|
_____________________ |
І група |
|
_____________________ |
ІІ група |
Тема. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Інструктаж з БЖД.
Що таке інтернет маркетинг і реклама в інтернеті? Багато з вас, я впевнений, добре ознайомлені з тим, що таке інтернет маркетинг. В принципі, інтернет маркетинг і реклама в інтернеті – це тема, на якій не одна і не дві десятки книг написано (а то й сотні), так що нам в одній статті охопити таку монстр тему ніяк не вдасться. Тому, тут ми досить поверхово поговоримо про маркетингові інструменти і процеси в інтернеті, а в майбутньому до цього будемо повертатися регулярно. Самому дуже цікавий інтернет маркетинг, так що багато статей на цю тему забезпечені, не переживайте. Так що, якщо у вас є певні знання на цю тему, цю статтю можете не читати, а прочитайте, припустимо, як робити ефективну рекламу. Жартую. Прочитайте, звичайно – щось корисне знайдете точно.
І так, давайте розбиратися все-таки, що таке інтернет маркетинг? Аналогічно традиційному маркетингу, це все що допомагає нам залучати нових і утримувати старих клієнтів. Тільки в інтернеті. Ось і все. Звичайно, це глобальне визначення. Далі ми розберемо інтернет маркетинг по частинах.
З чого складається інтернет маркетинг і які його цілі?
По-перше, хотілося б відзначити, що мета будь-якого маркетингу одна – збільшити прибуток бізнесу. Іноді безпосередньо, припустимо, замовивши рекламу і почавши продаж, а іноді побічно і через якийсь час – наприклад, PR, розкрутка бренду, розширення аудиторії, акції спрямовані на збільшення популярності і підвищення довіри. Все це, звичайно робиться як онлайн так і оффлайн. Інтернет маркетинг в принципі складається з 6 категорій:
Всі види інтернет маркетингу мають власні цілі, методи та принципи роботи але в підсумку все одно кінцева ціль – підняти бізнес на новий рівень, підвищити прибуток бізнесу. Хочеться підкреслити, що інтернет маркетинг в усій своїй красі доступний відразу ж для малого бізнесу теж. В інших масштабах звичайно але тим не менш, ви все це можете робити в своєму бізнесі.
Інтернет-банкінг
Діяльність провідних банків на ринку сучасних фінансових послуг обумовлює використання ними сучасних Інтернет-технологій як стратегічного інструменту, що сприяє зміцненню їх позицій на ринку фінансових послуг, дає змогу з мінімальними інвестиціями створювати нові фінансові продукти та опановувати нові сегменти фінансового ринку.
Характерною ознакою фінансових інтернет-послуг е використання Інтернету у сферах банківської діяльності, страхування та трейдингу.
Інтернет-банкінг (e-banking) — це діяльність банку з надання комплексу послуг клієнтам щодо електронного управління своїми рахунками через Інтернет.
Відповідно до зарубіжної та вітчизняної практики до Інтернет-банкінгу належать:
Конфіденційність даних, що було передано по каналах Інтернет-банкінгу, гарантується завдяки використанню при обміні інформацією сертифікованих засобів криптографічного захисту, механізму аутентифікації клієнтів, електронних підписів, а також постійному контролю за цілісністю інформації.
Технологія Інтернет-банкінгу походить з технології дистанційного банківського обслуговування ("home banking" — домашній банкінг або "remove banking" — віддалений банкінг). У процесі еволюції цей вид послуг суттєвого розвинувся. Є такі різновиди віддаленого банкінгу:
Історична довідка
Технологія "home banking" була розроблена на початку 80-х років, коли банки Західної Європи розпочали активну конкуренцію за залучення нових клієнтів. У листопаді 1982 р. як новий фінансовий продукт була анонсована система Homelink, створена Банком Шотландії спільно з телефонною компанією British Telecom. Уперше послуга була впроваджена у будівельному товаристві Nottingam Building Society і стала застосовуватися з середини 1983р.
Перший у світі банк, що почав обслуговувати клієнтів лише в мережі Інтернет, з'явився 18 жовтня 1995 p. у США — ера Інтернет-банкінгу розпочалася зі створення Security First Network Bank (SFNB). За перші півтора року існування середньомісячний приріст капіталу банку становив 20 %, активи збільшилися до 40 мли дол. США, а кількість клієнтських рахунків — до 10 тис. Із серпня 2001 p. SFNB став частиною Central Bank, що входить до складу RBC Financial Group, створеної Royal Bank of Canada. Нині фінансові послуги в Інтернаті надають усі лідери американського банківського бізнесу — Citicorp, Chase, Bank of America, Wells Fargo, Bank One та ін.
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 78-81
Контрольні питання