Календарно-тематичне планування 11-А клас 1 семестр

Про матеріал

Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11-А КЛАСУ

ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК

І семестр 2022-2023 н.р.

 

з/п

Дата

Підтема

Змістова

лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Примітка

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 1. Шкільне життя(12 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про своє шкільне життя, використовуючи умовні речення

1

 

Англійська – мова міжнародного спілкування

Громадянська відповідальність: демонструє обізнаність міжнародними освітніми програмимаЗдоров’я та безпека : розуміє принципів рівноправного спілкування; усвідомлює ризики перебування в деструктивних неформальних групах Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює фінанансові перспективи на майбутнє навчання

 

p. 7

 

Grammar Tenses

Text Ex.1, 4p.6-8

Ex.7,8,p.11

 p.5

Ex.3,p.7

Ex. 6 p.11

 

2

 

Вивчення англійської

Actually/ I guess/ It depends

p.13

Grammar Tenses

Ex. 1 p.13

Ex. 2 p.13

Ex.1p13

Ex.5,p.16

Ex. 3, 4 p.14-15

 

3

 

Навчаємося успішно

 

 

Ex. 4pp.15-16

 

 

Ex. 5p.16

 

Ex. 4pp.15-16

 

 

4

 

Вивчення мови

p.21

 

 

Ex. 2

p.22

Ex.2,p18-19

 

 

 

5

 

Останній шкільний рік

p.22

 

Conditionals

Ex. 1 p.23

 

Ex.2, 3p.23-24

Ex.5p.25

 

6

 

Готуємося до іспитів

 p.22

Conditionals

Ex. 2p.26

Ex.4,3 p.27

Ex. 1 p. 25

Ex. 2 p.26

 

 

7

 

Мій улюблений предмет

p.23

Conditionals

Ex. 2p.27

Ex.2 p.28

Ex.2 p.27

Ex.2 p.27

 

8

 

Секрети успіху на іспитах

p.28

Conditionals

Ex.2 p.29

Ex.2 p.29

Ex.2, 3p.29

Ex.1p.28

 

9

 

Улюблені шкільні предмети

p.30

Conditionals

 

Ex. 1 p.30

Ex. 4 p. 32

Ex. 2 p. 31

Ex. 3 p. 32

 

10

 

Заклади освіти

p.31

Conditionals

 

Ex. 1 p.31

Ex. 5 p. 32

Ex. 3 p. 31

Ex. 4 p. 32

 

11

 

Оцінювання результатів навчання

 

Conditionals

Ex. 1 p. 33

 

Ex. 3 p. 34

Ex. 2p.34

 

12

 

Наше шкільне життя

 

 

 

Ex. 3 p.38

 

Ex. 2, 1 p.36-37

 

 

Тема 2. Робота і професії (15 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про різні професії, обгрунтовувати вибір власної професії,

вміти використовувати непряму мову.

 

13

 

Перспективи на майбутнє

Громадянська відповідальність: оцінює свв. Здібності та можливості на шляху до мети; визначає пріоритети та план дій;. Здоров’я та безпекаа: дискутутє навколо важливості емоційного коко коко в мама мамам професії Підприємливість та фінансова грамотність:оцінює фінансові можливості сучасних професій, обгрунтовує підприємницьку компетентність Екологічна безпере та сталий розвиток:аналізує власні потреби у контексті вибору майбутньої професії

 

 

Improvechances, experience, differentjobs, failatsmth

p.43

DirectedSpeech

ReportedSpeech

Ex. 2, 3,4p. 43

Ex. 2p. 43

Ex. 1 p. 42

Ex. 5,6 p. 45

 

14

 

Відомі професії

 

 

 

Ex. 3,4p. 45

 

 

 

15

 

Сучасні тпрофесії

 

 

Ex. 5,6 p. 46

 

 

 

 

16

 

Обираємо професію

p. 43

work/ job,

possibility, occasion, opportunity

Directed Speech

Reported Speech

p. 47

 

Ex. 1 p. 47

Ex. 2 p. 48

 

17

 

Професії та професійні навички

 

 

 

Ex. 1 p.49

 

 

 

18

 

Освіта та професії

 

 

Ex. 4p. 51

 

 

 

 

19

 

Професії батьків

 

Directed Speech

Reported Speech

p. 49

Ex. 2 p. 51

Ex. 1 .p 50

Ex. 5  p.54

 

Ex. 3 p.52

 

 

20

 

Навчання за кордоном

p. 56

 

Ex. 1  p. 55

Ex. 2, 4 p. 56-57

Ex. 3  p.56

Ex 3  p.56

 

21

 

Майбутній вибір

 

 

Ex. 3 p.58

 

Ex. 2, 1 p.58

Ex. 4  p. 59

 

22

 

Важливі професії

 

 

 

Ex. 4p. 59

 

 

 

23

 

Резюме.

Перше працевлаштування

p.59

Application Letter

CV

Ex.1 p 59

Ex. 2 p. 60

Ex. 3 p. 60

Ex.4 p62

 

24

 

Мій вибір

професії

 

Application Letter

CV

Ex.2 p 59

Ex. 3 p. 60

Ex. 3 p. 61

Ex.5 p62

 

25

 

Небезпечні професії

 

Directed Speech

Reported Speech

Ex.5 p62

Ex.6 p62

Ex.7 p62

Ex.7.2  p62

 

26

 

Як правильно вибрати професію

 

Directed Speech

Reported Speech

Ex.3 p. 64

Ex. 3 p. 68

Ex. 4p.65

Ex. 1, 2 p.63

 

27

 

Моя майбутня робота

 

 

C. 36-37 (English Test Trainer)

 

 

 

 

 

Тема 3. Я, моя родина і мої друзі (12 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: Розповідати про відносини у власній родині, використовувати умовні речення,

писати лист другові.

 

28

 

Родинна

 

Anadolelescent, assault, blame, obey

ConditionalsIII

Ex. 1, 2 p. 73-75

Ex. 2 p. 74-75

Ex. 1,4  p. 72

Ex. 5 p. 76

 

29

 

Про мене

 

 

 

 

Ex. 4p. 76

 

 

 

30

 

Моє життя

 

 

Ex. 2 p. 77

 

 

 

 

 

31

 

Родинні стосунки

Громадянська відповідальність:усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів, переконань і потреб інших Здоров’я та безпека : аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я, толерантно спілкується з однолітками та дорослими Підприємливість та фінансова грамотність:аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду Екологічна безпека та сталий розвиток:пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин

 

 

 

Conditionals ІІІ

Ex. 1, 2p. 78-79

 

 

 

Ex. 3,4p. 79-

 

32

 

Мій побут

 

 

 

 

Ex. 2 p. 79

 

 

33

 

Мій кращій друг

 

 

Ex. 4,5 p. 80

 

 

 

 

34

 

Мої рідні люди

 

 

С. 36-37 (English Test Trainer)

)

 

 

 

35

 

Конфлікт поколінь

Approach, generation, annoy, bring up

Conditionals III

 

Ex.  2p. 81

 

Ex. 3p. 81

Ex. 3 p. 68

Ex. 4p. 81

 

36

 

Життя моєї

 родини

 

Conditionals III

Ex.  2p. 82

 

Ex.  3p. 83

 

 

Ex.  5p. 84

 

 

37

 

Я і мої

батьки

 

 

Ex.  3p. 82

 

 

Ex.  3p. 83

 

 

 

38

 

Друг по листуванню

Community, madman, disturb, overcome

Conditionals III

Ex. 4p.83-84

 

Ex. 1,3,5 p.82

 

Ex. 2 p. 82

 

39

 

Дружня родина

 

Conditionals III

Ex. 1p.85

 

Ex. 2,4p.86-87

Ex. 2  p.86

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Харчування (10 год).

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої уподобання у їжі, вміти скласти рецепт та розказати

про улюблений ресторан або кафе, вміти писати доповідь.

40

 

Система громадського харчування

 

 

Екологічна безпека тт. сталий розвиток: аналізує та складає харчовий раціон

p. 97

 

Reported Speech

Ex.2p.97

Ex.2p.97

Ex. 1, 3 p.98

 

Ex.1,2p.100

 

41

 

Продукти харчування

 

 

Ex. 1 p. 96

 

 

 

 

42

 

Корисні продукти

 

 

 

Ex. 4p. 99

 

 

 

43

 

Шкідливі продукти харчування

 

Ex. 2,3 p. 100

 

 

 

 

 

44

 

Бесарабська кухня

 

 

 

Ex. 1 p. 100

 

 

 

45

 

 

 

Мій улюблений заклад харчування

p.101

dSpeech

p.101

 

Ex.2p.102

Ex. 4 p.102

Ex.2 p.102

 

46

 

Заклади

громадського харчування

 

 

Здоров’я і безпека: висловлює власну думку щодо закладів громадського харчування та корисності раціонального харчування, а також значення якісних продуктів харчування

 

p. 104

Reported

Speech

Ex. 4 p. 105

Ex. 2, 3 p.

104

Ex.1p.103

Ex. 4 p.105

 

47

 

Роль харчування для людини

 

 

С.20 (English Test Trainer)

 

Питально-відповідні вправи

 

 

48

 

Заклади громадського

харчування

p. 106

 

Ex. 2 p.106

Ex. 2p.106

Ex. 3p.107

Ex. 3 p.107

 

49

 

Система громадського харчування

 

p. 108

 

Ex.2, 3p.109

 

Ex.2p.113

Ex.4 p.111

 

 

 

з/п

Дата

Підтема

Змістова

лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Примітка

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес (8 год).

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про сучасні досягнення у техніці, вміти писати статтю

50

 

Важливі винаходи

Екологічна безпека тт. сталий розвиток: обговорює важливість сучасних засобів комунікації та КТ, аналізує вплив НТП на життя людини і довкілля Здоров’я і безпека: оцінює позитивні тт. негативні наслідки певних винаходів для здоров’я. Підприємливість тт. фінансова грамотність: аналізує та оцінює шляхи фінансування

 

Handset, range, victim, cellular, digital

p.122

Adverb Clauses with Time

Ex. 1,2 p. 120-122

Ex. 3 p. 122-123

 

Ex. 3,4 p. 125

 

 

 

51

 

Винаходи і винахідники

 

Adverb Clauses with Time

p.126

Ex. 2 p. 127

 

Ex. 5 p. 128

Ex. 3,4 p. 128

 

52

 

Інтернет

 

 

 

Ex. 2(а) p. 122

 

 

 

53

 

Молодь та технічний прогрес

 

 

Ex. 3 p. 123

 

 

 

 

54

 

Сучасні технології

p.129

Adverb Clauses with Time

Ex. 2c p. 129

Ex. 4 p. 130

Ex. 2,3 p. 129-130

Ex. 6 p. 131

Ex. 5 p. 131

 

55

 

Вплив винаходів на життя людини

 

 

Ex. 4 p. 133

 

Ex. 1,2,3 p. 132

 

 

56

 

Написання статі

 

 

p.135

Ex. 1,2 p. 135

TED-Talks

Ex.21 p. 135

Ex. 4 p. 136

 

57

 

Наукові винаходи

 

 

 

Adverb Clauses with Time

Ex. 2 p. 137

 

Ex. 3, 4 p. 137-138

Ex. 1 p. 137

58

 

 

Контроль аудіювання

59

 

 

Контроль письма

60

 

 

Контроль читання

61

 

 

Контроль говоріння

62

 

Наука і технічний прогрес

Узагальнення, систематизація вивченого

 

 

 

 

Карпюк О.Д.  Англійська мова. 11 клас.  Тернопіль 2019

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим  вивченням іноземних мов 10-11 класи» , 2018

 

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 11-А класі 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

62

4

4

5

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку