закінчень у вірші? а) епітетом; в) римою. б) строфою;

Номер слайду 43

Категорія “Українська література” “Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає” – це загадка про: а) рослин; в) тварин. б) людину та її життя;

Номер слайду 44

Категорія “Українська література” “Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає” – це загадка про: а) рослин; в) тварин. б) людину та її життя;

Номер слайду 45

Категорія “Українська література” Хто “посередині в таночку” на квітковому весіллі всіх потішає, “скаче, не вгаває” (Л.Глібов, “Квіткове весілля”)? а) Мак; в) Будяк. б) Барвінок;

Номер слайду 46

Категорія “Українська література” Хто “посередині в таночку” на квітковому весіллі всіх потішає, “скаче, не вгаває” (Л.Глібов, “Квіткове весілля”)? а) Мак; в) Будяк. б) Барвінок;

Номер слайду 47

Категорія “Основи здоров’я” Найменша неподільна частинка речовини. а) молекула; в) атом. б) хімічний елемент;

Номер слайду 48

Категорія “Основи здоров’я” Найменша неподільна частинка речовини. а) молекула; в) атом. б) хімічний елемент;

Номер слайду 49

Категорія “Основи здоров’я” Які з речовин прості? а) залізо; в) графіт. б) вода;

Номер слайду 50

Категорія “Основи здоров’я” Які з речовин прості? а) залізо; в) графіт. б) вода;

Номер слайду 51

Категорія “Основи здоров’я” Вибери з переліку речовини? а) стіл; в) золото. б) алюміній;

Номер слайду 52

Категорія “Основи здоров’я” Вибери з переліку речовини? а) стіл; в) золото. б) алюміній;

Номер слайду 53

Категорія “Основи здоров’я” До об’єктів живої природи належать: а) пісок; в) глина. б) бактерії;

Номер слайду 54

Категорія “Основи здоров’я” До об’єктів живої природи належать: а) пісок; в) глина. б) бактерії;

Номер слайду 55

Категорія “Основи здоров’я” Вибери із переліку природні небезпеки: а) землетрус; в) промислова пожежа. б) куріння;

Номер слайду 56

Категорія “Основи здоров’я” Вибери із переліку природні небезпеки: а) землетрус; в) промислова пожежа. б) куріння;

Номер слайду 57

Категорія “Основи здоров’я” За яким номером потрібно викликати пожежну службу? а) 102; в) 103. б) 101;

Номер слайду 58

Категорія “Основи здоров’я” За яким номером потрібно викликати пожежну службу? а) 102; в) 103. б) 101;

Номер слайду 59

Категорія “Спорт” Як називаються перегони на автомобілях? а) поло; в) авторалі; б) перегони; г) мотокрос.

Номер слайду 60

Категорія “Спорт” Як називаються перегони на автомобілях? а) поло; в) авторалі; б) перегони; г) мотокрос.

Номер слайду 61

Категорія “Спорт” Як називається майданчик для боксу? а) стадіон; в) іподром; б) ринг; г) ліжко.

Номер слайду 62

Категорія “Спорт” Як називається майданчик для боксу? а) стадіон; в) іподром; б) ринг; г) ліжко.

Номер слайду 63

Категорія “Спорт” Як називається майданчик для гри у великий теніс? а) корт; в) татамі; б) ринг; г) басейн.

Номер слайду 64

Категорія “Спорт” Як називається майданчик для гри у великий теніс? а) корт; в) татамі; б) ринг; г) басейн.

Номер слайду 65

Категорія “Спорт” Скільки фігур у шахах? а) 30; в) 34; б) 28; г) 32.

Номер слайду 66

Категорія “Спорт” Скільки фігур у шахах? а) 30; в) 34; б) 28; г) 32.

Номер слайду 67

Категорія “Спорт” Чемпіонка світу з плавання а) Марія Бурмака; в) Яна Клочкова; б) Наталя Корольова; г) Руслана Писанка.

Номер слайду 68

Категорія “Спорт” Чемпіонка світу з плавання а) Марія Бурмака; в) Яна Клочкова; б) Наталя Корольова; г) Руслана Писанка.

Номер слайду 69

Категорія “Спорт” Майданчик для проведення ігор на льоду а) каток; в) басейн; б) татамі; г) ринг.

Номер слайду 70

Категорія “Спорт” Майданчик для проведення ігор на льоду а) каток; в) басейн; б) татамі; г) ринг.

Номер слайду 71

Категорія “Загадки” В смужках в неї вся спина. У смужках також голова, І копитця також має. Та не кінь це – кожен знає. Зебра

Номер слайду 72

Категорія “Загадки” Хоч зубів не має, Та метал з’їдає І у кого запитати, Як цю напасть звати? Іржа

Номер слайду 73

Категорія “Загадки” Папірці, від яких стає тепліше на душі. Гірчичники

Номер слайду 74

Категорія “Загадки” Стоїть скринька на столі Ой цікаво дітворі: У неї голубий екран – Цілий світ покаже нам. Телевізор

Номер слайду 75

Категорія “Загадки” На кущику, на ліщині Живуть братчики в лушпині, Щоб зернятка скуштувати Молоточок треба мати. Горіх

Номер слайду 76

Категорія “Загадки” Без рук, без ніг, А малювати вміє. Мороз

Номер слайду 77

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Національна страва з тіста з різними начинками: сиром, картоплею, капустою. Вареники

Номер слайду 78

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Святковий хліб, який випікають господині на Великдень. Паска

Номер слайду 79

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Суміш білого кольору, схожа на сметану, якою заправляють салати Майонез

Номер слайду 80

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Як називаються маленькі варенички з м’ясом? Пельмені

Номер слайду 81

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Українська національна страва, до складу якої входять буряк, картопля, капуста, цибуля, м’ясо, квасоля. Борщ

Номер слайду 82

Категорія “Секрет” (Кулінарія) Як називається скиба батона чи хліба, намащена маслом? Зверху кладуть сир, ковбасу, овочі тощо. Бутерброд

Номер слайду 83

Категорія “Мультфільми” За ким весь час ганяється вовк із мультфільму “Ну, постривай!”? Заєць

Номер слайду 84

Категорія “Мультфільми” Найкращий мужчина у світі, який дуже любить варення, має пропелер і живе на даху. Карлсон

Номер слайду 85

Категорія “Мультфільми” Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха. Чебурашка

Номер слайду 86

Категорія “Мультфільми” Як звуть подружку Чіпа і Дейла? Гайка

Номер слайду 87

Категорія “Мультфільми” Як називається мультфільм про красуню з риб’ячим хвостом, яка живе в палаці на дні моря? Русалонька

Номер слайду 88

Категорія “Мультфільми” Назвати імена черепашок ніндзя. Донателло, Мікеланжело, Рафаель, Леонардо

Номер слайду 89

Категорія “Історія” Полотно одного або двох кольорів, яке є символом держави. Прапор

Номер слайду 90

Категорія “Історія” Головне місто нашої держави. Київ

Номер слайду 91

Категорія “Історія” Урочиста пісня, що є символом державної єдності. Гімн

Номер слайду 92

Категорія “Історія” Назва просторих штанів козаків. Шаровари

Номер слайду 93

Категорія “Історія” Як називається головна вулиця Києва? Хрещатик

Номер слайду 94

Категорія “Історія” Дерев’яна палиця з кулею вгорі, ознака влади. Булава

Номер слайду 95

Категорія “Математика” а) різниця довжин сторін; в) добуток довжин сторін; б) сума довжин сторін; г) частка довжин сторін. Периметр прямокутника – це:

Номер слайду 96

Категорія “Математика” а) різниця довжин сторін; в) добуток довжин сторін; б) сума довжин сторін; г) частка довжин сторін. Периметр прямокутника – це:

Номер слайду 97

Категорія “Математика” а) рівностороннім; в) прямокутним; б) рівнобедреним; г) гострокутним. Трикутник, у якого всі сторони рівні називається …

Номер слайду 98

Категорія “Математика” а) рівностороннім; в) прямокутним; б) рівнобедреним; г) гострокутним. Трикутник, у якого всі сторони рівні називається …

Номер слайду 99

Категорія “Математика” а) 0; в) 1; б) 10; г) не існує. Найменше натуральне число.

Номер слайду 100

Категорія “Математика” а) 0; в) 1; б) 10; г) не існує. Найменше натуральне число.

Номер слайду 101

Категорія “Математика” а) натуральне; в) дробове; б) звичайне; г) не знаю. Яке число записують “у два поверхи”?

Номер слайду 102

Категорія “Математика” а) натуральне; в) дробове; б) звичайне; г) не знаю. Яке число записують “у два поверхи”?

Номер слайду 103

Категорія “Математика” а) 6; в) 2; б) 5; г) 8. Кришка стола має 4 кути. Два кути зрізали. Скільки кутів залишилося?

Номер слайду 104

Категорія “Математика” а) 6; в) 2; б) 5; г) 8. Кришка стола має 4 кути. Два кути зрізали. Скільки кутів залишилося?

Номер слайду 105

Категорія “Математика” а) 37 дециметрів; в) 37 кубічних дециметрів; б) 800 квадратних дециметрів; г) 800 кубічних дециметрів. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри становлять 4 дм, 25 дм, 8 дм.

Номер слайду 106

Категорія “Математика” а) 37 дециметрів; в) 37 кубічних дециметрів; б) 800 квадратних дециметрів; г) 800 кубічних дециметрів. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри становлять 4 дм, 25 дм, 8 дм.

Номер слайду 107

Категорія “Природа” шпаківня Як називається будинок шпака?

Номер слайду 108

Категорія “Природа” картоплі Із чого виготовляють крохмаль?

Номер слайду 109

Категорія “Природа” гербарій Як називається колекція засушених рослин?

Номер слайду 110

Категорія “Природа” грім Звук в атмосфері під час грози

Номер слайду 111

Категорія “Природа” червень Як називається перший місяць літа?

Номер слайду 112

Категорія “Світова література” Сашко, Софійка, Мудрий Папуга Які три персонажі супроводжують вас у мандрівці підручником “Світова література”?

Номер слайду 113

Категорія “Світова література” антитеза Різке протиставлення образів і понять – це …

Номер слайду 114

Категорія “Світова література” Драма або п’єса Як називається твір, призначений для постановки на сцені?

Номер слайду 115

Категорія “Світова література” Сюжет Послідовність подій у творі називається …

Номер слайду 116

Категорія “Світова література” Тато Карло Хто зробив з поліна Буратіно?

Номер слайду 117

Категорія “Техніка” Комбайн Яку машину використовують для збирання зерна?

Номер слайду 118

Категорія “Техніка” Пилосос Побутовий електроприлад для прибирання квартири

Номер слайду 119

Категорія “Техніка” Автобус Транспортний засіб, який має багато місць для перевезення пасажирів

Номер слайду 120

Категорія “Техніка” Холодильник Побутовий прилад для зберігання продуктів

Номер слайду 121

Категорія “Техніка” Трамвай Пасажирський транспорт на рейках

Номер слайду 122

Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього Мудрим ніхто не родився, а навчився

Номер слайду 123

Номер слайду 124

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Номер слайду 125

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Номер слайду 126

Скільки кінцівок у комах? 6

Номер слайду 127

Як називається колекція засушених рослин? Гербарій

Номер слайду 128

Хто розповідав казки протягом тисячі й однієї ночі? Шахеризада

Номер слайду 129

Скільки героїв тягнуло ріпку? 6

Номер слайду 130

Розшифруйте назву групи “ВВ” Воплі Відоплясова

Номер слайду 131

Прямокутник, у якого всі сторони рівні Квадрат

Номер слайду 132

Як називаються слова з протилежним значенням? Антоніми

Номер слайду 133

Яка квітка зацвітає першою? Підсніжник

Номер слайду 134

Навесні діти співають … Веснянки

Номер слайду 135

Назвати четверту букву алфавіту. Г

Номер слайду 136

Як називається пасмо волосся на голові в козака? Оселедець

Номер слайду 137

Як називається заплічний мішок туриста? Рюкзак

Номер слайду 138

Яка медаль вручається на Олімпіаді за друге місце? Срібна

Номер слайду 139

Якого кольору була фарба у діжі в казці “Фарбований Лис”? Синього

Номер слайду 140

Як називається жанр, у якому автор не може обійтися без моралі? Байка

Номер слайду 141

Найбільша ягода Кавун

Номер слайду 142

Що подано в орфографічному словнику? Правопис слів

Номер слайду 143

Воно гнеться, коли Галя несе воду. Коромисло

Номер слайду 144

Назвати хоча б одну річку, яка згадується в гімні України. Дон, Дніпро, Сян

Номер слайду 145

Аркуш з переліком страв Меню

Номер слайду 146

У французів – Жан, у англійців – Джон, а хто в українців Іван

Номер слайду 147

Як звуть друга Вінні-Пуха? П’ятачок

Номер слайду 148

Прикметники відповідають на питання … Який? Яка? Яке? Які?

Номер слайду 149

Чіпси виготовляють з … Картоплі

Номер слайду 150

Хто такий Віталій Кличко? Боксер

Номер слайду 151

Як називається збірка поезій Т.Г.Шевченка? Кобзар

Номер слайду 152

Прізвище Президента України Зеленський

Номер слайду 153

Час, який дорівнює семи дням. Тиждень

Номер слайду 154

Якого кольору український прапор? Синьо-жовтого

Номер слайду 155

Їжа ввечері, перед сном … Вечеря

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Зал прикрашений кульками, розміщені столики зі стільцями для учнів, ліворуч підставка для ведучого, стіл для членів журі. На екрані мультимедійної дошки заставка «Мудрим ніхто не родився, а навчився» та «Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього». Звучить музика,  заходять до зали читці та всі учні класу. Захід проходить з мультимедійним супроводом).

 

1. Швидко осінь пролетіла.

Жовте листя обтрусила.

Птахів у вирій розігнала.

З поля урожай зібрала.

 

2. Та й зима не запізнилась

Прилетіла, прикотилась,

Білим снігом землю вслала

Зайцю шубку поміняла.

 

3. Дружно ми усі зібрались

Не спізнились, постарались.

Всі так гарно підросли

Батькам радість принесли.

 

4. У рослини і в істоти

Особисті є красоти:

їжак тішиться голками,

горобина ягідками,

мака прикрашають пелюстки,

а людину красять – мудрії думки.

 

5. Знання – це скарб з усіх найбільший,

Бо в світі все здолати може.

Розумному завжди видніше.

Знання ж і силу переможе.

 

6. Падає в землю насіння,

Колос добра з нього буде.

Хай учнями нині гордяться

Усі наші добрі люди.

7. Хто має пильне око, гострий слух, терпіння,

той досягне нових висот і матиме уміння:

думки доводити, логічно міркувати,

бо у житті складному треба розум мати.

 

 

8. Ми всі на славу потрудились.

Долать науку не стомились.

Бо в нас сьогодні славна гра

«Найрозумніший учень 5-А».

 

Вчитель. – Доброго дня, дорога наша класна родино! Рада, що ми, як завжди, у повному складі. Сьогодні ми будемо думати, спілкуючись, пізнавати нове розважаючись, усміхатись, радіючи.

Завдяки вашій підтримці думаю ми це зможемо.

 

Вчитель. – Учасники гри, ви готові? (Готові!)

Працюємо під девізом: «Думати – оперативно! Відповідати – обов’язково!»

 

 

 

Ведучий: У першому турі гри беруть участь всі учні. Ваше завдання – правильно відповісти на запитання шляхом вибору правильної відповіді із чотирьох, відповіді записуєте на аркушах паперу. За правильну відповідь отримуєте 1 бал. Хто набере найбільшу кількість балів, той проходить у ІІ тур.

На нашій грі присутнє журі, у складі:

1. ______________________________

2. ______________________________

3. ______________________________

Вони стежать за відповідями та ведуть підрахунки.

Отож, розпочинаємо гру!

 

1. Скринька для зберігання коштовностей?

- тумбочка;

- шафа;

- шкатулка;

- коробочка.

 

2. Якими словами закінчується прислів’я «Учення світ, а …»

– темнота – товариш;

– невчення тьма;

– знання – сила;

– сила є – розуму нетреба.

 

3.  Як водії називають автомобільне кермо?

– бублик;

– сушка;

– баранка;

– рогалик.

 

4. Що використовують безсовісні спортсмени для покращення результату?

– допінг;

– моторчик;

– ворожіння;

– скіпідар.

 

5. При падінні чого прийнято загадувати бажання?

– температури;

– зірки;

– дисципліни;

– курсу гривні.

 

6. Яке із цих словосполучень є назвою групи?

– Не з тієї ноги;

– У кого треба;

– Ногу звело;

– Костяна нога.

 

7. Як називається збірник географічних карт?

– шпатель;

  шифон;

– сатін;

– атлас.

 

8. Який колір не є кольором веселки?

– оранжевий;

– рожевий;

– зелений;

– фіолетовий.

 

9. Що показує суддя футболісту, роблячи попередження?

– жовту карту;

– язик;

– паспорт;

– квиток.

 

10. Скільки вушок у 3 котенят?

– 3;

– 5;

– 8;

– 6.

 

 

11. Третій день тижня …

– вівторок;

– середа;

– четвер;

– п’ятниця.

 

12. Четверта нота нотного стану …

– ре;

– мі;

– фа;

– ля.

 

13. Що можна приготувати, але не можна з’їсти?

– суп;

– уроки;

– салат;

– деталь.

 

14. Улюблений звук учня.

– дзвінок;

– мелодія;

– сингал;

– сирена.

 

15. Пристрій для визначення сторін горизонту.

– термометр;

– барометр;

– компас;

  годинник.

Ведучий:  Прошу здати свої роботи для журі на перевірку. Поки журі підводить підсумки, для всіх присутніх «Хвилинка-веселинка»(Маленька сценка на математичну тему(5-А))

 

 

Ведучий: У грі залишаються 6 учасників, які набрали найбільшу кількість балів. Наступні випробування – відповіді на запитання з певної теми (категорії). Кожен з учасників по черзі обирає певну категорію запитань.

Кожен учасник обирає дві категорії. Для визначення порядку обрання учасниками категорій проводиться додаткове випробування. Послідовність учасників журі заносить у таблицю.

Після обрання категорії вона не входить до переліку доступних для інших учасників категорій.

Додаткове випробування

 Учасникам пропонується на швидкість розшифрувати рослину – символ України. Хто з учнів першим відгадає слово – першим і стартує у другому турі, другий – другим, і так по черзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Можна поставити декілька запитань учасникам.

  • Скажіть будь ласка, а чим займається у вільний час учасник під номером …?
  • Яка улюблена страва учасника під номером …
  • А про що мріє учасник під номером …
  • А яку нещодавно прочитав книгу учасник під номером …
  • Які свята у своїй родині ти найбільше полюбляєш?
  • Якби ти був чарівником, що ти хотів би змінити у школі?
  • Які телепередачі тобі найбільше подобаються?
  • Якби я був/була невидимкою, то …
  • Коли ти говориш неправду, що ти після цього відчуваєш?
  • Якби ви познайомились з найчеснішим правителем на Землі, про що б у нього запитали?
  • Як би ти був найкращим лікарем у світі, то…

 

 

Ведучий: Поки журі підраховує результати, ми трішки відпочинемо і переглянемо танець у виконання  6-класників. Зустрічайте.

 

 

 

 

 

Ведучий. У грі залишаються 3 учасники, які набрали найбільшу кількість балів. Кожному учаснику необхідно запам’ятати якомога більше номерів комірок з найбільшою кількістю балів. Учням-учасникам на 15 секунд показують поле з зафарбованими різними кольорами комірками. За правильно виконане завдання синього кольору – 4 бали, червоного кольору –3  бали, жовтого -2 бали, білого -1 бал.

 

Поле

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

Підсумок

Підведення підсумків проводить голова журі.

Після цього проходить нагородження всіх учасників інтелектуальної гри емблемами–відзнаками «За прагнення до знань», а переможця грамотою та статуеткою із зображенням сови.

Батьки вносять святковий пиріг, запалюють міні-фейєрверки, вітаючи учасників шоу.

Заключне слово вчителя.

– Дорогі діти, ви були неперевершені. Ви змогли показати навіть більше, ніж я сподівалась. Впевнена, що кожен з вас зрозумів, що мати гарні знання – значить бути сильним. Дякую і вітаю  з новими незвичайними досягненнями.

Шановні батьки, мені приємно, що ви завітали до зали, де феєрверком спалахнув наш інтелектуальний відпочинок. Бажаю, щоб і у ваших мудрих батьківських головах поселялись нові власні ідеї щодо організації дозвілля у сім’ях, родинах. Працюйте під девізом «Менше телевідпочинку – більше живого спілкування та інтелектуальних розваг» і повірте, вам стане всім цікавіше жити.


Протокол І туру

 

Прізвище та ім’я учасника

Номер запитання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Сума

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол ІІ туру

 

Прізвище та ім’я учасника

Бали, отримані за
І категорію

Бали, отримані за
ІІ категорію

Сума балів

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Протокол ІІІ туру

 

Прізвище та ім’я учасника

Номер пострілу

1

2

3

4

5

6

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

нагороджуєтьсяза участь в інтелектуальній грі"Найрозумніший учень 5-А класу"Директор школи Кокош В.І

Номер слайду 2

нагороджуєтьсяза І місцев інтелектуальній грі"Найрозумніший учень 5-А класу"Директор школи Кокош В.І

Перегляд файлу

 

Сценка "3=7 и 2=5"

Учитель: Ну что, Петров? Что же мне с тобой делать?

Петров: А что?

Учитель: Весь год ты ничего не делал, ничего не учил. Что тебе ставить в ведомости, прямо не знаю.

Петров (угрюмо глядя в пол): Я, Иван Иваныч, научным трудом занимался.

Учитель: Да что ты? Каким же?

Петров: Я решил, что вся математика наша неверна и ... доказал это!

Учитель: Ну и как же, товарищ Великий Петров, вы этого добились?

Петров: А-а, что там говорить, Иван Иваныч! Я же не виноват, что Пифагор ошибался и этот ... Архимед!

Учитель: Архимед?

Петров: И он тоже, Ведь говорили, что три равно только трём.

Учитель: А чему же ещё?

Петров (торжественно): Это неверно! Я доказал, что три равно семи!

Учитель: Как это?

Петров: А вот, смотрите: 15 -15 = 0. Верно?

Учитель: Верно.

Петров: 35 - 35 =0 - тоже верно. Значит, 15-15 = 35-35. Верно?

Учитель: Верно.

Петров: Выносим общие множители: 3(5-5) = 7(5-5). Верно?

Учитель: Точно.

Петров: Хе-хе! (5-5) = (5-5). Это тоже верно!

Учитель: Да.

Петров: Тогда всё вверх дном: 3 = 7!

Учитель: Ага! Так, Петров, дожили.

Петров: Я не хотел, Иван Иваныч. Но против науки ... не погрешишь!

Учитель: Понятно. Смотри: 20-20 = 0. Верно?

Петров: Точно!

Учитель: 8-8 = 0 - тоже верно. Тогда 20-20 = 8-8. Тоже верно?

Петров: Точно, Иван Иваныч, точно.

Учитель: Выносим общие множители: 5(4-4) = 2(4-4). Верно?

Петров: Верно!

Учитель: Тогда всё, Петров, ставлю тебе «2»!

Петров: За что, Иван Иваныч?

Учитель: А ты не расстраивайся, Петров, ведь если мы разделим обе части равенства на (4-4), то 2=5. Так ты делал?

Петров: Ну, допустим.

Учитель: Вот я и ставлю «2», не всё ли равно. А?

Петров: Нет, не всё равно, Иван Иваныч, «5» лучше.

Учитель: Возможно, лучше, Петров, но пока ты этого не докажешь, у тебя будет двойка за год, равная, по-твоему, пятёрке!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценка "На уроках математики"

Действующие лица: учитель и ученики класса

Учитель: Петров, ты с трудом считаешь до десяти. Ума не приложу, кем ты сможешь стать?

Ученик Петров: Судьёй по боксу, Марь Иванна!

Учитель: Решать задачу к доске идёт ... Трушкин.

Ученик Трушкин выходит к доске.

Учитель: Слушай внимательно условие задачи. Папа купил 1 килограмм конфет, и мама - ещё 2 килограмма. Сколько ...

Ученик Трушкин направляется к двери.

Учитель: Трушкин, ты куда?!

Ученик Трушкин: Домой побежал, конфеты есть!

Учитель: Петров, неси сюда дневник. Поставлю в него твою вчерашнюю двойку.

Ученик Петров: У меня его нет.

Учитель: А где же он?

Ученик Петров: А я его Витьке отдал - родителей попугать!

Учитель: Васечкин, если у тебя есть десять рублей, и ты попросишь у брата ещё десять рублей, сколько у тебя будет денег?

Ученик Васечкин: Десять рублей.

Учитель: Да ты просто не знаешь математики!

Ученик Васечкин: Нет, это вы не знаете моего брата!

Учитель: Теперь решите самостоятельно задачу номер 125.

Ученики принимаются за дело.

Учитель: Смирнов! Ты почему списываешь у Терентьева?

Ученик Смирнов: Нет, Марь Иванна, это он у меня списывает, а я просто проверяю - правильно ли он это сделал!

 

Сценка "Правильный ответ"

Учитель: Петров, сколько будет: четыре разделить на два?

Ученик: А что делить, Михаил Иванович?

Учитель: Ну, допустим, четыре яблока.

Ученик: А между кем?

Учитель: Ну, пусть, между тобой и Сидоровым.

Ученик: Тогда три мне и одно Сидорову.

Учитель: Почему это?

Ученик: Потому, что Сидоров одно яблоко мне должен.

Учитель: А сливу он тебе не должен?

Ученик: Нет, сливу не должен.

Учитель: Ну вот, сколько будет, если четыре сливы разделить на два?

Ученик: Четыре. И все Сидорову.

Учитель: Почему четыре?

Ученик: Потому что я сливы не люблю.

Учитель: Опять неправильно.

Ученик: А сколько правильно?

Учитель: А вот я сейчас тебе правильный ответ в дневник поставлю!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шуйська Юлія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
18 січня 2020
Переглядів
1555
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку