Календарне планування для 6 класу. "Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти".
Календарно-тематичне планування
вивчення курсу «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти»
6клас-70годин
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021№795)
Підручник:(авт. Н .Власова О. Желіба, В. Кронгауз, Д. Секиринський, І. Щупак -Київ: Вид-во», "Оріон" 2023р
№ уроку |
Дата |
Тема уроку I семестр |
Д.З |
||||
6А |
6-Б |
||||||
Розділ. I. Людина і сім 'я |
|||||||
|
|
|
Вступ. Людина як соціальна істота. |
|
|||
|
|
|
Людина і сім' я. Зародження родини та її історичні типи. |
|
|||
|
|
|
Розвиток людини у сім 'ї. |
|
|||
|
|
|
Життєві цінності. |
|
|||
Розділ. II Я і моя історія |
|||||||
|
|
|
Родина і родинна традиція. |
|
|||
|
|
|
Генеалогія-родовід людини. |
|
|||
|
|
|
Родинна пам' ятка. Родинна хроніка . Джерела історії роду. |
|
|||
|
|
|
Практичне заняття. «Історія мого роду». |
|
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|||
Розділ. III.Міста і села в історії |
|||||||
|
|
|
Кочів' я та городище. Село та селище. |
|
|||
|
|
|
Кочовий та осілий спосіб життя. |
|
|||
|
|
|
Фортеця,замок. Палац. |
|
|||
|
|
|
Місто-основа цивілізації. Урбанізація. |
|
|||
|
|
|
Міста-держави Стародавнього світу. |
|
|||
|
|
|
Середньовічні міста. |
|
|||
|
|
|
Міста в історії України. |
|
|||
|
|
|
Сучасне місто . Мегаполіси. |
|
|||
|
|
|
Практичне заняття: «Досліджуємо міста:вік,назва,символіка». |
|
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|||
Розділ.IV.Зародження і розвиток людських громад |
|||||||
|
|
|
Громада. |
|
|||
|
|
|
Зародження громад в історії. |
|
|||
|
|
|
Історичні типи громад. |
|
|||
|
|
|
Самоврядування громад. |
|
|||
|
|
|
Сучасна міська (сільська) громада. |
|
|||
|
|
|
Громадська організація. |
|
|||
|
|
|
Семестрова контрольна робота. |
|
|||
|
|
|
Шкільна громада.
|
|
|||
|
|
|
Практичне заняття: «Я у громаді».
|
|
|||
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|||
30. |
|
|
Урок узагальнення та контролю за семестр.
|
|
|||
II семестр |
|||||||
Розділ V.Розвиток людського господарства |
|||||||
31. |
|
|
Праця і господарство. Економіка. |
|
|||
32. |
|
|
Привласнювальне господарство. Відтворювальне господарство. |
|
|||
33. |
|
|
Суспільні поділи праці. |
|
|||
34. |
|
|
Натуральне і товарне господарство. |
|
|||
35. |
|
|
Становлення ринкової економіки. |
|
|||
36. |
|
|
Фізична і розумова праця. |
|
|||
37. |
|
|
Промисловий переворот. Індустріалізація. Постіндустріальна економіка. |
|
|||
38. |
|
|
Практичне заняття: «Економіка в повсякденному житті». |
|
|||
39. |
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|||
Розділ VI. Історія повсякдення. Традиція та виховання впродовж історії. |
|||||||
40. |
|
|
Повсякдення людини протягом історії. |
|
|||
41. |
|
|
Одяг і мода в історії людства. |
|
|||
42. |
|
|
Система харчування. Раціон. |
|
|||
43. |
|
|
Житло і архітектура. |
|
|||
44. |
|
|
Традиції і свята. |
|
|||
45. |
|
|
Медицина і здоров 'я. Епідемії. |
|
|||
46. |
|
|
Фізична культура і спорт. |
|
|||
47. |
|
|
Наука і техніка в історії людства. |
|
|||
48. |
|
|
Освіта і виховання. Школи і й університети. |
|
|||
49. |
|
|
Практичне заняття: «Повсякдення,традиції та звичаї народів світу». |
|
|||
50. |
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|||
Розділ VII.Суспільство в історії |
|||||||
51. |
|
|
Суспільство та соціальні групи. |
|
|||
52. |
|
|
Суспільні відносини. Цінності та норми. |
|
|||
53. |
|
|
Соціальний статус. |
|
|||
54. |
|
|
Вдада .Країна. |
|
|||
55. |
|
|
Народ.Етнос.Нація |
|
|||
56. |
|
|
Символи нації. Солідарність. Патріотизм. Націоналізм. |
|
|||
57. |
|
|
Політика.Держава. |
|
|||
58. |
|
|
Монархія. Монархи в історії.Імперії. |
|
|||
59.60. |
|
|
Республіка. Парламент. Уряд. Президент. Суд . Політичні партії. |
|
|||
61. |
|
|
Конституція. Закон. Демократія. |
|
|||
62. |
|
|
Історія українського державотворення. |
|
|||
63-64. |
|
|
Релігія в житті суспільства.Редігійнф громади.Світові релігії. |
|
|||
65. |
|
|
Людство.Ми і вони. Образ «іншого».Культура. |
|
|||
66. |
|
|
Гендер.Шовінізм.Расизм.Дискримінація.Толерантність.
|
|
|||
67. |
|
|
Глобалізація.Сталий розвиток.ООН та Європейський Союз.
|
|
|||
68. |
|
|
Семестрова контрольна робота за II семестр.
|
|
|||
69. |
|
|
Практичне заняття: «Суспільство і держава».
|
|
|||
70. |
|
|
Узагальнення за курсом |
|
|||