Календарно - тематичне планування для 9 класу по підручнику “Dive into English” В.М. Буренко для І семестру на 2019 -2020 н.р.
№
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
Дом. завд. |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Грамати-ка
|
Лексика
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||||
|
|
||||||||||||||
Тема 1. «Світ Професій»
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи. Літні канікули |
Розглядає необхідність професій відповідальних за екологічну безпеку. |
Повідомля про перспективи свого професійного вибору. |
Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини.
|
Демонст-рує розуміння необхідно-сті сплати податків як складника громадсь-кої відповіда- льності |
Past Simple |
|
Ex. 2, 3, p. 6 |
Ex.1, p. 4 |
Reasons to go to school. Ex. 4a, 5, p. 6 |
Ex. 4b, p. 6 |
|
Report about “Why do we go to school?” |
2 |
|
|
Назви професій |
Past Simple/ Present Simple |
Accountant, actor, coach, dancer, doctor, economist |
Ex. 2 p.4 |
Ex. 4 p.4 |
Ex. 1 p.4 Ex. 4 p.4 |
Ex. 5 p.5-6 |
Ex. 8 p.8 |
|||||
3 |
|
|
Професія, фах, ремесло, зайнятість. |
Форми на -ing |
Porter, postman, reseptionist, make-up artist, delivery man, quide, waiter, temporary |
Ex. 9 p.9 |
Ex. 4 p.12 |
Ex. 3 p.12 Ex. 9 p.9 |
Ex. 3 p.12 Ex. 2 p.11-12 |
Ex. 11 p. 9 |
|||||
4 |
|
|
Перше враження. Мова тіла. |
Прийменники, після яких вживаються форми на -ing |
Salary, experience, management, to boost, morale, to require, recruiter |
Ex. 3 p.20 |
Ex. 4 p. 21 |
Ex. 5 p.21 Ex. 6 p.22 |
Ex. 3 p.20 |
Report “ What you need to be successful” |
|||||
5 |
|
|
Робота, яка підходить тобі найкраще |
|
|
Ex. 5 p.13 |
|
Ex. 6 p.13 |
Ex. 9 p.16 |
Topic “The job of your dream”( 10 sen.) |
|||||
6 |
|
|
Моя майбутня професія |
Future Simple |
|
Ex. 8 p.16 |
Ex. 11 p.18 |
Ex. 12 p.18 |
Ex. 13 p.18 |
Ex. 14 p.18, |
|||||
7 |
|
|
Чому важливо зробити правильний вибір |
Наводить приклади внеску різних професій у покращення навколиш-нього середовища. |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини |
Проявляє обізна-ність і своє ставлення до фінансо-вих можлив-остей сучасних професій. |
Gerund (four forms of the Gerund) |
|
p.22-23 |
Ex. 2 p.19 |
Ex. 1 p. 19 Ex. 6 p.22 |
Cards |
Ex. 6 p.22, make up a dialogue |
|
8 |
|
|
Написання (електронних) листів |
|
|
Ex. 7 p.15 |
p.14 |
|
Ex. 9 p.16 |
Ex. 7 p.15 |
|||||
9 |
|
|
Професія моєї мрії |
Gerund |
|
Ex. 6 p.8 |
p.6-7 |
Discussion on the topic |
Ex. 6 p.8 |
Com. “My perfect Job”(10 sent.) |
|||||
10 |
|
|
Відмінність між професіями. |
Відмінність між although/in spite of/despite/ though |
To hamper, to suit, conscientous, decisive, aptitude, attitude, although, despite |
Ex. 3 p.25 |
p.25-26 |
Ex. 1 p.25 Ex. 2 p.25 |
Cards |
Ex. 4 p.26 |
|||||
11 |
|
|
Як справити позитивне враження |
|
|
Ex. 3 p.20-21 |
Ex. 4 p.21 |
Ex. 5p.21 |
Plan to the topic |
Com.”Your tips to make positive impression” |
|||||
12 |
|
|
Написан-ня резюме на роботу |
Gerund |
|
p. 22-23 |
p.22-23 |
|
Ex. 7 p.23 |
Ex. 8 p.24 |
|||||
13 |
|
|
Як стати успішним у майбутній професії |
Gerund |
|
Ex. 5 p.26 |
|
Ex. 7 p.28 |
Ex. 6 p.27 |
Ex. 9 p.28 |
|||||
14 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.1) |
Gerund |
|
Ex. 2 p.29-32 |
|
Ex. 1 p.29 |
|
Ex. 1 p.29 |
|||||
15 |
|
|
Закріплен-ня вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
Gerund |
|
Ex. 2 p.4 |
Ex. 4 p.4 |
Dialogue on the topic |
Cards |
|
Repeat words and comp. |
16 |
|
|
Самостійна робота. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
Повторення граматики |
|
|
|
|
Неозначений артикль a/an. Означений артикль the. Конструкція Be going to |
|
|
Repetition of the rules |
|
Cards |
Cards |
|
|
|
|
Тема 2 «Новини в нашому світі» |
||||||||||||
18 |
|
|
Телебачення
|
Відображен-ня засобами масової інформації проектів на захист навколиш-нього середовища. |
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності.
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Пояснює причини та наслідки небезпечної поведінки в інтернеті. Пояснює небезпеч-ність неправдивиї новин. |
Співвідно-сить яку фінансову роль відіграє медіа в нашому житті та вплив реклами на наші витрати. |
Defining and Non-Defining Relative Clauses |
|
Ex. 7 p.36 |
Ex. 9 p.37 |
Ex. 9 p.37 |
Ex. 3 p.33 |
|
Ex. 10 p.37 |
19 |
|
|
Яке місце займає телебачення в нашому житті
|
Non-Defining Relative Clauses |
|
Ex. 8 p.36-37 |
Text for listening |
Discussion “TV in our life” |
Plan of the comp. |
Com. “The place of TV in our Life” |
|||||
20 |
|
|
Кар’єра на елебаченні. |
|
To glue, producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera. |
Ex. 5 p.34-34 |
Ex. 4 p.33-34 |
Ex. 1 p.33 Ex. 2 p.33 |
Ex. 6 p.35 |
Com. “Would you like to work on TV?” |
|||||
21 |
|
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу. |
|
Audition, news, screenwriter, reporter, editor, commentator,, interviewer. |
Ex. 3 p.38 |
Ex. 4 p.38 |
Ex. 1 p.38 Ex. 2 p.38 |
Ex. 2 p.39 |
Ex. 4 p.38 |
|||||
22 |
|
|
Телебачення в Україні. |
|
|
Ex. 16 p.46 |
Ex. 17 p.47 |
Ex. 18 p.48
|
Plan for a comp. |
Ex. 19 p.48
|
|||||
23 |
|
|
Вплив телебачен-ня на дітей. |
Defining and Non-Defining Relative Clauses |
|
Ex. 11 p.43-44
|
Ex. 9 p.53
|
Ex. 11 p.44
|
Ex. 12 p.44
|
Ex. 13 p.44
|
|||||
24 |
|
|
Реклама
|
|
|
Ex. 10 p.43
|
Ex. 2 p.49
|
Ex. 6 p.51
|
Ex. 7 p.51
|
Ex. 8 p.52
|
|||||
25 |
|
|
Моя улюблена телепере-дача. |
|
|
Ex. 6 p.39-40
|
|
Ex. 6 p.41
|
Ex. 5 p.50
|
Comp. “My favourite TV-program” |
|||||
26 |
|
|
Неофіцій-ний лист
|
|
|
Ex. 10 p.54
|
p. 53 |
|
|
Ex. 10 p.54
|
|||||
27 |
|
|
Узагальнення матеріалу.
|
|
|
Ex. 14 p.45
|
Ex. 15 p.45
|
Disscus-sion |
|
Repeat words and comp. |
|||||
28 |
|
|
Самостійна робота. Повторення граматики |
Присвійний відмінок. Займенники |
|
Cards |
p.53 |
|
Cards |
|
Ex. 25 p.325
|
||||
29 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.2) |
|
Advertising, gossip, to invent, inventor, to publish, column |
Ex. 2 p.55-57
|
|
Ex. 1 p.55
|
Ex. 2 p.58
|
Ex. 3 p.58
|
|||||
|
|
|
Тема 3 «Молодіжні Субкультури» |
||||||||||||
30 |
|
|
Молодіжні організації
|
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктив-них молодіжних рухів на життя однолітків |
|
Word building |
|
Text on the card |
Ex. 1 p.59
|
Ex. 1 p.59
|
Ex. 7 p.62
|
|
Ex. 3 p.60
|
31 |
|
|
Скаути |
Word building.
|
|
Ex. 4 p.60
|
Ex. 5 p.62
|
Ex. 3 p.60 Ex. 6 p.62
|
Ex. 9 p.63
|
Ex. 8 p.63
|
|||||
32 |
|
|
Молодіжні культури
|
Past Passive Forms |
Subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships. |
Ex. 12 p.64
|
Ex. 1 p.65
|
Ex. 2 p.65
|
Ex. 9 p.63 Ex. 10 p.63
|
Ex. 11 p.64
|
|||||
33 |
|
|
Молодіжні культури
|
|
p.66-67 |
p.66-67 |
Ex. 3 p.66
|
Plan on Essay |
Write an Essay |
||||||
34 |
|
|
Емо. Скаути. Ґрафіті |
|
To screen, device, patent, guarded, commercial |
Ex. 5a p.67-69
|
Ex. 4 p.66
|
Ex. 6 p.69 Ex. 7 p.70
|
Ex. 7 p.70
|
Ex. 8 p.70
|
|||||
35 |
|
|
Життя підлітків |
Past Passive Forms |
|
Ex. 3 p. 72-73
|
Ex. 2 p.71
|
Ex. 1 p.71 Ex. 4 p.73
|
Ex. 5 p.74
|
Ex. 6 p.74
|
|||||
36 |
|
|
Молодіжна мода |
|
Aesthetic, amalgamation, establishment, bright, craft, emotional,, exploration, fascinating, fusion, gamut, to inspire, layer, philosophical, style, to transcend |
Ex. 7 p.75
|
|
Ex. 8 p.76
|
Plan to the text |
Ex. 9 p.76
|
|||||
37 |
|
|
Мистецтво підлітків |
|
Ex. 4 p.79-81
|
Ex. 2 p.77
|
Ex. 1 p.77 Ex. 3 p.78
|
Ex. 5 p.81-82
|
Ex. 8 p.82
|
||||||
38 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.3) |
|
|
Ex. 2 p.83
|
Ex. 3 p.84
|
Ex. 1 p.83
|
Ex. 1 p.84
|
Ex. 3 p.84
|
|||||
39 |
|
|
Самостійна робота. Тематич-не оцінювання
|
Past Passive Forms
|
|
Cards |
|
Repetition |
Cards |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 4 « Все про Мене» |
|
|
|
||||||||||||
41 |
|
|
|
Sence, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt |
Ex. 8 p.86
|
|
|
||||||||
Все про мене. Біографія. |
|
Планує траекторію власного життя.
Формулює власні ціннісні пріорітети. |
Оцінює вплив навколиш-нього середовища на власне здоров’я. |
Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями родини. |
Утворення прикметників |
Ex. 3 p.85
|
Ex. 1 p.85 Ex. 2 p.85
|
Ex. 7 p.88 Ex. 8 p.89
|
|
||||||
42
|
|
|
Контроль сприйман-ня на слух. Повторен-ня граматики
|
Множина іменників. Злічувані та незлічувані іменнки |
|
Listening
Ex. 13 p.90
|
Cards |
Ex. 14 p.91
|
Cards
Ex. 10 p.89
|
Ex. 11 p.89
|
|||||
|
|
Зовнішній вигляд. |
Відмінність між look/look like/look as if |
Elderly, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble, single-minded |
Ex. 8 p.92
|
|
Ex. 15 p.91 Ex. 4 p.92
|
Ex. 2 p.92 Ex. 7 p.94
|
Ex. 16 p.91
|
||||||
43 |
|||||||||||||||
44 |
|
|
Бути знаменитістю.
|
|
|
p.96 Ex. 3 p.101
|
Ex. 11 p.97
|
Ex. 9 p.95
|
Ex. 10 p.97
|
Ex. 12 p.97-98
|
|||||
45 |
|
|
Контроль зорового сприймання. Повторення граматики
|
|
Ступені порівняння. Питальні речення. Ґерундій чи -ing -форма |
|
Ex. 6 p.102-103
|
Repetition |
|
Cards |
Ex. 10 p.103
|
||||
46 |
|
|
Повтор вивченогo. Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Write a paragraph |
|
||||
47 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Tell about yourself |
|
|
|||
48 |
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Аналіз робіт |
|
|
Past Passive Forms
|
|
|
|
|
Cards |
|
|||