Даний виховний захід допомагає узагальнити і розширити знання учнів про природу і культуру рідної країни ; розвиває логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формує патріотичне виховання.
Виховний захід з геграфї для учнів 9-10 класів.
«Я люблю Україну»
(Вступ)
Вітальний танець чи пісня
Ведуча: Добрий день, шановні гості!
Добрий день, дорогі друзі!
Ми раді вітати вас у цьому невеличкому, але дуже рідному залі нашої школи.
Ведуча: Хтось з вчених сказав : «Якщо на душі негаразд, то потрібно придумати маленьке свято і відпочити, відзначивши його в колі друзів, і на душі буде веселіше»
Тож запрошуємо вас на свято любові та пошани до України, рідного краю та географії, на конкурсну програму «Я люблю Україну!» (музика)
Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі, до складу якого входять: ________________________________________________
А також , у музичних конкурсах нам буде допомагати маестро нашої школи – Тетяна Борисівна Лисецька та золотий голос третьої школи – Марія Крикун, ваші оплески.
Правила гри такі:
То ж під бурхливі оплески запрошуємо наші команди .
. Прошу капітана представити гравців своєї команди.
Девіз.
Капітане, представ нам своїх підопічних.
Девіз.
Ведуча: Запрошуємо капітанів для жеребкування на І раунд. Всі наступні раунди гри розпочинає команда в якої менша кількість балів.
Ведуча: Я оголошую І раунд нашої незабутньої гри « Я люблю Україну!». (музика)
І раунд називається «Фото-вікторина». Кожна команда із фото світлин, має розгадати по п’ять визначних місць, відомих архітектурних пам’яток чи просто красивих споруд, як знаходяться і у нас на Україні. Оцінюється цей раунд ( 1 б за кожну правильну відповідь) А розпочинає команда ____________
Увага на екран:
Команда І
Команда ІІ
Ведуча: Дякую. А зараз музична пауза…
В: З рахунком… ми переходимо до ІІ раунду.,(музика)
Цей раунд називається «Географи-мовознавці»(3б ) Перше ваше завдання надзвичайно легке, воно називається транслітерація, або по іншому спелінг, кожна команда отримує слово, яке кожен учасник по букві повинен записати на ватмані, по черзі. Отже, слово першої команди:
Карадазький (Природний заповідник, який розміщений у південно-східній частині Кримського півострова.)
В: Увага на екран – правильна відповідь:…
В: Слово другої команди:
Бребенескул (найбільш високогірне озеро України, яке розміщене в Українських Карпатах на висоті 1801 м. над рівнем моря)
В: Увага на екран – правильна відповідь така:…
В: І це правильний варіант, ви розгадали загадки наших філологів і ми переходимо до другого блоку і тут вас чекає справжній сюрприз переклад з російської на українську мову. (1б)І я хотіла б розпочати з тебе…
1 команда
2 команда
В: Увага на екран – правильна відповідь.
В: А зараз музична пауза і ми розігруємо 2 музичні бали, командам потрібно якнайшвидше по нотам відгадати та заспівати відому українську пісню, а допоможе нам в цьому наш неперевершений маестро Тетяна Борисівна Лисецька. Прошу.
_____(Червона рута)_________
Ну що ж молодці , а тепер разом із Марією Крикун співаємо цю пісню!!
В: З рахунком… ми переходимо до ІІІ раунду (музика)
Цей раунд називається «Пояснення слова». Кожна із команд підготувала по одному слову і зараз спробує заплутати своїх суперників, дати три значення цього слова і лише одне буде вірним, суперникові потрібно відповісти яке саме?(Цей конкурс оцінюється у 3 б) І яке у вас слово(___________________)
Капітан 1:наше слово «АВТОХТОНИ» є три пояснення цього слова ( по черзі називають значення)
В. Прошу другу команду озвучити своє слово.
Капітан 2:наше слово: «ЕТНОНІМ» і ї три пояснення цього слова:
В: Це єдиний раунд у шоу коли аплодують брехунам, насправді ми цінуємо чесність. А зараз музична пауза від ………..
В: І рахунок на цю мить у нас… Команда ______… і команда __________… . Ми переходимо до ІV раунду, його назва «Відомі українці».
Правила цього раунду такі : Я маю дві картки для капітанів, кожен з яких отримує по 1 хв., щоб встигнути за цей час показати, чи розповісти і при цьому не називаючи прізвищ, якомога більше відомих українців минулого і сьогодення. І ми розпочинаємо з команди у якої менше балів … Вам лист будь ласка.
В: Лист для другої команди…
В: Давайте поаплодуємо нашим капітанам, а зараз музична пауза… і ми розігруємо 2 музичні бали, командам потрібно якнайшвидше по нотам відгадати та заспівати відому українську пісню. Тетяна Борисівна прошу..(Ой на горі два дубки)
.
В: Із рахунком … ми переходимо до V раунду, який називається «Озвуч цифри». Вам потрібно порадитись і пов’язати їх з Україною, переможе та команда, яка правильно озвучить усі цифри (цей конкурс оцінюється у 3б) А починає команда……
… Увага, можна дивитись на екран:
603,7 – площа
7 –країни, що мають сухопутний кордон з Україною
2 – моря, які омивають територію України
В. А тепер цифри для другої команди…
42,7 – населення України на 2015р
2061 – висота г. Говерли
24 – кількість областей
В: Дякую.. (характеризую відповіді)
В: Музична пауза від ……
В: З рахунком … ми переходимо до VІ раунду «Запитання-відповідь» (і кожна правильна відповідь 1 б.) Запитання для першої команди.
В: Дякую! Запитання для другої команди.
В: А зараз розігруємо музичні 2 бали і правила ті ж. Тетяна Борисівна ….
(Несе Галя воду)
В: Із рахунком… ми переходимо до VІІ раунду нашого ток-шоу «Я люблю Україну!», який має назву «Вірю – не вірю» , отже правила боротьби у цьому раунді : я буду запитувати у кожного учасника по черзі, а ви повинні відповідати мені так само по черзі вірите чи не вірите, якщо вірите правильно ви отримуєте 1б, якщо не вірите правильно теж отримуєте 1б. І я дуже хочу розпочати з вашої команди…
Запитання 1 команди
Запитання 2 команди
В: Дякую, а зараз муз. Пауза. Виступ….
В: вітаю у вирішальному раунді шоу «Я люблю Україну» назва якого «Битва» і рахунок перед останнім протистоянням … на користь…
В: Я вірила у вашу перемогу, але зараз ви поступаєтесь, як же так вийшло?
Капітан1: Моя команда…. Характеристика, девіз…
Капітан2: ………
В: Я оголошую умови останнього раунду, тут буде 3 запитання, які стосуватимуться статистики, першими бали замовляє команда-лідер, команда… може замовити від 1 до 30 балів, Якщо відповідають не правильно то потрібно запитати у другої команди більше чи менше)
команда-лідер у вас…різниця в рахунку…і скільки балів ставите ви (Наталю чи Юрій)
Капітан: Ми порадились і вирішили, що ставимо на цю гру…
1 – Яка щільність населення на 1 км2 (74 особи на 1 км2)
В: А зараз замовляє бали 2 команда…( Якщо відповідають не правильно то потрібно запитати у другої команди більше чи менше)
2 – Яка протяжність річки Дніпро в межах України?(981 км.)
3.Скільки населення проживає у нашому рідному місті Калинівка? (19205 осіб дані на 2015 рік)
В: Музична пауза – виступ…
В: Переможцем нашої гри стає команда… давайте поаплодуємо їй. І призи у студії. ……………..
В:
А закінчити наше свято хочеться словами відомого українськоко поета
(Вірш любіть Україну , розповідають по одному стовчику всі гравці обох команд).
ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!..
Любіть Україну, у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її вічно живу і нову
і мову її солов'їну.
Між братніх народів, мов садом рясним,
сіяє вона над віками.
Любіть Україну всім серцем своїм
і всіми своїми ділами!..
Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі...
Вона у зірках і у вербах вона,
І в кожному серця ударі...
У квітці, в пташині, в електровогнях,
у пісні у кожній, у думі,
в дитячій усмішці, в дівочих очах,
і в стягів багряному шумі...
Любіть у коханні, в труді, у бою,
як пісню, що лине зорею...
Всім серцем любіть Україну свою,-
і вічні ми будемо з нею!
Володимир Сосюра
В:
Якщо ви відпочиваєте на морі любіть Україну, якщо їдете в гори любіть Україну, якщо летите в небі любіть Україну. У кожну хвилину любіть Україну. До побачення! До наступних зустрічей! І дякую усім за увагу!!
Фінальна пісня
Література: