Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС, 4 клас, І

Про матеріал
Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС, 4 клас, І семестр 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС,                                                                             4 клас, І семестр 2022-2023 н.р.                                         

 

Учня/учениці  ______________________________________________________________________________________

 

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Номер ТДР

1

 

Номер ТДР

2

 

Номер ТДР

3

 

Номер ТДР

4

 

Номер ТДР

5

 

І

сем.

 

 

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені 3 природних і штучних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/ збереження довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку