ІІ семестр |
|||
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
80 |
14.01 |
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 - 20 Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів |
|
81 |
17.01 |
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 - 240 |
|
82 |
18.01 |
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задачана знаходження четвертого пропорційного (другий вид) |
|
83 |
19.01 |
Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами |
|
84 |
20.01 |
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки |
|
85 |
21.01 |
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340 |
|
86 |
24.01 |
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340 |
|
87 |
25.01 |
Додавання виду 350 + 170 |
|
88 |
26.01 |
Віднімання виду 350 - 170 двома способами |
|
89 |
27.01 |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа |
|
90 |
28.01 |
Діагностувальна робота |
|
91 |
31.01 |
Аналіз діагносту вальної роботи.Округлення чисел до десятків, до сотень |
|
92 |
01.02 |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень |
|
93 |
02.02 |
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чиселбез переходу через розряд |
|
94 |
03.02 |
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чиселбез переходу через розряд |
|
95 |
04.02 |
Письмове додавання трицифрових чиселз переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль в одному з розрядів |
|
96 |
07.02 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходомчерез розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків |
|
97 |
08.02 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходомчерез розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків |
|
98 |
09.02 |
Письмове додавання трицифрових чиселз переходом через розряд |
|
99 |
10.02 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень |
|
100 |
11.02 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач |
|
101 |
14.02 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач |
|
102 |
15.02 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень |
|
103 |
16.02 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень |
|
Величини. Сюжетні задачі |
|||
104 |
17.02 |
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел |
|
105 |
18.02 |
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел |
|
106 |
21.02 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними |
|
107 |
22.02 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними |
|
108 |
23.02 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда.Дії над іменованими числами |
|
109 |
24.02 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда.Дії над іменованими числами |
|
110 |
25.02 |
Перетворення іменованих чисел та дії над ними |
|
111 |
28.02 |
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події |
|
112 |
01.03 |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події. Робота з картками |
|
113 |
02.03 |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події |
|
114 |
03.03 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда.Дії над іменованими числами |
|
115 |
04.03 |
Діагностувальна робота |
|
116 |
09.03 |
Аналіз діагносту вальної роботи .Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події |
|
117 |
10.03 |
Задачі з одиницями часу |
|
118 |
11.03 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час» |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
119 |
12.03 |
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язанихвеличин, та обернені до них |
|
120 |
14.03 |
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язанихвеличин, та обернені до них |
|
121 |
15.03 |
Множення суми на число і числа на суму |
|
122 |
16.03 |
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 • 23, 4 • 230, 4 • 203. Розв’язування задач |
|
123 |
17.03 |
Множення трицифрового числа на одноцифровеі одноцифрового — на трицифрове |
|
124 |
18.03 |
Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу |
|
125 |
21.03 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
126 |
22.03 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
127 |
23.03 |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразу до неї |
|
128 |
24.03 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39:3, 63:3, 396:3. Розв’язування задач |
|
129 |
25.03 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42:3, 112:7 |
|
130 |
04.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове |
|
131 |
05.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове |
|
132 |
06.04 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420:20.Задача на подвійне зведення до одиниці |
|
133 |
07.04 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці.Обернені до них задачі |
|
134 |
08.04 |
Ділення виду 51:17 способом підбору |
|
135 |
11.04 |
Ділення виду 51:17 способом підбору |
|
136 |
12.04 |
Обчислення виразів виду 64:16 способом послідовного ділення |
|
137 |
13.04 |
Обчислення виразів виду 64:16 способом послідовного ділення |
|
138 |
14.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею |
|
139 |
15.04 |
Діагностувальна робота |
|
140 |
18.04 |
Аналіз діагносту вальної роботи Ділення з остачею |
|
141 |
19.04 |
Ділення з остачею |
|
142 |
20.04 |
Властивість остачі |
|
143 |
21.04 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
|
144 |
22.04 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
|
145 |
26.04 |
Перевірка ділення з остачею |
|
146 |
27.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею» |
|
147 |
28.04 |
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 |
|
148 |
29.04 |
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 |
|
149 |
03.05 |
Порівняння дробів із чисельником 1 |
|
150 |
04.05 |
Знаходження частини від числа |
|
151 |
05.05 |
Знаходження частини від числа |
|
152 |
06.05 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа |
|
153 |
10.05 |
Знаходження числа за його частиною |
|
154 |
11.05 |
Знаходження числа за його частиною |
|
155 |
12.05 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
156 |
13.05 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
Величини. Сюжетні задачі |
|||
157 |
16.05 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними |
|
158 |
17.05 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними |
|
159 |
18.05 |
Розв’язування задач з одиницями маси. |
|
160 |
19.05 |
Розв’язування задач з одиницями маси Вартість. Підрахунок грошей |
|
161 |
20.05 |
Діагностувальна робота |
|
162 |
23.05 |
Аналіз діагносту вальної роботи Перетворення і порівняння іменованих чисел,виражених в одиницях вартості |
|
163 |
24.05 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел |
|
164 |
25.05 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел |
|
165 |
26.05 |
Задачі з одиницями вартості |
|
166 |
27.05 |
Задачі з одиницями вартості |
|
167 |
30.05 |
Задачі для майбутніх бізнесменів |
|
168 |
31.05 |
Підбір грошей |
|
169 |
01.06 |
Підбір грошей |
|
170 |
02.06 |
Завдання на повторення |
|
171 |
03.06 |
Повторення вивченого. |
|
172 |
06.07 |
Розв’язування виразів. Робота з картками. |
|
173 |
07.06 |
Робота над задачами. |
|
174 |
08.06 |
Розв’язування завдань. |
|
175 |
09.06 |
Узагальнення і систематизація знань за рік. Підсумковий урок за рік |
|