Календарне планування 1 клас навчання грамоти за підручником Н.Воскресенська, І.В. Цепова

Про матеріал
Календарне планування з предмету Навчання грамоти для учнів 1 -го класу за підручником Н.О.Воскресенської, І.В.Цепової на І семестр за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

                                                  Календарне планування навчання грамоти

                                            Н.О. Воскресенської, І.В. Цепової      I семестр  (112 годин)

 

                                                     Тематика уроків

 С. букваря

(пропису)

  Дата

 

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (32 години)

 

1.

Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова.

Част. 1

С. 5

 

2.

Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма.

 

Част. 1

С. 1

 

3.

Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування.

С. 6–7

 

4.

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків.

 

С. 2

 

5.

Шкільне життя. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю).

 

С. 8–9

 

6.

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріжки». Розфарбовування стрілочок заданого напряму (догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором.

 

С.3

 

7.

У світі народних творів (скоромовки, казки).

Виразність усного мовлення. Темп: швидко, повільно. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело, сумно.

 

С. 10–11

 

8.

Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямів.

С.4

 

9.

Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення.

 

С. 12–13

 

10.

Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках, наведення контурів, штрихування, самостійне виконання графічних вправ за зразком.

 

С.5

 

11.

Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо, голосно.Слово. Речення.

 Робота з дитячою книгою. Моя Україна. Вірш П.Осадчука “З тобою”.

 

С. 14–15

 

12.

Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами.

 

 

С.6

 

13.

Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?

 

С. 16–17

 

14.

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням унизу окремо і в поєднанні з іншими елементами

РЗМ Словесне  літнє асорті. Тематична група слів про літо. Складання речень з цими    словами.

С.7

 

15.

Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?

 

С. 18–19

 

16.

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні з іншими елементами.

 

С.8

 

17.

У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?

 

С. 20–21

 

18.

Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого

 

С.9

 

19.

Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом.

Слова-помічники.

 

С. 22–23

 

20.

Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

 

С.10

 

21.

Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад.

 

С. 24–25

 

22.

Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

 

С.11

 

23.

У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення.

 

С. 26–27

 

24.

Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу.

 

С.12

 

25.

Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки.

Робота з дитячою книгою. Прислів'я про Батьківщину.

Вірш Г.Черінь “Рідна хата”.

 

С. 28–29

 

26.

Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

 

С.13

 

27.

У магазині та на ринку. Діалог: запитання, відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки.

С. 30–31

 

28.

Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне.

РЗМ Слова – назви овочів, фруктів та ягід.

С.14

 

29.

Ми — підприємливі. Діалог: прохання, порада.

Звуковий аналіз слів.

 

С. 32–33

 

30.

Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і напрямів руху руки під час зображення.

 

С.15

 

31.

Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь.

 

С. 34–35

 

32.

Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь.

 

С. 16–17

 

 

      БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (80 годин)

33.

У квітковому магазині.

Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 36–37

 

34.

Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків.

 

С.18

 

35.

На сільському подвір’ї.Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 38–39

 

36.

Письмо малої та великої букви я. Ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер.

 

С.19

 

37.

На ігровому майданчику.

Звук [о], буква О, о. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 40–41

 

38.

Письмо малої та великої букви о, О. Відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

 

С.20

 

39.

Улюблені ігри.

Звук [у], буква У, у. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

Робота з дитячою книгою. Вірш Д.Павличка “Де найкраще місце на землі?”Оповідання Г.Цибеняк “Україна”.

 

С. 42–43

 

40.

Письмо малої та великої букви у, У. Ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

 РЗМ Тематична група слів „Навчальне приладдя”

 

 

С.21

 

41.

Святковий салют.

Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 44–45

 

42.

Письмо малої букви ю. Закріплення умінь використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання під час письма буквосполучень.

 

С.22

 

43.

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

С. 36–45

 

44.

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Навчання списувати з друкованого шрифту.

 

С.23

 

45.

Пригоди хлопчиків.

Звук [и], буква И, и. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 46–47

 

46.

Письмо малої та великої букв и, И. Закріплення умінь використо -вувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

 

С.24

 

47.

Шкільна вистава.

Звук [і], буква І, і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 48–49

 

48.

Письмо малої та великої букви і, І. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

 

С.25

 

49.

Екзотичні тварини.

Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

 

С. 50–51

 

50.

Письмо малої букви е. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз, наведення літер у словах.

 

С.26

 

51.

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).Робота з дитячою книгою. Народна пісня «Ой хвалилася та берізонька».

 

С. 46–51

 

52.

Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки.

 РЗМ Слова – назви іграшок

 

 

 

С.27

 

53.

У перукарні.

Звуки [р], [р’], буква Р, р.

 

С. 52

 

54.

Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення.

 

С.28

 

55.

Прилади-помічники.

Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею.

 

 

С. 53

 

56.

Письмо великої букви Р, складів і вигуків із нею.

 

С.29

 

57.

Дитячі мрії.

Звуки [м], [м’], буква М, м.

 

С. 54

 

58.

Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Аналіз і списування речення.

 

С.30

 

59.

Відпочинок на морі.

Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею.

 

С. 55

 

60.

Письмо великої букви М, складів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

 

С.31-33

 

61.

Дні тижня.

Звуки [в], [в’], буква В, в.

 

С. 56

 

62.

Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації. Поєднання букви в з іншими у складах. Запис слів і речень.

 

С.34

 

63.

Вареники від Валерика.

Закріплення звукових значень букви В, в, читання з нею.

Робота з дитячою книгою. Оповідання про природу. Ю.Старостенко “Йди, зимо, йди”.

 

С. 57

 

64.

Письмо великої букви В. Запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери.

 

С.35

 

65.

Відпочинок у Буковелі.

Звуки [л], [л’], буква Л, л.

 

С. 58

 

66.

Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр, муляр).

 РЗМ . „Осіння мозаїка” Конструювання  прислів’їв про осінь.

 

С.36

 

67.

Телефонні розмови.

Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею.

 

С. 59

 

68.

Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення.

 

С.37

 

69.

Таємниці космосу.

Звуки [н], [н’], буква Н, н.

 

С. 60

 

70.

Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора, рано).

 

С.38

 

71.

Маленькі майстрині.

Закріплення звукових значень букви Н, н, читання з нею.

 

С. 61

 

72.

Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту.

 

С.39

 

73.

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

 

 

74.

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами і словами.

 

С.40-41

 

75.

Подарунки Діда Мороза.

Звуки [д], [д’], буква Д, д.

Робота з дитячою книгою. Казки та вірші про природу. В. Чухліб «Туманець»

 

С. 62–63

 

76.

Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення.

РЗМ Творча розповідь. „Подорож осіннього листочка”

 

С.42

 

77.

У дельфінарії.

Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею.

 

С. 64–65

 

78.

Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

 

С.43

 

79.

Театр.

Звуки [т], [т’], буква Т, т.

 

С. 66–67

 

80

Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

 

С.44

 

81.

Тато — мій друг.

Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею.

 

С. 68–69

 

82.

Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

 

С.45

 

83.

Далека мандрівка.

Звуки [б], [б’], буква Б, б.

 

С. 70–71

 

84.

Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки.

 

С.46

 

85.

Музичні інструменти.

Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею.

 

С. 72–73

 

86.

Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

 

С.47

 

87.

Світ захоплень.

Звуки [п], [п’], буква П, п.

 

С. 74–75

 

88.

Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис анаграм (пілот, політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення.

 

С.50

 

89.

Наш прапор.

Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею.

 

С. 76–77

 

90.

Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери.

 

С.51

 

91.

Закріплення вивченого.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

С. 62–77

 

92.

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами та словами.

 

С.48-49

 

93.

Здоровими бути!

Звуки [з], [з’], буква З, з.

 Робота з дитячою книгою. Веселі оповідання про дітей.

І.Микитенко “Загартований”. М. Колесников “Двічі поливав”

 

С.78–79

 

94.

Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?, як?. Опрацювання словникового слова зараз. Запис речення, пояснення використання тире в ньому.

 

С.52

 

95.

Кожен знає своє діло.

Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею.

 

С. 80–81

 

96.

Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

РЗМ Слова – назви одягу та взуття

 

С.53

 

97.

Зима в лісі.

Звуки [с], [с’], буква С, с.

 

С. 82–83

 

98.

Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення.

С.54

 

99.

Засніжене місто.

Закріплення звукових значень букви С, с, читання з нею.

 

С. 84–85

 

100.

Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту.

 

С.55

 

101.

Квітуча краса.

ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків.

 

С. 86

 

102.

Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання словникового слова олень.

 

С.56

 

103.

Рідні пісні.

Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо.

 

С. 87

 

104.

Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту.

 

 

С.57

 

105.

Систематизація вивченого за І семестр.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.

 

 

 

106.

Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. списувати з друкованого та рукописного шрифтів.

 

С.58

 

107.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів

Робота з дитячою книгою. Народна казка “Як рак лисицю перехитрив”.Народна казка “Вовк і бусол”.

 

 

 

108.

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів.

 РЗМ У країні чудових предметів. Складання творчих розповідей. Побутова техніка.

 

С.59-60

 

109.

Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

 

 

110.

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами і словами.

 

С.61-62

 

111.

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Розумники».

 

 

 

112.

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Чарівний краснопис».

 

С.63-64

 

 

docx
Додано
28 листопада
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку