Інтерактивна вправа "Я - конструктор"

Про матеріал

В поданому матеріалі описано методику проведення інтерактивної гри "Я - конструктор", яку можна використовувати практично на всіх уроках для учнів початкової школи, починаючи з 1 класу

Перегляд файлу

Інтерактивна вправа «Я - конструктор»

Мета: розвивати інтелектуальні здібності учнів, активізувати їх творчий потенціал, збагатити словниковий запас школярів.

Вправа проводиться за таким алгоритмом: слово (пов’язане з темою уроку)- словосполучення (з цим словом) – реченнязапитаннявідповідь.

Наприклад, на уроках ЯДС у 1 класі під час роботи в тижні «Веселка» ключовим словом є слово веселка. Проводимо гру.

Варіант 1

Слово. Веселка.

Словосполучення. Різнокольорова веселка.

 Речення. В небі сяє різнокольорова веселка.

Запитання. Скільки кольорів має веселка?

Відповідь. У веселки сім кольорів.

Варіант 2

Слово. Веселка.

Словосполучення. Грайлива веселка.

 Речення. Грайлива веселка звеселяє людей.

Запитання. Як з’являється веселка?

Відповідь. Веселка утворюється внаслідок потрапляння світла на крапельки води.( Веселка утворюється після дощу шляхом відбиття, заломлення та розсіювання світла в краплях води.)

 Таку вправу можна проводити на будь-яких уроках, на різних етапах. Вона сприяє розвитку зв’язного мовлення, критичного мислення, є засобом формування комунікативної компетентності учнів.

docx
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку