Мета: перевірити у цікавій формі знання учнів зі шкільного курсу інформатики, виявити сильні й слабкі сторони, теоретичну підготовленість; доповнити наявні знання; перевірити вміння застосовувати знання в стандартних і нестандартних ситуаціях, розкрити творчі здібності, кмітливість і винахідливість; вчити вмінню працювати у команді, з допомогою атмосфери суперництва між командами, спонукати учнів, до колективного пошуку відповідей на запитання, навчити швидко приймати правильні рішення, прислухатися до думки товариша, підвищувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання: мультимедійна презентація, мультимедійна система: комп'ютер-проектор-екран, приз переможцям.
Підготовка до уроку: серед учнів вибираються учасники гри; парти розставлені так, щоб кожна команда сиділа за «одним» столом і кожному учневі зручно дивитись і на дошку, і на екран. Запрошені три члени журі (вчителі), яке виставлятиме бали та заповнюватиме таблицю результатів.
Хід гри
Учні (за допомогою жеребкування) об'єднуються у три команди (по 6-7 учнів). Інші учні становляться – глядачами. Кожна команда сідає за пронумеровані столи і обирає капітана.
Лазерний диск - талісман, підняттям якого вгору, впродовж гри, буде сповіщати про готовність відповідати на питання гри.
Правила гри:
1. Гра складається із 2- раундів, в кожному 16 питань.
2. Команди по черзі вибирають питання (категорія + кількість балів).
3. На відповідь дається 1 хвилина (в презентації включається таймер).
4. Якщо команда не дала правильної відповіді, то ведучий пропонує іншим командам або глядачам відповісти на питання, бали зараховуються тим, хто дав правильну відповідь.
5. Глядачі можуть заробити бали, якщо до відповіді команді, напишуть на аркуші відповідь і передадуть журі на перевірку.
6. Якщо команда відкрила питання «Кіт у мішку» – вона може або сама відповідати на питання або передати питання будь якій команді. Якщо відповідь дана правильно бали додаються, якщо ні – віднімаються.
7. Якщо команда відкрила питання «Музична пауза» – грає музична пауза (МУЗИЧНА ПАУЗА Н.Май 'Котику, Мурчику- 1 хв.), до рахунку команди додаються бали, на питання команда не відповідає.
8. В кінці гри журі підводить підсумки, оголошує переможців серед команд і глядачів.
Серед команд-учасників гри і глядачів, капітани вибирають 4-5 найбільш активних і результативних гравців, які нагороджуються сертифікатом на додаткову оцінку(високого рівня) з інформатики.
До нових цікавих зустрічей!