Календарне планування за підручником О. Карпюк « Англійська мова – 9» ( 3 год. на тиждень) 9- клас
№ |
Дата |
Сфери тематичного спілкування |
Мовна компетенція |
Граматичний/ фонетичний матеріал |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Читання |
Домашнє завдання |
||||
|
|||||||||||||
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
|||||||||||
Тема: Магія науки |
|||||||||||||
52 |
|
Наука та технологія |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
The most important invention of mankind is…
The reason for my choice is … |
Впр.1,2 (с.93) |
Непряма мова - накази |
Впр.2 (с.94) |
Впр.5 (с.95)
РЗ №2 Впр.1 (с.53) |
Впр.4 (с.94) |
С.92 Wisdom Quotes
РЗ №1 Впр.1 (с.45)
|
Усне повідомлення «Без якого сучасного приладу я не уявляю свого життя |
||
53 |
|
Вплив сучасних технологій на життя людини |
Розповідаати про винаходи людства, давати визначення певним поняттям . |
This is an instrument that…
____was discovered by…in… |
Впр.3-4 (с.94-95) |
С.250 Пряма та непряма мова. Запитання у непрямій мові
РЗ.№1 Впр.3 (с.47) |
Висловлювання вчителя
Впр.6 (с.97)
|
Пояснювальний диктант
складення когнітивної мапи
РЗ№2 Впр.2 (с.53-54)
РЗ №1 Впр.2 (с.46-47) |
Впр.8 (с.97) |
Впр.6, 7 (с.97)
РЗ№1 Впр.1 (с.46) |
Впр.9 (с.97) Доповнити текст поданими словами
|
||
54 |
|
Телефонний зв'язок |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Is Mary in?
May I speak to…, please?
I was wondering if you could help me?
Sorry. I must have called the wrong number |
Впр.3 – 5 (c.99) |
Непряма мова – інструкції.
|
Впр.3 (с.98)
|
Впр.5 (с.99)
РЗ№2 Впр.4 (с.55)
|
Впр.1 (с.97)
РЗ№1 Впр.2 (с.48) |
Впр.3 (с.98)
РЗ№1 Впр.1 (с.47)
|
Впр.7 (с.101) Вивчити діалоги
|
||
55 |
|
Мобільний телефон |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Hello! This is …speaking!
Please, tell him/her I called
Good talking to you
Could you, please, give me a ring…? |
Впр.4-5 (с.99) |
с.250 Пряма та непряма мова. Зміни при переході до непрямої мови |
Впр.7 (с.101)
|
Впр.6 (с.100)
РЗ№1 Впр.3 (с.49) |
Впр.8 (с.102)
РЗ№1 Впр.2 (с.49) |
РЗ№2 Впр.5 (с.55-56)
РЗ№1 Впр.1 (с.48-49) |
Впр.9 (с.102) Написати статтю в шкільну газету «Мобільні телефони – лише дорогі іграшки?»
|
||
56 |
|
Молодь та технології. Інтернет |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
Are you sure you used the right password?
I’d like to talk about…
In my opinion, computer is… |
Впр.2 (с.103) |
Непряма мова – загальні питання |
Впр.3 (с.103)
|
Пояснювальний диктант
Впр.5 (с.104)
|
Впр.6 (с.105)
|
Впр.1 (с.102)
|
Впр.7 (с.105) Скласти аналогічні діалоги
|
||
57 |
|
Комп’ютери в нашому житті |
Аргументувати свій вибір, думку, точку зору |
An e-mail address begins with…
Then follows…
Next is …
This is followed by… |
e-mail address nickname server password to place a screen saver on computer spyware
|
с.250-252 Пряма та непряма мова
Зміни у виразах часу та місця при непрямій мові
|
Висловлювання вчителя
|
Впр.6 (с.105)
|
Впр.9 (с.106)
|
Впр.4-5 (c.104)
|
Впр.10 (с.106) Написати ессе «Сучасний світ: віртуальна реальність чи живе спілкування?»
|
||
58 |
|
Надійний помічник у роботі. Електронне листування |
Описувати дії, події, людей, явища.
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Dear Mr. Smithson/ Mrs. Smithson
Could you…? I would be grateful if… Yours sincerely
Best regards Best wishes Kind regards |
Впр.1 (с.106) Впр.3 (с.107)
|
Непряма мова – спеціальні запитання
Впр.5 (с.108)
|
Впр.2 (с.107)
|
Впр.4 (с.108)
|
Впр.7 (с.110)
РЗ№2 Впр.9 (с.59) |
Впр.6 (с.108)
РЗ№1 Впр.1-2 (с.52)
|
Впр.8 (с.110) Написати електронного листа другу
|
||
59 |
|
Позакласне читання. Томас Едісон |
Описувати дії, події, людей, явища. |
So what it comes down to is…
To sum up, …
|
Впр.1 (с.203) Впр. 2-3 (с.206) |
Контрастування часів
Група неозначених часів (с.234 – 236) |
Висловлювання вчителя |
Впр.7 – 8 (с.208)
РЗ№1 Впр.2 (с.55)
|
Впр. 5 (с. 207.) Впр. 12–15 (с. 209–210) |
Впр.1 (с.204)
|
Впр.16 (с.210) Написати есе
РЗ№1 Впр.3 (с.56)
|
||
60 |
|
Мій проект. Абсурдні винаходи |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Our product is…
It will appeal to…
To attract the reader’s attention we will… |
Clamp, dazzling, pup tent, geek chic
|
Контрастування часів
Група тривалих часів (с.236 – 237)
|
Впр.1 (с.110)
|
Впр.2 (с.111) Відповісти на питання
|
Впр.5 (с.112) Презентація проектів
|
Впр.2 (с.111)
|
Впр.4 (с.111) Розробити рекламне оголошення для свого винаходу
|
||
61 |
|
Особливості написання електронного листа. Тестування |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Frankly speaking, …
As far as I am concerned… |
Crew On board Spaceship
РЗ№1 Впр.1 (с.56)
|
Контрастування часів
Впр.1 (с.112)
РЗ№2 Впр.14 (с.62)
|
Висловлювання вчителя
|
Впр.2-3 (с.113)
Виконання тестових завдань |
Впр.5 (с.114)
|
Впр.4 (с.113)
|
Впр.6 (с.114) Написати листа до редакції
РЗ№1 Впр.2-3 (с.54) |
||
|
Тема: Україна (кн.. Focus on Ukraine) |
||||||||||||
62 |
|
Біля карти України |
Надавати інформацію про гео положення України |
It borders on.. It is situated in.. It stretches from ..to.. |
Л.О.теми |
Активні та Пасивні Стани дієслів |
Легенда ‘ Snowball tree” |
|
|
С.11 Впр 1,2 |
Вивчити ЛО Розповідь про гео положення України |
||
63 |
|
Національні символи України |
Розповідати про нац.. символіку України |
The Flag consists of.. It was adopted in.. To accept, to appear |
c/67 |
Numbers c.75 |
|
c/6 впр 6 |
С.5 впр 5 |
|
Розповідь про символи України с 6 впр 6 |
||
64 |
|
Географічне положення та клімат України |
Надавати інформацію про клімат країни |
To occupy, to divide, to belong to, to develop, to connect, to be washed by.. |
С.68 ІІ |
Артикль з Власними назвами |
|
|
|
Ст. 14-15 впр 6 |
Ст. 12-13 вставити артиклі |
||
65 |
|
Відомі місця України - Софіївка |
|
|
|
|
|
|
|
Ст..83-84 |
Розповідь про Софіївку |
||
66 |
|
Відомі українці |
Розповідати біографічні дані про людей |
|
|
|
|
Написати лист другу про відомого українця |
|
Ст 86-90 |
Розповідь про одного з відомих українців |
||
67 |
|
Ми - українці |
Розповідати про риси характеру «типічних» українців |
Hard- working, easy-going, hospitable, patriotic devoted |
С.68 ІІІ |
Ступені порівняння прикметника |
|
|
Ст. 17 впр 2,3 |
Ст. 18 впр 4,5 |
Написати ессе про риси характеру українців |
||
68 |
|
Українські свята та фестивалі |
Описувати найголовніші свята українців |
Ст21 Впр 1 |
|
Прийменники часу |
Ст. 24 Easter traditions |
|
C.23 # 3,4 |
|
Напиши лист другу про улюблене свято |
||
69 |
|
З історії України |
|
|
|
Минулі часи Активного та Пасивного станів |
Ст. 30 Запорізька Січ |
|
|
Ст.. 25-31 |
Розповідь про епізод з історії України |
||
70 |
|
Державна система України |
Надавати інформацію про держ. систему країни |
Legislative power, executive power, judicial power |
C. 70-71 |
Passive Voice |
|
С. 34 впр 4, 5 лист Президенту |
|
c.33 |
Розповідь про устрій держави |
||
71 |
|
Наука в Україні |
|
Scientific center, achievements, electric welding, to cure |
c. 71 |
Present Tenses |
|
|
|
c. 36-38 |
c. 37-38 Ex 5, 6 |
||
72 |
|
Українська література |
Розповідати про одного з укр. письменників |
|
|
|
Ст.. 89-90 Шевченко |
|
|
С.46-49 |
Написати лист в газету про улюбленого письменника |
||
73 |
|
Київ – столиця України |
Надавати інформацію про столицю України |
|
С. 73 |
Прийменники місця |
|
|
Ст..54-55 впр 6 |
С. 52-53 |
Розповідь про визначні місця Києва |
||
73 |
|
Життя молоді в Україні |
|
Teenager, be crazy about smth, follow the fashion |
c. 74 |
|
|
|
|
c. 57- 60 |
Написати лист другу про молодь в Україні |
||
74 |
|
Підсумковий урок по темі «Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Тема: Чарівна Британія |
||||||||||||
75 |
|
Столиці різних країн |
Описувати дії, події, людей, явища.
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
…was established in…
The abbreviation …stands for…
|
Впр.2 (с.118)
РЗ№1 Впр.1 (с.58)
РЗ№2 Впр.2 (с.67) |
Пасивний стан дієслова (с.240-241)
РЗ№2 Впр.3 (с.67) |
Впр.3 (с.118) |
Вибірковий диктант
Складення когнітивної мапи |
Впр.1 (с.117)
|
Впр.4 – 5 (с.119)
РЗ№1 Впр.2 (с.58) |
Впр.2с (с.118) Доповнити речення
РЗ№1 Впр.3 (с.58-59) |
||
76 |
|
Белфаст. Кардіф. |
Описувати дії, події, людей, явища. |
Th style of the postcard is…
The castle is situated in…
It was built in…
It is famous for…
|
Snowdonia (c.229) Appendices
(c.121 – 122)
РЗ№1 Впр.1 (с.59)
РЗ№2 Впр.4 (с.68) |
Пасивний стан теперішнього неозначеного та минулого неозначеного часу дієслів (с.241 – 242) |
Висловлювання вчителя та учнів
Впр.12 (с.124)
|
Впр.10-12 (с.122 – 124)
РЗ№1 Впр.3 (с.60) |
Впр.8 – 9 (с.122)
|
Впр.7 (с.120)
РЗ№1 Впр.2 (с.60) |
Впр.13 (с.125) Написати листівку-привітання
|
||
77 |
|
Единбург |
Аргументувати свій вибір, думку, точку зору |
Edinburgh is the capital of Scotland and the twin city of…
Edinburgh mixes…
It’s not surprising that…
|
с.125-126 с. 225
|
Герундій Впр.6 (с.127)
РЗ№2 Впр.5 (с.68-69) |
Висловлювання вчителя та учнів
|
Впр.5 (с.127)
РЗ№1 Впр.2, 3 (с.61) |
Впр.3 (с.126) Переказ тексту
|
Впр.3 (с.126 )
РЗ№1 Впр.1 (с.60-61) |
Впр.7 (с.127) Вивчити правила
|
||
78 |
|
Визначні пам’ятки Единбурга |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Edinburgh is famous for…
The capital is bustling with…
I would like to visit…. because… |
Twin city, Desirable, To exercise one’s wallet, Medieval, winding
|
Герундій Впр.6 (с.128)
РЗ№1 Впр.1 (с.62) |
Власні назви (с.129)
|
Впр.8 (с.128)
|
Впр.9 (с.129) Визначні пам’ятки Единбурга (переказ)
|
Впр.4 (с.127)
|
Впр.10 (с.129) Написати електронного листа другу
РЗ№1 Впр.2-3 (с.62-63) |
||
79 |
|
Стежка Велетня |
Аргументувати свій вибір, думку, точку зору |
I suppose that…
Personally, I think… because…
In my opinion…. |
Впр.3 (с.131)
РЗ№2 Впр.6 (с.69)
|
Непряма мова
Герундій Впр.7 (с.133)
РЗ№1 Впр.1 (с.63-64)
РЗ№2 Впр.7 (с.70) |
Впр.2 (с.131)
Висловлювання вчителя та учнів
|
Впр.5 (с.132)
|
Впр.1 (с.130) Впр.4 (с.132)
|
Впр.2 (с.131)
РЗ№1 Впр.2 (с.64) |
Знайти інформацію про визначні місця України
РЗ№1 Впр.3 (с.64)
|
||
80 |
|
Визначні пам’ятки Великої Британії та Північної Ірландії |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
We could go to the…
Our excursion will start in…
I admired the view of… |
From far and wide, black basalt columns, battle, cliff foot, recognized, announced, balloted, to launch, to rip up
|
Герундій
Речення з прямою та непрямою мовою
Особливості написання неофіційного листа
Впр.6а (с.133)
РЗ№1 Впр.2 (с.65) |
РЗ№2 Впр.11 (с.73)
Висловлювання вчителя та учнів
|
Впр.7, 8 (с.133)
|
Впр.9 (с.133)
Впр.6б (с.133)
РЗ№1 Впр.1 (с.65) |
РЗ№2 Впр.8 (с.70)
РЗ№2 Впр. 11, 12 (с.72-73)
|
Впр.10 (с.133) Написати листа другу
РЗ№1 Впр.3 (с.65-66) |
||
81 |
|
Стоунхендж – таємниця назавжди |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
It was built by…
In the Roman period it was believed that…
It was inscribed on the… |
To marvel, stride, speculation, host, tomb, unparalleled, comprising, mounds
Впр.3 (с.135)
РЗ№2 Впр.9 (с.71) |
Герундій
РЗ№2 Впр.10 (с.71-72) |
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.5 (с.135)
РЗ№1 Впр.3 (с.67) |
Впр.1 (с.134)
Впр.6 (с.136)
|
Впр. 2 (с.134-135)
Впр.4 (с.135)
РЗ№1 Впр.1.2 (с.66) |
Впр.7 (с.136) написати лист-подяку
|
||
82 |
|
Проектна робота. Дива Британії |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
Герундій
Речення з прямою мовою |
Впр.4 (с.140)
|
РЗ№1 Впр.1, 2 (с.69)
|
Впр.1 (с.136-137)
|
Впр.1 (с.137)
|
Впр.6 (с.141)
|
||
83 |
|
Перевір себе |
Підсумковий урок перевірки набутих знань |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
Герундій
Речення з прямою мовою |
|
|
Впр.2 (с.137)
|
|
Впр.2 (с.138-139)
|
||
Тема: Магічна інформація: радіо та телебачення |
|||||||||||||
84 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Do you like watching TV?
How often do you read newspapers?
I am curious about…news
The TV programmes often tell the viewers about… |
To be curious about, to get a picture of, to keep informed, to be extremely interesting, to be important at the moment, sensational news, the recent news, an advertisement, interesting items
Впр.1, 2 (с.145) |
Питальні речення |
Впр.9 (с.148) |
Впр.7 (с.148)
РЗ№1 Впр.1 (с.70)
РЗ№1 Впр.2 (с.71) |
Впр.6 (с.147) |
Впр.3 (с.146)
Впр.4 (с.146-147) |
Впр.12 (с.149)
РЗ№1 Впр.3 (с.71) |
||
85 |
|
Роль ЗМІ у суспільстві |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Do you like watching TV? How often do you read newspapers?
I am curious about…news The TV programmes often tell the viewers about… |
To be curious about, to get a picture of, to keep informed, to be extremely interesting, to be important at the moment, sensational news, the recent news, interesting items
|
Питальні речення
Впр.1, 2 (с.145) |
Висловлювання вчителя та учнів
|
Впр.10 (с.148)
РЗ№2 Впр.1 (с.80) Розгадати кросворд
|
Впр.8 (с.148)
Впр.11а,б (с.149)
|
Впр.5 (с.147)
|
Впр.12 (с.149) Переказувати текст, користуючись складеним планом
|
||
86 |
|
Телебачення та радіо |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Broadcasting in the UK is controlled by…
The BBC receives its incomes from…
My favourite TV prgrammes are… |
A news programme, a comedy programme, a wildlife programme, a show, a game/quiz show, a talk/chat show, a cartoon, a pnone-in, |
Підрядні означальні речення |
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.4б (с.152)
РЗ№1 Впр.1 (с.73)
РЗ№2 Впр.4 (с.82)
|
Впр.1 (с.149)
Впр.3б (с.150)
Впр.4б (с.151) |
Впр.2 (с.150)
|
Впр.3а (с.150)
Впр.4а (с.150-151)
|
||
87 |
|
Вплив телебачення на наше життя. |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
On the positive side, people use television as a way of…
To the negative effects of television belong… |
To broadcast, to entertain, to keep up-to-date with the news, to be of a good/poor quality, to take over smb’s lives,
|
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
РЗ№1 Впр.1 (с.74)
|
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.5 (с.152)
РЗ№1 Впр.3 (с.76) |
Впр.7 (с.153)
Впр.8 (с.153)
Впр.10 (с.154) |
Впр.6 (с.152)
РЗ№1 Впр.2 (с.75) |
Впр.10 (с.154) написати лист-прохання другу
|
||
88 |
|
Моя улюблена телевізійна програма |
Порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища |
Recently I have seen… show.
Watching television is…for me. I enjoy watching… I am fond of different kinds of TV programmes |
To switch off, to switch on, to turn up, to start up, to put up, to shut off, to put down, to power up, to turn down
|
Порядок слів у реченні
Фразові дієслова
|
Впр.2 (с.155) Гра «Correct the mistakes”
|
Впр.6 (с.158)
РЗ№1 Впр.2 (с.77)
РЗ№2 Впр.6 (с.83) |
Впр.1 (с.155)
Впр.3 (с.156)
Впр.7 (с.159)
|
Впр.4 (с.157)
Впр.5 (с.158)
РЗ№1 Впр.1 (с.76) |
Впр.8 (с.159) Написати відгук про телепердачу
|
||
89 |
|
Проектна робота. Шкільна радіопередача |
Порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
РЗ№1 Впр.1 (с.81)
|
Герундій.
Вживання герундія та інфінітива |
Впр.4 (с.162)
|
Впр.2 (с.160)
РЗ№1 Впр.2 (с.79)
РЗ№1 Впр.2-3 (с.81-82)
РЗ№2 Впр.9 (с.86) |
Впр.1-4 (с.159)
|
Впр.1 (с.160)
Впр.3 (с.161)
|
РЗ№2 Впр.2 (с.88) |
||
Тема: Магія кар’єри |
|||||||||||||
90 |
|
Світ професій |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти
Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення
|
What does your mother do? My father is experienced in… He has started working for.. I’d like to be a … in future What would you do for a living? |
A journalist, a computer programmer, a teacher, a designer, an engineer, a manager, a politician, a mechanic |
Вживання герундія та інфінітива.
Речення з непрямою мовою |
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.3а (с.166)
Впр.6 (с.168)
|
Впр.1, 2 (с.165)
Впр.3б (с.166) |
Впр.4 (с.167) |
Впр.3 а (с.166)
Впр.5 (с.167)
|
||
91 |
|
Вибір професії |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What does your mother do? My father is experienced in… He has started working for.. I’d like to be a … in future What would you do for a living? |
Впр.3 а (с.166)
Впр.5 (с.167)
A journalist, a computer programmer, a teacher, a designer, an engineer, a manager, a politician, a mechanic |
Вживання герундія та інфінітива.
Речення з непрямою мовою
РЗ№2 Впр.3 (с.92) |
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.8 (с.168)
РЗ№1 Впр.1, 2 (с.84) |
Впр.9 (с.168) |
РЗ№1 Впр.3 (с.85-86)
РЗ№2 Впр.4 (с.94)
Впр.7 (с.168)
|
написати про кар’єру своєї мрії
|
||
92 |
|
Один день у житті…. |
Аргументувати свій вибір, думку, точку зору |
To become a…you should be…
The zookeeper has to…
|
Ambitious, calm, careful, caring, communicative, creative, decisive, dedicated, easy going, energetic |
Вживання герундія та інфінітива.
РЗ№2 Впр.6 (с.94) |
Висловлювання вчителя та учнів |
Впр.1 (с.169)
РЗ№1 Впр.1 (с.87)
РЗ№1 Впр.3 (с.88) |
Впр.2б (с.170)
Впр.3б (с.170)
|
Впр.3 а (с.170)
Впр.5 (с.171) |
Впр.2 а (с.170)
Впр.4 (с.171)
|
||
93 |
|
Моя професія – моє життя
|
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти
Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення
|
You can chose a career of a… if you like…
I am good at, so I’ll become a…
I want to earn money, so I should… |
communicate, to develop your professional skills, to change your job, to get a high qualification, good at selling, a uniform |
Модальні дієслова
Герундій
|
Висловлювання вчителя та учнів
Текст «Radio Show” |
Впр.10 (с.173)
Впр.11 (с.173-174)
|
Впр.13 (с.174)
РЗ№1 Впр.1 (с.89) |
Впр.6 – 9 (с.171-173)
Впр.12 (с.174) |
Впр.14 (с.174)
|
||
94 |
|
Перспективи кар’єри |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти
Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення
|
To be offered a good job, you should have… You should do your best to… What job duties do you have? My usual work schedule is… |
Впр.3 (с.176) To take a serious decision, to plan the steps, to achieve success in life, to choose, to get advice from, to develop natural abilities
|
Модальні дієслова |
Впр.1 (с.175) |
Впр.3а (с.176)
Впр.9 (с.179) |
Впр.2 (с.175)
Впр.3б (с.176)
Впр.4 (с.176)
Впр.8 (с.179) |
Впр.5 (с.177-178)
Впр.6 (с.178)
|
Впр.7 (с.178)
Впр.10 (с.179) |
||
95 |
|
Проектна робота. Професії, на які є попит в Україні |
Запитувати та надавати інформацію про явища, дії, факти
Розповідати про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу
|
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
Вживання герундія та модальних дієслів |
Впр.1 (с.181) |
Впр.2 (с.180)
Впр.3 (с.182)
Впр.4 (с.183)
|
Впр.3 (с.181)
Впр.6 (с.184) |
Впр.1 (с.180)
|
Впр.3 (с.182)
Впр.5 (с.183 |
||
96 |
|
Ми- девятикласники |
|
Гра «Make up sentences» |
|
|
|
|
|
Впр 4, 5 с.167 Впр7,8 168 |
Ессе на тему « мої плани на майбутнє» |
||
97 |
|
Плани на майбутнє |
Запитувати і надавати інформацію про плани на майбутнє |
Завдання на картках |
|
Модальні дієслова |
|
|
Завдання на картках |
|
Розповідь про плани на майбутнє |
||
98 |
|
Люди з яких ми беремо приклад |
Розповідати про людей які слугують прикладом |
|
|
|
Завдання на картках |
|
|
|
Впр 1 ст. 210 |
||
99 |
|
Сандра Баллок голлівудська зірка |
|
ЛО уроку |
|
|
|
Впр1 с.210, Впр2 с. 213, Впр 4,6 ст 214 |
Впр 9 с.216 |
Впр3 с. 213 10, 13 ст 216 |
Впр 5 с. 214 Впр 8,11 с.216 |
||
100 |
|
Узагальнення вивченого |
|
Впр 2,3 с. 182 |
|
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
|
|
Впр1 с. 181 |
Впр 5 с. 183 |
|
Впр 4 с. 183 Впр 7 с. 184 |
||
101 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
102 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
103 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
105 |
|
Узагальнююче - підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||