Найрозумніший
2 КЛАС
Завдання:
1. Доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості.
2. Розвивати логічне мислення, уяву, кмітливість.
3. Вдосконалювати вміння складати ціле з частин, обчислювальні навички.
4.Розвивати в учнів комунікативні компетентності (культуру спілкування, уміння працювати в групах)
5. Виховувати дружні взаємини, виручку, бажання допомогти друзям по команді.
Очікувані результати:поліпшення якості знань учнів, розвиток інтересу до математики як навчального предмета.
Обладнання: картки із завданнями для команд, ребуси, медалі, аркуші паперу, ручки.
Хід заходу
Поділ на команди за допомогою цеглинок ЛЕГО
З скриньки діти витягають цеглинки зеленого та оранжевого кольору.
Зелені – ЧОМУСИКИ
оранжеві – ПИТАЙЛИКИ
І. Вступне слово
Доброго дня, дорогі малята! Я рада вас вітати на сьогоднішній грі "Найрозумніший", яка присвячена математиці. Не всі ви в майбутньому станете математиками, але математика потрібна і в науці, і в техніці, і в повсякденному житті. - Де ми зустрічаємося в математикою?
Отже, математика весела та захоплююча.
Сьогодні ви зможете показати не тільки знання з математики, але й уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час змагання між вами панує кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. Усі ці складові допоможуть отримати вам перемогу. Хай щастить!
А спостерігати і оцінювати за вашим змаганням буде журі.
ДЕВІЗ конкурсу:
«СЕРЕД ЧИСЕЛ ІСНУЄ ДОСКОНАЛІСТЬ І ЗЛАГОДА»
Вчитель:
Тому дуже хочеться, щоб досконалість і злагода проникли у ваші душі.
Правила гри
II. Проведення конкурсу
Вчитель. Найкращі математики не сумують, добре вирішують завдання, допитливі, завжди живуть весело і дружно. Починаємо.
1 КОНКУРС «РОЗМИНКА»
7) Знайти суму чисел – це …(додати)
8) Скільки десятків і одиниць в числі 68? (6 дес. 8 одн.)
9) На столі лежать два яблука і три грушки. Скільки овочів на столі? (немає)
12) Скільки копійок в одній гривні? ( 100к. )
13) Як називають компоненти при дії віднімання?(зменшуване, від’ємник, різниця)
2. КОНКУРС «ШИФРУВАЛЬНИК»
Обчисліть вирази, прчитайте виразно вірш.
3 конкурс «РОЗВ’ЯЖИ ЗАДАЧУ»
(5+4) +3=12(м)
Складіть 2 квадрати з 7 паличок.
ТАРІЛКА (круг), АРКУШ (прямокутник)
КУБИК (куб, квадрат), ОБРУЧ (коло),
М’ЯЧ (куля), СКАКАЛКА (відрізок).
5 КОНКУРС «ВІДГАДАЙ РЕБУС»
40 ' чка — сорочка с 3 ж — стриж
7 ' я — сім'я 3 зуб —тризуб
ві 3 ла — вітрила 40 а — сорока
ро7" а — роса р 1 а — родина
100 лиця — столиця пі 2 л —підвал
6 конкурс ПРИКЛАДИ
15 – 9 + 7 = 16 – 9 + 5 =
16 – ( 6 +7 ) = 6 + (9 – 8 ) =
4 + (8+ 5) = 17 – ( 9+ 5) =
40 + 4 + 6 = 30 + 4 + 6 =
7 конкурс ЛЕГО
Склади цифру
Відгадайте загадку і за допомогою цеглинок лего складіть цифру.
Ось ця цифра жартівлива,
Діток всіх розвеселила.
Як на хвостик повернеться,
В цифру два враз обернеться. (П’ять)
Шістку вмить переверни
Вниз хвостом і розкажи,
Нову цифру як назвати?
Можеш зразу відгадати?
(Дев’ять)
III. Підсумок гри
1. Визначення переможців.
2. Нагородження.