Тематична контрольна робота з теми
«Історична наука та історична пам’ять»
І Рівень Вибери один варіант відповіді
А) Очолював Національно-визвольну війну середини XVII ст.
Б)Був учасником Української революції 1917–1921 років
В)Був учасником археологічної експедиції, яка відкрила трипільську культуру
Г)Був учасником І Світової війни
А)Отримані у спадок від попередніх поколінь уявлення та знання про минуле
Б)Збережені від попередніх поколінь знання та уявлення про спільне історичне минуле, на підставі яких людина усвідомлює свою належність до народу
В)Отримані у спадок і збережені для нащадків знання та уявлення про історичне минуле
До якого різновиду історичних джерел належать міфи, легенди, перекази?
А)Усних
Б)Писемних
В)Речових
А)Етнографія
Б)Археологія
В)Хронологія
А)Поєднував любов до ботаніки та історії України.
Б)Автор праці "Історія України-Руси".
В)Дослідник історії українського козацтва.
А) «Озонові плями»
Б) «Білі плями»
В) «Клякси»
ІІ Рівень
Наведіть приклади основних чинників що формують історичну пам'ять
ІІІ Рівень
Співвіднесіть історичного діяча із його портретом
|
2. Леся Українка |
3. Т.Г. Шевченко |
4. Богдан Хмельницький |
А |
Б |
. В |
Г |
5. Михайло Грушевський |
6. Василь Вірастюк |
7. Володимир Зеленський |
8. Наталія Полонська Василенко |
Д |
Е |
Є |
Ж |
ІV Рівень
Підготуйте та запишітьпромову для виступу перед класом на тему:«Історичні міфи: користь і шкода».
Скористайтеся порадою античного вченого й оратора Марка Фабія Квінтиліана. Своїм учням він радив, будуючи висловлювання, намагатися відповісти на запитання:
Хто? Що? Де? Коли? Чим? Як? Чому?