Інтелектуальна шоу-гра «Інформатичне крісло»

Про матеріал

Це справжнє шоу, в якому власним розумом та ерудицією один з учасників має можливість отримати горде звання «Володар терабайту». Учні продемонструють власний ступінь інформаційної та комунікативної компетентності в області інформаційних технологій та узагальнюють свої знання і вміння з основ комп'ютерної грамотності. Для вболівальників є SMS-вікторина. Гра відбувається з учнем, який сидить у кріслі. Якщо гравець не знає відповідь на запитання, то він використовує «Пас». В цьому разі він залишає наше «крісло», але залишається в грі та зможе знову взяти участь у ній після участі всіх семи гравців, які або помилилися, або теж «спасували». Якщо учасник не скористається можливістю сказати «Пас» і відповість неправильно або закінчиться час, то він залишає гру. Другий гравець продовжує гру, сідаючи в крісло, та відповідає на інше запитання того самого номіналу, де помилився попередній. На запитання, де перший гравець сказав «пас», відповідає наступний; він не може скористатися «пасом» на цьому запитанні. Гравець, який відповість правильно на останнє запитання, стане переможцем гри та отримає звання «Володар терабайту».

Перегляд файлу

© Вчитель інформатики ЗОШ № 28 Бєлєнкіна Л.Ю.

серед учнів 8-х класів

Підготувала:

вчитель інформатики

спеціаліст ІІ категорії

Бєлєнкіна Л.Ю.

Мета:

  •  навчальна: визначити ступінь інформаційної та комунікативної компетентності учнів в області інформаційно-комп’ютерних технологій; конкретизувати і узагальнити знання з основ комп’ютерної грамотності; підвищити інтерес  учнів до інформатики як навчального предмета, розширити світогляд в галузі інформатики;
  • розвиваюча: розвивати асоціативне, образне, логічне мислення, уяву, зорову пам'ять; позитивні риси учнів, комунікативність та організаторські здібності, здатність адаптуватись до умов, що змінюються; оцінити ступінь творчої обдарованості учнів;
  • виховна: виховувати в школярів  культуру користувача ПК, бажання до самовдосконалення в галузі інформаційних технологій.

Обладнання: комп’ютер з мультимедійним проектором, комп’ютерне крісло (бажано велике); конспект позакласного заходу, електронна презентація для проведення ігри; картки із завданнями, музикальний супровід, магніти, емблеми для учасників, призи гравцям та переможцю шоу-гри.

 

План заходу

  1. Організаційний момент (5 хв).
  2. Інтелектуальна шоу-гра «Інформатичне кресло» (35 хв).
  3. Нагородження переможця. (2 хв).
  4. Підведення підсумків. (3 хв).

 

Підготовча робота:

  1.    Обрати по два представники від класу серед учнів 8-х класів.
  2.    Обрати команди вболівальників.
  3.    Задати вболівальникам домашнє завдання.
  4.    Підготувати завдання учасникам гри.
  5.    Підготувати призи.

Хід гри

Гра проходить за мотивами  телевізійної гри «Мільйонер – гаряче крісло».

В грі беруть участь по два представники від класу, всього 8 учнів. Кожен учасник гри змагатиметься сам за себе,перемагає лише один.

Починається гра із  відеоролику по ІТ-технології

Відео телепередачі

 Після закінчення фільму заходять ведучі.

1.jpgВедучий 1 (учень). Доброго дня, шановні гості та учасники гри «Інформатичне крісло». Сьогодні у світі немає такої галузі науки і техніки, яка розвивалася б так стрімко, як інформатика. Вона більше, ніж навчальний предмет, це новий спосіб дій, мислення, світосприйняття.

Ведучий 2. Інформаційні технології стали частиною нашої повсякденної дійсності. І ми пропонуємо вам поринути в цей прекрасний світ ІТ-технологій.

Ведучий 1. Гра «Інформатичне крісло» - це справжнє шоу, в якому власним розумом та ерудицією один з учасників отримає горде звання «Володар терабайту».

Ведучий 2.

Слайд5.JPGСьогодні наші гравці продемонструють власний ступінь інформаційної та комунікативної компетентності в області інформаційних технологій та узагальнять свої знання і вміння з основ комп’ютерної грамотності.

Ведучий 1. У грі беруть участь по два представники від 8-класів, всього 8 учасників, які зареєструвалися на сайті вчителів інформатики «Інфопростір» та пройшли відбірковий тур. Привітаємо їх оплесками!

Ведучий 2. Зараз я поставлю вам запитання, щоб розсадити вас по місцях. Чия відповідь буде найближчою до правильної, той учасник першим сяде в наше гаряче крісло і саме з ним почнеться гра. Наступний пульт обирає учасник, чия відповідь була трохи далі від правильної, і так далі.

Питання: вкажіть кількість операційних систем, розроблених корпорацією Microsoft за весь час її існування.

Відповідь на питання внесіть в таблицю навпроти свого імені та прізвища, яка відкрита на першому комп’ютері.

Слайд6.JPGУчні, використовуючи  хмарні технології (Google диск), в ЕТ вводять дані, які автоматично обробляються за допомогою онлайнового документообігу. На екрані висвічується діаграма, яка автоматично побудувалась за даними, введеними учнями.

Відповідь: близько 35 операційних систем за даними інтернет-енциклопедії Вікіпедія.

Ведучий 1. Ми скористалися можливостями хмарних технологій та за допомогою онлайнового документообігу впорядкували гравців в такому порядку в залежності від їх відповідей: (висвічую отриману таблицю на Google диску)

Отже, в наше інформатичне крісло сідає учень 8 класу ______________, який дав найбільш точну відповідь на поставлене питання. Інші гравці, займіть, будь ласка, свої місця відповідно до отриманих результатів.

Ведучий 2. Кожна гра починається з обговорення правил і ми їх вам зараз оголосимо. Протягом гри ви повинні будете відповісти на 20 запитань, серед яких будуть текстові, відео- та фотозапитання, письмові та практичні завдання. Підказки відсутні.

Виграш за вірну відповідь на запитання або правильно виконане завдання розподіляється таким чином:

Номер запитання

Сума виграшу за правильну відповідь

20

1024 Гб = 1 Тб

19

900 Гб

18

800 Гб

17

700 Гб

16

600 Гб

15

500 Гб

14

400 Гб

13

300 Гб

12

200 Гб

11

100 Гб

10

1024 Мб = 1 Гб

9

900 Мб

8

800 Мб

7

700 Мб

6

600 Мб

5

500 Мб

4

300 Мб

3

100 Мб

2

1024 Кб = 1 Мб

1

500 Кб

Ведучий 1.

  • Перші 5 запитань блакитного сектору, дається 20 секунд на обмірковування.
  • Наступні 5 запитань червоного блоку, дається 30 секунд на обмірковування.
  • 5 запитань зеленого сектору складніші: дається 40 секунд на обмірковування
  • та останні 5 запитань жовтого блоку складні: дається 1 - 2 хвилини на обдумування відповіді.

Ведучий 2. Якщо перший гравець, з якого починається гра, відповідає правильно на перше запитання, він переходить до другого запитання і так далі. Якщо гравець не знає відповідь на запитання, то він має можливість один раз на гру сказати «Пас». В цьому разі він залишає наше «крісло», але залишається в грі та зможе знову взяти участь у ній після участі всіх семи гравців, які або помилилися, або теж «спасували» (можливий варіант, що він не повернеться в гру).

Якщо учасник не скористається можливістю сказати «Пас» і відповість неправильно або закінчиться час, то він залишає гру. Другий гравець продовжує гру, сідаючи в крісло, та відповідає на інше запитання того самого номіналу, де помилився попередній. На запитання, де перший гравець сказав «пас», відповідає наступний; він не може скористатися «пасом» на цьому запитанні.

Ведучий 1. Гравець, який відповість правильно на останнє запитання,  стане переможцем нашої гри та отримає звання «Володар терабайту».

Слайд9.JPGВедучий 2. В нашому шоу вболівальники від команд можуть взяти участь у SMS-вікторині. На телеекрані ви бачите запитання з чотирма відповідями. Ви повинні відправити SMS-повідомлення з правильним, на вашу думку, варіантом відповіді на номер, який ви бачите на екрані. Число повідомлень не обмежено. Прийом SMS триває до завершення нашої основної гри. Після цього номер того учасника, який першим надіслав правильну відповідь, стає переможцем та отримує приз вболівальника.

Питання: Яка з назв з латинської мови перекладається як «мальований»?

  1. Піксель
  2. Піктограма
  3. Paint
  4. Письмовий знак

Ведучий 1. Отже, з правилами гри наші учасники ознайомилися і ми оголошуємо наше шоу «Інформатичне крісло» відкритим. (фанфари)

Ведучий 2. Сьогодні крім наших учасників гри присутні ще й їх вболівальники, яким було задано домашнє завдання представити своїх однокласників у цікавій формі (гумористичній, віршованій, прозовій).

Слайд11.JPGПредставлення учасників гри в ході їх участі

Запитання 1

Починаємо гру з малого виграшу — 500 КБ. Це досить замало. _____, скажи, будь-ласка, який вид інформації може вимірюватися в таких одиницях і наведи приклади (текстова – текстовий документ, графічна – малюнки, картинки). Дійсно, ти правий, тому думаю, ти впораєшся із наступним питанням.

Яким із слів можна продовжити ряд: «миша», «клавіатура», «сканер»,...?


  1. Мікрофон
  2. Колонки
  3. Пам'ять
  4. Принтер

Запитання 2

IMG_20170206_142324.jpgМолодець. Ти отримав на своєму рахунку 500 Кб. Конфуцій у свій час сказав: «Учитися і час від часу повторювати вивчене, хіба це не приємно?!». Це дійсно так. Тому прошу зосередитися. Наступне запитання на 1 Мб, воно з історії розвитку обчислювальної техніки.

Що спільного між і машиною Беббіджа (1822), сучасним ПК і людським мозком?


  1. Обробка текстової інформації
  2. Обробка  графічної інформації
  3. обробка звукової інформації
  4. обробка  числової інформації

Запитання 3

Наступне завдання оцінюється в 100 Мб. _________, скажи, будь ласка, а яка ж інформація може вимірюватися в мегабайтах? (музика, фотографії, високоякісні зображення, великі текстові документи, відеоролики). Правильно. А тепер продемонструй свої знання з теми «Опрацювання текстових даних».

Як називається частина вікна текстового редактора Microsoft Word, що використовується для встановлення полів і відступів?

  1. Стрічка
  2. Панель інструментів
  3. Лінійка
  4. Абзац

Запитання 4

І ми переходимо до наступного рівня, який оцінюється вже в 300 Мб. Один давній філософ не втомлювався повторювати: «Усе, що приходить на розум, обмірковуй двічі і тричі...», тому в наступному питанні пропоную добре поміркувати.

Колись так називали людей, які безкоштовно обмінювалися комп'ютерними програмами. Потім їх стали вважати «віртуальними хуліганами». Самі вони вважають, що ведуть боротьбу за вільний доступ до будь-якої інформації. Йдеться про:

  1. програмістів
  2. хакерів
  3. системних адміністраторів
  4.  «чайників»

Запитання 5

Залишилось останнє питання з блакитного сектору, яке оцінюється в 500 Мб. Це майже пів гігабайта. Не так вже і мало. Але питання незвичайне, а фотозапитання. Твоє завдання: уважно розглянути 4 слайди, які будуть швидко змінюватися, а потім відповісти на питання, що стосуватиметься якогось елемента зображення, розміщеного на одному із слайдів.

Щоб виграти 500 Мб, доведеться бути дуже уважним та підключити свою зорову пам’ять, інакше ти можеш залишитися без нагороди і покинути нашу гру.

Фотозапитання: на другому слайді зображений чоловік, який працює за комп’ютером. Що відображено в нього на екрані монітора? (автомобіль)

Запитання 6

Вітаю. У вас на рахунку пів гігабайта інформації. Переходимо до питань червоного сектору, це питання «середнього» рівня складності, на які дається 30 секунд на обмірковування. Ти маєш можливість виграти 600 Мб. Покажи нам, як добре ти знаєш тему «Апаратно-програмне забезпечення ПК», яку ми вивчали з вами на початку І семестру.

Синонім слова «форматування», тобто підготовки логічного диску до роботи

  1. розмітка
  2. очищення
  3. запис
  4. перевірка

Запитання 7

Існує відома французька приказка «Добре інформована людина коштує двох», тому щоб піднятися ближче до перемоги та стати володарем 700 Мб інформації, продемонструй, що ти добре інформований в термінах інформатики.

Назва якого пристрою в комп’ютері з англійської мови перекладається

як «радісна палка»?

  1. Кулер
  2. Інтерфейс
  3. Джойстик
  4. Програма

Запитання 8

Ми продовжуємо нашу гру. У вас на рахунку вже 700 Мб і на цьому ми не зупиняємося. Хочу поділитися з вами висловом американського письменника та автора бізнес-ігор Роберта Кіосакі «Ваш мозок може все. Абсолютно все. Головне, переконати себе в цьому. Руки не знають, що вони не вміють віджиматися, ноги не знають, що вони слабкі. Це знає ваш мозок. Переконавши себе в тому, що ви можете все, ви зможете дійсно все». Тому я впевнена, що твій мозок впорається з наступним завданням і ти поповниш загальний рахунок, який складатиме 800 Мб.

Якого інструмента немає в середовищі відеоредактора Кіностудія Windows?



Запитання 9

Ми майже підібралися до позначки в 1 Гб. І ми переходимо до наступного рівня, який оцінюється вже в 900 Мб.  Скажіть, будь ласка, хто знає, що таке «комп’ютерний сленг»? Правильно — це діалект, жаргон, набір фраз та висловів, що мають вузьке (комп'ютерне) застосування та не є граматично правильними словами в мові. Думаю, всі ви чули, що часто одиницю вимірювання  інформації «гігабайт» називають жаргонною мовою «гіг». Як же ще можна назвати сленгом цю одиницю інформації? Спробуйте дати відповідь на це питання.

Як звучить жаргонна назва одиниці вимірювання  інформації «гігабайт»?

  1. гер
  2. метр
  3. сотка
  4. гектар

Запитання 10

Залишилось останнє питання з червоного сектору, яке оцінюється в 1 Гб. Це досить багато інформації. _____, скажи, будь-ласка, який вид інформації може вимірюватися в таких одиницях і наведи приклади (відео – фільми, відеоролики, ігри, програми). Так, дійсно ти правий. Тепер прояви свою кмітливість та вміння швидко запам’ятовувати інформацію у фото запитанні, правила якого ти вже знаєш. Будь дуже уважним, інакше ти можеш  покинути нашу гру.

Фотозапитання: На третьому слайді зображені фірми, які виготовляють пристрої для ПК. Назвіть чотири з них, які ви запам’ятали? (Intel, AMD, HP, Dell, Asus, ATI, nvidia)

 

Слайд27.JPGСлайд28.JPGСлайд29.JPGСлайд30.JPG

Запитання 11

Вітаю, ти став володарем 1 Гб інформації, але це лише екватор нашої гри, тому спробуємо досягнути позначки в 100 Гб. Ми переходимо до третього сектору – «зеленого», питання якого ще більш ускладнені, але на обмірковування дається 40 секунд. Є такий вислів «Лінивому не розгадати, кмітливому на роздуми – секунди», тому думаю, ти за лічені секунди впораєшся із наступним питанням.

Вона є в аргумента, оператора, команди, параметра, регістра, числа, комірки і в кожного з вас, та ще, напевно, і не одна.

 (Адреса)

Запитання 12

І ось у вас на рахунку вже 100 Гб. Вітаю, але ми не зупиняємося на досягнутому. Китайський філософ Конфуцій якось казав: «Добре мати природне дарування, але вправи, друзі, дають нам більше, ніж природне дарування». Тому прояви свою ерудицію. Це дасть можливість тобі піднятись на рівень вище до своєї перемоги та отримати 200 Гб:

Потрібно за 40 секунд назвати 8 відмінностей на даних зображеннях

Картинки по запросу знайди відмінності інформатикаКартинки по запросу знайди відмінності інформатика

Запитання 13

Наступне питання оцінюється в 300 Гб. Як говорив відомий всім підприємець та суспільний діяч Білл Гейтс «Якщо тебе немає в Інтернеті, то ти не існуєш», так і ти, якщо не знаєш відповіді на наступне питання, значить ти не знайомий з загрозами, які виникають при роботі за комп’ютером, особливо працюючи в Інтернеті. Тому прошу зосередитися. На це питання тобі потрібно дати самому відповідь, без варіантів для вибору.

Ця програма виглядає так, немов виконує певну функцію, але насправді вона приносить шкоду, наприклад псує таблиці, розміщені у файлі. Згадавши історію, ти легко назвеш тварину, іменем якої програмісти називають таку програму.

Троянський кінь.

Запитання 14

Один раз в Аристотеля запитали:

  •             Як же учням досягнути успіху?
  •             Доганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду, — швидко відповів той. І він мав рацію! Отже, будь сміливішим, не дай можливість твоєму супернику зайняти твоє крісло. Підключай свою ерудицію, знання та слухай уважно питання на 400 Гб:

Як називається характеристика величини, що визначає множину її допустимих значень і використаних до неї операцій?

  1. вид
  2. значення
  3. тип
  4. присвоєння

 

Запитання 15

Залишилось останнє питання зеленого сектору, яке оцінюється в 500 Гб. Це половина терабайта. Ми дійшли майже до перемоги. Тому будь дуже уважним та зосередженим.

Згаданий раніше підприємець та суспільний діяч Роберт Кіосакі говорив «Інформація, на відміну від ресурсів, задумана, щоб нею ділилися ", тому я пропоную тобі поділитися з нами інформацією, якою ти володієш про пристрій, який я назву.

Назви призначення, будову та характеристики процесора

Процесор – це пристрій опрацювання даних в комп’ютері . Він забезпечує виконання комп’ютерних програм. Складається з пристрою керування, арифметично-логічного пристрою та кеш-пам’яті, яка є видом внутрішньої пам’яті. Основними характеристиками процесора є: тактова частота, кількість ядер, розрядність та розмір кеш-пам’яті.

Запитання 16

Ми підійшли до останнього «жовтого» сектору нашого шоу «Інформатичне крісло». На вашому загальному рахунку 500 Гб, тобто половина терабайта. Це ваша загальна сума, але ви знаєте, що переможе лише один з вас і це буде той, хто останнім дасть правильну відповідь на 20 запитання.

11 завдання підвищить твій рахунок на 100 Гб, тобто ти станеш володарем вже 600 Гб. Зосередься та продемонструй нам свою ерудицію.

Відгадай слова, що містять відому абревіатуру ПК.

  • ◌◌ ПК ◌ (Зимовий головний убір)
  • ◌◌ ПК ◌ (Головний убір з козирком)
  • ◌◌ ПК ◌ (Канцелярська приналежність для паперів)
  • ◌◌◌ ПК ◌ (Застібка або гостра канцелярська  приналежність)
  • ◌◌◌◌ ПК ◌ (Музичний інструмент.)
  • ◌◌◌◌ ПК ◌ (Позитивний результат походу в магазин.)

(шапка, кепка, папка, кнопка, скрипка, покупка)

Запитання 17

Ми наближаємося до фінішу і завдання стають складнішими. Тепер вам потрібно покладатися лише на свій розум. Як говорив радянський письменник Максим  Горький «Немає сили могутнішої, ніж знання: людина, озброєна знаннями, - непереможна». Тому я бажаю тобі лише перемоги. Щоб піднятися до позначки в 700 Гб, потрібно продемонструвати свою кмітливість та обізнаність в термінах інформатики.

За представленою інформацією необхідно визначити слова А, В, С. Слово А без трьох останніх літер та слово В без останньої літери разом утворюють слово С.

  • А – винахідник системи кодування інформації, яка використовує два символи – точку та тире (МОРЗЕ);
  • В – перша частина назви версії програми, мета якої – демонстрація особливостей основної програми (ДЕМО);
  • С – пристрій для передачі інформації між комп’ютерами за допомогою телефонної мережі (МОДЕМ).

Запитання 18

І ось у вас на рахунку вже 700 Гб. Вітаю, ви рухаєтеся в правильному напрямку. Американський вчений та винахідник Томас Едісон якось сказав: «Наш великий недолік в тому, що ми занадто швидко опускаємо руки. Найбільш вірний шлях до успіху - весь час пробувати ще один раз». Тому будь впевнений в своїх силах та випробуй ще раз свій розум.  Це дасть можливість тобі піднятись на рівень вище до своєї перемоги та отримати 800 Гб.

Завдання: слова потрібно розташувати так, щоб наступне слово починалося з останньої літери попереднього.

абзац, абонент, архівація, гіпертекст, індекс, каталог, растр, стек, таймер, точка, тіні, цифра, яскравість

Відповідь: абонент точка абзац цифра архівація яскравість тіні індекс стек каталог гіпертекст таймер растр

 

Ведучий 2: Поки учасник гри виконує завдання, проведемо вікторину з вболівальниками, тим самим ви матимете можливість збільшити свої вклади  для класу  в банк комп’ютерних знань

Запитання

  1. Всесвітня глобальна мережа. (Інтернет)
  2. Переміщення об’єктів на екрані. (Анімація)
  3. Оптимізація дискового простору, упорядкування кластерів, які належать до одного файла. (Дефрагментація)
  4. Демонстрація слайдів. (Показ)
  5. Аналогічний до мишки пристрій у портативних комп’ютерах. (Трекбол)
  6. Комп’ютери з’єднані між собою лініями зв’язку. (Мережа)
  7. Програма, яка управляє роботою окремих зовнішніх (периферійних) пристроїв ПК. (Драйвер)
  8. Найменша одиниця пам’яті комп’ютера. (Біт)
  9. Поєднання різних форм подання інформації: текстових, графічних, звукових і відео форматів даних, ефектів анімації, елементів керування. (Мультимедіа)
  10. Складова частина презентації. (Слайд)
  11. Яка програма служить для підготовки документів, ділових паперів? (текстовий процесор)
  12. Сукупність даних, які людина отримує із навколишнього середовища (інформація)
  13. Пристрої, призначені для передавання інформації від користувача до ПК (введення)
  14. Програма, яка забезпечує стиснення інформації (архіватор)
  15. Програма, яка знаходить та знешкоджує віруси (антивірусна)
  16. Опис послідовності дій, які потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети (алгоритм)
  17. Програмний код, який може не санкціоновано запускатися та відтворюватися (вірус)
  18. Робоча область екрану, яку ви бачите як тільки вмикається ПК (Робочий стіл)

Запитання 19

Вітаю найсильніших учасників нашої гри, які продемонстрували високий рівень інформаційної компетентності та дійшли до фінішу. За словами американського професора та інформатика Дональда Кнута «найкращий спосіб у чомусь розібратися до кінця - це спробувати навчити цьому комп'ютер», а твій найкращий спосіб правильно виконати наступне завдання – це проявити свою кмітливість, увагу, обізнаність та орієнтацію в середовищі програми MS Word. На кону 900 Гб інформації.

Знайти та показати інструмент в середовищі текстового процесора Word, призначений для встановлення інтервалу між літерами.

Запитання 20

Ось ми і на фініші. Залишилося останнє завдання, яке визначить, хто ж стане володарем терабайту та переможе в нашій інтелектуальній грі «Інформатичне крісло». Французький філософ Огюст Конт якось сказав «Мистецтво пам’яті залежить від мистецтва уважності», тож у фінальному запитанні тобі знадобиться саме вона. На тебе чекає практичне завдання за комп’ютером. Пригадай основні знання, які ти отримав в І семестрі з теми «Опрацювання текстових даних». Будь дуже уважним, читаючи умову завдання. В тебе є 2 хвилини.

Ведучий 2. Поки наш учасник виконує завдання, я пропоную переглянути цікавий відеоролик та ще раз впевнитися в тому, що ми живемо в світі комп’ютерів та сучасних ІТ-технологій

Ведучий 2. І нарешті перед нами переможець шоу «Інформатичне крісло» ____. Вітаємо з перемогою і вручаємо нагороду – звання «Володар терабайту». Також вдячна  всім учасникам за чесну та цікаву боротьбу і хочу нагородити наших учасників змагання емблемами «Учасник шоу «Інформатичне крісло»» та вручити невеличкі подарунки.

Переможцем супер-призу у SMS-вікторині для вболівальників  став  __________.

Ведучий 1. А зараз ми пропонуємо переможцю гри, а також учасникам та вболівальникам висловити свої враження від проведеної гри. Що сподобалося вам на нашому заході, а можливо, виникли певні труднощі.

Ведучий 2. Дякую за участь всі учням 8-х класів. До нових зустрічей в наступному році!

Слайд44.JPGСлайд45.JPG


Запасні питання

Запитання 6

Кого називають першою в світі жінкою-програмістом?


  1. Софія Ковалевська
  2. Ада Лавлейс
  3. Марія Кюрі
  4. Анна Конвей

Запитання 7

Яке поняття у використанні комп’ютера з англійської мови переводиться як «Міжлицьовий»?


  1. Інтерфейс
  2. Ідентифікатор
  3. Оверлей 
  4. Транслятор

Запитання 8

Ми продовжуємо нашу гру. У вас на рахунку вже 700 Мб і на цьому ми не зупиняємося. Хочу поділитися з вами висловом американського письменника та автора бізнес-ігор Роберта Кіосакі «Ваш мозок може все. Абсолютно все. Головне, переконати себе в цьому. Руки не знають, що вони не вміють віджиматися, ноги не знають, що вони слабкі. Це знає ваш мозок. Переконавши себе в тому, що ви можете все, ви зможете дійсно все». Тому я впевнена, що твій мозок впорається з наступним завданням і ти поповниш загальний рахунок, який складатиме 800 Мб.

Якого інструмента немає в середовищі відеоредактора Кіностудія Windows?



Запитання 9

У якому поколінні ЕОМ з’явилися жорсткі диски?


  1. У першому
  2. У другому
  3. У третьому
  4. У четвертому

Запитання 11

«Я приваблива, необхідна всім, можу все, запам’ятовую з першого разу, мій мозок працює швидко, але я можу загубитися, іноді він мене не бачить зовсім, коли зі мною не правильно поводилися, тільки ви знаєте хто я!» (Флешка)

Запитання 12

 

Похожее изображение

Запитання 13

Від назви найбільшої пошукової служби Інтернету утворилося це дієслово.

Назви його

 Гуглити

Запитання 14

Те, що відбувається в програмі і за її межами, має назву ...

  1. Обчислення
  2. Події
  3. Процедури
  4. Методи (фрагменти програмного коду, які вбудовані безпосередньо в елемент керування і викликають ту чи іншу дію компонента)

Запитання 15

Назви призначення, класифікацію та характеристики пам’яті

Пам'ять – це пристрій для зберігання інформації в комп’ютері. Ділиться на внутрішню та зовнішню. Внутрішня  пам’ять служить для забезпечення роботи процесора. До неї належать оперативна, постійна та кеш-память. До зовнішньої пам’яті належать жорсткий диск, флеш-пам'ять, оптичні диски. Основною  характеристикою пам’яті є ємність.

Запитання 16

Хто вважається автором самого древнього в світі алгоритма?

  1. Герон
  2. Евклід
  3. Піфагор
  4. Сократ


Слайди презентації

Слайд4.JPGСлайд5.JPGСлайд6.JPGСлайд7.JPGСлайд8.JPGСлайд9.JPGСлайд10.JPGСлайд11.JPGСлайд12.JPGСлайд13.JPGСлайд14.JPGСлайд15.JPGСлайд16.JPGСлайд17.JPGСлайд18.JPGСлайд19.JPGСлайд20.JPGСлайд21.JPGСлайд22.JPGСлайд23.JPGСлайд24.JPGСлайд25.JPGСлайд26.JPGСлайд27.JPGСлайд28.JPGСлайд29.JPGСлайд30.JPGСлайд31.JPGСлайд32.JPGСлайд33.JPGСлайд34.JPGСлайд35.JPGСлайд36.JPGСлайд37.JPGСлайд38.JPGСлайд39.JPGСлайд40.JPGСлайд41.JPGСлайд42.JPGСлайд44.JPGСлайд45.JPG

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Олександрівна Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кобець Андрій Петрович
    Фантастична розробка. Дуже хочеться провести цей захід зі своїми школярами. Шановна Людмило Юріївно, чи не могли б Ви поділитися презентацією до гри. Буду щиро вдячний.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
1965
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку