Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС, 4 клас, І семестр 2022-2023 н.р.
Учня/учениці ______________________________________________________________________________________
Результат навчання у свідоцтві досягнень |
Номер ТДР 1 |
|
Номер ТДР 2 |
|
Номер ТДР 3 |
|
Номер ТДР 4 |
|
Номер ТДР 5 |
|
І сем.
|
|
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені 3 природних і штучних матеріалів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/ збереження довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|