№п/п |
Дата |
Тема |
2 семестр |
||
|
|
Прийоми обстеження приміщення. Знаходження опорних орієнтирів. |
|
|
Прийоми обстеження приміщення. Знаходження опорних орієнтирів. |
|
|
Правила безпеки при орієнтації у замкненому та відкритому просторі. |
|
|
Правила безпеки при орієнтації у замкненому та відкритому просторі. |
|
|
Ознайомлення з моделями видів транспорту. Правила поведінки на вулиці. |
|
|
Ознайомлення з моделями видів транспорту. Правила поведінки на вулиці. |
|
|
Використання та розвиток дотику на вулиці. Збагачення уявлень про довкілля. |
|
|
Використання та розвиток дотику на вулиці. Збагачення уявлень про довкілля. |
|
|
Характеристика сезонних особливостей при орієнтації на вулиці. Формування основ цілісного сприймання світу. |
|
|
Характеристика сезонних особливостей при орієнтації на вулиці. Формування основ цілісного сприймання світу. |
|
|
Правильна посадка і дотримання порядку на робочому місці. Правила поведінки за столом. |
|
|
Правильна посадка і дотримання порядку на робочому місці. Правила поведінки за столом. |
|
|
Вдосконалення і поглиблення роботи зі схемами. Застосування схем в практичній роботі з просторового орієнтування. |
|
|
Вдосконалення і поглиблення роботи зі схемами. Застосування схем в практичній роботі з просторового орієнтування. |
|
|
Розвиток самоконтролю. Розвиток координації роботи пальців. |
|
|
Розвиток самоконтролю. Розвиток координації роботи пальців. |
|
|
Розуміння і поглиблення причинно - наслідкових зв΄язків. Розвиток уваги та пам΄яті. |
|
|
Розуміння і поглиблення причинно - наслідкових зв΄язків. Розвиток уваги та пам΄яті. |
|
|
Розвиток мови та пам΄яті. Розвиток дотикового сприймання. |
|
|
Розвиток мови та пам΄яті. Розвиток дотикового сприймання. |
|
|
Розвиток збережених аналізаторів до сприйняття, ознак та властивостей оточуючого світу. |
|
|
Розвиток збережених аналізаторів до сприйняття, ознак та властивостей оточуючого світу. |
|
|
Вміння застосовувати збережені аналізатори під час орієнтування. |
|
|
Вміння застосовувати збережені аналізатори під час орієнтування. |
|
|
Розвиток просторових уявлень. Розвиток дотикового зору. Розвиток пам΄яті. |
|
|
Розвиток просторових уявлень. Розвиток дотикового зору. Розвиток пам΄яті. |
|
|
Розвиток слухової, нюхової, дотикової чутливості. Розпізнавання вуличних шумів, звуків природи. |
|
|
Розвиток слухової, нюхової, дотикової чутливості. Розпізнавання вуличних шумів, звуків природи. |
|
|
Застосування нюху на вулиці та в приміщенні. Розвиток температурних відчуттів. |
|
|
Застосування нюху на вулиці та в приміщенні. Розвиток температурних відчуттів. |
|
|
Застосування схем в практичній роботі з орієнтування в просторі. |
|
|
Застосування схем в практичній роботі з орієнтування в просторі. |
|
|
Формування основ цілісного сприйняття світу. |
|
|
Формування основ цілісного сприйняття світу. |
|
|
Розвиток самоконтролю. |
|
|
Закріплення вмінь та навичок з орієнтування в просторі. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|