"Історична наука та історична пам'ять"

Про матеріал
Дана розробка містить рівневі різнотипні завдання для перевірки навченості з історії України учнів 5 класу.
Перегляд файлу

Тематична контрольна робота з теми

«Історична наука та історична пам’ять»

І Рівень Вибери один варіант відповіді

  1. Учасником якої події з перелічених нижче був Михайло Грушевський?

А) Очолював Національно-визвольну війну середини XVII ст.

Б)Був учасником Української революції 1917–1921 років

В)Був учасником археологічної експедиції, яка відкрила трипільську культуру

Г)Був учасником І Світової війни

  1. У якому рядку подане найбільш повне визначення поняття «історична пам’ять»?

А)Отримані у спадок від попередніх поколінь уявлення та знання про минуле

Б)Збережені від попередніх поколінь знання та уявлення про спільне історичне минуле, на підставі яких людина усвідомлює свою належність до народу

В)Отримані у спадок і збережені для нащадків знання та уявлення про історичне минуле

  1. Знання про минуле людства

До якого різновиду історичних джерел належать міфи, легенди, перекази?

А)Усних

Б)Писемних

В)Речових

  1. Як називають науку, що досліджує народні звичаї і традиції?*

А)Етнографія

Б)Археологія

В)Хронологія

  1. Установіть відповідність між іменем українського історика Дмитра Яворницького та фактом його біографії.

А)Поєднував любов до ботаніки та історії України.         

Б)Автор праці "Історія України-Руси". 

В)Дослідник історії українського козацтва. 

  1. Недосліджені з різних причин історичні події, явища, процеси тощо.

А) «Озонові плями»

Б) «Білі плями»

В) «Клякси»

ІІ Рівень

Наведіть приклади основних чинників що формують історичну пам'ять

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Рівень

Співвіднесіть історичного діяча із його портретом

  1. Вікентій Хвойка

2. Леся Українка

3.

Т.Г. Шевченко

4. Богдан Хмельницький

А

Б

. В

Г

5. Михайло Грушевський

6. Василь Вірастюк

7. Володимир Зеленський

8. Наталія Полонська Василенко

Д

C:\Users\user\Downloads\Do_everything_you_can_for_us_to_withstand_together_in_this_war_for_our_freedom_and_independence_-_address_by_President_of_Ukraine_Volodymyr_Zelenskyy._(51977034742)_(cropped).jpg Е

C:\Users\user\Downloads\Василь-Вірастюк.jpg Є

C:\Users\user\Downloads\Без названия (7).jpg Ж

 

ІV Рівень

Підготуйте та запишітьпромову для виступу перед класом на тему:«Історичні міфи: користь і шкода».

Скористайтеся порадою античного вченого й оратора Марка Фабія Квінтиліана. Своїм учням він радив, будуючи висловлювання, намагатися відповісти на запитання:

Хто? Що? Де? Коли? Чим? Як? Чому?

 

 

docx
Додав(-ла)
Гіль Оксана
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку