Про матеріал
Інтерактивний тренажер з математики для вивчення таблиці множення
«Вперед! До перемоги!»
Презентацію можна використовувати при проведенні фронтальної чи індивідуальної роботи. Різноманітність завдань дозволить не тільки сформувати навички рахунку, а й використовувати для діагностики знань учнів на уроках закріплення. Можна використати для проведення тематичного тижня чи блоку НУШ, напр. з теми «СПОРТ».
Цілі:
- формувати навички усного рахунку;
- розвивати увагу, спостережливість, кмітливість;
- ознайомити учнів з різними видами спорту;
- формувати потребу у застосуванні комп'ютерних програм для навчання;
- формувати вміння і навички самоконтролю при роботі над завданням на
персональному комп'ютері.
Як працювати з тренажером
Інтерактивний тренажер з математики включає 3 блоки: золотий рівень, срібний рівень і бронзовий рівень, на яких розміщені завдання з однієї теми «Таблиця множення», підібрані з урахуванням ускладнення.
На слайді № 2 присутні гіперпосилання за рівнями (Потрібно натискати на 1 рівень, 2 рівень…)
Мета бронзового рівня:
- для вчителя з'ясувати, як діти засвоїли таблицю множення на кожне число;
- для учня - потренувати навичку усного рахунку при множенні та діленні (для золотого рівня).
При роботі з цим рівнем необхідно звернути увагу:
на слайді 3 «Вперед! ДО ПЕРЕМОГИ» є картинки із зображенням деяких зимових видів спорту, про які можна поговорити окремо з учнями. (Прекрасно підійде, як матеріал для тематичного тижня «Спорт». Під кожною картинкою біла сніжинка з числом - це гіперпосилання до слайдів на таблицю множення, на яких з'являється приклад і сніжинки з відповідями. При натисканні правильної відповіді, відбувається перехід до наступного слайду з прикладами. Якщо ж відповідь невірна, здійснюється перехід до початку тесту. Рекомендується обчислювати приклади по порядку: спочатку на 2, потім на 3 тощо.
Мета срібного рівня - з'ясувати, як діти засвоїли таблицю множення (приклади перемішані).
Мета золотого рівня - з'ясувати, як діти освоїли таблицю множення та ділення (приклади перемішані).
Якщо допущена помилка на срібному чи золотом рівні, гра повертає на початок тесту до бронзового рівня.
Технологія роботи зі слайдами така ж, як і в бронзовому рівні.