12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Календарне 9 клас Буренко

Про матеріал
Календарно - тематичне планування для 9 класу по підручнику “Dive into English” В.М. Буренко для І семестру. Найкращий помічник учителя - це гарно зроблене календарно - тематичне планування. Для підручника “Dive into English” В.М. Буренко не так багато планувань, тому пропоную вам свій варіант розрахований на 3 години на тиждень, але при бажанні його можна спростити на 2 години на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування для 9 класу по підручнику Dive into EnglishВ.М. Буренко для І семестру на 2019 -2020 н.р.

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

 

Примітка

 

Дом. завд.

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамот-ність

Грамати-ка

 

Лексика

 

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Говоріння

Писемне продукування

 

 

 

 

 

Тема 1. «Світ Професій»

 

1

 

 

Знову до школи.

Літні ка­нікули

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглядає необхідність професій відповідальних за екологічну безпеку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомля

про перспективи свого професійного вибору.

 

 

 

 

Критично оцінює вплив різних типів професій на здоровя та безпеку людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонст-рує розуміння необхідно-сті сплати податків як складника громадсь-кої відповіда- льності

Past Simple

 

Ex. 2, 3, p. 6

Ex.1, p. 4

Reasons to go to school. Ex. 4a, 5, p. 6

Ex. 4b, p. 6

 

Report about  “Why do we go to school?

2

 

 

Назви професій

Past Simple/

Present Simple

Accountant, actor, coach, dancer, doctor, economist

Ex. 2 p.4

Ex. 4 p.4

Ex. 1 p.4 Ex. 4 p.4

Ex. 5 p.5-6

Ex. 8 p.8

3

 

 

Професія, фах, ремесло, зайнятість.

Форми

на -ing

Porter, postman, reseptionist, make-up artist, delivery man, quide, waiter, temporary

Ex. 9 p.9

Ex. 4 p.12

Ex. 3 p.12 Ex. 9 p.9

Ex. 3 p.12

 Ex. 2 p.11-12

Ex. 11 p. 9

4

 

 

Перше враження. Мова тіла.

Прийменники, після яких вживаються форми на -ing

Salary, experience, management, to boost, morale, to require, recruiter

Ex. 3 p.20

Ex. 4 p. 21

Ex. 5 p.21 Ex. 6 p.22

Ex. 3 p.20

Report “ What you need to be successful”

5

 

 

Робота, яка підходить тобі найкраще

 

 

Ex. 5 p.13

 

Ex. 6 p.13

Ex. 9 p.16

Topic “The job of your dream”( 10 sen.)

6

 

 

Моя майбутня професія

Future Simple

 

Ex. 8 p.16

Ex. 11 p.18

Ex. 12 p.18

Ex. 13 p.18

Ex. 14 p.18,

7

 

 

Чому важливо зробити правильний вибір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади внеску різних професій у покращення навколиш-нього середовища.

 

 

 

 

 

 

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює вплив різних типів професій на здоровя та безпеку людини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проявляє обізна-ність і своє ставлення до фінансо-вих можлив-остей сучасних професій.

Gerund (four forms of the Gerund)

 

p.22-23

Ex. 2 p.19

Ex. 1 p. 19 Ex. 6 p.22

Cards

Ex. 6 p.22, make up a dialogue

8

 

 

Написання (електронних) листів

 

 

Ex. 7 p.15

p.14

 

Ex. 9 p.16

Ex. 7 p.15

9

 

 

Професія моєї мрії

Gerund

 

Ex. 6 p.8

p.6-7

Discussion  on the topic

Ex. 6 p.8

Com. “My perfect Job”(10 sent.)

10

 

 

Відмінність між професіями.

Відмінність між although/in spite of/despite/

though

To hamper, to suit, conscientous, decisive, aptitude, attitude, although, despite

Ex. 3 p.25

p.25-26

Ex. 1 p.25 Ex. 2 p.25

Cards

Ex. 4 p.26

11

 

 

Як справити позитивне враження

 

 

Ex. 3 p.20-21

Ex. 4 p.21

Ex. 5p.21

Plan to the topic

Com.”Your tips to make positive impression”

12

 

 

Написан-ня резюме на роботу

Gerund

 

p. 22-23

p.22-23

 

Ex. 7 p.23

Ex. 8 p.24

13

 

 

Як стати успішним у майбутній професії

Gerund

 

Ex. 5 p.26

 

Ex. 7 p.28

Ex. 6 p.27

Ex. 9 p.28

14

 

 

Читання: Нова Зеландія (ч.1)

Gerund

 

Ex. 2 p.29-32

 

Ex. 1 p.29

 

Ex. 1 p.29

15

 

 

Закріплен-ня вивченого матеріалу.

 

 

 

 

Gerund

 

Ex. 2 p.4

Ex. 4 p.4

Dialogue on the topic

Cards

 

Repeat words and comp.

16

 

 

Самостійна робота. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

Повторення

граматики

 

 

 

 

Неозначений артикль a/an. Означений артикль the. Конструкція Be going to

 

 

Repetition of the rules

 

Cards

Cards

 

 

 

Тема 2 «Новини в нашому світі»

18

 

 

Теле­бачення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відображен-ня засобами масової інформації проектів на захист навколиш-нього середовища.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння основ медіа- грамотності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Пояснює причини та наслідки небезпечної поведінки в інтернеті.

Пояснює небезпеч-ність неправдивиї новин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідно-сить яку фінансову роль відіграє медіа в нашому житті та вплив реклами на наші витрати.

Defining and

Non-Defining

Relative

Clauses

 

Ex. 7 p.36

Ex. 9 p.37

Ex. 9 p.37

Ex. 3 p.33

 

Ex. 10 p.37

19

 

 

Яке місце займає теле­бачення в нашому житті

 

 

Non-Defining

Relative

Clauses

 

Ex. 8 p.36-37

Text for listening

Discussion “TV in our life”

Plan of the comp.

Com. “The place of TV in our Life”

20

 

 

Карєра на елебаченні.

 

To glue, producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera.

Ex. 5 p.34-34

Ex. 4 p.33-34

Ex. 1 p.33 Ex. 2 p.33

Ex. 6 p.35

Com. “Would you like to work on TV?”

21

 

 

Телевізійні програми. Реаліті-шоу.

 

Audition, news, screenwriter, reporter, editor, commentator,, interviewer.

Ex. 3 p.38

Ex. 4 p.38

Ex. 1 p.38 Ex. 2 p.38

Ex. 2 p.39

Ex. 4 p.38

22

 

 

Теле­бачення в Україні.

 

 

Ex. 16 p.46

Ex. 17 p.47

Ex. 18 p.48

 

Plan for a comp.

Ex. 19 p.48

 

23

 

 

Вплив телебачен-ня на дітей.

Defining and Non-Defining Relative Clauses

 

Ex. 11 p.43-44

 

Ex. 9 p.53

 

Ex. 11 p.44

 

Ex. 12 p.44

 

Ex. 13 p.44

 

24

 

 

Реклама

 

 

 

Ex. 10 p.43

 

Ex. 2 p.49

 

Ex. 6 p.51

 

Ex. 7 p.51

 

Ex. 8 p.52

 

25

 

 

Моя улюблена телепере-дача.

 

 

Ex. 6 p.39-40

 

 

Ex. 6 p.41

 

Ex. 5 p.50

 

Comp. “My favourite TV-program”

26

 

 

Неофіцій-ний лист

 

 

 

Ex. 10 p.54

 

p. 53

 

 

Ex. 10 p.54

 

27

 

 

Узагаль­нення ма­теріалу.

 

 

 

Ex. 14 p.45

 

Ex. 15 p.45

 

Disscus-sion

 

Repeat words and comp.

28

 

 

Самостійна робота. Повторення граматики

Присвійний відмінок. Займенники

 

Cards

p.53

 

Cards

 

Ex. 25 p.325

 

29

 

 

Читання: Нова Зеландія (ч.2)

 

Advertising, gossip, to invent, inventor, to publish, column

Ex. 2 p.55-57

 

 

Ex. 1 p.55

 

Ex. 2 p.58

 

Ex. 3 p.58

 

 

 

 

Тема 3 «Молодіжні Субкультури»

30

 

 

Молодіж­ні орга­нізації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює вплив деструктив-них молодіжних рухів на життя однолітків

 

Word build­ing

 

Text on the card

Ex. 1 p.59

 

Ex. 1 p.59

 

Ex. 7 p.62

 

 

Ex. 3 p.60

 

31

 

 

Скаути

Word build­ing.

 

 

Ex. 4 p.60

 

Ex. 5 p.62

 

Ex. 3 p.60

Ex. 6 p.62

 

Ex. 9 p.63

 

Ex. 8 p.63

 

32

 

 

Моло­діжні культури

 

Past Passive Forms

Subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships.

Ex. 12 p.64

 

Ex. 1 p.65

 

Ex. 2 p.65

 

Ex. 9 p.63

Ex. 10 p.63

 

Ex. 11 p.64

 

33

 

 

Моло­діжні культури

 

 

p.66-67

p.66-67

Ex. 3 p.66

 

Plan on Essay

Write an Essay

34

 

 

Емо. Скаути. Ґрафіті

 

To screen, device, patent, guarded, commercial

Ex. 5a p.67-69

 

Ex. 4 p.66

 

Ex. 6 p.69

Ex. 7 p.70

 

Ex. 7 p.70

 

Ex. 8 p.70

 

35

 

 

Життя підлітків

Past Passive Forms

 

Ex. 3 p. 72-73

 

Ex. 2 p.71

 

Ex. 1 p.71

Ex. 4 p.73

 

Ex. 5 p.74

 

Ex. 6 p.74

 

36

 

 

Молодіж­на мода

 

Aesthetic, amalgamation, establishment, bright, craft, emotional,, exploration, fascinating, fusion, gamut, to inspire, layer, philosophical, style, to transcend

Ex. 7 p.75

 

 

Ex. 8 p.76

 

Plan to the text

Ex. 9 p.76

 

37

 

 

Мистецтво підлітків

 

Ex. 4 p.79-81

 

Ex. 2 p.77

 

Ex. 1 p.77

Ex. 3 p.78

 

Ex. 5 p.81-82

 

Ex. 8 p.82

 

38

 

 

Читання: Нова Зеландія (ч.3)

 

 

Ex. 2 p.83

 

Ex. 3 p.84

 

Ex. 1 p.83

 

Ex. 1 p.84

 

Ex. 3 p.84

 

39

 

 

Самостійна робота. Тематич-не оцінювання

 

Past Passive Forms

 

 

 

Cards

 

Repetition

Cards

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4 « Все про Мене»

 

 

 

 

 

41

 

 

 

 

 

Sence, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt

 

 

Ex. 8 p.86

 

 

 

Все про мене. Біографія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планує траекторію власного життя.

 

 

 

 

 

 

Формулює власні ціннісні пріорітети.

 

 

 

Оцінює вплив навколиш-нього середовища на власне здоровя.

 

 

 

 

 

Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями родини.

Утворення прикметників

Ex. 3 p.85

 

Ex. 1 p.85

Ex. 2 p.85

 

Ex. 7 p.88

Ex. 8 p.89

 

 

 

42

 

 

 

Контроль сприйман-ня на слух. Повторен-ня граматики

 

Множина іменників. Злічувані та незлічувані іменнки

 

Listening

 

 

 

Ex. 13 p.90

 

Cards

 

 

 

 

Ex. 14 p.91

 

Cards

 

 

 

Ex. 10 p.89

 

Ex. 11 p.89

 

 

 

Зовнішній вигляд.

Відмінність між look/look like/look as if

Elderly, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble, single-minded

Ex. 8 p.92

 

 

Ex. 15 p.91

Ex. 4 p.92

 

Ex. 2  p.92

Ex. 7 p.94

 

Ex. 16 p.91

 

43

44

 

 

Бути знаменитістю.

 

 

 

p.96

Ex. 3 p.101

 

Ex. 11 p.97

 

Ex. 9 p.95

 

Ex. 10 p.97

 

Ex. 12 p.97-98

 

45

 

 

Контроль зорового сприймання.

Повторення граматики

 

 

Ступені порівняння. Питальні речення. Ґерундій чи -ing -форма

 

Ex. 6 p.102-103

 

Repetition

 

Cards

Ex. 10 p.103

 

46

 

 

Повтор вивченогo. Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Write a paragraph

 

47

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Tell about yourself

 

 

48

 

 

Закріплення вивченого матеріалу. Аналіз  робіт

 

 

Past Passive Forms

 

 

 

 

 

Cards

 

 

doc
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку