Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.

Про матеріал
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Інструктаж з БЖД. Що таке інтернет маркетинг і реклама в інтернеті? Багато з вас, я впевнений, добре ознайомлені з тим, що таке інтернет маркетинг. В принципі, інтернет маркетинг і реклама в інтернеті – це тема, на якій не одна і не дві десятки книг написано (а то й сотні), так що нам в одній статті охопити таку монстр тему ніяк не вдасться. Тому, тут ми досить поверхово поговоримо про маркетингові інструменти і процеси в інтернеті, а в майбутньому до цього будемо повертатися регулярно. Самому дуже цікавий інтернет маркетинг, так що багато статей на цю тему забезпечені, не переживайте. Так що, якщо у вас є певні знання на цю тему, цю статтю можете не читати, а прочитайте, припустимо, як робити ефективну рекламу. Жартую. Прочитайте, звичайно – щось корисне знайдете точно.
Перегляд файлу

 

_____________________

І група

 

_____________________

ІІ група

Тема. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Інструктаж з БЖД.

Що таке інтернет маркетинг і реклама в інтернеті? Багато з вас, я впевнений, добре ознайомлені з тим, що таке інтернет маркетинг. В принципі, інтернет маркетинг і реклама в інтернеті – це тема, на якій не одна і не дві десятки книг написано (а то й сотні), так що нам в одній статті охопити таку монстр тему ніяк не вдасться. Тому, тут ми досить поверхово поговоримо про маркетингові інструменти і процеси в інтернеті, а в майбутньому до цього будемо повертатися регулярно. Самому дуже цікавий інтернет маркетинг, так що багато статей на цю тему забезпечені, не переживайте. Так що, якщо у вас є певні знання на цю тему, цю статтю можете не читати, а прочитайте, припустимо, як робити ефективну рекламу. Жартую. Прочитайте, звичайно – щось корисне знайдете точно.

І так, давайте розбиратися все-таки, що таке інтернет маркетинг? Аналогічно традиційному маркетингу, це все що допомагає нам залучати нових і утримувати старих клієнтів. Тільки в інтернеті. Ось і все. Звичайно, це глобальне визначення. Далі ми розберемо інтернет маркетинг по частинах.

З чого складається інтернет маркетинг і які його цілі?

По-перше, хотілося б відзначити, що мета будь-якого маркетингу одна – збільшити прибуток бізнесу. Іноді безпосередньо, припустимо, замовивши рекламу і почавши продаж, а іноді побічно і через якийсь час – наприклад, PR, розкрутка бренду, розширення аудиторії, акції спрямовані на збільшення популярності і підвищення довіри. Все це, звичайно робиться як онлайн так і оффлайн. Інтернет маркетинг в принципі складається з 6 категорій:

  • Пошуковий маркетинг;
  • Просування в соціальних мережах (Маркетинг в соціальних мережах – SMM і Social Media Optimization — SMO);
  • Директ або прямий маркетинг (електронна пошта маркетинг, SMS-маркетинг, RSS стрічки, різні сервіси, і навіть поштовий спам);
  • PR (public relations – зв’язки з громадськістю);
  • Відео маркетинг;
  • Веб аналітика.

Всі види інтернет маркетингу мають власні цілі, методи та принципи роботи але в підсумку все одно кінцева ціль – підняти бізнес на новий рівень, підвищити прибуток бізнесу. Хочеться підкреслити, що інтернет маркетинг в усій своїй красі доступний відразу ж для малого бізнесу теж. В інших масштабах звичайно але тим не менш, ви все це можете робити в своєму бізнесі.

Інтернет-банкінг

Діяльність провідних банків на ринку сучасних фінансових послуг обумовлює використання ними сучасних Інтернет-технологій як стратегічного інструменту, що сприяє зміцненню їх позицій на ринку фінансових послуг, дає змогу з мінімальними інвестиціями створювати нові фінансові продукти та опановувати нові сегменти фінансового ринку.

Характерною ознакою фінансових інтернет-послуг е використання Інтернету у сферах банківської діяльності, страхування та трейдингу.

Інтернет-банкінг (e-banking) — це діяльність банку з надання комплексу послуг клієнтам щодо електронного управління своїми рахунками через Інтернет.

Відповідно до зарубіжної та вітчизняної практики до Інтернет-банкінгу належать:

  • управління рахунками (виписки, перекази з рахунку на рахунок, підготовка балансів тощо);
  • відкриття депозитів, здійснення валютних операцій;
  • здійснення платіжних операцій (перекази коштів, оплата рахунків за товари, комунальні платежі тощо);
  • обмін фінансовими документами.

Конфіденційність даних, що було передано по каналах Інтернет-банкінгу, гарантується завдяки використанню при обміні інформацією сертифікованих засобів криптографічного захисту, механізму аутентифікації клієнтів, електронних підписів, а також постійному контролю за цілісністю інформації.

Технологія Інтернет-банкінгу походить з технології дистанційного банківського обслуговування ("home banking" — домашній банкінг або "remove banking" — віддалений банкінг). У процесі еволюції цей вид послуг суттєвого розвинувся. Є такі різновиди віддаленого банкінгу:

  • телефонний (telefon banking);
  • комп'ютерний (PC banking)
  • відеобанкінг (video banking);
  • інтернет-банкінг (Internet banking),

Історична довідка

Технологія "home banking" була розроблена на початку 80-х років, коли банки Західної Європи розпочали активну конкуренцію за залучення нових клієнтів. У листопаді 1982 р. як новий фінансовий продукт була анонсована система Homelink, створена Банком Шотландії спільно з телефонною компанією British Telecom. Уперше послуга була впроваджена у будівельному товаристві Nottingam Building Society і стала застосовуватися з середини 1983р.

Перший у світі банк, що почав обслуговувати клієнтів лише в мережі Інтернет, з'явився 18 жовтня 1995 p. у США — ера Інтернет-банкінгу розпочалася зі створення Security First Network Bank (SFNB). За перші півтора року існування середньомісячний приріст капіталу банку становив 20 %, активи збільшилися до 40 мли дол. США, а кількість клієнтських рахунків — до 10 тис. Із серпня 2001 p. SFNB став частиною Central Bank, що входить до складу RBC Financial Group, створеної Royal Bank of Canada. Нині фінансові послуги в Інтернаті надають усі лідери американського банківського бізнесу — Citicorp, Chase, Bank of America, Wells Fargo, Bank One та ін.

 

 

 

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 78-81

  1. Вправи для очей.

Контрольні питання

  1. Що таке інтернет-маркетинг та які способи його реалізації?
  2. Якими інструментами можна здійснювати інтернет-маркетинг? Яка ефективність кожного з них у конкретних випадках? Наведіть приклади.
  3. Які пристрої можна використати для проведення інтернет-маркетингу?
  4. У чому особливість інтернет-банкінгу?
  5. Які переваги та зручності отримує користувач інтернет-банкінгу в порівнянні з клієнтом звичайного банку?
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку