Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6-А КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК
І семестр 2022-2023 н.р.
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Інтегровані змістові |
Тема 1. "Я,моя родина,мої друзі" 16 годин |
|||||||||
На кінець теми учні повинні будуть уміти: розповідати про себе,про своїх членів родини,вміти порівняти свої риси характеру з рисами характеру свого друга, розуміти короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу. |
|||||||||
1. |
|
Про мене |
Ex. 3, p. 13 |
Питальні речення |
Ex. 1, p. 12 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1(в), p. 13 |
Наводить приклади взаємо допомоги членам родини Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
2. |
|
Зовнішність наших друзів |
Activity, relative, cuddly, similar |
Present Simple |
Ex. 4, p. 14 |
|
|
Ex. 2, p.14-15 |
|
3 |
|
Звички мого друга |
|
Present Simple |
Ex.4, p.16 |
|
Ex.3, p.16 |
Ex. 2, p.14-15 |
|
4 |
|
Повсякденне життя |
|
Present Simple |
|
Ex.1,p.17 |
|
Ex.1a, p.17 Ex.1b, p.18 |
|
5 |
|
Мій друг |
|
PresentContinuos |
Ex. 4, p. 19 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3, p. 19 |
|
|
6 |
|
Друг та його родина |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex.5,p.19 |
|
Ex.7, p.20 |
Ex.6, p.20 |
|
7 |
|
Характер мого друга |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1,3, p. 21 |
|
Ex.2, p.21 |
|
8 |
|
Риси характеру |
selfish, serious, shy |
|
|
Ex.5, p. 22 |
Ex. 1,2 p. 23 |
|
|
9 |
|
Моя родина |
Ex. 1, p. 24, p.25 |
|
|
Ex.4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
|
10 |
|
Мої батьки |
|
|
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex.5, p.26 |
|
Ex. 3, p. 24-25 |
|
11 |
|
Звичайнісінька родина |
Braid,moustache, brave, hard-working, naughty, rude,skinny, skim,weak |
Присвійний відмінок |
Ex.2, p.27 |
Ex. 3, p. 28, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
|
12 |
|
Зовнішність членів родини |
|
Adverb (manner,slowly,well,comparisons) |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
Ex.3, p.30 |
|
13 |
|
Розповідь про родину |
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
|
14 |
|
Як виглядають члени твоєї родини |
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
|
15 |
|
Друзі пізнаються в біді |
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
|
16 |
|
Цікавий випадок |
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
|
Тема 2. «Шкільне життя» 12 годин |
|||||||||
На кінець теми учні повинні будуть уміти: обговорювати шкільні вподобання,знати свій розклад,шкільні правила, описувати свою школу,впорядкувати свій робочий день, пояснювати, що подобається і не подобається, чому надає перевагу. |
|||||||||
17 |
|
Школа |
Ex. 1, p. 48,p.49 |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex.1-2, p. 48-49 |
Обговорює шкільні правила Впорядковує власний робочий день Демонструє розуміння потреби працювати разом |
18 |
|
Наша школа |
|
Modality (have to for present and near future obligation) |
|
Ex. 6, p.51 |
|
Ex. 5, p. 50 |
|
19 |
|
Мій улюблений предмет |
|
|
|
Ex.1 , p.52 |
Ex.3, p.52 |
Ex. 2, p. 52 |
|
20 |
|
Нові предмети у школі |
|
Modality (have to for present and near future obligation) |
|
Ex. 4, p.53
|
Ex. 5, p.53 |
Ex.6, p.54 |
|
21 |
|
Шкільні предмети |
|
Had to for past obligation,may,must |
Ex. 7, p.54
|
Ex. 1(a,b), 55 |
Ex. 2, p.56
|
|
|
22 |
|
Розклад уроків |
Connect,correct, international , improve,language, prefer, pronunciation, skill,opinion |
Can,could,would,would not for intention and desire |
Ex. 3, p.57-58 |
Ex.4, p. 59 |
|
Do you know? |
|
23 |
|
Шкільні правила |
|
Can,could,would,would not for intention and desire |
Ex.6, p. 60 |
Ex. 5, p. 59 |
Ex.6b, p. 60 |
|
|
24 |
|
Мої плани на майбутнє |
p.61 |
|
|
Ex. 3, p.62 |
Ex. 2, p. 61
|
Ex.1, p.61 |
|
25 |
|
Мої шкільні товарищі |
|
|
|
Ex.4b,p.62 |
Ex.4a, p. 62 Ex. 5, p.63 |
Ex.5b, p.64 |
|
26 |
|
Урок англійської мови |
|
Повторення Can,could,would,would not for intention and desire |
|
Ex.6, p.64 |
|
Ex.1, p.65 |
|
27 |
|
Шкільне життя |
|
|
|
|
Написання листа другові |
Ex. 2, p.65 |
|
28 |
|
Улюблені місця у школі |
|
|
Ex.3,p.57 |
Склдадання діалогів Ex.6,p.54 |
|
|
|
Тема 3. «Спорт» 15 годин |
|||||||||
На кінець теми учні повинні будуть уміти: порівнювати види спорту,висловлювати думку про відомих українських спортсмені в,розповідати про свій улюблений вид спорту, розуміти достатньо, щоб без надмірних зусиль впоратися з простими повсякденними завданнями. |
|||||||||
29 |
|
Спорт |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running |
Go, play, do + verbs |
|
Ex.2b,p.66 |
Ex 1, p. 66 Ex. 2a, p. 66
|
Ex.3, p.67 |
|
30 |
|
Командний спорт |
p.68 |
|
|
Ex. 1b, p. 68 |
Ex. 2, p. 68
|
Ex. 1a, p. 67 |
|
31 |
|
Види спорту |
|
|
Ex. 1p 69 |
|
Ex. 4, p. 69 |
Ex. 3, p. 68 |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби Наводить приклади впли-ву відомих спортсменів Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять |
32 |
|
Спортивні ігри |
|
Питальні речення
|
Ex.3, 4p. 71 |
|
Ex. 2, p. 70 |
|
|
33 |
|
Мої спортивні здібності |
Who ,what, where,when,why, how many |
|
Ex.6, p.73 |
|
Ex.1, p. 74
|
Ex. 5, p. 72 |
|
34 |
|
Спорт в Україні |
|
Питальні речення. Сполучники |
|
|
Ex.2, p. 74 |
Ex.3, p. 74 Ex.4, p. 75 |
|
35 |
|
Популярні види спорту |
|
Conjunction basic connectors(but, because) |
|
Ex.7, p. 76
|
Ex. 6, p. 76 |
Ex.5, p. 75 |
|
36 |
|
Водні види спорту |
|
|
|
Ex.1, p. 76 |
Ex. 2, p. 76 |
Ex. 3, p.77 |
|
37 |
|
Мій улюблений вид спорту |
|
|
|
|
Ex.4, p.77 |
Ex. 1, p. 78 |
|
38 |
|
Види спорту мого друга |
|
PresentPerfect |
|
Ex.2, p.80 |
Ex. 1,p.80
|
Ex.2,p.79 |
|
39 |
|
Екстремальні види спорту |
|
Спеціальні питання |
|
Ex. 6, p.83 |
Ex.5,p.82 |
Ex.4, p.81 |
|
40 |
|
Види спорту моїх Батьків |
|
PresentSimple |
Ex. 7, p. 83 Ex. 9,p.84 |
Ex.8, p.84 |
|
|
|
41 |
|
Спорт у житті мого друга |
|
|
|
Написання питально-відповідних вправ |
Ex. 10, p. 85 Ex.3, p.81 |
|
|
42 |
|
Відомі спортсмени |
|
|
|
|
Ex. 2, p.87 |
Ex. 1, p.86 |
|
43 |
|
Спортивні змагання |
|
|
|
|
|
Виконання проектної роботи |
|
Тема 4. «Харчування» 13 годин |
|||||||||
На кінець теми учні повинні будуть уміти: аналізувати корисні та шкідливі продукти харчування,вміти порадити заклад харчування,знати рецепти та традиції української кухні, знаходити потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах. |
|||||||||
44 |
|
Продукти харчування |
Ex. 1, p. 92 |
Present Simple |
|
Ex. 2, p. 93 Ex. 4, p. 94 |
Ex. 3, p. 93 |
|
Наводить приклади купів-лі продуктів для здорового харчування Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік харчування Складає перелік покупок Обговорює різні способи приготування їжі |
45 |
|
Корисні продукти харчування |
Ex. 3, p. 96 |
Present Simple 3 особ.однина |
|
|
Ex.1,p.94 |
Ex.2, p. 94-95 |
|
46 |
|
Моя дієта |
|
|
|
Ex. 3, p. 96 |
|
Ex.2, p. 94-95 |
|
47 |
|
Шкідливіпродуктихарчування |
Ex. 3, p. 96 |
There is/there are |
Ex. 4, p. 96 |
Ex. 6, p. 97 |
Ex. 5, p. 97 |
|
|
48 |
|
Традиції харчування |
Ex. 1(а), p. 98 |
|
Ex. 1(a,b), p. 98
|
Ex.1c, p.98 |
Ex. 2, p. 99
|
|
|
49 |
|
Традиціїукраїнськоїкухні |
|
Determiner zero quantifier with plural countable nouns and uncountable nouns |
Ex. 4(с), p. 100 |
Ex. 4(b), p. 100 |
Ex.3, p. 99 |
Ex.4(а), p. 99
|
|
50 |
|
Традиції британської кухні |
|
|
|
|
Ex.1(a,b), p. 101 |
Ex.5, p. 100 |
|
51 |
|
Моя улюблена страва |
|
Would/ wouldn’t like |
Ex.2a,b, p.102 |
|
|
Ex.3 (a,b), p. 102
|
|
52 |
|
Традиції харчування в родині |
С. 105 |
|
|
|
Ex.5, p. 104 |
Ex.4, p. 103 Ex.6, p. 104 |
|
53 |
|
Мій улюблений рецепт |
|
|
Аудіювання |
Ex.1, p. 105 |
Ex.2, p. 105 |
Ex.3, p. 106
|
|
54 |
|
Рецепти моїх батьків |
|
Would/ wouldn’t like |
Виконання питально-відповідальних фраз |
Ex.5, p. 108 |
Ex.4b, p.107 |
Ex.4, p. 107 Ex.1, p. 109
|
|
55 |
|
Бессарабська кухня |
|
|
|
Складання діалогів
|
Ex.2, p. 109 |
Ex.3, p. 109 |
|
56 |
|
Харчування у моїй родині |
|
|
|
Монологічні висловлювання |
Тест |
|
|
57 |
|
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
58 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
59 |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль читання. |
|
60 |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
61 |
|
Систематизація, |
узагальнення |
вивченого |
|
|
|
|
|
Карпюк О.Д. Англійська мова. 6 клас. Тернопіль 2013
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 6-Б класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
61 |
4 |
4 |
4 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|