Календарно – тематичне планування з предметів початкової школи курсу інваріантної складової навчального плану у 1 класі складено за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти. 1 – 2класи / За наук.ред. О.Я. Савченко
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
________
____________________
Календарно-тематичне планування
з предметів
Інтегрований курс «Українська мова. Навчання грамоти»,
«Математика», «Фізична культура», «Я досліджую світ»,
«Дизайн і технології»
у 1класі
на I семестр
2022/2023 навчального року
Учитель: Фадєєва Лілія Сергіївна
Розглянуто і рекомендовано
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
протокол від 30.08.2022. № 1
Керівник МО________
ЗМІСТ
1. Програмно-методичне забезпечення……………..……………………….. .3
2. Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу
української мови. Навчання грамоти………………………………………..4
3. Календарно-тематичне планування уроків математики ………………... .11
4. Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури ………….13
5. Календарно-тематичне планування уроків я досліджую світ …………. .16
6. Календарно-тематичне планування уроків дизайн і технології ……….. .18
Календарно – тематичне планування з предметів початкової школи курсу інваріантної складової навчального плану у 1 класі складено за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти. 1 – 2класи / За наук.ред. О.Я. Савченко
Підручники:
Календарно-тематичне планування
уроків інтегрованого курсу
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 7 год. на тиждень
Українська мова. Буквар. Н.О. Воскресенська, І.В. Цапова.
1- клас
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скориговано |
Примітки |
|
Добукварний період |
|
|
Дом.завд. не задається |
Тиждень 1. Я – школяр |
||||
1. |
Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова. |
01. 09 |
|
|
2. |
Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма. Перевірка готовності руки до письма. |
01. 09 |
|
|
3. |
Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування. |
05. 09 |
|
|
4. |
Шкільне життя. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення. |
05. 09 |
|
|
5. |
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків. |
06. 09 |
|
|
6. |
У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення. Темп, інтонація. |
06. 09 |
|
|
7. |
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. |
07. 09 |
|
|
Тиждень 2. Наш клас |
||||
8. |
Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення. |
07.09 |
|
|
9 |
Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. |
08. 09 |
|
|
10 |
Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу. Слово. Речення. Робота з дитячою книжкою. |
08. 09 |
|
|
11 |
Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що? |
12. 09 |
|
|
12 |
Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. |
12. 09 |
|
|
13 |
Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням унизу окремо і в поєднанні з іншими елементами. |
13. 09 |
|
|
14 |
Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами. |
13. 09 |
|
|
Тиждень 3. Мої друзі |
||||
15 |
Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять? |
14.09. |
|
|
16 |
Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні з іншими елементами. |
14. 09 |
|
|
17 |
У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які? Розвиток зв'язного мовлення. |
15. 09 |
|
|
18 |
Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова-помічники. |
15. 09 |
|
|
19 |
Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого. |
19. 09 |
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля |
||||
20 |
Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад. |
19. 09 |
|
|
21 |
Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії. |
20. 09 |
|
|
22 |
У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення. |
20. 09 |
|
|
23 |
Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії. |
21. 09 |
|
|
24 |
Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. |
21. 09 |
|
|
25 |
У магазині та на ринку. Діалог: запитання, відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки. |
22. 09 |
|
|
26 |
Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу. |
22. 09 |
|
|
Тиждень 5. Осінь |
||||
27 |
Ми — підприємливі. Діалог: прохання, порада. Звуковий аналіз слів. |
26. 09 |
|
|
28 |
Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Закріплення умінь писати вивчені лінії. |
26. 09 |
|
|
29 |
Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. |
27.09 |
|
|
30 |
Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне. |
27. 09 |
|
|
31 |
Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь. Розвиток зв'язного мовлення. |
28.09 |
|
|
|
Букварний період |
|
|
|
32 |
У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
28. 09 |
|
|
33 |
Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків. |
29. 09 |
|
|
34 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
29. 09 |
|
|
Тиждень 6. Я і моя Батьківщина |
||||
35 |
На сільському подвір’ї. Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. |
03.10 |
|
|
36 |
Письмо малої та великої букви я. Ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер. |
03. 10 |
|
|
37 |
На ігровому майданчику. Звук [о], буква О,о. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
04. 10 |
|
|
38 |
Письмо малої та великої букви о,О. Відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки. |
04. 10 |
|
|
39 |
Улюблені ігри. Звук [у], буква У,у. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. Розвиток зв'язного мовлення. |
05. 10 |
|
|
40 |
Письмо малої та великої букви у,У. Ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки. |
05. 10 |
|
|
41 |
Закріплення звукового значення букв а, я, о, у. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчених букв. |
06. 10 |
|
|
42 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
06. 10 |
|
|
Тиждень 7. Ми – підприємливі |
||||
43 |
Святковий салют. Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. |
10. 10 |
|
|
44 |
Письмо малої букви ю. Закріплення умінь використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання під час письма буквосполучень |
10. 10 |
|
|
45 |
Пригоди хлопчиків. Звук [и], буква И,и. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
11. 10 |
|
|
46 |
Письмо малої та великої букв и,И. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. |
11. 10 |
|
|
47 |
Шкільна вистава. Звук [і], буква І,і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. |
12. 10 |
|
|
48 |
Письмо малої та великої букви і,І. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. |
12. 10 |
|
|
49 |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. |
13. 10 |
|
|
50 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
13. 10 |
|
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
||||
51 |
Екзотичні тварини. Звук [е], буква Е,е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
17. 10 |
|
|
52 |
Письмо малої букви е. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз. |
17. 10 |
|
|
53 |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь |
18. 10 |
|
|
54 |
Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки |
18.10 |
|
|
55 |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв. Формування читацьких умінь. Робота з дитячою книжкою. |
19.10 |
|
|
56 |
У перукарні. Звуки [р], [р’], буква Р,р. |
19.10 |
|
|
57 |
Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення. |
20.10 |
|
|
58 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
20.10 |
|
|
Тиждень 9. Ігри |
||||
59 |
Прилади-помічники.Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею. |
31.10 |
|
|
60 |
Письмо великої букви Р, складів і вигуків із нею. |
31.10 |
|
|
61 |
Дитячі мрії. Звуки [м], [м’], буква М, м. |
01.11 |
|
|
62 |
Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Аналіз і списування речення. |
01.11 |
|
|
63 |
Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчених букв. Розвиток зв'язного мовлення. |
02.11 |
|
|
64 |
Відпочинок на морі.Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею. |
02.11 |
|
|
65 |
Письмо великої букви М, складів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування. |
03.11 |
|
|
66 |
Прилади-помічники.Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею. |
03.11 |
|
|
Тиждень 10. Театр |
||||
67 |
Дні тижня. Звуки [в], [в’], буква В,в. |
07.11 |
|
|
68 |
Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації. Поєднання букви в з іншими у складах. Запис слів і речень. |
07.11 |
|
|
69 |
Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви В,в, читання з нею. |
08.11 |
|
|
70 |
Письмо великої букви В. Запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери. |
08.11 |
|
|
71 |
Читання речень за допомогою малюнків. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв. Формування читацьких умінь. Робота з дитячою книжкою. |
09.11 |
|
|
72 |
Відпочинок у Буковелі. Звуки [л], [л’], буква Л,л. |
09.11 |
|
|
73 |
Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. |
10.11 |
|
|
74 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
10.11 |
|
|
Тиждень 11. Мода |
||||
75 |
Телефонні розмови.Закріплення звукових значень букви Л,л, читання з нею. |
14.11 |
|
|
76 |
Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення. |
14.11 |
|
|
77 |
Таємниці космосу. Звуки [н], [н’], буква Н,н. |
15.11 |
|
|
78 |
Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора,рано). |
15.11 |
|
|
79 |
Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер. Написання буквосполучень, складів. Написання речення. Розвиток зв'язного мовлення. |
16.11 |
|
|
80 |
Маленькі майстрині.Закріплення звукових значень букви Н,н, читання з нею. |
16.11 |
|
|
81 |
Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту. |
17.11 |
|
|
82 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
17.11 |
|
|
Тиждень 12. Пригода крапельки |
||||
83 |
Подарунки Діда Мороза. Звуки [д], [д’], буква Д,д. |
21.11 |
|
|
84 |
Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах.Запис слів і речення. |
21.11 |
|
|
85 |
У дельфінарії. Закріплення звукових значень букви Д,д, читання з нею. |
22.11 |
|
|
86 |
Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення. |
22.11 |
|
|
87 |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв. Формування читацьких умінь. Робота з дитячою книжкою |
23.11 |
|
|
88 |
Театр. Звуки [т], [т’], буква Т,т. |
23.11 |
|
|
89 |
Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
24.11 |
|
|
90 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
24.11 |
|
|
Тиждень 13. Зима |
||||
91 |
Тато — мій друг. Закріплення звукових значень букви Т,т, читання з нею. |
28.11 |
|
|
92 |
Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення. |
28.11 |
|
|
93 |
Далека мандрівка. Звуки [б], [б’], буква Б,б. |
29.11 |
|
|
94 |
Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о,а,д,б). Списування скоромовки. |
29.11 |
|
|
95 |
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Розвиток зв'язного мовлення. |
30.11 |
|
|
96 |
Музичні інструменти. Закріплення звукових значень букви Б,б, читання з нею. |
30.11 |
|
|
97 |
Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. Повторення вивчених літер прийомом калькування. |
01.12 |
|
|
98 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
01.12 |
|
|
Тиждень 14. Таємниці космосу |
||||
99 |
Світ захоплень. Звуки [п], [п’], буква П,п. |
05.12 |
|
|
100 |
Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис речення. |
05.12 |
|
|
101 |
Наш прапор. Закріплення звукових значень букви П,п, читання з нею. |
06.12 |
|
|
102 |
Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери. |
06.12 |
|
|
103 |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою |
07.12 |
|
|
104 |
Здоровими бути! Звуки [з], [з’], буква З,з. |
07.12 |
|
|
105 |
Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?,як?. Запис речення, пояснення використання тире в ньому. |
08.12 |
|
|
106 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
08.12 |
|
|
Тиждень 15. Подорожуємо у часі |
||||
107 |
Кожен знає своє діло. Закріплення звукових значень букви З,з, читання з нею. |
12.12 |
|
|
108 |
Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
12.12 |
|
|
109 |
Зима в лісі. Звуки [с], [с’], буква С,с. |
13.12 |
|
|
110 |
Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення. |
13.12 |
|
|
111 |
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Розвиток зв'язного мовлення. |
14.12 |
|
|
112 |
Засніжене місто. Закріплення звукових значень букви С,с, читання з нею. |
14.12 |
|
|
113 |
Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту. |
15.12 |
|
|
114 |
Закріплення вивченого за тиждень. |
15.12 |
|
|
Тиждень 16. Зимові свята |
||||
115 |
Квітуча краса. Ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків. |
19.12 |
|
|
116 |
Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. |
19.12 |
|
|
117 |
Рідні пісні. Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. |
20.12 |
|
|
118 |
Письмо буквосполучення ьо. Запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту. |
20.12 |
|
|
119 |
Закріплення вивченого. Повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь Робота з дитячою книжкою |
21.12 |
|
|
120 |
Письмо знака пом’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речень. |
21.12 |
|
|
121 |
Славні ґазди. Звуки [ґ], [ґ’]буква Ґ, ґ |
22.12 |
|
|
122 |
Письмо малої букви ґ, відпрацювання різних видів поєднань даної літери з іншими. Тлумачення i запис слів. Інтонування i списування речення.(с.4) |
22.12 |
|
|
|
Тиждень 17. Світ захоплень |
|
|
|
123 |
Дбайлива ґава. Закріплення звукового значення букви Ґ, ґ, читання з нею. |
26.12 |
|
|
124 |
Письмо великої букви Ґ, складів із нею. Запис речень. Уточнення значення фразеологізмів проґавити, ґав ловити. |
26.12 |
|
|
125 |
Крокодилів урок. Звуки [к], [к’], буква К, к. |
27.12 |
|
|
126 |
Українські козаки. Закріплення звукових значень букви К, к, читання з нею. |
27.12 |
|
|
127 |
Письмо малої букви к,складів і слів із нею. Опрацювання словникового слова лелека. Запис речення, пояснення використання тире в ньому. |
28.12 |
|
|
128 |
Закріплення вивченого. Формування читацьких умінь |
28.12 |
|
|
129 |
Систематизація вивченого за I семестр. Удосконалення умінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Розвиток зв'язного мовлення |
29.12 |
|
|
130 |
Письмо словосполучення ьо, запис слів із ним. Повторення написання літер за спільним елементом.
|
29.12 |
|
|
Календарно-тематичне планування
уроків МАТЕМАТИКИ
Автори підручників С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко.
1-А клас
№ з/п |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Скориговано |
Примітка |
Тиждень 1. Я – школяр |
|||||
1 |
Геометричні фігури |
1 |
02.09 |
|
|
2 |
Взаємне розташування предметів |
1 |
05.09 |
|
|
3 |
Ознаки предметів. Узагальнення. Класифікація |
1 |
06.09 |
|
|
Тиждень 2. Наш клас |
|||||
4 |
Довший – коротший. Лічба предметів |
1 |
07.09 |
|
|
5 |
Лічба предметів. Кількісна лічба |
1 |
09.09 |
|
|
6 |
Порядкова лічба. Тиждень |
1 |
12.09 |
|
|
7 |
Лічба предметів. Множина |
1 |
13.09 |
|
|
Тиждень 3. Мої друзі |
|||||
8 |
Порядкові відношення. Підмножина |
1 |
14.09 |
|
|
|
Нумерація чисел від 1 до 10 |
|
|
|
|
9 |
Число і цифра 1. Число і цифра 2. Стільки ж |
1 |
16.09 |
|
|
10 |
Число і цифра 3 |
1 |
19.09 |
|
|
11 |
Число і цифра 4 |
1 |
20.09 |
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля |
|||||
12 |
Число і цифра 5 |
1 |
21.09 |
|
|
13 |
Об’єднання множин. Вилучення частини множини |
1 |
23.09 |
|
|
14 |
Порівняння чисел. Знак порівняння. |
1 |
26.09 |
|
|
15 |
Арифметичні дії додавання і віднімання |
1 |
27.09 |
|
|
Тиждень 5. Осінь |
|||||
16 |
Схематична інтерпретація додавання і віднімання |
1 |
28.09 |
|
|
17 |
Число і цифра 6 |
1 |
30.09 |
|
|
18 |
Порівняння чисел в межах 6 |
1 |
03.10 |
|
|
19 |
Склад числа 6 |
1 |
04.10 |
|
|
Тиждень 6. Я і моя Батьківщина |
|||||
20 |
Числа 1-6 |
1 |
05.10 |
|
|
21 |
Додавання і віднімання за числовим променем |
1 |
07.10 |
|
|
22 |
Додавання і віднімання у межах 6 |
1 |
10.10 |
|
|
23 |
Число і цифра 7 |
1 |
11.10 |
|
|
Тиждень 7. Ми – підприємлив |
|||||
24 |
Порівняння чисел в межах 7 |
1 |
12.10 |
|
|
25 |
Склад числа 7 |
1 |
14.10 |
|
|
26 |
Числа 1 – 7 |
1 |
17.10 |
|
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
|||||
27 |
Число і цифра 8 |
1 |
18.10 |
|
|
28 |
Порівняння чисел у межах 8 |
1 |
19.10 |
|
|
29 |
Склад числа 8 |
1 |
21.10 |
|
|
30 |
Числа 1 – 8 |
1 |
31.10 |
|
|
Тиждень 9. Ігри |
|||||
31 |
Число і цифра 9 |
1 |
01.11 |
|
|
32 |
Порівняння в межах 9 |
1 |
02.11 |
|
|
33 |
Склад числа 9 |
1 |
04.11 |
|
|
34 |
Числа 1 – 9 |
1 |
07.11 |
|
|
Тиждень 10. Театр |
|||||
35 |
Число 10 |
1 |
08.11 |
|
|
36 |
Порівняння чисел у межах 10 |
1 |
09.11 |
|
|
37 |
Склад числа 10 |
1 |
11.11 |
|
|
38 |
Числа 1 – 10 |
1 |
14.11 |
|
|
Тиждень 11. Мода |
|||||
Додавання і віднімання в межах 10. Складання таблиць додавання і віднімання |
|||||
39 |
Склад чисел першого десятка |
1 |
15.11 |
|
|
40 |
Назви компонентів і результату дії додавання. Математичний вираз – сума |
1 |
16.11 |
|
|
41 |
Додавання і віднімання числа 2 |
1 |
18.11 |
|
|
42 |
Число 0. Віднімання однакових чисел |
1 |
21.11 |
|
|
Тиждень 12. Пригода крапельки |
|||||
43 |
Додавання і віднімання з нулем |
1 |
22.11 |
|
|
44 |
Додавання і віднімання |
1 |
23.11 |
|
|
45 |
Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2 |
1 |
25.11 |
|
|
46 |
Таблиці додавання і віднімання числа 1 |
1 |
28.11 |
|
|
Тиждень 13. Зима |
|||||
47 |
Переставний закон додавання |
1 |
29.11 |
|
|
48 |
Сантиметр. Вимірювання довжин відрізків |
1 |
30.11 |
|
|
49 |
Математичний вираз – сума. Взаємозв’язок додавання і віднімання |
1 |
02.12 |
|
|
50 |
Взаємозв’язок додавання і віднімання |
1 |
05.12 |
|
|
Тиждень 14. Таємниці космосу |
|||||
51 |
Додавання і віднімання числа 2 |
1 |
06.12 |
|
|
52 |
Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2 |
1 |
07.12 |
|
|
53 |
Таблиці додавання і віднімання числа 2 |
1 |
09.12 |
|
|
54 |
Досліджуємо різницеве порівняння |
1 |
12.12 |
|
|
Тиждень 15. Подорожуємо у часі |
|||||
55 |
Моделюємо різницеве порівняння |
1 |
13.12 |
|
|
56 |
Знаходження числа, яке на кілька одиниць більше або менше даного |
1 |
14.12 |
|
|
57 |
Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
1 |
16.12 |
|
|
58 |
Математичний вираз «Різниця» |
1 |
19.12 |
|
|
Тиждень 16. Зимові свята |
|||||
59 |
Ознайомлення із способами додавання і віднімання числа 3 |
1 |
20.12 |
|
|
60 |
Додавання і віднімання числа 3 |
1 |
21.12 |
|
|
61 |
Знаходження невідомого доданка |
1 |
23.12 |
|
|
62 |
Назви чисел при відніманні |
1 |
26.12 |
|
|
63 |
Додоємо і віднімаємо числа |
|
27.12 |
|
|
64 |
Систематизація вивченого за I семестр |
1 |
28.12 |
|
|
Календарно-тематичне планування
уроків ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
1- Б клас + 1-А клас
№ з/п |
Тема уроку |
Кіл-ть годин |
Дата |
Скориговано |
||
1-Б |
1-А |
1-Б |
1-А |
|||
1 |
Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
1 |
01.09 |
01.09 |
|
|
2 |
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. |
1 |
02.09 |
05.09 |
|
|
3 |
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. |
1 |
07.09 |
06.09 |
|
|
4 |
ЗРВ без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор |
1 |
08.09 |
08.09 |
|
|
5 |
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
1 |
09.09 |
12.09 |
|
|
6 |
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
1 |
14.09 |
13.09 |
|
|
7 |
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
1 |
15.09 |
15.09 |
|
|
8 |
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
1 |
16.09 |
19.09 |
|
|
9 |
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
1 |
21.09 |
20.09 |
|
|
10 |
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
1 |
22.09 |
22.09 |
|
|
11 |
Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри |
1 |
23.09 |
26.09 |
|
|
12 |
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
1 |
28.09 |
27.09 |
|
|
13 |
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри |
1 |
29.09 |
29.09 |
|
|
14 |
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
1 |
30.09 |
03.10 |
|
|
15 |
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. |
1 |
05.10 |
04.10 |
|
|
16 |
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
1 |
06.10 |
06.10 |
|
|
17 |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. |
1 |
07.10 |
10.10 |
|
|
18 |
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
1 |
12.10 |
11.10 |
|
|
19 |
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; |
1 |
13.10 |
13.10 |
|
|
20 |
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри |
1 |
14.10 |
17.10 |
|
|
21 |
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри |
1 |
19.10 |
18.10 |
|
|
22 |
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри |
1 |
20.10 |
20.10 |
|
|
23 |
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
1 |
21.10 |
31.10 |
|
|
24 |
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
1 |
02.11 |
01.11 |
|
|
25 |
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
1 |
03.11 |
03.11 |
|
|
26 |
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. |
1 |
04.11 |
07.11 |
|
|
27 |
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. |
1 |
09.11 |
08.11 |
|
|
28 |
ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
1 |
10.11 |
10.11 |
|
|
29 |
Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ. |
1 |
11.11 |
14.11 |
|
|
30 |
Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка. |
1 |
16.11 |
15.11 |
|
|
31 |
Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка. |
1 |
17.11 |
17.11 |
|
|
32 |
Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах». |
1 |
18.11 |
21.11 |
|
|
33 |
Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду. |
1 |
23.11 |
22.11 |
|
|
34 |
Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
1 |
24.11 |
24.11 |
|
|
35 |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
25.11 |
28.11 |
|
|
36 |
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
1 |
30.11 |
29.11 |
|
|
37 |
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі. |
1 |
01.12 |
01.12 |
|
|
38 |
Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
1 |
02.12 |
05.12 |
|
|
39 |
ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами. |
1 |
07.12 |
06.12 |
|
|
40 |
ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки. |
1 |
08.12 |
08.12 |
|
|
41 |
Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики. |
1 |
09.12 |
12.12 |
|
|
42 |
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування. |
1 |
14.12 |
13.12 |
|
|
43 |
Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. |
1 |
15.12 |
15.12 |
|
|
44 |
Інструктаж з БЖД.ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг. |
1 |
16.12 |
19.12 |
|
|
45 |
Інструктаж з БЖД.ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. |
1 |
21.12 |
20.12 |
|
|
46 |
Інструктаж з БЖД.Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію. |
1 |
22.12 |
23.12 |
|
|
47 |
Інструктаж з БЖД.Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
1 |
23.12 |
26.12 |
|
|
48 |
Інструктаж з БЖД.Життєвоважливі способи пересування людини. ЗРВ. Ходьба. |
1 |
28.12 |
27.12 |
|
|
49 |
Інструктаж з БЖД.Систематизація знань, умінь і навичок за І семестр. |
1 |
29.12 |
29.12 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова.
1-А клас
№
|
Тема уроку
|
Дата |
Скориговано
г
|
|
Тиждень 1. Я - школяр |
||||
|
Я – школярка. Я – школяр. |
|
|
|
1. |
Знайомство з однокласниками. Я вчуся знайомитися. |
02.09. |
|
|
2. |
Навіщо ходити до школи. Екскурсія школою. |
06.09. |
|
|
Тиждень 2. Наш клас |
||||
3. |
Я вчуся вітатися. |
07.09. |
|
|
4. |
Я вчуся працювати в парі |
09.09. |
|
|
5. |
Мій шкільний час. |
13.09. |
|
|
Тиждень 3. Мої друзі |
||||
6. |
Я вчуся відпочивати. |
14.09. |
|
|
7. |
Я складаю розпорядок дня. |
16.09 |
|
|
8. |
Моя безпечна дорога до школи. Я вчуся бути уважним (уважною) |
20.09. |
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля |
||||
9. |
Мій клас. Правила мого класу. Я вчуся товаришувати. |
21.09. |
|
|
10. |
Я вчуся оцінювати роботу. Я вчуся сперечатися, а не сваритися |
23.09. |
|
|
11. |
Я вчуся запитувати. Я помиляюся, адже я вчуся. |
27.09. |
|
|
Тиждень 5. Осінь |
||||
12. |
Я вчуся уважно виконувати завдання. «Пастки» |
28.09. |
|
|
13. |
Думки, які мені допомагають. |
30.09. |
|
|
14. |
Я вчуся працювати разом. Я вчуся домовлятися. |
04.10. |
|
|
Тиждень 6. Я і моя Батьківщина |
|
|||
15. |
Що я можу? Що я знаю? |
05.10. |
|
|
|
Я пізнаю дивосвіт |
|
|
|
16. |
Дивосвіт навколо мене |
07.10. |
|
|
17. |
Я вивчаю неживу і живу природу |
11.10. |
|
|
Тиждень 7. Ми - підприємливі |
||||
18. |
Я вчуся розпізнавати живе |
12.10. |
|
|
19. |
Моя перша експедиція у природу. |
14.10. |
|
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
||||
20. |
Осінні дива у віршах, картинах, піснях. |
18.10. |
|
|
21. |
Мої помічники у навчанні. |
19.10. |
|
|
22. |
Я вчуся дивитися і бачити. |
21.10. |
|
|
Тиждень 9. Ігри |
||||
23. |
Я вчуся дивитися і відчувати |
01.11. |
|
|
24. |
Я вчуся слухати і чути |
02.11. |
|
|
25. |
Я вчуся пізнавати предмети на дотик |
04.11. |
|
|
Тиждень 10. Театр |
||||
26. |
Я вчуся розпізнавати смак |
08.11. |
|
|
27. |
Я вчуся розпізнавати запахи |
09.11. |
|
|
28. |
Я вчуся розпізнавати предмети за ознаками. |
11.11. |
|
|
Тиждень 11. Мода |
||||
29. |
Мої запитання. Я шукаю відповіді на свої запитання. Я – спостерігач (спостерігачка) |
15.11. |
|
|
30. |
Як швидко відбуваються зміни у природі? |
16.11. |
|
|
31. |
Я вчуся вимірювати |
18.11. |
|
|
Тиждень 12. Пригода крапельки |
||||
32. |
Мої помічники - прилади |
22.11. |
|
|
33. |
Я вивчаю предмети за допомогою лупи |
23.11. |
|
|
34. |
Що я можу? Що я знаю? |
25.11. |
|
|
Тиждень 13. Зима |
||||
|
Я в природі |
|
|
|
35. |
Що необхідне для життя. |
29.11. |
|
|
36. |
Я – дослідник. Я – дослідниця. Дослідження. |
30.11. |
|
|
37. |
Я шукаю воду |
02.12. |
|
|
Тиждень 14. Таємниці космосу |
||||
38. |
Як я використовую воду. |
06.12. |
|
|
39. |
Я шукаю невидимку |
07.12. |
|
|
40. |
Я дізнаюся, що таке погода |
09.12. |
|
|
Тиждень 15. Подорожуємо у часі |
||||
41. |
Я шукаю грунт |
13.12. |
|
|
42 |
Що я вмію? Що я знаю? |
14.12. |
|
|
|
Я в рукотворному дивосвіті |
|
|
|
43. |
Рукотворні дива навколо мене |
16.12. |
|
|
Тиждень 16. Зимові свята |
||||
44. |
Диво-прилади - помічники |
20.12. |
|
|
45. |
Диво-транспорт |
21.12. |
|
|
46. |
Чи можуть диво-вироби бути небезпечними? |
23.12. |
|
|
47 |
Що я знаю? Що я можу? |
27.12 |
|
|
48 |
Підсумковий урок за І семестр. |
28.12 |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
1 –А класс
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скориговано |
Тиждень 1. Я - школяр |
|||
1. |
Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки. |
02.09 |
|
Тиждень 2. Наш клас |
|||
2. |
Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком). |
09.09 |
|
Тиждень 3. Мої друзі |
|||
3. |
Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки. |
16.09 |
|
Тиждень 4. Моє довкілля |
|||
4. |
Їжачок — сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «їжачок». |
23.09 |
|
Тиждень 5. Осінь |
|||
5. |
«Ловись, рибко...». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя. |
30.09 |
|
Тиждень 6. Я і моя Батьківщина |
|||
6. |
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком). |
07.10 |
|
Тиждень 7. Ми - підприємливі |
|||
7. |
Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну. |
14.10 |
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
|||
8. |
Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком. |
21.10 |
|
Тиждень 9. Ігри |
|||
9. |
Чудо-Юдо Риба-кит Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці оригамі. |
04.11 |
|
Тиждень 10. Театр |
|||
10. |
Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр». |
11.11 |
|
Тиждень 11. Мода |
|||
11. |
Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування створеного одягу. |
18.11 |
|
Тиждень 12. Пригода крапельки |
|||
12. |
Крижана морквина. Об'ємні вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком). |
25.11 |
|
Тиждень 13. Зима |
|||
13. |
«Сипле, сипле сніг...». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції. |
02.12 |
|
Тиждень 14. Таємниці космосу |
|||
14. |
Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком). |
09.12 |
|
Тиждень 15. Подорожуємо у часі |
|||
15. |
Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення вітальної листівки (за зразком). |
16.12 |
|
|
|
|
|
16 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок
|
23.12 |
|