Календарне планування 1 клас з предмета "Орієнтування в просторі"

Про матеріал
Календарне планування 1 клас з предмета "Орієнтування в просторі" || семестр, для дітей з порушенням зору. Складено відповідно до програми «Орієнтування в просторі» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладачі: Кондратенко С. В., Гошовський В. І.//Київ-2016
Перегляд файлу

 

№п/п

Дата

Тема

2 семестр

  1.  

 

Прийоми обстеження приміщення. Знаходження опорних орієнтирів.

  1.  

 

Прийоми обстеження приміщення. Знаходження опорних орієнтирів.

  1.  

 

Правила безпеки при орієнтації у замкненому та відкритому просторі.

  1.  

 

Правила безпеки при орієнтації у замкненому та відкритому просторі.

  1.  

 

Ознайомлення з моделями видів транспорту. Правила поведінки на вулиці.

  1.  

 

Ознайомлення з моделями видів транспорту. Правила поведінки на вулиці.

  1.  

 

Використання та розвиток дотику на вулиці. Збагачення уявлень про довкілля.

  1.  

 

Використання та розвиток дотику на вулиці. Збагачення уявлень про довкілля.

  1.  

 

Характеристика сезонних особливостей при орієнтації на вулиці. Формування основ цілісного сприймання світу.

  1.  

 

Характеристика сезонних особливостей при орієнтації на вулиці. Формування основ цілісного сприймання світу.

  1.  

 

Правильна посадка і дотримання порядку на робочому місці. Правила поведінки за столом.

  1.  

 

Правильна посадка і дотримання порядку на робочому місці. Правила поведінки за столом.

  1.  

 

Вдосконалення і поглиблення роботи зі схемами. Застосування схем в практичній роботі з просторового орієнтування.

  1.  

 

Вдосконалення і поглиблення роботи зі схемами. Застосування схем в практичній роботі з просторового орієнтування.

  1.  

 

Розвиток самоконтролю. Розвиток координації роботи пальців.

  1.  

 

Розвиток самоконтролю. Розвиток координації роботи пальців.

  1.  

 

Розуміння і поглиблення причинно - наслідкових зв΄язків. Розвиток уваги та пам΄яті.

  1.  

 

Розуміння і поглиблення причинно - наслідкових зв΄язків. Розвиток уваги та пам΄яті.

  1.  

 

Розвиток мови та пам΄яті. Розвиток дотикового сприймання.

  1.  

 

Розвиток мови та пам΄яті. Розвиток дотикового сприймання.

  1.  

 

Розвиток збережених аналізаторів до сприйняття, ознак та властивостей оточуючого світу.

  1.  

 

Розвиток збережених аналізаторів до сприйняття, ознак та властивостей оточуючого світу.

  1.  

 

Вміння застосовувати збережені аналізатори під час орієнтування.

  1.  

 

Вміння застосовувати збережені аналізатори під час орієнтування.

  1.  

 

Розвиток просторових уявлень. Розвиток дотикового зору. Розвиток пам΄яті.

  1.  

 

Розвиток просторових уявлень. Розвиток дотикового зору. Розвиток пам΄яті.

  1.  

 

Розвиток слухової, нюхової, дотикової чутливості. Розпізнавання вуличних шумів, звуків природи.

  1.  

 

Розвиток слухової, нюхової, дотикової чутливості. Розпізнавання вуличних шумів, звуків природи.

  1.  

 

Застосування нюху на вулиці та в приміщенні. Розвиток температурних відчуттів.

  1.  

 

Застосування нюху на вулиці та в приміщенні. Розвиток температурних відчуттів.

  1.  

 

Застосування схем в практичній роботі з орієнтування в просторі.

  1.  

 

Застосування схем в практичній роботі з орієнтування в просторі.

  1.  

 

Формування основ цілісного сприйняття світу.

  1.  

 

Формування основ цілісного сприйняття світу.

  1.  

 

Розвиток самоконтролю.

  1.  

 

Закріплення вмінь та навичок з орієнтування в просторі.

  1.  

 

Підсумковий урок за рік.

  1.  

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2023
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку