Календарно-тематичне планування 6-А клас 1 семестр

Про матеріал

Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6-А КЛАСУ

ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК

 

І семестр 2022-2023 н.р.

 

Дата

Сфера спілкування

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Інтегровані змістові 
лінії

Тема 1. "Я,моя родина,мої друзі" 16 годин

На кінець теми учні повинні будуть уміти:

розповідати про себе,про своїх членів родини,вміти порівняти свої риси характеру з рисами характеру свого друга,

розуміти короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу.

1.

 

Про мене

Ex. 3, p. 13

Питальні речення

Ex. 1, p. 12

Ex. 2, p. 13

 

Ex. 1(в), p. 13

Наводить приклади взаємо допомоги членам родини

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту

2.

 

Зовнішність наших

друзів

Activity, relative, cuddly, similar

Present

Simple

Ex. 4, p. 14

 

 

Ex. 2, p.14-15

3

 

Звички мого друга

 

Present

Simple

Ex.4, p.16

 

Ex.3, p.16

Ex. 2, p.14-15

4

 

Повсякденне життя

 

Present

Simple

 

Ex.1,p.17

 

Ex.1a, p.17

Ex.1b, p.18

5

 

Мій

друг

 

PresentContinuos

Ex. 4, p. 19

Ex. 2, p. 18

Ex. 3, p. 19

 

6

 

Друг та його родина

 

Present Simple, Present Continuos

Ex.5,p.19

 

Ex.7, p.20

Ex.6, p.20

7

 

Характер мого друга

 

Present Simple, Present Continuos

Ex. 4, p. 22

Ex. 1,3, p. 21

 

Ex.2, p.21

8

 

Риси характеру

selfish, serious, shy

 

 

Ex.5, p. 22

Ex. 1,2 p. 23

 

9

 

Моя родина

Ex. 1, p. 24, p.25

 

 

Ex.4, p. 26

Ex. 2, p. 24

Ex. 3, p. 24-25

10

 

Мої батьки

 

 

Ex. 1-2, p. 27

Ex.5, p.26

 

Ex. 3, p. 24-25

11

 

Звичайнісінька родина

Braid,moustache, brave, hard-working, naughty, rude,skinny, skim,weak

Присвійний відмінок

Ex.2, p.27

Ex. 3, p. 28, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29

 

 

12

 

Зовнішність членів родини

 

Adverb (manner,slowly,well,comparisons)

 

Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31

Ex. 1, p. 32

Ex.3, p.30

13

 

Розповідь про родину

 

Ступені порівняння прикметників і прислівників

Ex. 4-5, p. 33-34

Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34

Ex. 1, p. 34

 

14

 

Як виглядають члени твоєї родини

 

 

Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38

Ex. 4, p. 36

Ex. 1, p. 36

Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37

15

 

Друзі пізнаються в біді

 

 

 

 

Ex. 9, 11, p. 38,

Ex. 10, p. 39

16

 

Цікавий випадок

 

 

Ex. 4, p. 43

Ex. 2, p. 42

Ex. 3, p. 43

Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43

 

Тема 2. «Шкільне життя» 12 годин

На кінець теми учні повинні будуть уміти:

обговорювати шкільні вподобання,знати свій розклад,шкільні правила, описувати свою школу,впорядкувати свій робочий день,

пояснювати, що подобається і не подобається, чому надає перевагу.

17

 

Школа

Ex. 1, p. 48,p.49

 

Ex. 3, p. 49

 

 

Ex.1-2, p. 48-49

Обговорює шкільні правила

Впорядковує власний робочий день

Демонструє розуміння потреби працювати разом

18

 

Наша школа

 

Modality (have to for present and near future obligation)

 

Ex. 6, p.51

 

Ex. 5, p. 50

19

 

Мій улюблений

предмет

 

 

 

Ex.1 , p.52

Ex.3, p.52

Ex. 2, p. 52

20

 

Нові предмети у школі

 

Modality (have to for present and near future obligation)

 

Ex. 4, p.53

 

Ex. 5, p.53

Ex.6, p.54

21

 

Шкільні предмети

 

Had to for past obligation,may,must

Ex. 7, p.54

 

Ex. 1(a,b), 55

Ex. 2, p.56

 

 

22

 

Розклад уроків

Connect,correct, international , improve,language, prefer, pronunciation,  skill,opinion

Can,could,would,would not for intention and desire

Ex. 3, p.57-58

Ex.4, p. 59

 

Do you know?

23

 

Шкільні правила

 

Can,could,would,would not for intention and desire

Ex.6, p. 60

Ex. 5, p. 59

Ex.6b, p. 60

 

24

 

Мої плани на майбутнє

p.61

 

 

Ex. 3, p.62

Ex. 2, p. 61

 

Ex.1, p.61

25

 

Мої шкільні товарищі

 

 

 

Ex.4b,p.62

Ex.4a, p. 62

Ex. 5, p.63

Ex.5b, p.64

26

 

Урок англійської мови

 

Повторення

Can,could,would,would not for intention and desire

 

Ex.6, p.64

 

Ex.1, p.65

27

 

Шкільне життя

 

 

 

 

Написання листа другові

Ex. 2, p.65

28

 

Улюблені місця у школі

 

 

Ex.3,p.57

Склдадання діалогів

Ex.6,p.54

 

 

 

Тема 3. «Спорт»  15 годин

На кінець теми учні повинні будуть уміти:

порівнювати види спорту,висловлювати думку про відомих українських спортсмені в,розповідати про свій улюблений вид спорту,

розуміти достатньо, щоб без надмірних зусиль впоратися з простими повсякденними завданнями.

29

 

Спорт

sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running

Go, play, do + verbs

 

Ex.2b,p.66

Ex 1, p. 66

Ex. 2a, p. 66

 

Ex.3, p.67

 

30

 

Командний спорт

p.68

 

 

Ex. 1b, p. 68

Ex. 2, p. 68

 

Ex. 1a, p. 67

 

31

 

Види спорту

 

 

Ex. 1p 69

 

Ex. 4, p. 69

Ex. 3, p. 68

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Наводить приклади впли-ву відомих спортсменів

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять

32

 

Спортивні ігри

 

Питальні речення

 

Ex.3, 4p. 71

 

Ex. 2, p. 70

 

33

 

Мої спортивні здібності

Who ,what, where,when,why, how many

 

Ex.6, p.73

 

Ex.1, p. 74

 

Ex. 5, p. 72

34

 

Спорт в Україні

 

Питальні речення. Сполучники

 

 

Ex.2, p. 74

Ex.3, p. 74

Ex.4, p. 75

35

 

Популярні види спорту

 

Conjunction basic connectors(but,

because)

 

Ex.7, p. 76

 

Ex. 6, p. 76

Ex.5, p. 75

36

 

Водні види спорту

 

 

 

Ex.1, p. 76

Ex. 2, p. 76

Ex. 3, p.77

37

 

Мій улюблений вид спорту

 

 

 

 

Ex.4, p.77

Ex. 1, p. 78

38

 

Види спорту

мого друга

 

PresentPerfect

 

 

 

Ex.2, p.80

Ex. 1,p.80

 

Ex.2,p.79

39

 

Екстремальні види спорту

 

Спеціальні питання

 

Ex. 6, p.83

Ex.5,p.82

Ex.4, p.81

40

 

Види спорту моїх

Батьків

 

PresentSimple

Ex. 7, p. 83

Ex. 9,p.84

Ex.8, p.84

 

 

41

 

Спорт у житті мого друга

 

 

 

Написання питально-відповідних вправ

Ex. 10, p. 85

Ex.3, p.81

 

42

 

Відомі

спортсмени

 

 

 

 

Ex. 2, p.87

Ex. 1, p.86

43

 

Спортивні змагання

 

 

 

 

 

Виконання проектної роботи

 

Тема 4. «Харчування» 13 годин

На кінець теми учні повинні будуть уміти:

аналізувати корисні та шкідливі продукти харчування,вміти порадити заклад харчування,знати рецепти та традиції української кухні,

знаходити потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах.

44

 

Продукти

харчування

Ex. 1, p. 92

Present Simple

 

Ex. 2, p. 93

Ex. 4, p. 94

Ex. 3, p. 93

 

Наводить приклади купів-лі продуктів для здорового харчування

Розподіляє кошти на продукти харчування,

складає перелік харчування

Складає перелік покупок

Обговорює різні способи приготування

 їжі

45

 

Корисні продукти

харчування

Ex. 3, p. 96

Present Simple

3 особ.однина

 

 

Ex.1,p.94

Ex.2, p. 94-95

46

 

Моя дієта

 

 

 

Ex. 3, p. 96

 

Ex.2, p. 94-95

47

 

Шкідливіпродуктихарчування

Ex. 3, p. 96

There is/there are

Ex. 4, p. 96

Ex. 6, p. 97

Ex. 5, p. 97

 

48

 

Традиції харчування

Ex. 1(а), p. 98

 

Ex. 1(a,b), p. 98

 

Ex.1c, p.98

Ex. 2, p. 99

 

 

49

 

Традиціїукраїнськоїкухні

 

Determiner zero quantifier with plural countable nouns and uncountable nouns

Ex. 4(с), p. 100

Ex. 4(b), p. 100

Ex.3, p. 99

Ex.4(а), p. 99

 

50

 

Традиції британської кухні

 

 

 

 

Ex.1(a,b), p. 101

Ex.5, p. 100

51

 

Моя улюблена страва

 

Would/ wouldn’t like

Ex.2a,b, p.102

 

 

Ex.3 (a,b), p. 102

 

52

 

Традиції харчування в родині

С. 105

 

 

 

Ex.5, p. 104

Ex.4, p. 103

Ex.6, p. 104

53

 

Мій улюблений рецепт

 

 

Аудіювання

Ex.1, p. 105

Ex.2, p. 105

Ex.3, p. 106

 

54

 

Рецепти моїх батьків

 

Would/ wouldn’t like

Виконання питально-відповідальних фраз

Ex.5, p. 108

Ex.4b, p.107

Ex.4, p. 107 Ex.1, p. 109

 

55

 

Бессарабська кухня

 

 

 

Складання діалогів

 

Ex.2, p. 109

Ex.3, p. 109

56

 

Харчування у моїй родині

 

 

 

Монологічні висловлювання

Тест

 

 

57

 

 

 

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

58

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

59

 

 

 

 

 

 

 

Контроль читання.

 

60

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

61

 

Систематизація,

узагальнення

вивченого

 

 

 

 

 

 

Карпюк О.Д.  Англійська мова. 6 клас.  Тернопіль 2013

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим  вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 6-Б класі 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

61

4

4

4

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку