«Інтелектуальний турнір Всезнайка»
( вікторина – розвивайка для дітей старшого дошкільного віку)
Хід заняття
(Звучить музика 1 Виходять 6 дітей)
Ведуча:
- Добрий день! Малята, рада вас усіх вітати на нашому інтелектуальному турнірі. Це шоу інтелектуальне, дуже пізнавальне, трішки розважальне і ще дуже розум-тренувальне. На наш турнір завітали діти , які полюбляють різні інтелектуальні ігри, головоломки та не прості завдання. Ми зараз з ними познайомимося.
(Діти вітаються та коротко презентують себе. Н-д : Привіт! Мене звати Сашко. Полюбляю грати з кубиком - рубиком, проходити лабіринти, будувати місто у грі Майнкрафт…і т.д.)
- Отож з учасниками познайомилися. Час приступати до оголошення правил нашого турніру. Послухаємо засновника цього турніру, професора «Всезнайку», який прислав нам аудіо лист (На екрані телевізора з’являється відео з професором).
Відео Професор 1:
- Доброго дня усім! Радий вітати усіх на своєму турнірі. Щороку на нього запрошують лише кращих з кращих, аби позмагатися інтелектуально.
Сьогодні наш турнір незвичний. Я пропоную учасникам віртуально по подорожувати по різних країнах світу , аби побачити які головоломки полюбляють вирішувати у них. Турнір складатиметься з 5-ти конкурсних завдань на логіку, мислення, конструювання, уважність, кмітливість, винахідливість. За кожне виконане завдання ви отримаєте винагороду – фішку свого кольору. Лише той, хто виконає усі завдання на відмінно, збере усі фішки . Наприкінці отримає від мене особисто приз – визнання!!! До зустрічі у фіналі! (закінчується відео).
Ведуча:
Кожна станція передбачає виконання певного завдання, правила якої ми обговоримо коли на неї потрапимо. На цій станції є дзвіночок. Після виконання вправи . Дитина , яка виконала завдання, має повідомити про це натиснувши на дзвінок що стоїть посередині стола. Після того оцінюється виконана робота та , якщо вправа виконана правильно дитина переносить свою фішку з баночки на результативну дошку! ( Кожному гравцю призначається фішка відповідного кольору).
(Одягаю фішку відповідного кольору.)
(Нейровправа з мячиками) музика 2
Ведуча :
- Отож, ми усі активізувалися та налаштувалися на виконання завдань! Заплющуємо очі, один , два, три на станцію «Логічна» поспіши!
- Цікаво у якій країні ми опинилися? Професор лишив нам послання. Там лише слова – загадка, там лише слова : король, королева, країна дощу та туману, мешканці розмовляють на англійській мові. (Англія).
Відео Англія :
- Англію називають країною дощу та туману. Тому що там дуже часто дощить. . Найголовніше місто країни – Лондон. Саме у Лондоні є велика вежа з годинником Біг – Бен.. Це країна палаців та вишуканих будівель. У Англії є король та королева, принци та принцеси. Англійці люблять чаювати. А ще вони виважені та ерудовані. І полюбляють логічні завдання.
- Саме тому на англійській логічній станції ви будете розв’язувати логічні завдання. Перед вами завдання: подивіться на картинку, там зображені ланцюжки з логічними послідовностями. Вашим завдання буде подивися на ланцюжок малюнків та правильно завершити логічний рядок. Хто завершив завдання повідомляє , натиснувши на дзвоник. У випадку успішного виконання завдання учасник отримує винагороду – фішку, яку учасник з баночки переміщає на табло. (визначити колір фішок для кожного учасника).
Музика 3
Заплющуємо очі, один , два, три на станцію «Мислительна» поспіши!
- Наша віртуальна подорож триває і наступна зупинка «Мислительна»
(читаю конверт)
Відео Японія :
( Діти виконують завдання, отримують фішку та переходять до виконання іншого завдання)музика 4
(Конверт) Велика китайська стіна, дракон, локшина, панда, конфу.
Відео Китай:
Щоб нам бути схожими на китайських мудреців слід тренувати свій мозок. - Тут на нас чекає цікава головоломка під назвою «Танграм». Це старовинна китайська головоломка яка складається з фігур, які одержані при розрізанні квадрата на сім частин. Завданням гри є скласти з різних частинок гри певну фігуру.
Музика 5
Щось ми трішки притомились, саме час зайнятися нам фізичними вправами.
(Конверт : піца, сонце, море, паста, лазанья)
Відео Італія:
Музика 6
Слова : хот-дог, кола, комп’ютери, долар. (Америка)
Відео Америка:
- Нікому ні секрет, що діти полюбляють грати у комп’ютерні ігри. Вони бувають різними. Серед них є «розумні ігри».
Музика 7
(Кожна дитина підходить до комп’ютера, виконує завдання.)
- Заплющуємо очі, один , два, три на станцію «Уважна » поспіши!
( Конверт : Париж, Ейфелева вежа, Париж, компліменти…квіти) (Франція)
Відео Франція: - Одна з найкрасивіших країн світу – Франція. Вона славиться красивою природою, історичними памятками та вишуканою кухнею. Головне місто Франції – Париж. Саме там стоїть відома на увесь світ Ейфелева вежа. Усі французи вишукані, інтелігентні та виховані. Вони дуже уважні один до одного.
Тому ми візьмемо приклад французів та за допомогою вправи будемо розвивати свою уважність. А це необхідно для хорошого навчання у школі. Допоможе нам на перший погляд проста вправа яка називається «Лабіринт». Лабіринти – відмінна зарядка для розуму.
Музика 8
(Діти виконують завдання, повідомляють про успішне виконання та отримують фішку – нагороду).
(конверт : Борщ, козак, віночок, Говерла, Дніпро…)
Відео Україна:
Музика 9
Ведучий :
(Включається екран)
Професор Відео 2:
- Молодці! Я ні на мить не сумнівався у ваших здібностях!!! Ви виявили хороші інтелектуальні здібності, креатив, тому заслуговуєте на мою найвищу нагороду – Капелюх професора «Всезнайки».
Музика 10
(чути стукіт у двері, заносять капелюхи та одягають дітям під музичний супровід).
Ведучий :