Презентація до уроку - тренінгу. Узагальнення і систематизація вивченого навчального матеріалу з теми « Література ХІХ - ХХ ст.». Розвиток навичок роботи в групах, творчих здібностей та естетичний смак учнів.
« Фортеця»сімейні цінності{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}пізнання життя, реалізація призначення.повага до людейдружбатерпіннячесність.батьки, родина; друзі, стабільність, кар'єра,свобода, духовність Любов, азарт, розваги відпочинок.сім'я, взаєморозуміння, діти.добротабудинок,комфорт, гроші.кар'єра,влада, статус.краса, здоров'я, духовне зростання,
Вправа “ Творча лабораторія”“ Діаманта”Перший рядок. Перший герой твору – один іменник. Другий рядок. Опис першого героя – два прикметники. Третій рядок. Дії першого героя – три дієслова (дієприкметники, дієприслівники);Четвертий рядок. Фраза, що єднає двох героїв твору, встановлює їх стосунки (4 слова, але не обов'язково) - будь-які частини мови. П’ятий рядок. Дії другого героя – три дієслова (дієприкметники, дієприслівники);Шостий рядок. Опис другого героя – два прикметники;Сьомий рядок. Другий герой твору – один іменник (антипод першому героєві або його метаморфоза).