Календарне планквання 6 клас

Про матеріал
Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс) (2 години на тиждень, 70 – на рік) Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів /Н.М.Сорочинська, О.О.Мартинюк. — Тернопіль : Навчальна книга- Богдан, 2019. Рекомендовано Міністерством освіти і наки України ( Наказ Міністерством освіти і наки України від 12.04.2019 № 472) Програма, за якою складено календарно-тематичне планування: Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.19 р. № 236
Перегляд файлу

 

Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)

 (2 години на тиждень, 70 – на рік)

Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6 кл.
загальноосвіт. навч. закладів /Н.М.Сорочинська, О.О.Мартинюк. — Тернопіль : Навчальна книга- Богдан, 2019.

 

Рекомендовано Міністерством освіти і наки України

( Наказ Міністерством освіти і наки України від 12.04.2019 № 472)

 

Програма, за якою складено календарно-тематичне планування: Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.19 р. № 236

 

 

Загальна кількість

навчальних годин

Кількість годин

на тиждень

Тематичний контроль

Кількість практичних робіт

І семестр

35

2

4

4

ІІ семестр

35

2

4

5

Усього

70

2

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)

(2 години на тиждень, 70 – на рік)

 

Тема

Дата

К-ль годин

Корегу-вання

Наскрізні змістові лінії

 

Вступ. Коли і як розпочалася історія людства

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

  1.  

Вступ .Предмет і завдання інтегрованого курсу історії.

 

1

 

  1.  

Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу.

 

1

 

 

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

  1.  

Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей

 

1

 

  1.  

Заняття та спосіб життя первісних людей..

 

1

 

  1.  

Суспільна організація та організація влади за первісних часів.

 

1

 

  1.  

Культура та релігійні вірування первісних людей Трипільська культура на землях України. Наш край в епоху міді та бронзи.

 

1

 

  1.  

Практичне заняття. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

 

1

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Первісні спільноти. Археологічні культури»

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

Тема 1. Давній Єгипет

Громадянська відповідальність

Уміння: критично аналізувати джерела масової інформації для протистояння деструктивним і маніпулятивним технікам впливу; знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід; бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати; ухвалювати зважені рішення, спрямовані на розвиток місцевої громади і суспільства, використовуючи знання з історії та інших соціальних дисциплін; ефективно співпрацювати з іншими, ініціювати та реалізовувати проекти екологічного, соціального характеру.

Ставлення: ідентифікування себе як особистості й громадянина України; усвідомлення цінності людини (її життя, здоров’я, честі й гідності, недоторканності й безпеки); співпереживання за долю рідних і близьких, інших осіб, що потребують допомоги і підтримки; пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур; толерантне сприйняття і ставлення до життєвої позиції іншого; волонтерство, підтримка громадських проектів та ініціатив.

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

Здоровя і безпека

Уміння: змінювати навколишній світ засобами сучасних технологій без шкоди для середовища; уміння надавати допомогу собі й тим, хто її потребує; ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини.

Ставлення: відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей; дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі; ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти, усвідомлення важливості бережливого природокористування, відповідальність за власну діяльність у природі; усвідомлення значення здоров’я для самовираження та соціальної взаємодії.

 

  1.  

Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

 

1

 

  1.  

Повсякденне й господарське життя.

 

1

 

  1.  

Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

 

1

 

  1.  

Міфологія, писемність і мистецтво.

 

1

 

  1.  

Практичне заняття. Міфи та релігія Давнього Єгипту.

 

1

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Давній Єгипет».

 

1

 

 

Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії

  1.  

Природно-географічні умови Шумеру та Вавілону

 

1

 

  1.  

Організаціясуспільства і влади  у містах державах.і царствах Дворіччя.

 

1

 

  1.  

Закони Хамммурапі.Писемність і мистецтво.

 

1

 

  1.  

Природно-географічні умови.Фінікійська  колонізація.Ізраїльсько-Юдейське царство.

 

1

 

  1.  

Перська держави.

 

1

 

  1.  

Основні завойовницькі походи Дарія І

Наш  край в епоху раннього залізного віку

 

1

 

  1.  

Практична робота  Закони Хамммурапі

 

1

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії».

 

1

 

 

Тема 3. Давні Індія та Китай

  1.  

Природно-географічні умови Давньої Індії.

 

1

 

  1.  

Організація влади й суспільства.

 

1

 

  1.  

Природно-географічні умови Давнього Китаю.

 

1

 

  1.  

Пам` ятки культури індійської цивілізації.

 

1

 

  1.  

Пам` ятки культури китайської цивілізації.

 

1

 

  1.  

Проект «Стародавній Схід»

 

1

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми«Давні Індія та Китай».

 

1

 

  1.  

 Систематизація та узагальнення вивченого

 

1

 

 

ІІ семестр

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

Тема 1. Становлення Античної грецької цивілізації

Громадянська відповідальність

Уміння: критично аналізувати джерела масової інформації для протистояння деструктивним і маніпулятивним технікам впливу; знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід; бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати; ухвалювати зважені рішення, спрямовані на розвиток місцевої громади і суспільства, використовуючи знання з історії та інших соціальних дисциплін; ефективно співпрацювати з іншими, ініціювати та реалізовувати проекти екологічного, соціального характеру.

Ставлення: ідентифікування себе як особистості й громадянина України; усвідомлення цінності людини (її життя, здоров’я, честі й гідності, недоторканності й безпеки); співпереживання за долю рідних і близьких, інших осіб, що потребують допомоги і підтримки; пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур; толерантне сприйняття і ставлення до життєвої позиції іншого; волонтерство, підтримка громадських проектів та ініціатив.

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Здоровя і безпека

Уміння: змінювати навколишній світ засобами сучасних технологій без шкоди для середовища; уміння надавати допомогу собі й тим, хто її потребує; ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини.

Ставлення: відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей; дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі; ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти, усвідомлення важливості бережливого природокористування, відповідальність за власну діяльність у природі; усвідомлення значення здоров’я для самовираження та соціальної взаємодії.

  1.  

Природно-геогріфічні умови Балканського півострова.

 

 

 

  1.  

Мінойська палацова цивілізація.

 

 

 

  1.  

Ахейська палацова цивілізація.

 

 

 

  1.  

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Давньогрецька міфологія та релігія.

 

 

 

  1.  

Велика грецька колонізація.

 

 

 

  1.  

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України.

 

 

 

  1.  

Кімірійці та скіфи на території України

 

 

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми» Становлення Античної грецької цивілізації».

 

 

 

 

 

Тема 2 Антична грецька цивілізація класичної доби.

 

 

 

  1.  

Греко-перські війни (500–449 рр. до н. е.)

 

 

 

  1.  

Утвердження демократіїв Афінах за Перікла.

 

 

 

 

  1.  

Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції.

 

 

 

  1.  

Господарське і повсякденне життя  в Давній Греції.

 

 

 

  1.  

Грецька релігія та міфологія.

 

 

 

  1.  

Античні олімпійські ігри.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Мистецтво Давньої Греції.

 

 

 

  1.  

Підкорення Греції Філіпом ІІ .

 

 

 

  1.  

 Узагальнення навчального матеріалу з теми» Антична грецька цивілізація класичної доби».

 

 

 

 

Тема 3.  Доба еллінізму

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського.

 

 

 

  1.  

Елліністичні держави в IV–II ст. до н. е. Культура еллінізму.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4.  Римська імперія

  1.  

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим.

 

 

 

 

  1.  

Римська республіка V середини I ст. до н. е.

 

 

 

  1.  

Військова експансія Риму

 

 

 

  1.  

Диктатура Гая Юлія Цезаря

 

 

 

  1.  

Римська імперія. Октавіан Август.

 

 

 

  1.  

. Римське право

 

 

 

  1.  

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

 

 

 

  1.  

 Узагальнення навчального матеріалу з теми «Доба еллінізму. Римська імперія»

 

 

 

 

Тема 5. Витоки Європейської та інших сучасних цивілізацій

  1.  

Кризові явища в Римській імперії

 

 

 

  1.  

Виникнення і поширення християнства.

 

 

 

  1.  

Поділ Римської імперії

 

 

 

  1.  

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

 

 

 

  1.  

Падіння Західної Римської імперії.

 

 

 

  1.  

.Готи і Гуни на території сучасної України Давні слов `яни .Походження українського народу.

 

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

 

 

 

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми» Витоки Європейської та інших сучасних цивілізацій».

 

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

 

 

 

  1.  

Систематизація та узагальнення вивченого.

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку