Інтелектуальна гра з інформатики "Інформатичний калейдоскоп", для учнів 5-6 кл

Про матеріал

Мета: перевірити у цікавій формі знання учнів зі шкільного курсу інформатики, виявити сильні й слабкі сторони, теоретичну підготовленість; доповнити наявні знання; перевірити вміння застосовувати знання в стандартних і нестандартних ситуаціях, розкрити творчі здібності, кмітливість і винахідливість; вчити вмінню працювати у команді, з допомогою атмосфери суперництва між командами, спонукати учнів, до колективного пошуку відповідей на запитання, навчити швидко приймати правильні рішення, прислухатися до думки товариша, підвищувати інтерес до вивчення інформатики.

Обладнання: мультимедійна презентація, мультимедійна система: комп'ютер-проектор-екран, приз переможцям.

Підготовка до уроку: серед учнів вибираються учасники гри; парти розставлені так, щоб кожна команда сиділа за «одним» столом і кожному учневі зручно дивитись і на дошку, і на екран. Запрошені три члени журі (вчителі), яке виставлятиме бали та заповнюватиме таблицю результатів.

Хід гри

Учні (за допомогою жеребкування) об'єднуються у три команди (по 6-7 учнів). Інші учні становляться – глядачами. Кожна команда сідає за пронумеровані столи і обирає капітана.

Лазерний диск - талісман, підняттям якого вгору, впродовж гри, буде сповіщати про готовність відповідати на питання гри.

Правила гри:

1. Гра складається із 2- раундів, в кожному 16 питань.

2. Команди по черзі вибирають питання (категорія + кількість балів).

3. На відповідь дається 1 хвилина (в презентації включається таймер).

4. Якщо команда не дала правильної відповіді, то ведучий пропонує іншим командам або глядачам відповісти на питання, бали зараховуються тим, хто дав правильну відповідь.

5. Глядачі можуть заробити бали, якщо до відповіді команді, напишуть на аркуші відповідь і передадуть журі на перевірку.

6. Якщо команда відкрила питання «Кіт у мішку» – вона може або сама відповідати на питання або передати питання будь якій команді. Якщо відповідь дана правильно бали додаються, якщо ні – віднімаються.

7. Якщо команда відкрила питання «Музична пауза» – грає музична пауза (МУЗИЧНА ПАУЗА Н.Май 'Котику, Мурчику- 1 хв.), до рахунку команди додаються бали, на питання команда не відповідає.

8. В кінці гри журі підводить підсумки, оголошує переможців серед команд і глядачів.

Серед команд-учасників гри і глядачів, капітани вибирають 4-5 найбільш активних і результативних гравців, які нагороджуються сертифікатом на додаткову оцінку(високого рівня) з інформатики.

До нових цікавих зустрічей!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Інформатичний калейдоскоп”Позакласний захід з інформатики, 5-6-і класи. Підготувала: вчитель інформатики, Толокнєєва Ольга Володимирівна2017 рік. Зеленодольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2

Номер слайду 2

Сьогодні ми побачимо –   Хто швидший і спритніший,   А також всі дізнаємось   Хто тут найрозумніший!   Нехай усім командам   Удача посміхається,   Сідайте всі зручненько,   Змагання починається!“Інформатичний калейдоскоп”

Номер слайду 3

І раунд101010203040202030304040 Літературна10203040 Ребуси. Слова. Впізнай по фото

Номер слайду 4

ІІ раунд101010203040202030304040 Професії10203040 ПрограмуванняІсторія. Логіка

Номер слайду 5

Стаціонарний комп’ютер20

Номер слайду 6

Ярлик30

Номер слайду 7

40 Материнська плата

Номер слайду 8

10 Папка Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них термін з інформатики та пояснити його значення. КАПАК

Номер слайду 9

30 Антивірус. Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них термін з інформатики та пояснити його значення. АВТИНІСУР

Номер слайду 10

40 Кілобайт. Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них термін з інформатики та пояснити його значення. БОЛТАЙКІ

Номер слайду 11

10 Команда

Номер слайду 12

20 Алгоритм

Номер слайду 13

30 Виконавці

Номер слайду 14

Він покаже все на світі: Що малюють, пишуть діти, Грають як і що співають, І як пошту відправляють. Все, що є відображає, Без нього ПК немає!10 Монітор

Номер слайду 15

Про нього знаємо ми нині: З ним справу мають в медицині. Біолог з ним теж справу має, Комп'ютер теж від страждає.20 Вірус

Номер слайду 16

Казка про ... Колись давно, у 1983 році в США народилася цікава дівчинка. Їй дали ім’я – … Ця дівчинка ніякої шкоди не несла, з нею гралися, захоплювалися. Через її активність, вона швидко розвивалась. Друзі скорочено називали її ... А друзів у неї дуже багато, на всіх куточках світу, на кожному континенті! Вона завжди допомагає усім, але може також бути дуже небезпечною.40Інтернет

Номер слайду 17

Інформація10 За даними визначеннями відгадайте комп'ютерний термін або поняття інформатики. Своєчасна, об'єктивна, хибна, повна, перевірена,вичерпна, масова, газетна, генетична,телевізійна, науково-технічна,секретна.

Номер слайду 18

Програма30 За даними визначеннями відгадайте комп'ютерний термін або поняття інформатики. Шкільна, показова, бухгалтерська, системна, розважальна, циркова, телевізійна, концертна, комп'ютерна, прикладна, ігрова

Номер слайду 19

Процесор40 За даними визначеннями відгадайте комп'ютерний термін або поняття інформатики. Текстовий, графічний, табличний, центральний.

Номер слайду 20

Рахівниця10 Як називається обчислювальний пристрій, зображений на малюнку, який належав І. Мазепі XVII−XVIII ст.?.

Номер слайду 21

Алгоритм20 Як називається термін в інформатиці, названий на честь історичної персони на фото?

Номер слайду 22

Перший. Програміст. В світі30 Донька відомого англійського поета Байрона, графиня у своїх записах пророкувала, що, подібно до того, як Жаккардов ткацький верстат може ткати квіти і листя, аналітична машина здатна створювати алгебраїчні формули, а в перспективі – писати музику, малювати картини – і вкаже «науці такі шляхи, які нам і не снилися».

Номер слайду 23

10 Візуальне об'єктно-орієнтоване середовище програмування для навчання школярів молодших і середніх класів. Назва даної програми?Scratch

Номер слайду 24

20 На честь цієї відомої історичної персони названа одна з мов програмування. Назвіть

Номер слайду 25

Двійковийкод4010 00 01 11

Номер слайду 26

Програміст20 Це фахівець, який займається розробкою комп'ютерних програм і алгоритмів при активному використанні спеціальних математичних моделей.

Номер слайду 27

Веб-дизайнер30 Для успішної роботи в цій професії, фахівцю потрібно поєднувати в собі художній смак і талант в образотворчому мистецтві зі знаннями інтернет-технологій і навичками програмування. Основне завдання …– створити макет сайту так, щоб він був візуально привабливим для якомога ширшої аудиторії користувачів. Такий … створює макети Web-сторінки і об'єднує їх у сайті.

Номер слайду 28

Веб-програміст40 Ця професія об'єднує різних фахівців в області IT-технологій, у сфері веб-програмування. …втілюють в життя задуми веб-дизайнерів. Їх завдання – за «макету» створити повноцінний, працюючий сайт. … зобов'язаний знати такі мови, як JAVAScript, HTML

Номер слайду 29

ё40а. SURPRISE!КІТ У МІШКУ

Номер слайду 30

ё40а. SURPRISE!КІТ У МІШКУ

Номер слайду 31

Пора розім’ятись

Номер слайду 32

ДО НОВИХ ЦІКАВИХЗУСТРІЧЕЙ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шийка Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Olga
    Дуже сподабалась гра, візьму на замітку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Позакласні заходи
Інкл
Додано
4 березня 2018
Переглядів
4322
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку