Презентація. "Множини. Круги Ейлера"

Про матеріал
Дану презентацію можна використати на уроках математики в 5 класі при вивченні теми комбінаторні задачі. Містить тест.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множини. Круги Ейлера. Розв’язування задач. РОЗРОБКА ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИБАЛЯС І. М.

Номер слайду 2

МНОЖИНАВ математиці поняття множини вважається одним з основних. Що ж таке множина? Множина це об’єднання в одне спільне об’єктів, які добре розуміє наша інтуїція або наша думка.

Номер слайду 3

Назвіть одним словом: ХОР ОРКЕСТР БУКЕТ

Номер слайду 4

Перетин множин. Перетином множин А і В називають множину, яка складається з усіх елементів, що належать і множині А, і множині В. Позначення: А∩В 

Номер слайду 5

Загадка - жарт. По дорозі йшли двоє батьків та двоє синів, а всього троє. Як таке може бути? БАТЬКО ДІДУСЬ ОНУК

Номер слайду 6

Об’єднання множин. Об’єднанням множин А і В називають множину, яка складається з усіх елементів, що належать хоча б одній з цих множин: або множині А, або В. Позначення А∪В  

Номер слайду 7

Розв’яжіть задачу. А – множина букв, що використано для запису слова «місто», В – множина букв, що використано для запису слова «море». Знайдіть об’єднання множин А і В.

Номер слайду 8

Історична сторінка. Один з великих математиків петербургський академік Леонард Ейлер за своє довге життя (1707 – 1783) написав більш ніж 850 робіт. В одній з них з’явилися ці круги. А вперше він їх використовував в листах до німецької принцеси. Ейлер писав тоді, що «круги дуже підходять для того, щоб нам легше було міркувати». Пізніше цей прийом використав Венні. Тому їх ще називають кругами Ейлера - Венна

Номер слайду 9

Розв’яжіть задачу. В класі 35 учнів. В математичному гуртку з них займається 12 чоловік, а в біологічному – 9, 16 дітей не відвідують ці гуртки. Скільки біологів займаються математикою. Відповідь: 2 біологи.

Номер слайду 10

Алгоритм Записуємо коротку умову задачі;Виконуємо рисунок;Записуємо дані в круги;Вибираємо умову, яка має більше властивостей;Аналізуємо, розмірковуємо, не забуваючи записувати результати в частини круга;Записуємо відповідь.

Номер слайду 11

Тестові завдання. Ушакова Наталья Валерьевна. НАЗВІТЬ МНОЖИНУ КНИЖОК НА ПОЛИЦЯХ: Завдання 1 Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 БІБЛІОТЕКАА МАГАЗИНВ ЛИСТОКГ ЗАВОДБУшакова Наталья Валерьевна. НАЗВІТЬ МНОЖИНУ ВСІХ ФРУКТОВИХ ДЕРЕВ НА ДАЧІ: ЛІСА САДВ ГОРОДБ ПОЛЕГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ПЕРЕТИН МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РОМБІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ ПРЯМОКУТНИКІВ. КВАДРАТА КОНУСВ ТРАПЕЦІЯБ ТРАПЕЦІЯГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ПЕРЕТИН МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОБЕДРЕНИХТРИКУТНИКІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОСТОРОННІХ ТРИКУТНИКІВ. КРУГА РІВНОБЕДРЕНІТРИКУТНИКИБ ПРЯМОКУТНІТРИКУТНИКИВ КУТГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ОБ’ЄДНАННЯ МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОБЕДРЕНИХТРИКУТНИКІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОСТОРОННІХ ТРИКУТНИКІВ. ТРАПЕЦІЯА РОМБВ РІВНОБЕДРЕНІТРИКУТНИКИБ РІВНОСТОРОННІТРИКУТНИКИГУшакова Наталья Валерьевна. У КЛАСІ 25 УЧНІВ, І ВСІ ВОНИ ЛЮБЛЯТЬ МАТЕМАТИКУ. ВІДОМО, ЩО 23 УЧНЯ ЛЮБЛЯТЬАЛГЕБРУ, А 21 – ГЕОМЕТРІЮ. СКІЛЬКИ УЧНІВ ЦЬОГО КЛАСУ ЛЮБЛЯТЬ І АЛГЕБРУ, І ГЕОМЕТРІЮ? 44 А 19 В 24 Б 22 ГАБАВГ +-+++++-----

Номер слайду 12

ДЯКУЄМО ВСІМ ЗА РОБОТУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Shaga Tanya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гайдар Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 січня 2020
Переглядів
3040
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку