Інтелектуальна гра "Знання - сила" 7 клас

Про матеріал
Інтелектуальна гра проводиться для повторення, удосконалення і поглиблення знань учнів з фізики. Дає змогу перевірити вміння застосовувати набуті знання для розв'язування різноманітних завдань.
Перегляд файлу

ФІЗИКА 7 КЛАС

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «ЗНАННЯ – СИЛА»

 

Мета: повторити, удосконалити і поглибити знання учнів з фізики;

            розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість,

            уміння швидко переключати увагу, вміння застосовувати набуті

            знання для розв’язання різноманітних завдань;

            формувати інтерес до вивчення фізики на основі зв’язку її з життям,

            технікою, побутом.

 

Обладнання: картки з питаннями.

 

  1. Організаційний момент.

 

  1. Правила гри:

- учні класу грають в групах ( парах ), сильні учні можуть     

   змагатися самі;

 

 Оцінювання:

            - кожне завдання оцінюється в 1 бал;

            - виграє та група ( пара ) або учень, які наберуть найбільшу

               кількість балів швидше за інших;

             - неправильна відповідь мінусується на 1 бал.

 

 III.    Виконання завдань.

 

Фізичний диктант.

 

  1. Якими буквами позначаються величини:

а) робота;

б) потужність;

в) швидкість.

                  2. Написати формули для визначення:

                       а) густини;

                       б) роботи;

                       в) потужності.

                  3. Які одиниці вимірювання наступних величин:

                       а) роботи;

                       б) сили;

                       в) тиску.

                  4. Які прилади використовують для вимірювання:

                      а) маси:

                      б) сили:

                      в) атмосферного тиску.

              

 

 Конкурс ерудитів.

 

  1. Хлопчик тримає в руках м’яч. Як зробити так, щоб м’яч

деякий час перебував у стані невагомості?

  1. Чому величезні важкі землерийні машини створюють тиск

на грунт тільки удвічі більший, ніж людина?

  1. Назвіть причини тертя тіл, які контактують.

 

Конкурс всезнайок.

 

Намалювати «Дерево фізики»

(з формулами на гілках).

                 

   Конкурс «Місто нерозгаданих таємниць»

 

                      Кросворд

  

З

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

Я

 

 

-

 

С

 

 

 

 

 

  И

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

А

 

 

 

1

2

3

4

5

6

-

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

  1. Планета, на якій ми живемо. (Земля.)
  2. Один із простих механізмів. (Гвинт.)
  3. Прізвище вченого, закон якого «допомагає»

плавати. (Архімед.)

  1. Величина, яка визначається за формулою A/t. (Потужність)
  2. Маса одиниці об’єму речовини. (Густина)
  3. Сила, що виникає при русі одного тіла по поверхні

іншого. (Тертя)

  1. Величина, яка у фізиці позначається літерою F . (Сила.)
  2. Величина, одиниця вимірювання якої 1 Па. (Тиск.)
  3. Відстань від осі обертання до лінії дії сили. (Плече.)
  4. Одиниця вимірювання потужності. (Ват.)

 

 

 

Експериментальні задачі.

 

  1. Визначити густину тіла.

Обладнання: тіло, лінійка, терези, важки.

 

  1. Визначити товщину листка підручника.

Обладнання: лінійка, підручник.

 

  1. Визначити роботу, яка виконується при переміщенні бруска

на 30 см.

Обладнання: лінійка, брусок, динамометр.

 

Якщо гра проводиться в  очному режимі, учні повинні самі знайти необхідне обладнання, яке знаходиться на демонстраційному столі.

Якщо гра проводиться в дистанційному режимі, учні повинні надати детальний план виконання експериментального завдання.

 

Підведення підсумків.

 

Кожне змагання має своїх переможців, кожен переможець

має свою нагороду.

 

Сьогодні ми всі перемогли, а найціннішою нагородою будуть наші знання, бо «Знання – це сила».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

                     

 

doc
До підручника
Фізика 7 клас (Сиротюк В. Д.)
До уроку
Що я знаю і вмію робити
Додано
3 березня 2023
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку