Інтелектуальний бій "Інтернет, який ми хочемо"

Про матеріал
Гра "Інтелектуальний бій "Інтернет, який ми хочемо"" проводиться до Дня безпечного Інтернету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІЙ«Web We Want»Інтернет, який ми хочемо

Номер слайду 2

Web We Want Мережа відкриває двері до яскравого, захопливого світу безмежних можливостей для досліджень, спілкування та творчості. Порівняно з офлайн-середовищем, це місце, де допитливість і творчість можуть процвітати, і де молодь розвиває широкий спектр навичок, здавалося б, у менш загрозливому середовищі. Проте Інтернет має свої пастки для необачних...

Номер слайду 3

Безпечний інтернет гарантує

Номер слайду 4

Поділ на команди. Обрати за покликанням двох учнів “оператор-журналіст” для створення відео “Безпека у цифровому середвищі”

Номер слайду 5

{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}Шахраї і злочинці в Інтернеті12345 Міф чи реальність?12345 Персональні дані12345 Що робити?12345 Легально чи нелегально?12345 Деякі рубрики мають додаткове завдання!

Номер слайду 6

Запитання 1. Вас просять вказати реквізити банківської карти і номер на зворотній стороні. Що ви зробите?Дізнатись відповідь

Номер слайду 7

Відповідь 1. Не буду відповідати тому, хто просить це зробити, заблокую його. Поскаржуся на шахрайство адміністрації сайту. Назад!

Номер слайду 8

Запитання 2. Ви разом з батьками відправляєтеся у відпустку. Що не можна робити?Дізнатись відповідь

Номер слайду 9

Відповідь 2. Не можна викладати інформацію про від'їзд в мережу, інакше злочинці можуть під час вашої відсутності забратися в вашу квартиру. Назад!

Номер слайду 10

Запитання 3. Друг через соціальну мережу просить у вас в борг велику суму, причому просить перевести гроші в електронному вигляді. Що потрібно робити?Дізнатись відповідь

Номер слайду 11

Відповідь 3. Отримавши прохання дати в борг, покласти гроші на телефон, заплатити за Інтернет ... Передзвоніть і уточніть, чи дійсно знайомий потребує грошей. Якщо у вас немає його номера, подумайте, стала б ця людина просити у вас грошей?  Назад!Співчуваю, але грошей не дам!!!

Номер слайду 12

Запитання 4. У соціальній мережі з Вами познайомився учень звашої школи, якого Ви жодного разу не бачили, і вінзапросив Вас зустрітися з ним в парку. Що робити?Дізнатись відповідь

Номер слайду 13

Відповідь 4. Запропоную зустрітися разом з нашими батьками, в багатолюдному місці. Назад!

Номер слайду 14

Запитання 5. У соціальній мережі в групі розміщена реклама про продаж смартфона зі знижкою 90 відсотків. Для покупки телефону необхідно відправити гроші адміністратору групи. Як Ви вчините?Дізнатись відповідь

Номер слайду 15

Відповідь 5. Не буду відправляти гроші, це шахраї! Заблокую групу і залишу скаргу на спільноту. Назад!

Номер слайду 16

Запитання 1. Робота на комп’ютері чи користування мобільними пристроями можутьспричинити появу висипів/вугрів на шкірі обличчя. Дізнатись відповідь

Номер слайду 17

Відповідь 1. МІФНазад!

Номер слайду 18

Запитання 2. Кіберхондрія передбачає необґрунтовані хвилювання за власний стан здоров’я через занадто часте й надмірне використання інтернету для пошуку інформації про хвороби, схильність самостійно ставитисерйозні діагнози. Дізнатись відповідь

Номер слайду 19

Відповідь 2. Реальність. Психічний розлад. Назад!

Номер слайду 20

Запитання 3. „Блакитне світло“ екрану пригнічує секрецію гормону мелатоніну(відомого як „гормон сну“), тому людина гірше засинає. Дізнатись відповідь

Номер слайду 21

Відповідь 3. Реальність. Не пізніше ніж за годину перед сном, вимикати всі цифрові пристрої. Назад!

Номер слайду 22

Запитання 4. Інтернет і цифрові пристрої самі по собі нейтральні. Добре чи погановони впливають на людину, залежить від самої людини. Дізнатись відповідь

Номер слайду 23

Відповідь 4.і МІФ, і реальність. Загрози:• Наслідки електромагнітного випромінювання;• Проблеми із зором;• Проблеми з м'язами і суглобами. При цьому ступінь ризику залежить від того часу, який людина проводить за комп'ютером. Назад!

Номер слайду 24

Запитання 5. У середньому 12 селфі робить молода людина перед тим, якопублікувати селфі онлайн. Дізнатись відповідь

Номер слайду 25

Відповідь 5. Реальність.200 селфі на день робив перший «селфіголік», що забирало у нього щонайменше 10 годин на добу. У 2012 році 16-річний британський підліток не виходив із дому 6 місяців, схуд на 13 кг. У процесі реабілітації хлопця вчили обходитися без смартфона хоч би 10 хвилин. Назад!

Номер слайду 26

Запитання 1. Що таке персональні дані?Дізнатись відповідь

Номер слайду 27

Відповідь 1. Це абсолютно будь-яка інформація про конкретну людину (фізичну особу). Це ті дані, які дозволяють нам упізнати людину у натовпі, ідентифікувати і визначити як конкретну особистість. Назад!

Номер слайду 28

Запитання 2. Чи можеш ти контролювати розміщення своїх фотографій в мережі Інтернет, якщо викладаєш їх в соціальні мережі?Дізнатись відповідь

Номер слайду 29

Відповідь 2. Нііііі!Назад!

Номер слайду 30

Запитання 3. Чи може твій друг заходити в твій аккаунт і відправляти від твого імені повідомлення?Дізнатись відповідь

Номер слайду 31

Відповідь 3. Ні. Маючи доступ до твого аккаунту товариш може мати доступ не тільки до тих файлів, які ти дозволив дивитися, а й до всіх інших даних. Назад!

Номер слайду 32

Запитання 4. Ви хочете опублікувати в Інтернеті свою фотографію і фотографії своїх однокласників. Чи можна це зробити?Дізнатись відповідь

Номер слайду 33

Відповідь 4. Можна лише зі згоди однокласників. Назад!Чужі фотки без дозволу не викладай!

Номер слайду 34

Запитання 5. Яка персональна інформація, розміщена на онлайн-ресурсі, повинна бути видалена з пошукової системи за запитом користувача?Дізнатись відповідь

Номер слайду 35

Відповідь 5. Номер паспорта або будь-якого іншого офіційного документа користувача. Назад!

Номер слайду 36

Дізнатись відповідь. Запитання 1. Хейтери під постом в інстаграмізалишили негативні коментарі, щодуже засмучують. Що робити?

Номер слайду 37

Назад!Відповідь 1. Вимкнути коментарі.

Номер слайду 38

Дізнатись відповідь. Запитання 2. Людині погрожують, переслідують уприватному спілкуванні онлайн. Що робити?

Номер слайду 39

Назад!Відповідь 2. Блокуватикористувачів/користувачок у соціальніймережі чи месенджері.

Номер слайду 40

Дізнатись відповідь. Запитання 3. Людина розмістила в себе на сторінцінеправдиву інформацію, образливі чуткипро іншу людину/людей. Що робити?

Номер слайду 41

Назад!Відповідь 3. Повідомити про контент з використаннямопції „Поскаржитись на контент“ усоціальній мережі чи месенджері.

Номер слайду 42

Дізнатись відповідь. Запитання 4. Людина зламала чужий акаунті публікує пости від чужого імені. Що робити?

Номер слайду 43

Назад!Відповідь 4. Зробити скрін та звернутися за телефоном102 або донайближчого відділку поліції.

Номер слайду 44

Дізнатись відповідь. Запитання 5. Людина купила кросівки онлайн,переказала гроші, але кросівки так іне отримала. Що робити?

Номер слайду 45

Назад!Відповідь 5. Звернутись до адміністраторасайту/групи в соціальній мережі.

Номер слайду 46

Запитання 1. Дівчина розмістила на своїй сторінці в соціальній мережі скріншот листування з однокласником, який ділився з нею своїми почуттями до дівчини з тієї самої школи. Дізнатись відповідь

Номер слайду 47

Відповідь 1. У ситуації йдеться про порушення права на приватність, зокрема конфіденційність кореспонденції та можливе розголошення обставин приватного життя іншої особи, що є порушенням ст. 31 і 32 Конституції України. За такі протиправні діяння настає цивільно-правова відповідальність. Назад!

Номер слайду 48

Запитання 2. Хлопець підібрав пароль від месенджеру свого знайомого та від його імені листуєтьсяз іншими людьми. Дізнатись відповідь

Номер слайду 49

Відповідь 2. У ситуації йдеться про втручання в роботу комп’ютерних систем, що є злочином, за який передбачена кримінальна відповідальність за ст. 361 Кримінального кодексу України. Назад!

Номер слайду 50

Запитання 3. Дівчина розмістила фотографії зі святкування дворіччя її молодшої сестри. На фото у будинку її батьків були зображені її дорослі родичі, молодші брати та сестри. Фотографії „лайкнули“ більше 80 друзів. Дізнатись відповідь

Номер слайду 51

Відповідь 3. У ситуації йдеться про порушення права на приватність шляхом поширення інформації просімейне життя (конфіденційної інформації) без згоди особи. Ст. 32 Конституції України забороняє такі дії, а Закон України „Про захист персональних даних“ передбачає судовий захист від незаконного збирання й поширення персональних даних. Назад!

Номер слайду 52

Запитання 4. Колишній хлопець дівчини під час візиту до неї крадькома перевіряв історію перегляду в браузері та робив копії її чатів з іншими людьми. Дізнатись відповідь

Номер слайду 53

Відповідь 4. У ситуації йдеться про порушення права на повагу до приватного та сімейного життя. Ст. 32 Конституції України забороняє такі дії. Назад!

Номер слайду 54

Запитання 5. Хлопець написав слова до пісні та здав їх як творчу роботу для отримання оцінки. У закладі освіти вирішили, що слова до пісні чудові, і розмістили їх на сторінці закладу освіти без відома хлопця. Дізнатись відповідь

Номер слайду 55

Відповідь 5. У ситуації йдеться про порушення авторського права. Малолітні й неповнолітні фізичні особи,які створили об’єкти інтелектуальної власності, визнаються не тільки авторами своїх творінь, у них виникаєі право на ці результати інтелектуальної діяльності19. З 14 років дитина може самостійно розпоряджатисьмайновими правами, до 14 років її інтереси представляють батьки або особи, що їх замінюють. Назад!

Номер слайду 56

Додаткове завдання до рубрики “Шахраї і злочинці в Інтернеті”

Номер слайду 57

Додаткове завдання до рубрики “Міф чи реальність”

Номер слайду 58

Додаткове завдання до рубрики “Міф чи реальність”

Номер слайду 59

Додаткове завдання до рубрики “Персональні дані”

Номер слайду 60

Додаткове завдання до рубрики “Персональні дані”

Номер слайду 61

Додаткове завдання до рубрики “Легально чи нелегально?”

Номер слайду 62

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку