КТП англійська мова 9-А кл 1 сем

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9-А КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК І семестр 2023-2024 н.р.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9-А КЛАСУ

ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК

І семестр 2023-2024 н.р.

 

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовний інвентар

     Комунікативна компетентність  

Інтегровані змістові

лінії

 

Лексика,граматика

Зорове сприймання

Усна взаємодія/продуку-вання

Сприймання на слух

Писемна

взаємодія/продуку-вання

Примітка

Тема 1.   Я, моя родина,мої друзі   (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти: розуміти  основний зміст чіткого нормативного мовлення, зокрема короткі розповіді на знайомі теми, читати із достатнім рівнем розуміння прості тексти, в яких викладено факти, що стосуються його/її сфери інтересів, писати особисті листи й записки з запитом або наданням простої актуальної інформації, пояснюючи те, що вважає важливим.

 

 

1

01.09

Про мене

С. 7

Впр. 2 с.6

Впр. 1.4,5 с.6-8

 

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи. Планує

траєкторію

власного життя

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

 

2

05.09

Мій друг

Впр. 8 с.10

Впр. 6,7 с. 8-9

Питально-відповідні вправи

 

Впр. 8В с.10

 

3

06.09

Мої уподобання

Герундій

Впр. 1, 2 с.13

Впр. 5 с.14

 

Впр. 3.4 с.14

 

4

08.09

Мої друзі

Герундій

 

Впр. 2 с.16

Впр. 1 с.15

Впр. 4 с.17

 

5

12.09

 

Моє життя

С. 18

 

Впр. 5 с.18,впр. 1,2 с.19-20

 

 

 

6

13.09

Мій кращий друг

С. 23

 

Впр. 6.7 с.23

Впр. 5 с.22

 

 

7

15.09

Автобіографія

 

Впр. 1 с.24

 

 

Впр. 2 с.26

 

8

19.09

Моя родина

 

Впр. 1,2 с.43

Питально-відповідні вправи

 

Написання листа

 

9

20.09

Життя молоді

 

 

Впр. 7 с.48

 

Впр. 4,5 с.46

 

10

22.09

Я, моя сім`я, друзі

 

 

Монолог.вислов.за темою

Обговорення

почутого

 

 

 

11

26.09

Мій побут

 

 

Впр. 6 с.48

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

Тема 2.  Одяг. Молодіжна культура.11 год.

На кінець теми учні

повинні будуть уміти:  Створювати проект про підлітків та одяг, розуміти основний зміст простих коротких висловлень на знайомі теми, якщо мовлення

 чітке й нормативне, підтримувати розмову або дискусію, окремі висловлення в яких іноді незрозумілі, знаходити і передавати просту фактичну інформацію.

 

12

27.09

Молодіжні групи

С.29

Впр. 2 с. 28-29

Впр. 3 с. 29

 

Впр. 4 с. 30

 

Критично оцінює

 вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн. 

 

Примітка

13

29.09

Молодіжні уподобання

Герундій

Впр. 1,2 с. 32-33

 

 

Впр. 4 с. 34

 

14

03.10

Модний одяг

С.38

 

Впр. 3,4 с. 38

Впр. 2 с. 36

Впр. 2 с с.37

 

15

04.10

Мій улюблений одяг

 

 

Опис свого одягу

Впр. 5 с.38,впр.2 с.39

 

 

16

06.10

Молодіжні клуби

 

Впр. 2 с.43

 

 

 

Впр. 2 с.42

 

17

10.10

Молодіжні субкультури

 

Впр.3 с.45

Питально-відповідні вправи

 

Впр.4 с.46

 

18

11.10

Вплив культури на молодь

 

Впр. с. 50

 

Впр.12 с.53

 

Впр. 9 с. 50-51

 

 

19

13.10

Молодіжна

культура

С.55

Впр. 1 с.54

Впр. 3 с.57

 

Впр. 2А с.57

 

20

17.10

Молодіжні захоплення

 

С. 4-5(English Test Trainer)

Питально-відповідні вправи

 

 

 

 

21

18.10

Стилі одягу.

С. 29. 38, 55

 

Робота в групах.

 

Особистий лист про одяг

22

20.10

Одяг. Молодіжна культура

 

 

Монологічні вислов.за темою

 

Проектна робота

 

 

 

 

Тема 3.  Засоби  масової інформації  11 год.

На кінець теми учні

повинні будуть уміти:  створювати проект за темою; спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційних технологій;

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.

 

 

23

31.10

Інтернет- спілкування

С.63

Впр. 1-3 с. 62-64

Впр. 7 с. 105

 

 

Впр. 3 с. 64

Формулює правила

 безпеки онлайн спілкування

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн

Оцінює інфраструк-

туру дозвілля власної громади. Обговорює можливості замовлен-

ня квитків онлайн.

 

 

24

01.11

Телебачення

 

С.67

Впр. 5.6 с.66-67

Впр.4 с.65

 

 

 

25

03.11

Телевізійні програми

 

С.72

 

Впр.2,3 с.71

Впр.1 с.69

 

 

26

07.11

Улюблені телепрограми

Обмежувальне означальне речення

Впр. 1,2 с.73-75

 

 

Впр. 3с. 75

 

27

08.11

Як я отримую інформацію

Описове означальне речення

Впр. 4-6 с.76-77

 

 

Означальні речення

 

28

10.11

Електронне листування

С.78

 

Впр.1 с.77

Впр.2с.78

 

 

29

14.11

Моє ставлення до засобів масової інформації

Граматичні часи

 

Впр. 6 с.81

 

Впр. 1 с.82

 

30

15.11

Важливість Інтернету

 

 

Впр. 5 с. 99

Впр. 1,2,3 с. 98-99

Впр. 5 с. 99

 

 

31

17.11

Телебачення в Британії

 

Впр. 6, 7 с.100-101

Впр. 8 с.102

 

 

 

32

21.11

Спілкування у мережі Інтернет.

 

Тексти з теми

 

 

Особистий лист з теми

33

22.11

Засоби масової інформації

 

 

 

 

 

Проектна робота

 

 

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовний інвентар

     Комунікативна компетентність  

Інтегровані змістові

лінії

 

Лексика,граматика

Зорове сприймання

Усна взаємодія/продуку-вання

Сприймання на слух

Писемна

взаємодія/продуку-вання

Примітка

Тема 4.   Робота і професія   (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти: знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах; знаходить і передавати просту фактологічну інформацію; представляє майбутню професію у вигляді короткого зв’язного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень.

 

 

34

24.11

Професії людей

 

Р. 84

Ex.1-pp.83-85

Ex.2,3-pp.85-86

 

 

Проекція власної професійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Прояв обізнаності і свого ставлення до фінансових можли востей сучасних професій.

 

35

28.11

Вибір професії

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

 

 

Ex.5b-p.87

 

36

29.11

Традиційні професії чоловіків та жінок

 

 

Ex.1-p.87

Ex.2,3,4 – p.88

Ex.5a-p.89

 

37

01.12

Кар’єра людини

Relative Pronouns

Ex.1a,2-pp.90-91

Ex.3-p.91

 

Ex.1b - p.90

 

38

05.12

Чому люди працюють

Relative Pronouns

 

Ex.5,6-pp.91-92

 

 

Ex.4,7 - pp.91-92

 

39

06.12

Престижні професії

Р.93

Ex.1b-p.94

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

 

 

 

40

08.12

Прийом на роботу

 

Р.95

 

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

 

 

41

12.12

Як вибрати роботу

 

 

 

Ex.1b-p.97

 

Ex.1a-p.97

 

42

13.12

Робота в Інтернеті

 

ex.10,11 - pp.103-104

 

Ex.5a-p.99

Ex.2-p.98

 

42

15.12

Характеристика роботи

 

Ex 12a,13a - pp.104-105

 

Ex. 2, p.108

Ex. 14, p.107

 

 

44

19.12

Моя майбутня професія

 

 

Ярмарок професій

 

Лист другу з теми

45

20.12

 

 

Контроль

читання

 

 

 

 

 

46

22.12

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

47

26.12

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

48

27.12

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

49

29.12

Улюблена професія

Узагальнення,систематизація

вивченого

 

 

 

 

 

 

Карпюк О.Д.  Англійська мова. 9 клас.  Тернопіль 2016

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим  вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 9-А класі 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

49

3

4

4

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку