Інтерактивний метод для вивчення англійської мови "віконечка"

Про матеріал
Інтерактивний метод “віконечка” варто застосовувати на початку навчального року або семестру для інтеграції та з метою “розбиття криги.” Він сприяє розвитку комунікативних навиків, навиків співпраці у групах, розвитку творчого та художнього мислення та лексичного запасу учнів.
Перегляд файлу

Інтерактивний метод для вивчення англійської мови “віконечка”

IMG_256

 

Відомим є той факт, що інтерактивні методи оживлюють уроки іноземної мови. Хочу розповісти про один з таких методів, який має назву “віконечка” і який досить цікаво застосовувати на початку навчального року або семестру для інтеграції та з метою “розбиття криги.” Він сприяє розвитку комунікативних навиків, навиків співпраці у групах, розвитку творчого та художнього мислення та лексичного запасу учнів.

Отже, наперед просимо учнів принести олівці чи фломастери, якщо у кабінеті немає достатньої кількості. На уроці спершу учнів слід розділити на групи. Це можна зробити методом називання пір року, і потім кожна “пора року” сідає навколо окремого столу. Або ж називаючи англійською тваринок, квіти, місяці тощо. Кожній групі  видається ватман (чи половинка). Заздалегідь пишемо на дошці або виводимо на екран взірець того, як слід розграфити ватман.

Вгорі пишемо

SCHOOL:

What does it mean to me?”.

Нижче ділимо його на чотири поля. Одна горизонтальна і одна вертикальна лінія посередині. У верхньому лівому полі пишемо:

“Explain it with words

 (definition)”.

 

У верхньому правому полі пишемо:

“Explain it with a formula

(e.g.: school =

friends * books +teachers…, etc)”

 

У нижньому лівому полі пишемо:
 

Explain it with epithets

(e.g. its like climbing up a hill…).

 

У нижньому правому полі пишемо:
 

”Depict it by means

of comics with some

characters and text bubbles”.

 

Даємо учням 15-20 хвилин для виконання завдання. Час може коливатися у залежності від художнього рівня коміксів. Тому варто попередити, що коли час вичерпано, то всі олівці та фломастери відкладаємо і вже “що є, те є”.

Наступний етап - представлення проектів: кожна група за чергою, від зими до осені, виходить і ділиться напрацюваннями. Для більшої уважності слід попросити кожну групу слухачів прослідкувати і записати собі, які думки та ідеї  виявилися спільними із групою, яка поточно представляє проект. Після кожного представлення варто запитувати слухачів про такі “спільності”.
Якщо можливо, варто розділити етапи створення плакатів-віконець та представлення на окремі послідовні уроки. Тоді учні матимуть змогу попрацювати із чернетками та пофантазувати. Краще підготувати усне представлення.

 

 

 

 

Автор: Бешлега О.В.

doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку