ТИЖДЕНЬ 17 «Світ захоплень»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 21.01. |
Вівторок 22.01. |
Середа 23.01. |
Четвер 24.01. |
П’ятниця 25.01. |
Українська мова |
Я досліджую світ Буква ь. Її звукове значення. Визначення слів — назв захоплень у таблиці. Читання/ слухання листа від ровесників для визначення проблеми дня |
|
Я досліджую світ Буквосполучення ьо. Його звукове значення. Створення «асоціативного куща» «Захоплення» |
Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?» |
Письмо малої та великої букви Оо. Складання та записування речень за малюнками |
Українська мова |
Складання та записування листа своїм одноліткам з іншої школи |
Письмо рядкової букви а |
Письмо рядкової букви у. Відгадування ребусів. Діаграма колекціонерів |
|
Письмо рядкової букви у.. Створеннялистівки «Моє захоплення — колекціонування». |
Математика |
Різницеве порівняння чисел. Дидактична гра «Ми — музиканти». Вправа «Знайди 10 відмінностей» |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Дидактична гра «Ми — фокусники» |
Додаємо та віднімаємо числа Дидактична гра «Ми — дослідники» |
|
Я досліджую світ Вимірюємо довжини відрізків, будуємо відрізки. |
Я досліджую світ |
Я досліджую зміни в довкіллі.Я досліджую зміни в житті рослин і узимку Дидактична гра «Ми — фокусники» |
Мої зимові забави і турботи. Я досліджую зміни в житті тварин узимку |
Я і моя Батьківщина. Я шаную державні символи України. |
Перегляд мультфільму Для визначення користі чи шкоди захоплення комп’ютером |
|
Мистецтво |
|
|
|
Загадки художніх мов. Мандри країною мистецтв. Ф.Мендельсон «Танець клоунів», «Сон літньої ночі» |
Загадки художніх мов. Мандри країною мистецтв.Створення аплікації «веселий цирковий клоун» |
ТИЖДЕНЬ 18 «Я - мандрівник»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 28.01. |
Вівторок 29.01. |
Середа 30.01. |
Четвер 31.01. |
П’ятниця 01.02. |
Українська мова |
Я досліджую світ.Звуки[х],[х’], позначення їх буквою Хх. Утворення слова — назви теми інтегрованого тижня. Вправа «Продовж речення» |
|
Я досліджую світ Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомленняучнів з картою України, |
Складання усно розповіді про своє місто. Письмо великої букви М, складів, слів із нею |
Звуки [ч], [ч’], позначення їх буквою Чч.
|
Українська мова |
Узагальнення знань Про звуки [х], [х’], позначення Їх буквою Хх. Читання/слухання текстів про відомихмандрівників світу |
Письмо малих букв і та и. Вправа «Назви одним словом» |
Письмо рядкової букви м,складів таслівізнею,словамама.Вправа «Куди ми помандруємо?» |
|
Письмо великої букви М, складів, слів із нею. Складання речень за малюнками. Дидактична гра «Мандруємо в Карпати» |
Математика |
Вивчаємо вирази на дві дії Дори через послідовне з’єднання цифр та визначення його вмісту, необхідного для мандрівки Україною |
Додаємо і віднімаємо число 3. Позначення контурів рюкзака |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. |
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3.. Математична вправа «Продовж речення» |
Я досліджую світ |
Я вивчаю свої правила та обов’язки Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником?
|
Я підприємливий. Які гроші я можу використовувати?. Які грошу були у давнину? |
Що таке доброчинність? Я вчуся дружити. Переглят мультфільму про дружбу. |
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? Конструювання виробів із пачки з-під соку, пластикової пляшки, поліетиленових пакетів |
|
Мистецтво |
|
|
|
Зустріч з театром. Перегляд відео фрагменту М.Равель. Балет «Дитя та Чари». Пісня «Два півники» слова і музика народні. |
Зустріч з театром.Малювання лялькового театру..Гра «ляльковий театр». |
ТИЖДЕНЬ 19 «Ми – дослідники, ми - винахідники»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 04.02. |
Вівторок 05.02. |
Середа 06.02. |
Четвер 07.02. |
П’ятниця 08.02. |
Українська мова |
Я досліджую світ Закріплення знань про букву Чч. |
|
Я досліджую світ Буква Яя. Друкування малої букви я. Відгадування загадок Для визначення органів чуття. Читання анаграми для визначення ключового слова дня |
Читання/слухання текстів про винаходи дітей. Дидактична гра «Природа — мудрий винахідник» |
Буква Яя. Друкування великої букви Я.
|
Українська мова |
Друкування великої букви ч. Читання листа від професора Генія Євгеновича для визначення завдань дня |
Письмо малої букви н. Визначення складів, слів із нею. Письмо великої букви Н.
|
Письмо рядкової букви в,складів, слів із нею. Складання розповідей про винаходи людства.
|
Письмо вивчених букв. Лабораторія «Колоска». Спостерігай та досліджуй!
|
Дискусія «Чи можна бути винахідником у наш час?». Складання узагальненої таблиці |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. |
Готуємося до вивчення задач. Вправа « Яка сторінка загубилася?» |
Додаємо і вднімаємо число 4. Вправа» охоронці часу.» |
|
Я досліджую світ Вимірювання довжин відрізків. Настільнагра-бродилка«Органи чуття» Додаємо і вднімаємо число 4 |
Я досліджую світ |
Де я живу? Я живу в місті. Дидактична гра «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?» |
Я мандрую містами . Я в театрі. |
Я в магазині. |
Вручення сертифікатів юних дослідників від професора Генія Євгеновича. |
|
Мистецтво |
|
|
|
Чарівники балету. Перегляд відео ролику П.Чайковського « Вальс сніжинок із балету.» вивчення пісні Сніжинки слова Я. Степового. Слова народні |
Чарівники балету.Створення балерин із живих квітів. |
ТИЖДЕНЬ 20 «Спорт»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 11.02. |
Вівторок 12.02. |
Середа 13.02. |
Четвер 14.02. |
П’ятниця 15.02. |
Українська мова |
Я досліджую світ Буква Цц. Друкування малої букви ц.
|
|
Я досліджую світ Закріплення знань про букву Цц. Друкування великої букви Ц. Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетною картиною |
Утворення ключового словаінтегрованого дня.Розповідь учителя з елементами бесіди про Олімпійські ігри |
Буква Юю. Її звукове значення. Друкування малої букви ю. Бесіда «Що дає бокс? Які здатності потрібно розвивати боксерам?» |
Українська мова |
Читання тексту для пригадування видів спорту. Перегляд з учнями картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх за однією ознакою |
Письмо великої букви В У поєднанні з іншими буквами. Слухання казки Василя Сухомлинського «Бабуся І Петрик». Бесіда «Що дають шахи? |
Письмо рядкової букви л. Складовий диктант. Бесіда «Що дає плавання, бокс, шахи?». Утворення ключового слова інтегрованого дня |
|
Письмо великої букви Л. Складання та записування речень за малюнками про спорт.Бесіда «Що дає плавання? |
Математика |
Знайомимося з задачею. |
Дізнаємося про складові задачі.Гра «В автобусі» |
Досліджуємо задачі.Танграм «Пішохід» |
|
Я досліджую світ Лото «Зимові види спорту». Збирання даних, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника. |
Я досліджую світ |
Я –Пасажир. |
Я -Пішохід |
Професії моїх батьків. Я подорожую селом. |
Я –на фермі, в полі,саду, на городі. Я дізнаюся про професії в селі. |
|
Мистецтво |
|
|
|
Балет –казка. Прослуховування фрагменту Б.Павловський « Білосніжка і семеро гномів».Гра «Оркестр» |
Балет –казка. Створення образів казкових гномів.перегляд мультфільму «Білосніжка і семеро гномів» |
ТИЖДЕНЬ 21 «Мої улюблені книжки»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 18.02. |
Вівторок 19.02 |
Середа 20.02. |
Четвер 21.02. |
П’ятниця 22.02. |
Українська мова |
Я досліджую світ Велика буква Ю. Коло «Привітання. Що дає нам книжка?». Вправа «Чарівна скринька». Книжечка Сумулька. |
|
Складання «Порадника для читача». Вправа «Книжкові передбачення». Слухання та читання тексту Для прогнозування його сюжету. Гра «Не можна — потрібно» (вправа на закінчення речення) |
Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться». Вікторина «Жила-була книжка». Вправа «Склади прислів’я». Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв |
Робота зі «Щоденником вражень». Гра «Яка книга на полиці наступна». Участь в акції «Подаруй бібліотеці книжку» |
Українська мова |
Маленька буква ю. П’ять щоденних видів діяльності (Daily5):письмо для себе.Робота із «Щоденником вражень» |
Письмо рядкової букви с, складів, слів із нею. Письмо великої Букви С, складів та слів із нею. Вправа «Склади прислів’я». Крісло автора «Навіщо існують бібліотеки?» |
Я досліджую світ Письмо малої букви к, складів та слів із нею. Вправа «Шифрувальник». Бесіда про шрифти. Наслідування різних шрифтів |
|
Письмо великої букви К, складів, слів із нею. Бесіда «Де народжується книжка?». Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться» |
Математика |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Вправа «Відкрий дорогу книзі» |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3,4. Дидактична гра «Математична загадка про книжку» |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. |
|
Я досліджую світ Додавання і віднімання числа 4. Вправа «Охоронці часу» |
Я досліджую світ |
Я дізнаюсь про природу України. Я досліджую рослини. |
Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини. |
Я досліджую листяні і хвойні дерева. |
Я досліджую дикорослі та культурні рослини. |
|
Мистецтво |
|
|
|
Веселий мандрівник на оперній сцені.прослуховування опери-казки «Плескачик» Г.Гриневич. |
Веселий мандрівник на оперній сцені.створення декорацій до опери-казки «Плескачик». |
ТИЖДЕНЬ 22 «Транспорт»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 25.02. |
Вівторок 26.02. |
Середа 27.02. |
Четвер 28.02. |
П’ятниця 01.03. |
Українська мова |
Я досліджую світ Буква Її. Її звукове значення. Інтерактивна вправа «Ґронування». Бесіда за малюнком «Транспорт». Мовна гра «Використай слова» |
|
Я досліджую світ Буква Її. Її звукове значення. Читання й обговорення тексту «Музей транспорту». Робота з текстом. Читання уривка оповідання Н. Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
Читання уривку оповідання Н. Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
Повторення вивчених букв. Читання слів, речень із ними. Бесіда за малюнком. Робота з текстом |
Українська мова |
Велика буква П. Написання імен з великої літери.Мовна гра «Використайслова». Робота в групах із великим обсягом інформації. |
Письмо рядкової букви п, складів та слів із нею. Бесіда «Природа І транспорт». Гра «В автобусі» |
Нотування за допомогою позначок, програм найважливіших ідей про правила дорожнього руху для водіїв І пішоходів |
|
Письмо вивчених букв. Гра «Заборонено — дозволено». Щоденник вражень про дослідження |
Математика |
Додаємо і віднімаємо число 5.Дидактична гра «Запаркуй автомобіль» |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. |
Вчимося виконувати арифметичні дії з велечинами. |
|
Я досліджую світ Дидактична гра «Запаркуй автомобіль». Закінчення колажу «Транспорт моєї місцевості» |
Я досліджую світ |
Чому рослини такі різні? |
Чи бувають рідкісні рослини? |
Я досліджую комах. |
Я досліджую риб |
|
Мистецтво |
|
|
|
Веселий мандрівник у театрі і кіно. Створення в класі пери-казки. Фрагменти з мультфільму про колобка. |
Веселий мандрівник у театрі і кіно. Ліплення з пластеліну героїв казки «Колобок». |
ТИЖДЕНЬ 23 «Професії»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 04.03. |
Вівторок 05.03. |
Середа 06.03. |
Четвер 07.03. |
П’ятниця 08.03. |
Українська мова |
Я досліджую світ Бесіда за малюнком «Улюблені професії». Рольова гра на відгадування професій, які гарантують нам безпеку |
|
Я досліджую світ Повторення вивчених букв. Інтерпретація поняття «професії минулого і майбутнього». Бесіда за текстом «Професії» |
Буква Ф. Її звукове значення. Ранкова зустріч. Привітання. Новини дня. Обмін інформацією. Обговорення проблеми дня |
Свято (Міжнародний день жінок) |
Українська мова |
Читання/слухання вірша Г. Джемула «Великий дім». «Крісло автора». Читання/ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?» |
Інтерпретація поняття«професії минулогоімайбутнього».Бесіда затекстом |
Вправа «Збери батьків». Бесіда про те, як ідентифікувати представників різних професій |
|
|
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Гра «Збираємо кошик» |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Складання та розв’язування задач про різні професії |
Готуємось до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9 Вправа «У банку» |
|
|
Я досліджую світ |
Я досліджую птахів |
Я досліджую звірів |
Чому тварини такі різні? |
Я досліджую зміни в довкіллі навесні. |
|
Мистецтво |
|
|
|
Казкові розповіді.М.Сільванський. Музична казка «Івасик Телесик» Ліплення героїв казки. |
ТИЖДЕНЬ 24 «Час. Як керувати часом?»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 11.03. |
Вівторок 12.03. |
Середа 13.03. |
Четвер 14.03. |
П’ятниця 15.03. |
Українська мова |
Я досліджую світ Буква Фф. Друкування малої букви ф.
|
|
Я досліджую світ Повторення вивчених букв. Читання слів, речень із ними. Читання учнями коміксу «Бути вчасно — це прекрасно» |
Повторення знань пробукву Фф. Слухання учнями казки з метою визначення теми дня |
Повторення знань про букви . Слухання учнями казки з метою визначення темидня |
Українська мова |
Письмо рядкової букви ф.Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час» для складання візуального словничка теми |
Письмо великої букви Р. Списування з друкованого шрифту. Складання казки за поданим початком |
Письмо рядкової букви т, складів та слів із нею. Складання розповіді за малюнком |
|
Письмо великої букви Т. Складання розповіді за малюнком |
Математика |
Готуємось до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9. Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту з метою формування пунктуальності |
Складаємо короткий запис задач. Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як прилад для вимірювання часу |
Віднімаємо числа 6,7,8,9. Відтворення в різних видах діяльності знань про одиниці вимірювання часу |
|
Я досліждую світ Віднімаємо числа 6,7,8,9. |
Я досліджую світ |
Я досліджую весняні зміни в житті рослин. Розгадування ребуса Для визначення слова — назви теми інтегрованого тижня |
Я досліджую весняні зміни в житті птахів. Гра «Що станеться, якщо...» |
Я досліджую весняні зміни в житті звірів. Вправа «Живий календар» |
Що я святкую на весні? Створення аплікації «Годинник». Бесіда «Мій розпорядок дня» |
|
Мистецтво |
|
|
|
Казкові розповіді.Слухання казки про синій лісок. М. Чембержі. Пісня «пролісок.» Музика А.Олєйнікова, слова Н.Іванової. |
Казкові розповіді. Малювання (гуаш) первоцвітів. |
ТИЖДЕНЬ 25 «Весна»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 18.03. |
Вівторок 19.03. |
Середа 20.03. |
Четвер 21.03. |
П’ятниця 22.03. |
Українська мова |
Я досліджую світ Читання оповідання «Як приходитьвесна?»(заО.Буценем). Буква Щщ, її звуковезначення. Друкування маленької букви щ. Створення «асоціативного куща» «Весна» |
|
Я досліджую світ Слухання вірша Олени Пчілки «Весна-чарівниця». Повторення знань про букву Щщ. |
Вправа «Незакінчені речення». Читання оповідання «Шпаки прилетіли» (за В. Сухомлинським) |
З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаютьсянавесні. Читаю і розповідаю. Читання оповідання«Сніговик У холодильнику» |
Українська мова |
Письмо рядкової букви щ. Перегляд мультфільму-пісеньки «Про весну». |
Письмо малої букви е. Письмо слів і речень з буквою е.Впізнавання за частиною друкованої букви цілої, переведення її у рукописну, письмобукви. |
Декламування віршів на тему «Весна». Аналіз складових елементів великої букви Е. Письмо великої букви Е. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Е |
|
Письмо вивчених літер. Бесіда про лелек. Відгадування загадок про перелітних птахів |
Математика |
Складаємо короткий запис задачі. Математична гра «Весняний калейдоскоп». Розгадування математичних ребусів |
Заходимо невідомі зменшуване від’ємник . Відтворення в різних видах діяльності знань про першоцвіти |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. |
|
Я досліджую світ Порівнюємо число і математичний вираз. Складання весняної композиції з геометричних фігур |
Я досліджую світ |
Розгадування ребусів Для визначення слова — назви теми інтегрованоготижня. Як настає весна. Екскурсія «Ознаки весни у природі» |
Як прокидаються рослини? Практична робота «Пророщуєморослини». Малюнки на тему «Наші рослини» |
Як прокидаються тварини? Складання історій про тварин, які взимку сплять |
Як пташки знаходять дорогу додому? Дидактична гра «Мандрівки птахів» |
|
Мистецтво |
|
|
|
Краса і здоров’я. перегляд мультфільму «Крижане серце» Пісня про зарядку.. |
Краса і здоров’я. Кольори настрою. Створення композиції з овочей. |
ТИЖДЕНЬ 26 «Веселка»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 01.04. |
Вівторок 02.04. |
Середа 03.04. |
Четвер 04.04. |
П’ятниця 05.04. |
Українська мова |
Я досліджую світ Читаю і розповідаю. Робота за текстом. Розповідь з елементами бесіди про традицію зустрічати весну. |
|
Я досліджую світ Читаю і розповідаю. Робота за текстом.«За що я люблю весну?» |
Читаю і розповідаю. Робота за текстом. Ранкова зустріч |
Письмо великої букви Д. Поєднання букви Д з іншими буквами. Читання/слухання казки Лесі Храпливої«Великодня пригода» |
Українська мова |
Письмо малої букви у. Рефлексія. Щоденник вражень «Чому ми святкуємо настання весни?» |
Читаю і розповідаю. Читання тексту «Весняні місяці».Лото «Веселкові кольори». Гра «Барвінковий барвограй» |
Аналіз складових елементів малої букви д. Письмо малої букви д. Письмо складів, слів і речень з малою буквою д. Ранкова зустріч. |
|
Письмо великої букви У. Письмо складів, слів і речень з великою буквою У. Бесіда за сюжетною картиною «Весняне свято» |
Математика |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Математика від Квітня. Розв’язування проблемнихзавдань з опорою напрості Математичні моделі |
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту. Гра «Веселкова математика» |
Порівнюємо математичні вирази Перетворювання іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань. Дидактична гра «Кольорові задачі» |
|
Я досліджую світ Відтворювання досліджуваних геометричних форм |
Я досліджую світ |
Дидактична гра «Закликаємо пташок». Ознайомлення Іззакличками. Як з’являється веселка? Ранкова зустріч «Мизнаємо провеселку...» |
Рухливі весняні ігри. Рефлексія. Щоденник вражень. Кольоривеселки.Послідовність. Дослідження основних та похідних кольорів. |
Проведення цікавих дослідів Для створення веселки. Створення колажу «Веселковий настрій» |
«Подорож країною веселки».Робота в центрах навчальної діяльності «Веселковий дивограй» |
|
Мистецтво |
|
|
|
Великодні дива.Пісня «Писанка» музика М.Катричка,слова В.Клениця, Н. Андрусич. Поняття що таке Музична фраза. |
Великодні дива. Вивчення великодніх візерунків. Як в давнину святкували Великдень. Створення власної писанки. |
ТИЖДЕНЬ 27 «Навіщо їсти»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 08.04. |
Вівторок 09.04. |
Середа 10.04. |
Четвер 11.04. |
П’ятниця 12.04. |
Українська мова |
Я досліджую світ Звуки[4дз],[4дз’].Позначення їх буквосполученням дз. Мовні вправи. Щоденник вражень. «Навіщо мені їсти» |
Звуки[4дз],[д4з’].Позначення їх буквосполученням дз. Мовна вправа для визначення теми дня. Вправа «Читання З передбаченням» |
Я досліджую світ Звук[д4ж].Позначенняйого буквосполученням дж. Читання вірша «Бджілка». Розгадування ребуса |
Ранкова зустріч. Бесіда за сюжетним малюнком На кухні». Практична робота «Дитяче меню» |
Лото «Улюблені страви». Читання вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко) |
Українська мова |
Письмо слів з буквою ь. Письмо речень із словами, у яких є буква ь. |
|
Письмо малої букви з. Письмо складів, слів і речень з малою буквою з. Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумування кінцівки твору. Обговоренняситуації |
|
Письмо букви ь (м’якшення) окремо та у поєднанні з іншими буквами. Вивчення вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко). |
Математика |
Вимірюємо маси предметів. Маса. Одиниці вимірювання маси — 1 кілограм. |
Вимірюємо місткості посудин. Місткість. Одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Розв’язування виразів. |
Перевіряємо свої досягнення . Цікаві завдання. |
|
Я досліджую світ Порівняння математичного виразу і числа. Математична гра «Склади пазли» |
Я досліджую світ |
Ранкова зустріч. Складання ментальної карти «Навіщо мені їжа». Бесіда «Як їжа перетравлюється». Гра «Дослідження смаків» |
Ранкова зустріч. Узагальнена таблиця. Вправа «Обери їжу для сніданку/обіду/ вечері». Гра «Ланцюжок здорового харчування» |
Ранкова зустріч. Обговорення «Що ми знаємо проїжу». Меню для кмітливців. Експеримент із солодкою водою. У чому її шкода? |
Практична робота «Сервіруємо стіл». Перегляд мультфільму «Корисні підказки». Інсценізація «Столові прибори». Заповнення таблиці «Що дізнався...». |
|
Мистецтво |
|
|
|
Народна творчість. Слухання колискової( обробка А.Авдієнко). Я.Степовий. Ритм. Вивчення веснянок. |
Народна творчість. Орнамент.Створення орнаменту для власної чашки. |
ТИЖДЕНЬ 28 «Світ рослин»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 15.04. |
Вівторок 16.04. |
Середа 17.04. |
Четвер 18.04. |
П’ятниця 19.04. |
Українська мова |
Я досліджую світ Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові. Складання речень за малюнками про рослини. Дидактична Гра «Живе — неживе». Утворення слів — назв рослин |
Читаю і розповідаю. Робота з текстом «Алфавіт». Читання вірша «Букви». Складання розповідей на тему «Як я піклуюся про рослини» |
Читаю і розповідаю. Робота З текстом «Хто в хатці живе?». Читання заклички «Равлику- павлику». Розповідь учителя З елементами бесіди на тему «Листяні та хвойні дерева» |
Читаю і розповідаю. Робота З текстом «Папужка». Змагання З друкування слів. Читання легенди про лікарську рослину |
Письмо слів з вивченими літерами. Читання народних прикмет про рослини. Інсценізація казки «Хто із органів найголовніший?» |
Українська мова |
Написання письмової букви Б. Опис лікарських рослин за малюнками. Як потрібно доглядати Та охороняти рослини рідного краю? |
|
Я досліджую світ Письмо малої букви б. Письмо складів, слів і речень з малою буквою б. Добирання слів Для закінчення речення. Складання речень «Рослини нашого парку» |
|
Письмо великої букви Б. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Б. |
Математика |
Двоцифрові числа. Записуємо задачу коротко. Розв’язування задач про використання води Для поливання квітів у класі |
Досліджуємо властивості величин Дидактична гра «Склади рослину». Побудова відрізків заданої довжини. Вимірювання довжини рослини за малюнками |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток» Складання рослин з геометричних фігур |
|
Я досліджую світ Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Розв’язування виразів. Робота з геометричним матеріалом. Утворення цілісного зображення рослини, розташовуючи числа В порядку зростання |
Я досліджую світ |
Дослідницька діяльність учнів «Як ростуть рослини?». Якими бувають рослини? Розпізнавання культурних і дикорослих рослин. Робота в групах. Вправа «Об’єднай рослини у групи» |
Встановлення зв’язків Між неживою природою і рослинами. Що потрібно рослинам для життя? Перегляд презентації про органи рослини та функції кожного з них. |
Практична робота «Вирощуємо крес-салат». Яку будову має рослина? Дидактична гра «Відтвори будову рослини». Пазли «Склади рослинку» |
Яке значення мають рослини для людини? Використання рослин людиною. Складання правил дбайливого ставлення про рослини |
|
Мистецтво |
|
|
|
Народні інструменти та іграшки. Слухання гри на волинці, бандурі. Свищики. |
Народні інструменти та іграшки. Виготовлення з пластиліні весняних свищиків. |
ТИЖДЕНЬ 29 «Світ тварин»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 22.04. |
Вівторок 23.04. |
Середа 24.04. |
Четвер 25.04. |
П’ятниця 26.04. |
Українська мова |
Я досліджую світ Ранкове коло. Читаю розповідаю. Читаннявірша «Де букварик?», «Що разом?». Мовні вправи.Робота зі словами таблиці. Рефлексія. Щоденник вражень: «Хто такі тварини? Що я дізнався (лася) про них?» |
Ранкове коло. Читаю і розповідаю. Робота з текстом «У гостях І вдома». Вправа «Склади казку з новим героєм» |
Ранкове коло. Читаю і розповідаю. Читання вірша «Татко І матуся». Вправа «Читання з передбаченням» |
Читаю і розповідаю. Робота з текстом«Фокус-мокус». Обговорення віршів. Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?» |
Гра «Звуки природи». Письмо рядкової букви ч, складів і слів із нею. Письмо великої та рядкової букв Чч, складів і слів із ними |
Українська мова |
Письмо великої букви Г. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Г |
|
Я досліджую світ Пись момалої букви г.Письмо букви г у складах, словах, реченнях. Зображення букв У визначеній послідовності. |
|
Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ґ |
Математика |
Одержуємо круглі числа.Додаємо і віднімаємо круглі числа. Математичні завдання від вусатих і хвостатих |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр» Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі. |
Утворюємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі |
|
Я досліджую світ Записуємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі |
Я досліджую світ |
Ранкова зустріч. Привітання. Обмін інформацією. Новинидня. Групова робота «Мандрівка у царство тварин». Прийом «Кола Венна». Дидактична гра «Хто де живе?» |
Гра-перевтілення. Обговорення «Які зміни відбуваються у житті тварин навесні?». Рухливі ігри |
Гра «Буває — не буває». Екскурсія до парку «Хто там живе?». Створення колажу «Улюблені тварини». Рефлексія. Щоденник вражень |
Вправа «Займи позицію». Бесіда «Як поводитися в довкіллі навесні?». Дидактична гра «Хто у кого?». Виготовлення аплікації «Їжачок» |
|
Мистецтво |
|
|
|
Митці – професіонали. Слухання опери-казки «Лисичка , Котик і Півник» К. Стеценко.Вивчення пісні « Узяла Лисичка скрипку» Музика А.Філіпенка, слова О.Журавливої. |
Митці-професіонали.ліплення з солоного тіста котика. |
ТИЖДЕНЬ 30 «Великдень»
Скориговано |
|
Відпрацьовуємо 11.05. |
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 29.04. |
Вівторок 30.04. |
Середа 01.05. |
Четвер 02.05. |
П’ятниця 03.05. |
Українська мова |
Свято (Великдень) |
|
Свято (День праці) |
Опрацювання оповідання «Чужа іграшка» за Л. Борщевською. Гра «Слова забули своє місце» |
Читаю і розповідаю. Вірш «Сварка» М. Пригари. Вправа «Словотвір». Бесіда «Які традиції святкування Великодня в моїй родині» |
Українська мова |
Читаю і розповідаю. Робота за віршем «Великий І малий» В. Бичко. Слухання вірша-загадки Леоніда Полтави «Великодні писанки» для визначення теми дня |
|
Письмо рядкової і великої букв Йй, складів і слів із ними
|
||
Математика |
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі |
|
Я досліджую світ Записуємо числа першої сотні Математика з великоднього кошика |
||
Я досліджую світ |
Дослідження, яким розчином найкраще пофарбувати крашанку. Пальчиковий театр «Писанка» |
|
|
||
Мистецтво |
|
Створюємо красу. Гра «Оркестр».Слухання М.Лисенка Хор «А вже весна « з опери « Зима і Весна». |
Створюємо красу. Малювання фарбами гуаш. Техніка «кляксографія» квіточої гілочки. |
ТИЖДЕНЬ 31 «Моя родина»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 06.05. |
Вівторок 07.05. |
Середа 08.05. |
Четвер 09.05. |
П’ятниця 10.05. |
Українська мова |
Я досліджую світ Читаю і розповідаю. М. Бабенко «Найкращий день». Складання (з допомогою вчителя) вітальної листівки і підписування її |
|
Читаю і розповідаю. Н. Кир’ян «Хто жартує?». Оповідання «Мурчик і Жмурчик» Д. Чередниченка. Робота з деформованимиреченнями. Вправа «Встав пропущені слова у вірші». Створення коллажу «Наша шкільна родина» |
Свято (День перемоги) |
Грицько Бойко «Будь здоровим». Читання вірша М. Познанської «Додому». Послідовність подій, Що відбуваються в родині. Обов’язки моєї родини |
Українська мова |
. Письмо буквосполучення йо. Вправа «Редактори». Великодні ігри з крашанками |
Письмо малої та великої букви Хх, складів і слів із нею. Списування друкованого речення. Робота З прислів’ями про веселку |
Я досліджую світ Письмо великої букви Я, складів і слів із нею. Вправа «Озвуч картинку |
Письмо малої букви я. Письмо складів і слів з малою буквою я. Письмо великої букви Я, складів і слів із нею. |
|
Математика |
Порівнюємо числа в межах 100. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. |
Додаємо та віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Складання Та запис виразів за малюнками |
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо число 1. |
|
Я досліджую світ |
Як моя родина проводить час разом? Ранкова зустріч «Захопленнямоєї родини». |
Мо їнайдорожчі люди. Хто вони? Малюнок на тему «Я і моя родина». Робота в групах. Гра «Один — багато» |
Чому росте родинне дерево? Розповіді учнів про родичів (зафотографіями).Вірш Н.Хаммоуди «Сім’я — це дерево родинне». Створення родинного дерева. Творча робота «Кому з рідних я допомагаю» |
|
|
Мистецтво |
|
|
|
До вершин майстерності. Малювання фарбами чарівного птаха на калині. Виконання ритмічної послідовності на ударних інструментах. |
ТИЖДЕНЬ 32 «Я - Українець / Українка. Я - Європеєць / Європейка. День Вишиванки.»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 13.05. |
Вівторок 14.05. |
Середа 15.05. |
Четвер 16.05. |
П’ятниця 17.05. |
Українська мова |
Я досліджую світ. Письмо малої букви ц..Списування друкованого речення. Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень із нею |
Читаю і розповідаю. К. Ушинський «Чотири бажання». Гра «Країна слів». Вправа «Збери скоромовку». Гра «Мікрофон» |
Читаю і розповідаю. Ф. Петров «Від зими до зими». Гра «Хто? Що?». Вправа «Вилучи зайве слово». Вікторина «Я люблю Україну» |
Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ц. |
. Читання оповідання В. Сухомлинського «Внучка старої вишні» |
Українська мова |
Читаю ірозповідаю. СтепанЖупанин«Хтомолодець?». Вправа «Яке слово заховалось?». Читанняоповідання В. Сухомлинського «Для чого кажуть “дякую”» |
|
Я досліджую світ. Письмо малої і великої букв її, складів, слів і речень із ними. Списування друкованого речення. Робота в групах «Редактори». Гра «Будь уважний» |
|
Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.Гра «Розмова чисел». Вправа «Веселі квадрати» |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.Додаємо і віднімаємо числа .Гра «Швидкий потяг». |
Додаємо і віднімаємо числа. Вправа «Жива лічба». Гра «Весела таблиця» |
|
Я досліджую світ. Досліджуємо задачі.Знаходимо невідомий від’ємник.. Вправа «Математичний аукціон» |
Я досліджую світ |
Я—українець/українка і пишаюсяцим. Вікторина «Що я знаю про Україну?» |
Створення творчого проекту «Символи України» |
Український народний одяг. Вправа «Одягни ляльку». Вишиванка — оберіг та символ нашого народу |
Робота в центрах навчальної діяльності «Подорож містами України» |
|
Мистецтво |
|
|
|
Мистецька подорож до Європи. Слухання композиції Ф.Шопен. «Полонез». Перегляд мультфільму «Танок маленьких каченят». |
Мистецька подорож до Європи.Сувенір. Створення Українського сувеніру. |
ТИЖДЕНЬ 33 «Літо.»
Скориговано |
|
|
|
|
|
Назва предмету |
Понеділок 20.05. |
Вівторок 21.05. |
Середа 22.05. |
Четвер 23.05. |
П’ятниця 24.05. |
Українська мова |
Я досліджую світ. Читаю і розповідаю. В. Карасьова «Чий апельсин більший». Гра «Відгадай». Вправа «Погода» |
Читаю і розповідаю. Т. Лисенко «Навпакійко». Читання вірша Н. Забіли «Червень». Розгадування загадок «Літо — свято барв» |
Читаю і розповідаю. Ено Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Читання вірша Т. Коломієць «Липень». Розгадування загадок «Літо — ягідна пора» |
Читаю і розповідаю. В. Шкляр «Маленька мураха». Гра «Мандрівна книжка» |
Читання вірша Т. Коломієць «Серпень». Розгадування загадок «Улітку на городі». |
Українська мова |
Письмо буквосполучення Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Вправа «Доповни текст» (слова у довідці) |
|
Я досліджую світ. Письмо слів з апострофом.Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки |
|
Поелементний аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви ж з великою буквою X. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ж |
Математика |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного обо від’ємника. Визначаємо вартість товару..Гра «Продовж ряд» |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Знайомимося з одиницею вимірювання «метр». Дидактична гра «Знайди літній місяць». |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «Доба». Додаємо і віднімаємо числа.Повторюємо вивчене. Математична гра «Помири звірят у лісі» |
Визначаємо вартість товару.Додаємо і віднімаємо числа..Повторюємо вивчене Гра «Відгадай числа». Гра «Хто швидше і більше?» |
Я досліджую світ. Визначаємо час за годинником. Дізнаємось про тривалість доби. Додавання і віднімання чисел. Повторення. Перевіряємо свої досягнення. |
Я досліджую світ |
Ознаки літа. Складання «асоціативного куща» «Літо». Інсценізація вірша «У похід» |
Улітку день годує рік. Робота над розмальовкою «На лісовій галявині» |
Конкурсна гра «Літній кросвордний єралаш». Гра «Чому так говорять?». Народні прикмети передбачення погоди влітку |
За що ми любимо літо? Гра «Таємний лист». Розгадування ребусів про літо. Складання казки про літо |
|
Мистецтво |
|
|
|
Завдання від Лясольки та Барвика .Створення творчого проекту «Символи України» |
Завдання від Лясольки та Барвика Створення композиції з тканини «Човник у морі» |
Заступник директора
З НВР__________