Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11-А КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК
І семестр 2022-2023 н.р.
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
Тема 1. Шкільне життя(12 год.) На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про своє шкільне життя, використовуючи умовні речення |
||||||||||
1 |
|
Англійська – мова міжнародного спілкування |
p. 7
|
Grammar Tenses |
Text Ex.1, 4p.6-8 |
Ex.7,8,p.11 |
p.5 Ex.3,p.7 |
Ex. 6 p.11 |
|
|
2 |
|
Вивчення англійської |
Actually/ I guess/ It depends p.13 |
Grammar Tenses |
Ex. 1 p.13 |
Ex. 2 p.13 |
Ex.1p13 Ex.5,p.16 |
Ex. 3, 4 p.14-15 |
|
|
3 |
|
Навчаємося успішно |
|
|
Ex. 4pp.15-16
|
|
Ex. 5p.16
|
Ex. 4pp.15-16
|
|
|
4 |
|
Вивчення мови |
p.21
|
|
Ex. 2 p.22 |
Ex.2,p18-19 |
|
|
|
|
5 |
|
Останній шкільний рік |
p.22
|
Conditionals |
Ex. 1 p.23 |
|
Ex.2, 3p.23-24 |
Ex.5p.25 |
|
|
6 |
|
Готуємося до іспитів |
p.22 |
Conditionals |
Ex. 2p.26 |
Ex.4,3 p.27 |
Ex. 1 p. 25 |
Ex. 2 p.26
|
|
|
7 |
|
Мій улюблений предмет |
p.23 |
Conditionals |
Ex. 2p.27 |
Ex.2 p.28 |
Ex.2 p.27 |
Ex.2 p.27 |
|
|
8 |
|
Секрети успіху на іспитах |
p.28 |
Conditionals |
Ex.2 p.29 |
Ex.2 p.29 |
Ex.2, 3p.29 |
Ex.1p.28 |
|
|
9 |
|
Улюблені шкільні предмети |
p.30 |
Conditionals
|
Ex. 1 p.30 |
Ex. 4 p. 32 |
Ex. 2 p. 31 |
Ex. 3 p. 32 |
|
|
10 |
|
Заклади освіти |
p.31 |
Conditionals
|
Ex. 1 p.31 |
Ex. 5 p. 32 |
Ex. 3 p. 31 |
Ex. 4 p. 32 |
|
|
11 |
|
Оцінювання результатів навчання |
|
Conditionals |
Ex. 1 p. 33 |
|
Ex. 3 p. 34 |
Ex. 2p.34 |
|
|
12 |
|
Наше шкільне життя |
|
|
|
Ex. 3 p.38 |
|
Ex. 2, 1 p.36-37 |
|
|
Тема 2. Робота і професії (15 год.) На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про різні професії, обгрунтовувати вибір власної професії, вміти використовувати непряму мову.
|
||||||||||
13 |
|
Перспективи на майбутнє |
Improvechances, experience, differentjobs, failatsmth p.43 |
DirectedSpeech ReportedSpeech |
Ex. 2, 3,4p. 43 |
Ex. 2p. 43 |
Ex. 1 p. 42 |
Ex. 5,6 p. 45 |
|
|
14 |
|
Відомі професії |
|
|
|
Ex. 3,4p. 45 |
|
|
|
|
15 |
|
Сучасні тпрофесії |
|
|
Ex. 5,6 p. 46 |
|
|
|
|
|
16 |
|
Обираємо професію |
p. 43 work/ job, possibility, occasion, opportunity |
Directed Speech Reported Speech |
p. 47 |
|
Ex. 1 p. 47 |
Ex. 2 p. 48 |
|
|
17 |
|
Професії та професійні навички |
|
|
|
Ex. 1 p.49 |
|
|
|
|
18 |
|
Освіта та професії |
|
|
Ex. 4p. 51 |
|
|
|
|
|
19 |
|
Професії батьків |
|
Directed Speech Reported Speech |
p. 49 |
Ex. 2 p. 51 |
Ex. 1 .p 50 Ex. 5 p.54
|
Ex. 3 p.52
|
|
|
20 |
|
Навчання за кордоном |
p. 56 |
|
Ex. 1 p. 55 |
Ex. 2, 4 p. 56-57 |
Ex. 3 p.56 |
Ex 3 p.56 |
|
|
21 |
|
Майбутній вибір |
|
|
Ex. 3 p.58 |
|
Ex. 2, 1 p.58 |
Ex. 4 p. 59 |
|
|
22 |
|
Важливі професії |
|
|
|
Ex. 4p. 59 |
|
|
|
|
23 |
|
Резюме. Перше працевлаштування |
p.59 |
Application Letter CV |
Ex.1 p 59 |
Ex. 2 p. 60 |
Ex. 3 p. 60 |
Ex.4 p62 |
|
|
24 |
|
Мій вибір професії |
|
Application Letter CV |
Ex.2 p 59 |
Ex. 3 p. 60 |
Ex. 3 p. 61 |
Ex.5 p62 |
|
|
25 |
|
Небезпечні професії |
|
Directed Speech Reported Speech |
Ex.5 p62 |
Ex.6 p62 |
Ex.7 p62 |
Ex.7.2 p62 |
|
|
26 |
|
Як правильно вибрати професію |
|
Directed Speech Reported Speech |
Ex.3 p. 64 |
Ex. 3 p. 68 |
Ex. 4p.65 |
Ex. 1, 2 p.63 |
|
|
27 |
|
Моя майбутня робота |
|
|
C. 36-37 (English Test Trainer) |
|
|
|
|
|
Тема 3. Я, моя родина і мої друзі (12 год.) На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про відносини у власній родині, використовувати умовні речення, писати лист другові.
|
||||||||||
28 |
|
Родинна |
|
Anadolelescent, assault, blame, obey |
ConditionalsIII |
Ex. 1, 2 p. 73-75 |
Ex. 2 p. 74-75 |
Ex. 1,4 p. 72 |
Ex. 5 p. 76 |
|
29 |
|
Про мене |
|
|
|
|
Ex. 4p. 76 |
|
|
|
30 |
|
Моє життя |
|
|
Ex. 2 p. 77 |
|
|
|
|
|
31 |
|
Родинні стосунки |
|
Conditionals ІІІ |
Ex. 1, 2p. 78-79
|
|
|
Ex. 3,4p. 79- |
|
|
32 |
|
Мій побут |
|
|
|
|
Ex. 2 p. 79 |
|
|
|
33 |
|
Мій кращій друг |
|
|
Ex. 4,5 p. 80 |
|
|
|
|
|
34 |
|
Мої рідні люди |
|
|
С. 36-37 (English Test Trainer) |
) |
|
|
|
|
35 |
|
Конфлікт поколінь |
Approach, generation, annoy, bring up |
Conditionals III |
Ex. 2p. 81
|
Ex. 3p. 81 |
Ex. 3 p. 68 |
Ex. 4p. 81 |
|
|
36 |
|
Життя моєї родини |
|
Conditionals III |
Ex. 2p. 82
|
Ex. 3p. 83
|
|
Ex. 5p. 84
|
|
|
37 |
|
Я і мої батьки |
|
|
Ex. 3p. 82
|
|
Ex. 3p. 83
|
|
|
|
38 |
|
Друг по листуванню |
Community, madman, disturb, overcome |
Conditionals III |
Ex. 4p.83-84 |
|
Ex. 1,3,5 p.82
|
Ex. 2 p. 82 |
|
|
39 |
|
Дружня родина |
|
Conditionals III |
Ex. 1p.85 |
|
Ex. 2,4p.86-87 |
Ex. 2 p.86 |
|
|
Тема 4. Харчування (10 год). На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої уподобання у їжі, вміти скласти рецепт та розказати про улюблений ресторан або кафе, вміти писати доповідь. |
||||||||||
40 |
|
Система громадського харчування
|
p. 97
|
Reported Speech |
Ex.2p.97 |
Ex.2p.97 |
Ex. 1, 3 p.98
|
Ex.1,2p.100 |
|
|
41 |
|
Продукти харчування |
|
|
Ex. 1 p. 96 |
|
|
|
|
|
42 |
|
Корисні продукти |
|
|
|
Ex. 4p. 99 |
|
|
|
|
43 |
|
Шкідливі продукти харчування |
|
Ex. 2,3 p. 100 |
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Бесарабська кухня |
|
|
|
Ex. 1 p. 100 |
|
|
|
|
45
|
|
Мій улюблений заклад харчування |
p.101 |
dSpeech |
p.101 |
Ex.2p.102 |
Ex. 4 p.102 |
Ex.2 p.102 |
|
|
46 |
|
Заклади громадського харчування
|
Здоров’я і безпека: висловлює власну думку щодо закладів громадського харчування та корисності раціонального харчування, а також значення якісних продуктів харчування
|
p. 104 |
Reported Speech |
Ex. 4 p. 105 |
Ex. 2, 3 p. 104 |
Ex.1p.103 |
Ex. 4 p.105 |
|
47 |
|
Роль харчування для людини |
|
|
С.20 (English Test Trainer) |
|
Питально-відповідні вправи |
|
|
|
48 |
|
Заклади громадського харчування |
p. 106 |
|
Ex. 2 p.106 |
Ex. 2p.106 |
Ex. 3p.107 |
Ex. 3 p.107 |
|
|
49 |
|
Система громадського харчування
|
p. 108 |
|
Ex.2, 3p.109 |
|
Ex.2p.113 |
Ex.4 p.111 |
|
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес (8 год). На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про сучасні досягнення у техніці, вміти писати статтю |
|||||||||||||
50 |
|
Важливі винаходи |
Handset, range, victim, cellular, digital p.122 |
Adverb Clauses with Time |
Ex. 1,2 p. 120-122 |
Ex. 3 p. 122-123 |
|
Ex. 3,4 p. 125 |
|
||||
51 |
|
Винаходи і винахідники |
|
Adverb Clauses with Time |
p.126 Ex. 2 p. 127 |
|
Ex. 5 p. 128 |
Ex. 3,4 p. 128 |
|
||||
52 |
|
Інтернет |
|
|
|
Ex. 2(а) p. 122 |
|
|
|
||||
53 |
|
Молодь та технічний прогрес |
|
|
Ex. 3 p. 123 |
|
|
|
|
||||
54 |
|
Сучасні технології |
p.129 |
Adverb Clauses with Time |
Ex. 2c p. 129 Ex. 4 p. 130 |
Ex. 2,3 p. 129-130 |
Ex. 6 p. 131 |
Ex. 5 p. 131 |
|
||||
55 |
|
Вплив винаходів на життя людини |
|
|
Ex. 4 p. 133 |
|
Ex. 1,2,3 p. 132 |
|
|
||||
56 |
|
Написання статі |
|
|
p.135 Ex. 1,2 p. 135 |
TED-Talks |
Ex.21 p. 135 |
Ex. 4 p. 136 |
|
||||
57 |
|
Наукові винаходи |
|
|
|
Adverb Clauses with Time |
Ex. 2 p. 137 |
|
Ex. 3, 4 p. 137-138 |
Ex. 1 p. 137 |
|||
58 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||
59 |
|
|
Контроль письма |
||||||||||
60 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||
61 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||
62 |
|
Наука і технічний прогрес |
Узагальнення, систематизація вивченого |
||||||||||
Карпюк О.Д. Англійська мова. 11 клас. Тернопіль 2019
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи» , 2018
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 11-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
62 |
4 |
4 |
5 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
1