ІПР дитини з особливими потребами з математичної освітньої галузі

Про матеріал
Адаптована програма з математичної освітньої галузі до типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б. для дітей з особливими потребами. Навчальне навантаження та очікувані результати навчання для здобувачів освіти з труднощами у навчанні. Цикл І (1 – 2 класи)
Перегляд файлу

Математична освітня галузь

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

Цикл І (1 – 2 класи)

№ наказу, яким програму затверджено

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

«Лічба»

Лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста та упорядковує їх

 

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Лічильний матеріал.

 

 

 

Розпізнає серед ситуацій із свого життя ті, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення

Уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого

(малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо)

 

 

Визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу; порівнює, об’єднує у групу і розподіляє на групи за спільною ознакою

Визначає  істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу

(колір, розмір, форма).

Предметні картки, лего.

 

 

Зіставляє одержаний результат з прогнозованим

Перевірка правильності лічби зручним для себе способом.

Лічильний матеріал.

 

«Числа. Дії з числами»

Лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста та упорядковує їх

Читає і записує натуральні числа словами і цифрами;

співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки

(у процесі  гри або імітуючи життєві ситуації).

 

 

 

Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схему, таблицю, схематичний рисунок

 

Малюнки, предмети, схеми, таблиці.

 

 

Обирає послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації

Покрокові інструкції, схематичні малюнки.

 

 

Обчислює усно зручним для себе способом у навчальних і практичних ситуаціях

 

Обчислює суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом.

Лічильний матеріал, предметні малюнки.

 

 

Встановлює залежність між компонентами і результатом арифметичної дії

Розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів.

 

 

Прогнозує результат виконання арифметичних дій

 

Прогнозує результат обчислень.

 

 

Перевіряє правильність результату арифметичної дії; виявляє та виправляє  помилки

 

На лічильному матеріалі.

 

 

Визначає достатність даних для розв’язання проблемної ситуації

Розуміє, що для відповіді на запитання може бракувати числових даних ( схеми, покрокові інструкції, шаблони).

 

 

Обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання; визначає дію (дії) для розв’язання проблемної ситуації, виконує її (їх)

 

Визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання ( серед  запропонованих ).

 

 

Визначає шляхи розв’язання проблемної ситуації

З допомогою дорослого з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації

 

«Вимірювання величин»

Вимірює величини за допомогою підручних засобів і вимірювальних приладів

Здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо);

 вимірює довжини предметів або відрізків.

 

 

Аналізує проблемні ситуації зі свого життя; визначає групу пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту 

Оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (уявних).

 

«Просторові відношення. Геометричні фігури»

Орієнтується на площині і в просторі; описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів

Встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну  мову; демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору.

 

 

Розпізнає знайомі геометричні площинні та об’ємні фігури серед об’єктів навколишнього світу, на малюнках

Відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу;

знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках;

наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури.

 

 

Конструює площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу, створює макети реальних та уявних об’єктів

Моделює геометричні фігури з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок тощо);

конструює  знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо).

 

«Робота з даними»

Аналізує проблемні ситуації свого життя; визначає групу пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту 

Впорядковує,  порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі;

 зчитує дані з таблиць, піктограм, схем

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку