Календарне планування 1 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування для 1 класу на 2 семестр по новій українській школі. без фізичної культури
Перегляд файлу

ТИЖДЕНЬ 17 «Світ захоплень»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

21.01.

Вівторок

22.01.

Середа

23.01.

Четвер

24.01.

П’ятниця

25.01.

Українська мова

Я досліджую світ

Буква ь. Її звукове значення. Визначення слів — назв захоплень у таблиці. Читання/ слухання листа від ровесників для визначення проблеми дня

 

Я досліджую світ

Буквосполучення ьо. Його звукове значення. Створення «асоціативного куща» «Захоплення»

Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?»

Письмо малої та великої букви Оо. Складання та записування речень за малюнками

Українська мова

Складання та записування листа своїм одноліткам з іншої школи

Письмо рядкової букви а

Письмо рядкової букви у. Відгадування ребусів. Діаграма колекціонерів

 

Письмо рядкової букви у.. Створеннялистівки «Моє захоплення — колекціонування».

Математика

Різницеве порівняння чисел. Дидактична гра «Ми — музиканти».

Вправа «Знайди 10 відмінностей»

Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Дидактична гра «Ми — фокусники»

Додаємо та віднімаємо числа Дидактична гра «Ми — дослідники»

 

Я досліджую світ

Вимірюємо довжини відрізків, будуємо відрізки.

Я досліджую світ

Я досліджую зміни в довкіллі.Я досліджую зміни в житті рослин і  узимку Дидактична гра «Ми — фокусники»

Мої зимові забави і турботи. Я досліджую зміни в житті тварин узимку

Я і моя Батьківщина. Я шаную державні символи України.

Перегляд мультфільму Для визначення користі чи шкоди захоплення комп’ютером

 

Мистецтво

 

 

 

Загадки художніх мов. Мандри  країною мистецтв. Ф.Мендельсон «Танець клоунів», «Сон літньої ночі»

Загадки художніх мов. Мандри країною мистецтв.Створення аплікації «веселий цирковий клоун»

ТИЖДЕНЬ 18 «Я - мандрівник»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

28.01.

Вівторок

29.01.

Середа

30.01.

Четвер

31.01.

П’ятниця

01.02.

Українська мова

Я досліджую світ.Звуки[х],[х’], позначення їх буквою Хх. Утворення слова — назви теми інтегрованого тижня. Вправа «Продовж речення»

 

Я досліджую світ

Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомленняучнів з картою України,

Складання усно  розповіді про своє місто. Письмо великої букви М, складів, слів із нею

Звуки [ч], [ч’], позначення їх буквою Чч.

 

Українська мова

Узагальнення знань Про звуки [х], [х’], позначення Їх буквою Хх. Читання/слухання текстів про відомихмандрівників світу

Письмо малих букв і та и. Вправа «Назви одним словом»

Письмо рядкової букви м,складів таслівізнею,словамама.Вправа

«Куди ми помандруємо?»

 

Письмо великої букви М, складів, слів із нею.

Складання речень за малюнками.

Дидактична гра «Мандруємо в Карпати»

Математика

Вивчаємо вирази на дві дії Дори через послідовне з’єднання цифр та визначення його вмісту, необхідного для мандрівки Україною

Додаємо і віднімаємо число 3. Позначення контурів рюкзака

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3.. Математична вправа «Продовж речення»

Я досліджую світ

Я вивчаю свої правила та обов’язки Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником?

 

Я підприємливий. Які гроші я можу використовувати?. Які грошу були у давнину?

Що таке доброчинність? Я вчуся дружити. Переглят мультфільму про дружбу.

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? Конструювання виробів із пачки з-під соку, пластикової пляшки, поліетиленових пакетів

 

Мистецтво

 

 

 

Зустріч з театром. Перегляд відео фрагменту М.Равель. Балет «Дитя та Чари». Пісня «Два півники» слова і музика народні.

Зустріч з театром.Малювання лялькового театру..Гра «ляльковий театр».

ТИЖДЕНЬ 19 «Ми – дослідники, ми - винахідники»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

04.02.

Вівторок

05.02.

Середа

06.02.

Четвер

07.02.

П’ятниця

08.02.

Українська мова

Я досліджую світ

Закріплення знань про букву Чч.

 

Я досліджую світ

Буква Яя. Друкування малої букви я. Відгадування загадок Для визначення органів чуття. Читання анаграми для визначення ключового слова дня

Читання/слухання текстів про винаходи дітей. Дидактична гра «Природа — мудрий винахідник»

Буква Яя. Друкування великої букви Я.

 

Українська мова

Друкування великої букви ч. Читання листа від професора Генія Євгеновича для визначення завдань дня

Письмо малої букви н. Визначення складів, слів із нею. Письмо великої букви Н.

 

Письмо рядкової букви в,складів, слів із нею. Складання розповідей про винаходи людства.

 

Письмо вивчених букв. Лабораторія «Колоска». Спостерігай та досліджуй!

 

Дискусія «Чи можна бути винахідником у наш час?». Складання узагальненої таблиці

Математика

Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3.

Готуємося до вивчення задач.  Вправа « Яка сторінка загубилася?»

Додаємо і вднімаємо число 4. Вправа» охоронці часу.»

 

Я досліджую світ Вимірювання довжин відрізків. Настільнагра-бродилка«Органи чуття» Додаємо і вднімаємо число 4

Я досліджую світ

Де я живу? Я живу в місті. Дидактична гра «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?»

Я мандрую містами . Я в театрі.

Я в магазині.

Вручення сертифікатів юних дослідників від професора Генія Євгеновича.

 

Мистецтво

 

 

 

Чарівники балету. Перегляд відео ролику П.Чайковського « Вальс сніжинок із балету.» вивчення пісні Сніжинки слова Я. Степового. Слова народні

Чарівники балету.Створення балерин із живих квітів.

ТИЖДЕНЬ 20 «Спорт»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

11.02.

Вівторок

12.02.

Середа

13.02.

Четвер

14.02.

П’ятниця

15.02.

Українська мова

Я досліджую світ Буква Цц. Друкування малої букви ц.

 

 

Я досліджую світ

Закріплення знань про букву Цц. Друкування великої букви Ц. Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетною картиною

Утворення ключового словаінтегрованого дня.Розповідь учителя з елементами бесіди про Олімпійські ігри

Буква Юю. Її звукове значення. Друкування малої букви ю.

Бесіда «Що дає бокс? Які здатності потрібно розвивати боксерам?»

Українська мова

Читання тексту для пригадування видів спорту. Перегляд з учнями картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх за однією ознакою

Письмо великої букви В У поєднанні з іншими буквами. Слухання казки Василя Сухомлинського «Бабуся І Петрик». Бесіда «Що дають шахи?

Письмо рядкової букви л. Складовий диктант. Бесіда «Що дає плавання, бокс, шахи?». Утворення ключового слова інтегрованого дня

 

Письмо великої букви Л. Складання та записування речень за малюнками про спорт.Бесіда «Що дає плавання?

Математика

Знайомимося з задачею.

Дізнаємося про складові задачі.Гра «В автобусі»

Досліджуємо задачі.Танграм «Пішохід»

 

Я досліджую світ

Лото «Зимові види спорту». Збирання даних, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника.

Я досліджую світ

Я –Пасажир.

Я -Пішохід

Професії моїх батьків. Я подорожую селом.

Я –на фермі, в полі,саду, на городі. Я дізнаюся про професії в селі.

 

Мистецтво

 

 

 

Балет –казка. Прослуховування фрагменту Б.Павловський « Білосніжка і семеро гномів».Гра «Оркестр»

Балет –казка. Створення образів казкових гномів.перегляд мультфільму «Білосніжка і семеро гномів»

ТИЖДЕНЬ 21 «Мої улюблені книжки»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

18.02.

Вівторок

19.02

Середа

20.02.

Четвер

21.02.

П’ятниця

22.02.

Українська мова

Я досліджую світ

Велика буква Ю. Коло «Привітання. Що дає нам книжка?». Вправа «Чарівна скринька». Книжечка Сумулька.

 

Складання «Порадника для читача». Вправа «Книжкові передбачення». Слухання та читання тексту Для прогнозування його сюжету. Гра «Не можна — потрібно» (вправа на закінчення речення)

Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться». Вікторина «Жила-була книжка». Вправа «Склади прислів’я». Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв

Робота зі «Щоденником вражень». Гра «Яка книга на полиці наступна». Участь в акції

«Подаруй бібліотеці книжку»

Українська мова

Маленька буква ю.

П’ять щоденних видів діяльності (Daily5):письмо для себе.Робота із «Щоденником вражень»

Письмо рядкової букви с, складів, слів із нею. Письмо великої Букви С, складів та слів із нею. Вправа «Склади прислів’я». Крісло автора «Навіщо існують бібліотеки?»

Я досліджую світ

Письмо малої букви к, складів та слів із нею. Вправа «Шифрувальник». Бесіда про шрифти. Наслідування різних шрифтів

 

Письмо великої букви К, складів, слів із нею. Бесіда «Де народжується книжка?». Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться»

Математика

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Вправа «Відкрий дорогу книзі»

Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3,4. Дидактична гра «Математична загадка про книжку»

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5.

 

Я досліджую світ

Додавання і віднімання числа 4. Вправа «Охоронці часу»

Я досліджую світ

Я дізнаюсь про природу України. Я досліджую рослини.

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Я досліджую листяні  і хвойні дерева.

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

 

Мистецтво

 

 

 

Веселий мандрівник на оперній сцені.прослуховування опери-казки «Плескачик» Г.Гриневич.

Веселий мандрівник на оперній сцені.створення декорацій до опери-казки «Плескачик».

ТИЖДЕНЬ 22 «Транспорт»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

25.02.

Вівторок

26.02.

Середа

27.02.

Четвер

28.02.

П’ятниця

01.03.

Українська мова

Я досліджую світ

Буква Її. Її звукове значення. Інтерактивна вправа «Ґронування». Бесіда за малюнком «Транспорт». Мовна гра «Використай слова»

 

Я досліджую світ Буква Її. Її звукове значення. Читання й обговорення тексту «Музей транспорту». Робота з текстом. Читання уривка оповідання Н. Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

Читання уривку оповідання Н. Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

Повторення вивчених букв. Читання слів, речень із ними. Бесіда за малюнком. Робота з текстом

Українська мова

Велика буква П. Написання імен з великої літери.Мовна гра «Використайслова». Робота в групах із великим обсягом інформації.

Письмо рядкової букви п, складів та слів із нею. Бесіда «Природа І транспорт». Гра «В автобусі»

 Нотування за допомогою позначок, програм найважливіших ідей про правила дорожнього руху для водіїв І пішоходів

 

Письмо вивчених букв. Гра «Заборонено — дозволено». Щоденник вражень про дослідження

Математика

Додаємо і віднімаємо число 5.Дидактична гра «Запаркуй автомобіль»

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5.

Вчимося виконувати арифметичні дії з велечинами.

 

Я досліджую світ Дидактична гра «Запаркуй автомобіль». Закінчення колажу «Транспорт моєї місцевості»

Я досліджую світ

Чому рослини такі різні?

Чи бувають рідкісні рослини?

Я досліджую комах.

Я досліджую риб

 

Мистецтво

 

 

 

Веселий мандрівник у театрі і кіно. Створення в класі пери-казки. Фрагменти з мультфільму про колобка.

Веселий мандрівник у театрі і кіно. Ліплення з пластеліну героїв казки «Колобок».

ТИЖДЕНЬ 23 «Професії»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

04.03.

Вівторок

05.03.

Середа

06.03.

Четвер

07.03.

П’ятниця

08.03.

Українська мова

Я досліджую світ Бесіда за малюнком «Улюблені професії». Рольова гра на відгадування професій, які гарантують нам безпеку

 

Я досліджую світ Повторення вивчених букв. Інтерпретація поняття «професії минулого і майбутнього». Бесіда за текстом «Професії»

Буква Ф. Її звукове значення. Ранкова зустріч. Привітання. Новини дня. Обмін інформацією. Обговорення проблеми дня

Свято (Міжнародний день жінок)

Українська мова

Читання/слухання вірша Г. Джемула «Великий дім». «Крісло автора». Читання/ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?»

Інтерпретація поняття«професії минулогоімайбутнього».Бесіда затекстом

Вправа «Збери батьків».

Бесіда про те, як ідентифікувати представників різних професій

 

Математика

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Гра «Збираємо кошик»

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Складання та розв’язування задач про різні професії

Готуємось до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9

Вправа «У банку»

 

Я досліджую світ

Я досліджую птахів

Я досліджую звірів

Чому тварини такі різні?

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

Мистецтво

 

 

 

Казкові розповіді.М.Сільванський. Музична казка «Івасик Телесик» Ліплення героїв казки.

ТИЖДЕНЬ 24 «Час. Як керувати часом?»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

11.03.

Вівторок

12.03.

Середа

13.03.

Четвер

14.03.

П’ятниця

15.03.

Українська мова

Я досліджую світ

Буква Фф. Друкування малої букви ф.

 

 

Я досліджую світ Повторення вивчених букв. Читання слів, речень із ними. Читання учнями коміксу «Бути вчасно — це прекрасно»

Повторення знань пробукву Фф. Слухання учнями казки з метою визначення теми дня

Повторення знань про букви . Слухання учнями казки з метою визначення темидня

Українська мова

Письмо рядкової букви ф.Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час» для складання візуального словничка теми

Письмо великої букви Р. Списування з друкованого шрифту. Складання казки за поданим початком

Письмо рядкової букви т, складів та слів із нею. Складання розповіді за малюнком

 

Письмо великої букви Т. Складання розповіді за малюнком

Математика

Готуємось до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9. Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту з метою формування пунктуальності

Складаємо короткий запис задач. Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як прилад для вимірювання часу

Віднімаємо числа 6,7,8,9. Відтворення в різних видах діяльності знань про одиниці вимірювання часу

 

Я досліждую світ

Віднімаємо числа 6,7,8,9.

Я досліджую світ

Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Розгадування ребуса Для визначення слова — назви теми інтегрованого тижня

Я досліджую весняні зміни в житті птахів. Гра «Що станеться, якщо...»

Я досліджую весняні зміни в житті звірів. Вправа «Живий календар»

Що я святкую на весні? Створення аплікації «Годинник». Бесіда «Мій розпорядок дня»

 

Мистецтво

 

 

 

Казкові розповіді.Слухання казки про синій лісок. М. Чембержі. Пісня «пролісок.» Музика А.Олєйнікова, слова Н.Іванової.

Казкові розповіді. Малювання (гуаш) первоцвітів.

ТИЖДЕНЬ 25 «Весна»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

18.03.

Вівторок

19.03.

Середа

20.03.

Четвер

21.03.

П’ятниця

22.03.

Українська мова

Я досліджую світ

Читання оповідання «Як приходитьвесна?»(заО.Буценем). Буква Щщ, її звуковезначення. Друкування маленької букви щ. Створення «асоціативного куща» «Весна»

 

Я досліджую світ

Слухання вірша Олени Пчілки «Весна-чарівниця». Повторення знань про букву Щщ. 

Вправа «Незакінчені речення». Читання оповідання «Шпаки прилетіли» (за В. Сухомлинським)

З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаютьсянавесні. Читаю і розповідаю. Читання оповідання«Сніговик У холодильнику»

Українська мова

Письмо рядкової букви щ. Перегляд мультфільму-пісеньки «Про весну».

Письмо малої букви е. Письмо слів і речень з буквою  е.Впізнавання за частиною друкованої букви цілої, переведення її у рукописну, письмобукви.

Декламування віршів на тему «Весна». Аналіз складових елементів великої букви Е. Письмо великої букви Е. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Е

 

Письмо вивчених літер. Бесіда про лелек. Відгадування загадок про перелітних птахів

Математика

Складаємо короткий запис задачі. Математична гра «Весняний калейдоскоп».  Розгадування математичних ребусів

Заходимо невідомі зменшуване відємник . Відтворення в різних видах діяльності знань про першоцвіти

Віднімаємо числа другої  п’ятірки.

 

Я досліджую світ

Порівнюємо число і математичний вираз. Складання весняної композиції з геометричних фігур

Я досліджую світ

Розгадування ребусів Для визначення слова — назви теми інтегрованоготижня. Як настає весна. Екскурсія «Ознаки весни у природі»

Як прокидаються рослини? Практична робота «Пророщуєморослини». Малюнки на тему «Наші рослини»

Як прокидаються тварини? Складання історій про тварин, які взимку сплять

Як пташки знаходять дорогу додому? Дидактична гра «Мандрівки птахів»

 

Мистецтво

 

 

 

Краса і здоров’я. перегляд мультфільму «Крижане серце» Пісня про зарядку..

Краса і здоров’я. Кольори настрою. Створення композиції з овочей.

ТИЖДЕНЬ 26 «Веселка»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

01.04.

Вівторок

02.04.

Середа

03.04.

Четвер

04.04.

П’ятниця

05.04.

Українська мова

Я досліджую світ

Читаю і розповідаю. Робота за текстом. Розповідь з елементами бесіди про традицію зустрічати весну.

 

Я досліджую світ Читаю і розповідаю. Робота за текстом.«За що я люблю весну?»

 Читаю і розповідаю. Робота за текстом. Ранкова зустріч

Письмо великої букви Д. Поєднання букви Д з іншими буквами.  Читання/слухання казки Лесі Храпливої«Великодня пригода»

Українська мова

Письмо малої букви у. Рефлексія. Щоденник вражень «Чому ми святкуємо настання весни?»

Читаю і розповідаю. Читання тексту «Весняні місяці».Лото «Веселкові кольори». Гра «Барвінковий барвограй»

Аналіз складових елементів малої букви д. Письмо малої букви д. Письмо складів, слів і речень з малою буквою д. Ранкова зустріч.

 

Письмо великої букви У. Письмо складів, слів і речень з великою буквою У. Бесіда за сюжетною картиною «Весняне свято»

Математика

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Математика від Квітня. Розв’язування проблемнихзавдань з опорою напрості Математичні моделі

Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту. Гра «Веселкова математика»

Порівнюємо математичні вирази Перетворювання іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань. Дидактична гра «Кольорові задачі»

 

Я досліджую світ Відтворювання досліджуваних геометричних форм

Я досліджую світ

Дидактична гра «Закликаємо пташок». Ознайомлення Іззакличками. Як з’являється веселка? Ранкова зустріч «Мизнаємо провеселку...»

Рухливі весняні  ігри. Рефлексія. Щоденник вражень. Кольоривеселки.Послідовність. Дослідження основних та похідних кольорів.

Проведення цікавих дослідів Для створення веселки. Створення колажу «Веселковий настрій»

 «Подорож країною веселки».Робота в центрах навчальної діяльності «Веселковий дивограй»

 

Мистецтво

 

 

 

Великодні дива.Пісня «Писанка» музика М.Катричка,слова В.Клениця, Н. Андрусич. Поняття що таке Музична фраза.

Великодні дива. Вивчення великодніх візерунків. Як в давнину святкували Великдень. Створення власної писанки.

ТИЖДЕНЬ 27 «Навіщо їсти»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

08.04.

Вівторок

09.04.

Середа

10.04.

Четвер

11.04.

П’ятниця

12.04.

Українська мова

Я досліджую світ Звуки[4дз],[4дз’].Позначення їх буквосполученням дз. Мовні вправи. Щоденник вражень. «Навіщо мені їсти»

Звуки[4дз],[д4з’].Позначення їх буквосполученням дз. Мовна вправа для визначення теми дня. Вправа «Читання З передбаченням»

Я досліджую світ Звук[д4ж].Позначенняйого буквосполученням дж. Читання вірша «Бджілка». Розгадування ребуса

Ранкова зустріч. Бесіда за сюжетним малюнком На кухні». Практична робота «Дитяче меню»

Лото «Улюблені страви». Читання вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко)

Українська мова

Письмо слів з буквою ь. Письмо речень із словами, у яких є буква ь.

 

Письмо малої букви з. Письмо складів, слів і речень з малою буквою з. Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумування кінцівки твору. Обговоренняситуації

 

Письмо букви ь (м’якшення) окремо та у поєднанні з іншими буквами.  Вивчення вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко).

Математика

Вимірюємо маси предметів. Маса. Одиниці вимірювання маси — 1 кілограм.

Вимірюємо місткості посудин. Місткість. Одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Розв’язування виразів.

Перевіряємо свої досягнення . Цікаві завдання.

 

Я досліджую світ

Порівняння математичного виразу і числа. Математична гра «Склади пазли»

Я досліджую світ

Ранкова зустріч. Складання ментальної карти «Навіщо мені їжа». Бесіда «Як їжа перетравлюється». Гра «Дослідження смаків»

Ранкова  зустріч. Узагальнена таблиця. Вправа «Обери їжу для сніданку/обіду/ вечері». Гра «Ланцюжок здорового харчування»

Ранкова зустріч. Обговорення «Що ми знаємо проїжу». Меню для кмітливців. Експеримент із солодкою водою. У чому її шкода?

Практична робота «Сервіруємо стіл». Перегляд мультфільму «Корисні підказки». Інсценізація «Столові прибори». Заповнення таблиці «Що дізнався...».

 

Мистецтво

 

 

 

Народна творчість. Слухання колискової( обробка А.Авдієнко). Я.Степовий. Ритм. Вивчення веснянок.

Народна творчість. Орнамент.Створення орнаменту для власної чашки.

ТИЖДЕНЬ 28  «Світ рослин»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

15.04.

Вівторок

16.04.

Середа

17.04.

Четвер

18.04.

П’ятниця

19.04.

Українська мова

Я досліджую світ Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові. Складання речень за малюнками про рослини. Дидактична Гра «Живе — неживе». Утворення слів — назв рослин

Читаю і розповідаю. Робота з текстом «Алфавіт». Читання вірша «Букви». Складання розповідей на тему «Як я піклуюся про рослини»

Читаю і розповідаю. Робота З текстом «Хто в хатці живе?». Читання заклички «Равлику- павлику». Розповідь учителя З елементами бесіди на тему «Листяні та хвойні дерева»

Читаю і розповідаю. Робота З текстом «Папужка». Змагання З друкування слів. Читання легенди про лікарську рослину

Письмо слів з вивченими літерами. Читання народних прикмет про рослини. Інсценізація казки «Хто із органів найголовніший?»

Українська мова

Написання письмової букви Б. Опис лікарських рослин за малюнками. Як потрібно доглядати Та охороняти рослини рідного краю?

 

Я досліджую світ Письмо малої букви б. Письмо складів, слів і речень з малою буквою б. Добирання слів Для закінчення речення.  Складання речень «Рослини нашого парку»

 

Письмо великої букви Б. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Б.

Математика

Двоцифрові числа. Записуємо задачу коротко. Розв’язування задач про використання води Для поливання квітів у класі

Досліджуємо властивості величин Дидактична гра «Склади рослину». Побудова відрізків заданої довжини. Вимірювання довжини рослини за малюнками

Досліджуємо лічильну одиницю «десяток» Складання рослин з геометричних фігур

 

Я досліджую світ Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Розв’язування виразів. Робота з геометричним матеріалом. Утворення цілісного зображення рослини, розташовуючи числа В порядку зростання

Я досліджую світ

Дослідницька діяльність учнів «Як ростуть рослини?». Якими бувають рослини? Розпізнавання культурних і дикорослих рослин. Робота в групах. Вправа «Об’єднай рослини у групи»

Встановлення зв’язків Між неживою природою  і рослинами. Що потрібно рослинам для життя? Перегляд презентації про органи рослини та функції кожного з них.

Практична робота  «Вирощуємо крес-салат». Яку будову має рослина? Дидактична гра «Відтвори будову рослини». Пазли «Склади рослинку»

Яке значення мають рослини для людини? Використання рослин людиною. Складання правил дбайливого ставлення про рослини

 

Мистецтво

 

 

 

Народні інструменти та іграшки. Слухання гри на волинці, бандурі. Свищики.

Народні інструменти та іграшки. Виготовлення з пластиліні весняних свищиків.

ТИЖДЕНЬ  29  «Світ тварин»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

22.04.

Вівторок

23.04.

Середа

24.04.

Четвер

25.04.

П’ятниця

26.04.

Українська мова

Я досліджую світ

Ранкове коло. Читаю  розповідаю. Читаннявірша «Де букварик?», «Що разом?». Мовні вправи.Робота зі словами таблиці. Рефлексія. Щоденник вражень: «Хто такі тварини?  Що я дізнався (лася) про них?»

Ранкове коло. Читаю і розповідаю. Робота з текстом «У гостях І вдома». Вправа «Склади казку з новим героєм»

Ранкове коло. Читаю і розповідаю.  Читання вірша «Татко І матуся». Вправа «Читання з передбаченням»

Читаю і розповідаю. Робота з текстом«Фокус-мокус». Обговорення віршів. Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?»

Гра «Звуки природи». Письмо рядкової букви ч, складів і слів із нею. Письмо великої та рядкової букв Чч, складів і слів із ними

Українська мова

Письмо великої букви Г. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Г

 

Я досліджую світ

Пись момалої букви г.Письмо букви г у складах, словах, реченнях. Зображення букв  У визначеній послідовності.

 

Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ґ

Математика

Одержуємо круглі числа.Додаємо і віднімаємо круглі числа. Математичні завдання від вусатих і хвостатих

Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр» Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі.

Утворюємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі

 

Я досліджую світ Записуємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі

Я досліджую світ

Ранкова зустріч. Привітання.  Обмін інформацією. Новинидня. Групова робота «Мандрівка у царство тварин». Прийом «Кола Венна». Дидактична гра «Хто де живе?»

Гра-перевтілення. Обговорення «Які зміни відбуваються у житті тварин навесні?». Рухливі ігри

Гра «Буває — не буває». Екскурсія до парку «Хто там живе?». Створення колажу «Улюблені тварини». Рефлексія. Щоденник вражень

Вправа «Займи позицію». Бесіда «Як поводитися в довкіллі навесні?». Дидактична гра «Хто у кого?». Виготовлення аплікації «Їжачок»

 

Мистецтво

 

 

 

Митці – професіонали. Слухання опери-казки «Лисичка , Котик і Півник» К. Стеценко.Вивчення пісні « Узяла Лисичка скрипку» Музика А.Філіпенка, слова О.Журавливої.

Митці-професіонали.ліплення з солоного тіста котика.

ТИЖДЕНЬ  30 «Великдень»

Скориговано

 

Відпрацьовуємо 11.05.

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

29.04.

Вівторок

30.04.

Середа

01.05.

Четвер

02.05.

П’ятниця

03.05.

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято (Великдень)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято (День праці)

Опрацювання оповідання «Чужа іграшка» за Л. Борщевською. Гра «Слова забули своє місце»

Читаю і розповідаю.

Вірш «Сварка» М. Пригари. Вправа «Словотвір». Бесіда «Які традиції святкування Великодня в моїй родині»

Українська мова

Читаю і розповідаю. Робота за віршем «Великий І малий» В. Бичко. Слухання вірша-загадки Леоніда Полтави «Великодні писанки» для визначення теми дня

 

Письмо рядкової і великої букв Йй, складів і слів із ними

 

Математика

Записуємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі

 

Я досліджую світ

Записуємо числа першої сотні  Математика з великоднього кошика

Я досліджую світ

Дослідження, яким розчином найкраще пофарбувати крашанку. Пальчиковий театр «Писанка»

 

 

Мистецтво

 

Створюємо красу. Гра «Оркестр».Слухання  М.Лисенка Хор «А вже весна « з опери « Зима і Весна».

Створюємо красу. Малювання фарбами гуаш. Техніка «кляксографія» квіточої гілочки.

ТИЖДЕНЬ  31 «Моя родина»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

06.05.

Вівторок

07.05.

Середа

08.05.

Четвер

09.05.

П’ятниця

10.05.

Українська мова

Я досліджую світ

Читаю і розповідаю. М. Бабенко «Найкращий день». Складання (з допомогою вчителя) вітальної листівки і підписування її

 

Читаю і розповідаю. Н. Кир’ян «Хто жартує?». Оповідання «Мурчик і Жмурчик» Д. Чередниченка. Робота з деформованимиреченнями. Вправа «Встав пропущені слова у вірші». Створення коллажу «Наша шкільна родина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято (День перемоги)

Грицько Бойко «Будь здоровим». Читання вірша М. Познанської «Додому». Послідовність подій, Що відбуваються в родині. Обов’язки моєї родини

Українська мова

. Письмо буквосполучення йо. Вправа «Редактори». Великодні ігри з крашанками

Письмо малої та великої букви Хх, складів і слів із нею. Списування друкованого речення. Робота З прислів’ями про веселку

Я досліджую світ

Письмо великої букви Я, складів і слів із нею. Вправа «Озвуч картинку

Письмо малої букви я. Письмо складів і слів з малою буквою я. Письмо великої букви Я, складів і слів із нею.

Математика

Порівнюємо числа в межах 100. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.

Додаємо та віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Складання Та запис виразів за малюнками

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо число 1.

Я досліджую світ

Як моя родина проводить час разом? Ранкова зустріч «Захопленнямоєї родини».

Мо їнайдорожчі люди. Хто вони? Малюнок на тему «Я і моя родина». Робота в групах. Гра «Один — багато»

Чому росте родинне дерево? Розповіді учнів про родичів (зафотографіями).Вірш Н.Хаммоуди «Сім’я — це дерево родинне». Створення родинного дерева. Творча робота «Кому з рідних я допомагаю»

 

Мистецтво

 

 

 

До вершин майстерності. Малювання фарбами чарівного птаха на калині. Виконання ритмічної послідовності на ударних інструментах.

ТИЖДЕНЬ  32  «Я - Українець / Українка. Я - Європеєць / Європейка. День Вишиванки.»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

13.05.

Вівторок

14.05.

Середа

15.05.

Четвер

16.05.

П’ятниця

17.05.

Українська мова

Я досліджую світ.

Письмо малої букви ц..Списування друкованого речення. Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень із нею

Читаю і розповідаю. К. Ушинський «Чотири бажання». Гра «Країна слів». Вправа «Збери скоромовку». Гра «Мікрофон»

Читаю і розповідаю.

Ф. Петров «Від зими до зими». Гра «Хто? Що?». Вправа «Вилучи зайве слово». Вікторина «Я люблю Україну»

Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ц.

. Читання оповідання В. Сухомлинського «Внучка старої вишні»

Українська мова

Читаю ірозповідаю. СтепанЖупанин«Хтомолодець?». Вправа «Яке слово заховалось?». Читанняоповідання В. Сухомлинського «Для чого кажуть “дякую”»

 

Я досліджую світ.

Письмо малої і великої букв її, складів, слів і речень із ними. Списування друкованого речення. Робота в групах «Редактори». Гра «Будь уважний»

 

Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант

Математика

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.Гра «Розмова чисел». Вправа «Веселі квадрати»

Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.Додаємо і віднімаємо числа .Гра «Швидкий потяг».

Додаємо і віднімаємо числа. Вправа «Жива лічба». Гра «Весела таблиця»

 

Я досліджую світ.

Досліджуємо задачі.Знаходимо невідомий від’ємник.. Вправа «Математичний аукціон»

Я досліджую світ

Я—українець/українка і пишаюсяцим. Вікторина «Що я знаю про Україну?»

Створення творчого проекту «Символи України»

Український народний одяг. Вправа «Одягни ляльку». Вишиванка — оберіг та символ нашого народу

Робота в центрах навчальної діяльності «Подорож містами України»

 

Мистецтво

 

 

 

Мистецька подорож до Європи. Слухання композиції Ф.Шопен. «Полонез». Перегляд мультфільму «Танок маленьких каченят».

Мистецька подорож до Європи.Сувенір. Створення Українського сувеніру.

ТИЖДЕНЬ  33  «Літо.»

Скориговано

 

 

 

 

 

Назва предмету

Понеділок

20.05.

Вівторок

21.05.

Середа

22.05.

Четвер

23.05.

П’ятниця

24.05.

Українська мова

Я досліджую світ.

Читаю і розповідаю. В. Карасьова «Чий апельсин більший». Гра «Відгадай». Вправа «Погода»

Читаю і розповідаю. Т. Лисенко «Навпакійко». Читання вірша Н. Забіли «Червень». Розгадування загадок «Літо — свято барв»

Читаю і розповідаю. Ено Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Читання вірша Т. Коломієць «Липень». Розгадування загадок «Літо — ягідна пора»

Читаю і розповідаю. В. Шкляр «Маленька мураха». Гра «Мандрівна книжка»

Читання вірша Т. Коломієць «Серпень». Розгадування загадок «Улітку на городі».

Українська мова

Письмо буквосполучення Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Вправа «Доповни текст» (слова у довідці)

 

Я досліджую світ.

Письмо слів   з апострофом.Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки

 

Поелементний аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви ж з великою буквою X. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ж

Математика

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного обо відємника. Визначаємо вартість товару..Гра «Продовж ряд»

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Знайомимося з одиницею вимірювання «метр».  Дидактична гра «Знайди літній місяць».

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «Доба». Додаємо і віднімаємо числа.Повторюємо вивчене. Математична гра «Помири звірят у лісі»

Визначаємо вартість товару.Додаємо і віднімаємо числа..Повторюємо вивчене Гра «Відгадай числа». Гра «Хто швидше і більше?»

Я досліджую світ.

Визначаємо час за годинником. Дізнаємось про тривалість доби. Додавання і віднімання чисел. Повторення. Перевіряємо свої досягнення.

Я досліджую світ

Ознаки літа. Складання «асоціативного куща» «Літо». Інсценізація вірша «У похід»

Улітку день годує рік. Робота над розмальовкою «На лісовій галявині»

Конкурсна гра «Літній кросвордний єралаш». Гра «Чому так говорять?». Народні прикмети передбачення погоди влітку

За що ми любимо літо? Гра «Таємний лист». Розгадування ребусів про літо. Складання казки про літо

 

Мистецтво

 

 

 

Завдання від Лясольки та Барвика .Створення творчого проекту «Символи України»

Завдання від Лясольки та Барвика Створення композиції з тканини

«Човник у морі»

 

                                                                                                                                                        Заступник директора 

З НВР__________               

docx
Додав(-ла)
Романовна Яна
Додано
31 липня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку