Каледарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9класі за підручником О.Карпюк ( 3 год\тижд)

Про матеріал
Каледарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9класі за підручником О.Карпюк 3 години на тиждень
Перегляд файлу

 

Календарне планування  за підручником  О. Карпюк « Англійська мова – 9»  ( 3 год. на тиждень)  9- клас

Дата

Сфери тематичного спілкування

Мовна компетенція

Граматичний/ фонетичний матеріал

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Читання

Домашнє завдання

 

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лексичний матеріал

Тема: Магія науки

52

 

Наука та технологія

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

The most important invention of mankind is…

 

The reason for my choice is …

Впр.1,2 (с.93)

Непряма мова - накази

Впр.2 (с.94)

Впр.5 (с.95)

 

РЗ №2 Впр.1 (с.53)

Впр.4 (с.94)

С.92

Wisdom Quotes

 

РЗ №1 Впр.1 (с.45)

 

Усне повідомлення

«Без якого сучасного приладу я не уявляю свого життя

53

 

Вплив сучасних технологій на життя людини

Розповідаати про

винаходи людства, давати визначення певним поняттям .

This is an instrument that…

 

____was discovered by…in…

Впр.3-4

(с.94-95)

С.250

Пряма та непряма мова.

Запитання у непрямій мові

 

РЗ.№1 Впр.3 (с.47)

Висловлювання вчителя

 

Впр.6 (с.97)

 

Пояснювальний

диктант

 

складення когнітивної мапи

 

РЗ№2 Впр.2 (с.53-54)

 

РЗ №1 Впр.2 (с.46-47)

Впр.8 (с.97)

Впр.6, 7

(с.97)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.46)

 

 

Впр.9 (с.97)

Доповнити текст поданими словами

 

 

54

 

Телефонний зв'язок

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Is Mary in?

 

May I speak to…, please?

 

I was wondering if you could help me?

 

Sorry. I must have called the wrong number

Впр.3 – 5 (c.99)

Непряма мова – інструкції.

 

Впр.3 (с.98)

 

 

 

Впр.5 (с.99)

 

РЗ№2 Впр.4 (с.55)

 

 

Впр.1 (с.97)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.48)

 

 

Впр.3 (с.98)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.47)

 

 

 

Впр.7 (с.101)

Вивчити діалоги

 

 

55

 

Мобільний телефон

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Hello! This is …speaking!

 

Please, tell him/her I called

 

Good talking to you

 

Could you, please, give me a ring…?

 

Впр.4-5

(с.99)

 

с.250

Пряма та непряма мова. Зміни при переході до непрямої мови

Впр.7 (с.101)

 

Впр.6 (с.100)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.49)

Впр.8 (с.102)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.49)

 

РЗ№2 Впр.5 (с.55-56)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.48-49)

Впр.9 (с.102)

Написати статтю в шкільну газету «Мобільні телефони – лише дорогі іграшки?»

 

 

56

 

Молодь та технології. Інтернет

Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям

Are you sure you used the right password?

 

I’d like to talk about…

 

In my opinion, computer is…

Впр.2

(с.103)

Непряма мова – загальні питання

Впр.3 (с.103)

 

 

Пояснювальний диктант

 

Впр.5 (с.104)

 

Впр.6 (с.105)

 

Впр.1 (с.102)

 

Впр.7 (с.105)

Скласти аналогічні діалоги

 

57

 

Комп’ютери в нашому житті

Аргументувати свій вибір, думку, точку зору

An e-mail address begins with…

 

Then follows…

 

Next is …

 

This is followed by…

e-mail address

nickname

server

password

to place a screen saver on computer

spyware

 

с.250-252

Пряма та непряма мова

 

Зміни у виразах часу та місця при непрямій мові

 

 

Висловлювання вчителя

 

 

Впр.6 (с.105)

 

 

Впр.9 (с.106)

 

Впр.4-5 (c.104)

 

 

Впр.10 (с.106)

Написати ессе «Сучасний світ: віртуальна реальність чи живе спілкування?»

 

 

58

 

Надійний помічник у роботі. Електронне листування

Описувати дії, події,  людей, явища.

 

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Dear Mr. Smithson/ Mrs. Smithson

 

Could you…?

I would be grateful if…

Yours sincerely

 

Best regards

Best wishes

Kind regards

Впр.1 (с.106)

Впр.3 (с.107)

 

 

Непряма мова – спеціальні запитання

 

Впр.5 (с.108)

 

 

 

 

Впр.2 (с.107)

 

Впр.4 (с.108)

 

 

Впр.7 (с.110)

 

 РЗ№2 Впр.9 (с.59)

Впр.6 (с.108)

 

РЗ№1 Впр.1-2 (с.52)

 

Впр.8 (с.110)

Написати електронного листа другу

 

 

59

 

Позакласне читання. Томас  Едісон

Описувати дії, події,  людей, явища.

So what it comes down to is…

 

To sum up, …

 

Впр.1 (с.203)

Впр. 2-3 (с.206)

Контрастування часів

 

Група неозначених часів

(с.234 – 236)

Висловлювання вчителя

Впр.7 – 8

(с.208)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.55)

 

 

Впр. 5

(с. 207.)

Впр. 12–15

(с. 209–210)

Впр.1 (с.204)

 

Впр.16 (с.210)

Написати есе

 

 

РЗ№1 Впр.3 (с.56)

 

60

 

Мій проект. Абсурдні винаходи

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Our product is…

 

It will appeal to…

 

To attract the reader’s attention we will…

Clamp, dazzling,

 pup tent,

geek chic

 

Контрастування часів

 

Група тривалих часів

(с.236 – 237)

 

 

Впр.1 (с.110)

 

Впр.2 (с.111)

Відповісти на питання

 

Впр.5 (с.112)

Презентація проектів

 

Впр.2 (с.111)

 

Впр.4 (с.111)

Розробити рекламне оголошення для свого винаходу

 

 

61

 

Особливості написання електронного листа. Тестування

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Frankly speaking, …

 

As far as I am concerned…

Crew

On board

Spaceship

 

РЗ№1 Впр.1 (с.56)

 

 

Контрастування часів

 

Впр.1 (с.112)

 

РЗ№2 Впр.14 (с.62)

 

Висловлювання вчителя

 

Впр.2-3 (с.113)

 

Виконання тестових завдань

Впр.5 (с.114)

 

Впр.4 (с.113)

 

Впр.6 (с.114)

Написати листа до редакції

 

РЗ№1 Впр.2-3 (с.54)

 

Тема: Україна (кн.. Focus on Ukraine)

62

 

Біля карти України

Надавати інформацію про гео положення України

It borders on..

It is situated in..

It stretches from ..to..

Л.О.теми

Активні та Пасивні Стани дієслів

Легенда ‘ Snowball tree”

 

 

С.11 Впр 1,2

Вивчити ЛО

Розповідь про гео положення України

63

 

Національні символи України

Розповідати про нац.. символіку України

The Flag consists of..

It was adopted in..

To accept, to appear

c/67

Numbers c.75

 

c/6 впр 6

С.5 впр 5

 

Розповідь про символи України с 6 впр 6

64

 

Географічне положення та клімат України

Надавати інформацію про клімат країни

To occupy, to divide, to belong to, to develop, to connect, to be washed by..

С.68 ІІ

Артикль з Власними назвами

 

 

 

Ст. 14-15 впр 6

Ст. 12-13 вставити артиклі

65

 

Відомі місця України - Софіївка

 

 

 

 

 

 

 

Ст..83-84

Розповідь про Софіївку

66

 

Відомі українці

Розповідати біографічні дані про людей

 

 

 

 

Написати лист другу про відомого українця

 

Ст 86-90

Розповідь про одного з відомих українців

67

 

Ми - українці

Розповідати про риси характеру «типічних» українців

Hard- working, easy-going, hospitable, patriotic devoted

С.68 ІІІ

Ступені порівняння прикметника

 

 

Ст. 17 впр 2,3

Ст. 18 впр 4,5

Написати ессе про риси характеру українців

68

 

Українські свята та фестивалі

Описувати найголовніші свята українців

Ст21 Впр 1

 

Прийменники часу

Ст. 24  Easter traditions

 

C.23 # 3,4

 

Напиши лист другу про улюблене свято

69

 

З історії України

 

 

 

Минулі часи Активного та Пасивного станів

Ст. 30 Запорізька Січ

 

 

Ст.. 25-31

Розповідь про епізод з історії України

70

 

Державна система України

Надавати інформацію про держ. систему країни

Legislative power, executive power, judicial power

C. 70-71

Passive Voice

 

С. 34 впр 4, 5 лист Президенту

 

c.33

Розповідь про устрій держави

71

 

Наука в Україні

 

Scientific center, achievements, electric welding, to cure

c. 71

Present Tenses

 

 

 

c. 36-38

c. 37-38 Ex 5, 6

72

 

Українська література

Розповідати про одного з укр. письменників

 

 

 

Ст.. 89-90 Шевченко

 

 

С.46-49

Написати лист в газету про улюбленого письменника

73

 

Київ – столиця України

Надавати інформацію про столицю України

 

С. 73

Прийменники місця

 

 

Ст..54-55 впр 6

С. 52-53

Розповідь про визначні місця Києва

73

 

Життя молоді в Україні

 

Teenager, be crazy about smth, follow the fashion

c. 74

 

 

 

 

c. 57- 60

Написати лист другу про молодь в Україні

74

 

Підсумковий урок по темі «Україна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Чарівна Британія

75

 

Столиці різних країн

Описувати дії, події,  людей, явища.

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

…was established in…

 

The abbreviation …stands for…

 

 

 

Впр.2 (с.118)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.58)

 

РЗ№2 Впр.2 (с.67)

Пасивний стан дієслова

(с.240-241)

 

РЗ№2 Впр.3 (с.67)

 

Впр.3 (с.118)

 

Вибірковий диктант

 

Складення когнітивної мапи

 

Впр.1 (с.117)

 

 

Впр.4 – 5

(с.119)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.58)

Впр.2с (с.118)

Доповнити речення

 

РЗ№1 Впр.3 (с.58-59)

76

 

Белфаст. Кардіф.

Описувати дії, події,  людей, явища.

Th style of the postcard is…

 

The castle is situated in…

 

It was built in…

 

It is famous for…

 

Snowdonia

(c.229)

Appendices

 

(c.121 – 122)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.59)

 

РЗ№2 Впр.4 (с.68)

Пасивний стан теперішнього неозначеного та минулого неозначеного часу дієслів

(с.241 – 242)

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.12 (с.124)

 

 

 

Впр.10-12

(с.122 – 124)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.60)

Впр.8 – 9 (с.122)

 

Впр.7 (с.120)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.60)

Впр.13 (с.125)

Написати листівку-привітання

 

 

77

 

Единбург

Аргументувати свій вибір, думку, точку зору

Edinburgh is the capital of Scotland and the twin city of…

 

Edinburgh mixes…

 

It’s not surprising that…

 

 

с.125-126

с. 225

 

Герундій

Впр.6 (с.127)

 

РЗ№2 Впр.5 (с.68-69)

 

Висловлювання вчителя та учнів

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5 (с.127)

 

РЗ№1 Впр.2, 3 (с.61)

Впр.3 (с.126)

Переказ тексту

 

Впр.3

(с.126 )

 

РЗ№1 Впр.1 (с.60-61)

Впр.7 (с.127)

Вивчити правила

 

78

 

Визначні пам’ятки Единбурга

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Edinburgh is famous for…

 

The capital is bustling with…

 

I would like to visit…. because…

Twin city,

Desirable,

To exercise one’s wallet,

Medieval,

winding

 

Герундій

Впр.6 (с.128)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.62)

Власні назви

(с.129)

 

Впр.8 (с.128)

 

Впр.9 (с.129)

Визначні пам’ятки Единбурга

(переказ)

 

Впр.4 (с.127)

 

Впр.10 (с.129)

Написати електронного листа другу

 

РЗ№1 Впр.2-3 (с.62-63)

79

 

Стежка Велетня

Аргументувати свій вибір, думку, точку зору

I suppose that…

 

Personally, I think… because…

 

In my opinion….

Впр.3 (с.131)

 

РЗ№2 Впр.6 (с.69)

 

 

Непряма мова

 

Герундій

   Впр.7 (с.133)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.63-64)

 

РЗ№2 Впр.7 (с.70)

Впр.2 (с.131)

 

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.5 (с.132)

 

Впр.1 (с.130)

Впр.4 (с.132)

 

Впр.2 (с.131)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.64)

Знайти інформацію про визначні місця України

 

РЗ№1 Впр.3 (с.64)

 

80

 

Визначні пам’ятки Великої Британії та Північної Ірландії

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

We could go to the…

 

Our excursion will start in…

 

I admired the view of…

From far and wide,  black basalt columns, battle, cliff foot, recognized, announced, balloted, to launch, to rip up

 

 

Герундій

 

Речення з прямою та непрямою мовою

 

Особливості написання неофіційного листа

 

Впр.6а (с.133)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.65)

РЗ№2 Впр.11 (с.73)

 

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.7, 8 (с.133)

 

Впр.9 (с.133)

 

Впр.6б (с.133)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.65)

РЗ№2 Впр.8 (с.70)

 

РЗ№2 Впр. 11, 12 (с.72-73)

 

Впр.10 (с.133)

Написати листа другу

 

РЗ№1 Впр.3 (с.65-66)

81

 

Стоунхендж – таємниця назавжди

Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям

It was built by…

 

In the Roman period it was believed that…

 

It was inscribed on the…

To marvel, stride, speculation, host, tomb, unparalleled, comprising, mounds

 

Впр.3 (с.135)

 

РЗ№2 Впр.9 (с.71)

Герундій

 

РЗ№2 Впр.10 (с.71-72)

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.5 (с.135)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.67)

Впр.1 (с.134)

 

Впр.6 (с.136)

 

Впр. 2 (с.134-135)

 

Впр.4 (с.135)

 

РЗ№1 Впр.1.2 (с.66)

Впр.7 (с.136) написати лист-подяку

 

 

 

82

 

Проектна робота.

Дива Британії

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

Герундій

 

Речення з прямою мовою

Впр.4 (с.140)

 

 

РЗ№1 Впр.1, 2 (с.69)

 

Впр.1 (с.136-137)

 

 

Впр.1 (с.137)

 

 

Впр.6 (с.141)

 

 

83

 

Перевір себе

Підсумковий урок перевірки набутих знань

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

Герундій

 

Речення з прямою мовою

 

 

Впр.2 (с.137)

 

 

Впр.2 (с.138-139)

 

Тема: Магічна інформація: радіо та телебачення

84

 

Засоби масової інформації в нашому житті

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Do you like watching TV?

 

How often do you read newspapers?

 

I am curious about…news

 

The TV programmes  often tell the viewers about…

To be curious about, to get a picture of, to keep informed, to be extremely interesting, to be important at the moment, sensational news, the recent news, an advertisement, interesting items

 

Впр.1, 2 (с.145)

Питальні речення

 

Впр.9 (с.148)

 

Впр.7 (с.148)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.70)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.71)

 

Впр.6 (с.147)

 

Впр.3 (с.146)

 

Впр.4 (с.146-147)

 

Впр.12 (с.149)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.71)

85

 

Роль ЗМІ у суспільстві

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Do you like watching TV?

How often do you read newspapers?

 

I am curious about…news

The TV programmes  often tell the viewers about…

To be curious about, to get a picture of, to keep informed, to be extremely interesting, to be important at the moment, sensational news, the recent news, interesting items

 

 

Питальні речення

 

Впр.1, 2 (с.145)

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.10 (с.148)

 

РЗ№2 Впр.1 (с.80)

Розгадати кросворд

 

 

Впр.8 (с.148)

 

Впр.11а,б (с.149)

 

Впр.5 (с.147)

 

 

 

Впр.12 (с.149)

Переказувати текст, користуючись складеним планом

 

 

86

 

Телебачення та радіо

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Broadcasting in the UK is controlled by…

 

The BBC receives its incomes from…

 

My favourite TV prgrammes are…

A news programme, a comedy programme, a wildlife programme, a show, a game/quiz show, a talk/chat show, a cartoon, a pnone-in,

Підрядні означальні речення

Висловлювання вчителя та учнів

Впр.4б (с.152)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.73)

 

РЗ№2 Впр.4 (с.82)

 

Впр.1 (с.149)

 

Впр.3б (с.150)

 

Впр.4б (с.151)

Впр.2 (с.150)

 

 

Впр.3а (с.150)

 

Впр.4а (с.150-151)

 

87

 

Вплив телебачення на наше життя.

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

On the positive side, people use television as a way of…

 

To the negative effects of television belong…

To broadcast, to entertain, to keep up-to-date with the news, to be of a good/poor quality, to take over smb’s lives,

 

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

РЗ№1 Впр.1 (с.74)

 

 

Висловлювання вчителя та учнів

 

Впр.5 (с.152)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.76)

 

Впр.7 (с.153)

 

Впр.8 (с.153)

 

Впр.10 (с.154)

 

Впр.6 (с.152)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.75)

 

Впр.10 (с.154)  написати лист-прохання другу

 

88

 

Моя улюблена телевізійна програма

Порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища

Recently I have seen… show.

 

Watching television is…for me.

I enjoy watching…

I am fond of different kinds of TV programmes

To switch off, to switch on, to turn up, to start up, to put up, to shut off, to put down, to power up, to turn down

 

Порядок слів у реченні

 

Фразові дієслова

 

Впр.2 (с.155)

Гра «Correct the mistakes”

 

Впр.6 (с.158)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.77)

 

РЗ№2 Впр.6 (с.83)

Впр.1 (с.155)

 

Впр.3 (с.156)

 

Впр.7 (с.159)

 

Впр.4 (с.157)

 

Впр.5 (с.158)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.76)

Впр.8 (с.159)

Написати відгук про телепердачу

 

 

89

 

 

Проектна робота. Шкільна радіопередача

Порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища

 

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

РЗ№1 Впр.1 (с.81)

 

Герундій.

 

Вживання герундія та інфінітива

Впр.4 (с.162)

 

Впр.2 (с.160)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.79)

 

РЗ№1 Впр.2-3 (с.81-82)

 

РЗ№2 Впр.9 (с.86)

Впр.1-4 (с.159)

 

Впр.1 (с.160)

 

Впр.3 (с.161)

 

 

РЗ№2 Впр.2 (с.88)

Тема: Магія  кар’єри

90

 

Світ професій

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

 

Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення

 

What does your mother do?

My father is experienced in…

He has started working for..

I’d like to be a … in future

What would you do for a living?

 

A journalist, a computer programmer, a teacher, a designer, an engineer, a manager, a politician, a mechanic

Вживання герундія та інфінітива.

 

Речення з непрямою мовою

Висловлювання вчителя та учнів

Впр.3а (с.166)

 

Впр.6 (с.168)

 

 

Впр.1, 2 (с.165)

 

Впр.3б (с.166)

Впр.4 (с.167)

Впр.3 а (с.166)

 

Впр.5 (с.167)

 

91

 

Вибір професії

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What does your mother do?

My father is experienced in…

He has started working for..

I’d like to be a … in future

What would you do for a living?

Впр.3 а (с.166)

 

Впр.5 (с.167)

 

A journalist, a computer programmer, a teacher, a designer, an engineer, a manager, a politician, a mechanic

Вживання герундія та інфінітива.

 

Речення з непрямою мовою

 

РЗ№2 Впр.3 (с.92)

Висловлювання вчителя та учнів

Впр.8 (с.168)

 

РЗ№1 Впр.1, 2 (с.84)

Впр.9 (с.168)

РЗ№1 Впр.3 (с.85-86)

 

РЗ№2 Впр.4 (с.94)

 

Впр.7 (с.168)

 

написати про кар’єру своєї мрії

 

 

92

 

Один день у житті….

Аргументувати свій вибір, думку, точку зору

To become a…you should be…

 

The zookeeper has to…

 

 

 

Ambitious, calm, careful, caring, communicative, creative, decisive, dedicated, easy going, energetic

Вживання герундія та інфінітива.

 

РЗ№2 Впр.6 (с.94)

Висловлювання вчителя та учнів

Впр.1 (с.169)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.87)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.88)

Впр.2б (с.170)

 

Впр.3б (с.170)

 

 

Впр.3 а (с.170)

 

Впр.5 (с.171)

Впр.2 а (с.170)

 

Впр.4 (с.171)

 

93

 

Моя професія – моє життя

 

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

 

Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення

 

You can chose a career of a… if you like…

 

I am good at, so I’ll become a…

 

I want to earn money, so I should…

 communicate, to develop your professional skills, to change your job, to get a high qualification, good at selling, a uniform

Модальні дієслова

 

Герундій

 

 

Висловлювання вчителя та учнів

 

Текст «Radio Show”

Впр.10 (с.173)

 

Впр.11 (с.173-174)

 

 

Впр.13 (с.174)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.89)

Впр.6 – 9 (с.171-173)

 

Впр.12 (с.174)

Впр.14 (с.174)

 

 

94

 

Перспективи кар’єри

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

 

Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення

 

To be offered a good job, you should have…

You should do your best to…

What job duties do you have?

My usual work schedule is…

Впр.3 (с.176)

To take a serious decision, to plan the steps, to achieve success in life, to choose, to get advice from, to develop natural abilities

 

 

Модальні дієслова

Впр.1 (с.175)

Впр.3а (с.176)

 

Впр.9 (с.179)

Впр.2 (с.175)

 

Впр.3б (с.176)

 

Впр.4 (с.176)

 

Впр.8 (с.179)

Впр.5 (с.177-178)

 

Впр.6 (с.178)

 

 

Впр.7 (с.178)

 

Впр.10 (с.179)

95

 

Проектна робота. Професії, на які є попит в Україні

Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти

 

Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення

 

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

 

 

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

Вживання герундія та модальних дієслів

Впр.1 (с.181)

Впр.2 (с.180)

 

Впр.3 (с.182)

 

Впр.4 (с.183)

 

 

Впр.3 (с.181)

 

Впр.6 (с.184)

Впр.1 (с.180)

 

 

Впр.3 (с.182)

 

Впр.5 (с.183

96

 

Ми- девятикласники

 

Гра «Make up sentences»

 

 

 

 

 

Впр 4, 5 с.167 Впр7,8 168

Ессе на тему « мої плани на майбутнє»

97

 

Плани на майбутнє

Запитувати і надавати інформацію про плани на майбутнє

Завдання на картках

 

Модальні дієслова

 

 

Завдання на картках

 

Розповідь про плани на майбутнє

98

 

Люди з яких ми беремо приклад

Розповідати про людей які слугують прикладом

 

 

 

Завдання на картках

 

 

 

Впр 1 ст. 210

99

 

Сандра Баллок голлівудська зірка

 

ЛО уроку

 

 

 

Впр1 с.210, Впр2 с. 213, Впр 4,6 ст 214

Впр 9 с.216

Впр3 с. 213 10, 13 ст 216

Впр 5 с. 214 Впр 8,11 с.216

100

 

Узагальнення вивченого

 

Впр 2,3 с. 182

 

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

 

Впр1 с. 181

Впр 5 с. 183

 

Впр 4 с. 183 Впр 7 с. 184

101

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Узагальнююче - підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Радомська Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 січня 2022
Переглядів
7087
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку