Інтелектуальна гра для учні 7 класу «Темні віки»
Мета:
• навчальна: перевірити знання і вміння учнів з основних тем історії України та історії середніх віків, активізувати пізнавальні інтереси учнів;
• розвиваюча: розвивати уважність, кмітливість, вміння логічно мислити,
лаконічно та аргументовано висловлювати свою думку;
• виховна: виховувати дух змагальності, почуття співпереживання за команду, відповідальність за власні дії в команді, доброзичливість і тактовність.
Форма проведення: інтелектуально-розважальна гра.
Обладнання: ітерактивна дошка, парти, стільці, чисті аркуші паперу, ручки, кольорові олівці або маркери
Підготовчий етап: за тиждень до гри запропонувати учням сформувати команди з 6 чоловік кожна, обрати капітанів, придумати назви, девізи та емблеми команд
ХІД ГРИ
І. Назва, девіз, емблема
ІІ. Хто швидше (1 бал за правильну відповідь)
ІІІ Історичний калейдоскоп .
1 учасник від команди повинен правильно назвати дати за 1 хвилину
ІV Портретна галерея. СМС
Презентація. Уявіть , що історичні постаті живуть в наш час. Цікаво, які смс -кі вони б нам надіслали. Цікаво? Увага на екран
V Хто зайвий. Презентація
Оберіть та поясніть яка картинка є зайвою та чому?
VІ.Таємничий лист.
Нам спеціально для нашої гри з середніх віків надіслали лист. Ви його отримаєте. Ознайомитесь. За допомогою маркера виділите історичні помилки. І презентуєте. На все про все у вас 3 хвилини. Дам підказку 10 помилок
VІІ. А зараз ми пограємо і з вболівальниками.
VІІІ. Майже останній конкурс. Конкурс капітанів. Зараз ми дізнаємось на скільки капітан вміє керувати своїми підлеглими.
Феодал |
васал |
Ярлик |
ясир |
донджон |
ратуша |
Закупи |
рядовичі |
мініатюра |
вітраж |
Романський стиль |
Готичний стиль |
теологія |
схоластика |
цех |
гільдія |
ІХ. Чорний ящик
Х. Підведення підсумків . Нагородження