8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Презентація. "Множини. Круги Ейлера"

Про матеріал
Дану презентацію можна використати на уроках математики в 5 класі при вивченні теми комбінаторні задачі. Містить тест.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множини. Круги Ейлера. Розв’язування задач. РОЗРОБКА ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИБАЛЯС І. М.

Номер слайду 2

МНОЖИНАВ математиці поняття множини вважається одним з основних. Що ж таке множина? Множина це об’єднання в одне спільне об’єктів, які добре розуміє наша інтуїція або наша думка.

Номер слайду 3

Назвіть одним словом: ХОР ОРКЕСТР БУКЕТ

Номер слайду 4

Перетин множин. Перетином множин А і В називають множину, яка складається з усіх елементів, що належать і множині А, і множині В. Позначення: А∩В 

Номер слайду 5

Загадка - жарт. По дорозі йшли двоє батьків та двоє синів, а всього троє. Як таке може бути? БАТЬКО ДІДУСЬ ОНУК

Номер слайду 6

Об’єднання множин. Об’єднанням множин А і В називають множину, яка складається з усіх елементів, що належать хоча б одній з цих множин: або множині А, або В. Позначення А∪В  

Номер слайду 7

Розв’яжіть задачу. А – множина букв, що використано для запису слова «місто», В – множина букв, що використано для запису слова «море». Знайдіть об’єднання множин А і В.

Номер слайду 8

Історична сторінка. Один з великих математиків петербургський академік Леонард Ейлер за своє довге життя (1707 – 1783) написав більш ніж 850 робіт. В одній з них з’явилися ці круги. А вперше він їх використовував в листах до німецької принцеси. Ейлер писав тоді, що «круги дуже підходять для того, щоб нам легше було міркувати». Пізніше цей прийом використав Венні. Тому їх ще називають кругами Ейлера - Венна

Номер слайду 9

Розв’яжіть задачу. В класі 35 учнів. В математичному гуртку з них займається 12 чоловік, а в біологічному – 9, 16 дітей не відвідують ці гуртки. Скільки біологів займаються математикою. Відповідь: 2 біологи.

Номер слайду 10

Алгоритм Записуємо коротку умову задачі;Виконуємо рисунок;Записуємо дані в круги;Вибираємо умову, яка має більше властивостей;Аналізуємо, розмірковуємо, не забуваючи записувати результати в частини круга;Записуємо відповідь.

Номер слайду 11

Тестові завдання. Ушакова Наталья Валерьевна. НАЗВІТЬ МНОЖИНУ КНИЖОК НА ПОЛИЦЯХ: Завдання 1 Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 БІБЛІОТЕКАА МАГАЗИНВ ЛИСТОКГ ЗАВОДБУшакова Наталья Валерьевна. НАЗВІТЬ МНОЖИНУ ВСІХ ФРУКТОВИХ ДЕРЕВ НА ДАЧІ: ЛІСА САДВ ГОРОДБ ПОЛЕГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ПЕРЕТИН МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РОМБІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ ПРЯМОКУТНИКІВ. КВАДРАТА КОНУСВ ТРАПЕЦІЯБ ТРАПЕЦІЯГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ПЕРЕТИН МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОБЕДРЕНИХТРИКУТНИКІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОСТОРОННІХ ТРИКУТНИКІВ. КРУГА РІВНОБЕДРЕНІТРИКУТНИКИБ ПРЯМОКУТНІТРИКУТНИКИВ КУТГУшакова Наталья Валерьевна. ЗНАЙДІТЬ ОБ’ЄДНАННЯ МНОЖИН А І ВЯКЩО А – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОБЕДРЕНИХТРИКУТНИКІВ, В – МНОЖИНА ВСІХ РІВНОСТОРОННІХ ТРИКУТНИКІВ. ТРАПЕЦІЯА РОМБВ РІВНОБЕДРЕНІТРИКУТНИКИБ РІВНОСТОРОННІТРИКУТНИКИГУшакова Наталья Валерьевна. У КЛАСІ 25 УЧНІВ, І ВСІ ВОНИ ЛЮБЛЯТЬ МАТЕМАТИКУ. ВІДОМО, ЩО 23 УЧНЯ ЛЮБЛЯТЬАЛГЕБРУ, А 21 – ГЕОМЕТРІЮ. СКІЛЬКИ УЧНІВ ЦЬОГО КЛАСУ ЛЮБЛЯТЬ І АЛГЕБРУ, І ГЕОМЕТРІЮ? 44 А 19 В 24 Б 22 ГАБАВГ +-+++++-----

Номер слайду 12

ДЯКУЄМО ВСІМ ЗА РОБОТУ!

pptx
Додано
19 січня
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку