Тема уроку "Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг"

Про матеріал

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.

Цілі:

 навчальна: сформувати уявлення про інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг;

 розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;

 виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Перегляд файлу

 Урок №7 Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг

Інформатика 10 клас \ І курс ПТНЗ

 

 

Урок 7. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 7

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 78-81

  1. Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Що таке інтернет-маркетинг та які способи його реалізації?
  2. Якими інструментами можна здійснювати інтернет-маркетинг? Яка ефективність кожного з них у конкретних випадках? Наведіть приклади.
  3. Які пристрої можна використати для проведення інтернет-маркетингу?
  4. У чому особливість інтернет-банкінгу?
  5. Які переваги та зручності отримує користувач інтернет-банкінгу в порівнянні з клієнтом звичайного банку?

Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 7 ст. 72-81

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

Тарнавська Л.П. 

1

 

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку