Календарне планування для учнів 1- 4 класів з англійської мови на 1 семестр.В плануванні розміщені основні теми для спілкування з дітьми даного віку для кожного класу.
1-А клас, 1-Бклас
(2 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати |
|
1. |
04.09 |
Вітання, друзі!
|
Учень: - уміє привітатися (Hello! Hi! Good morning!), попрощатися (Good bye! Good night!), репрезентувати себе, когось, назвати щось (I am…. He/she is…. It is a….), спочатку вимовляючи разом з педагогом, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови; - впізнає на слух та може вказати на картинці членів родини та друзів (a mother, a father, a grandmother, a grandfather, a daughter, a son, a sister, a brother, a friend etc.), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності); - співвідносить особові займенники (I, he, she, it, we, you, they) з відповідною особою, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, поступово навчається називати їх відповідно до власних мовленнєвих можливостей; уміє розрізняти на слух варіанти звучання дієслова to be (am, is, are) у сполученні з відповідними займенниками (I am, he/she/it is, we/you/they are), спираючись на картинки та мовлення педагога, повторює за педагогом відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті простих стверджувальних речень (I am Dmytro.);
Учень: - уміє репрезентувати себе (у тому числі у відповідь на питання What's your name?), когось (повідомити або спитати про вік, зрозуміти відповідь однокласника), вказати на щось (My name is….
Учень / учениця: реагує на короткі, прості запитання, твердження, вказівки та інструкції, якщо вони вимовляються повільно й чітко, супроводжуються відеорядом (наочністю) чи жестами для полегшення сприймання та повторюються за необхідності - розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке. - розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками. - сприймає короткі, прості інструкції у знайомому контексті. - здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком або символом. Учень / учениця: - запитує інших та відповідає на запитання про себе та повсякденну діяльність; - вітається та прощається - уточнює інформацію - описує себе та власний досвід, уживаючи прості слова та формульні вирази; - виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально, - надає елементарну інформацію в анкеті, використовуючи прості фрази, з опорою на наочність, модель; - використовує найпростіші формули ввічливості (вітання, подяка, прощання) у записці
- пише про себе простими фразами з опорою на наочність, модель; - записує прості слова, які відображають його / її емоційний стан (сум, радість) та вподобання;
Учень / учениця: - встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання; - розміщує прості онлайн вітання, вживаючи елементарні сталі вирази; - розміщує онлайн прості короткі твердження про себе, якщо їх можна обрати з меню та / або скористатись онлайн перекладачем.
|
Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування первинних навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови (однак, зосереджуючи увагу на міжзубному варіанті вимови специфічних англомовних звуків [θ], [ð], запобігаючи виникненню найбільш характерних замін на [с], [з], [т], [д], [тс], [дз], [ф], [в] [л]), а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць. Формування слухового сприймання на матеріалі англомовних одиниць мовлення, в тому числі нехарактерних рідній мові (варіантів дієслова to be) практичним. Формування операції співвіднесення певного займенника та картинки із зображенням людини, тварини або предмета, а також певного займенника із відповідним варіантом дієслова (I am, he is etc.). Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю,) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів (у тому числі постановки звуків) одиниць англійського алфавіту в послідовності, що є обумовленою єдністю моторних схем або їх елементів, які необхідні для правильної вимови декількох звуків, або наявністю найбільш виразних спільних ознак (губно-губні, губно-зубні, передньоязикові та палаталізовані, що потребують підняття середньої частини спинки язика): A a, H h, O o; В b, P p, M m; F f, V v, W w; E e, I i, Y y. Формування навичок асоціативного мислення шляхом пошуку спільних елементів у моторних схемах органів артикуляції під час вимови слова та зображенням певного предмету (наприклад, позиція витягнутих уперед губ під час вимови слова one нагадує пташиний дзьоб як у графічному зображенні цифри 1), що сприяє розвитку пам'яті різних модальностей (зорової, слухової, кінестетичної).
Мовний інвентар (лексика і граматика) є орієнтовним. Його добір здійснюється відповідно до комунікативної ситуації, потреб учнів та принципу концентричного навчання. Він не є метою навчання, тому його не структуровано в окремі лексичні або граматичні теми, а запропоновано вивчати в контексті тематики ситуативного спілкування. Вивчення граматичного матеріалу відбувається здебільшого на рівні лексичних одиниць: учні засвоюють окремі граматичні явища в мовленнєвих зразках без пояснення морфологічних та синтаксичних зв’язків між частинами мови або структурними одиницями, що входять до цього зразка
|
|
2. |
05.09 |
Приємно познайомитися. |
|||
3. |
11.09 |
Як тебе звати? |
|||
4. |
12.09 |
Скільки тобі років? |
|||
5. |
18.09 |
Як твої справи? |
|||
6. |
19.09 |
Моє ім’я… |
|||
7. |
25.09 |
Мої друзі. |
|||
8. |
26.09 |
Підсумковий урок з теми «Знайомство» |
|||
9. |
02.10 |
Моя школа. |
|||
10. |
03.10 |
Наш клас. |
|||
11. |
09.10 |
Речі в класі. |
|||
12. |
10.10 |
Моє шкільне приладдя. |
|||
13. |
16.10 |
Шкільні речі. |
|||
14. |
17.10 |
Мій клас. |
|||
15. |
23.10 |
Я –школяр. |
|||
16. |
24.10 |
Підсумковий урок з теми «Школа» |
|||
17. |
06.11 |
Моя родина. |
|||
18. |
07.11 |
Про себе. |
|||
19. |
13.11 |
Моя сестра.Мій брат. |
|||
20. |
14.11 |
Мої батьки. |
|||
21. |
20.11 |
Мої дідусь і бабуся. |
|||
22. |
21.11 |
Сім’я мого друга. |
|||
23. |
27.11 |
Я, моя родина, мої друзі. |
|||
24.
|
28.11 |
Підсумковий урок з теми «Моя родина» |
|||
25. |
04.12 |
Природа,тварин |
|||
26. |
05.12 |
Тварини. |
|||
27. |
11.12 |
Свійські тварини. |
|||
28. |
12.12 |
Свійські тварини. |
|||
29.
|
18.12 |
Кольори. Мій улюблений колір. |
|||
30. |
19.12 |
Кольори. |
|||
31. |
25.12 |
Мій улюбленець. |
|||
32. |
26.12 |
Підсумковий урок. |
|||
2 клас
(1 година на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати |
1. |
05.09 |
Я, моя сім’я і друзі (6 уроків) Привітайся з друзями |
Учень: - уміє репрезентувати себе, співрозмовника/третіх осіб (I am…. My name is... He/she is…. Her/his name is... They are….), запросити інформацію про співрозмовника/третю особу (Are you from...? Are you from... or ...? Is he from...?) спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно вимовляючи відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - впізнає на слух та може вказати на картинці членів родини та друзів; місце помешкання (дім, квартира), його ознаки та предмети, що пов'язані з ним; щоденні обов'язки; професії (повторення слів у контексті даної теми та поповнення словника новими словами), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності) - розпізнає на слух конструкції there is/there are, співвідносить їх з кількістю предметів, на наявність або місцезнаходження яких необхідно вказати, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, називає їх окремо та у складі стверджувальних речень (There is a friend in my room. There are books on a table. etc.) відповідно до власних мовленнєвих можливостей; уміє ставити загальне питання до речення, давати короткі відповіді (Is there a friend in a room? Yes, there is. No, there is not (isn't). Are there books on a table? Yes, there are. No, there are not (aren't). etc.). розуміє значення поняття "Present Simple", що об'єднує усі засвоєні типи речень, спираючись на підказки педагога та зорові опори (картинки, схеми, таблиці тощо), - розпізнає на слух та розуміє значення прийменників on, in, under, to у словосполученнях (on a table, in a room, under the window, etc.) та реченнях Учень: - називає та дає характеристику комусь/чомусь (He is my friend. His name is…. He is seven. He is from Ukraine. etc.), спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;
- впізнає на слух та може вказати на картинці частини тіла людини та предмети її одягу; назву пори року та місяці, що входять до її складу (a body, a head, a neck, an arm, a hand, a leg, a foot, a hat, a dress, jeans, winter, December, January, February etc.), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності) відповідно до власних мовленнєвих можливостей;
|
Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (використання дзеркала з метою аналізу якості вимовних умінь та їхньої корекції). Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови (однак, зосереджуючи увагу на міжзубному варіанті вимови специфічних англомовних звуків [θ], [ð], корегуючи найбільш характерні заміни на [с], [з], [т], [д], [тс], [дз], [ф], [в] [л]), а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць. Формування операції співвіднесення певного займенника та картинки із зображенням людини, тварини або предмета, а також певного займенника із відповідним варіантом дієслова (I am, he is etc.) шляхом створення педагогом ігрових ситуацій. Формування навичок використання граматичних компонентів у власному мовленні відповідно до рівня його сформованості, шляхом створення ігрових ситуацій із застосуванням слухового та зорового контролю за чужим мовленням (педагога, який навмисно імітує пропуски, перестановки або заміни граматичних одиниць), з метою пошуку помилок, аналогічних власним, а також формуванню практичних навичок здійснення операції аналізу на рівні речення.
Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень (стверджувальних, питальних) педагогом з акцентом на довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (використання дзеркала з метою аналізу якості вимовних умінь та їхньої корекції).
|
2. |
12.09 |
Про себе |
||
3. |
19.09 |
Мої друзі. |
||
4. |
26.09 |
Моя сім`я. |
||
5. |
03.10 |
Мої бабуся та дідусь. |
||
6. |
10.10 |
Я, моя родина та друзі |
||
7. |
17.10 |
Відпочинок і дозвілля (іграшки) (6 уроків) Мої іграшки |
||
8. |
24.10 |
Моя улюблена іграшка. вказівні займенники this, that (з іменниками); |
||
9. |
07.11 |
Моє улюблене заняття Присвійні займенники my, his, her, its, your, our, their; |
||
10. |
14.11 |
Я люблю спорт. кількісний числівник (від 1 до 10); |
||
11. |
21.11 |
Дні тижня. Дієслово have got, has got |
||
12. |
28.11 |
Контрольна робота |
||
13. |
05.12 |
Людина (5 уроків) Людина (частини тіла, предмети одягу); |
||
14. |
12.12 |
Зовнішність. |
||
15. |
19.12 |
Як він (вона) виглядає. Присвійний відмінок |
||
16. |
26.12 |
Мій одяг Дієслова в реченнях із займенниками I, you, we, they, кількісний числівник (від 1 до 20); прикметники (позначення якості)
Підсумковий урок за семестр. |
3 клас
(2 години на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати |
1. |
04.09 |
Природа і навколишнє середовище. |
Учень: - уміє репрезентувати себе, співрозмовника/третіх осіб (I am…. My name is... He/she is…. Her/his name is... They are….), запросити інформацію про співрозмовника/третю особу (Are you from...? Are you from... or ...? Is he from...?) спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно вимовляючи відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - впізнає на слух та може вказати на картинці членів родини та друзів; місце помешкання (дім, квартира), його ознаки та предмети, що пов'язані з ним; щоденні обов'язки; професії (повторення слів у контексті даної теми та поповнення словника новими словами), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності) відповідно до власних мовленнєвих можливостей; може скласти декілька речень про власну родину та друзів з опорою на зразок (еталонне мовлення педагога, зорові опори тощо) та алгоритм за допомогою учителя, або працюючи в парі з однокласником, відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - розпізнає на слух конструкції there is/there are, співвідносить їх з кількістю предметів, на наявність або місцезнаходження яких необхідно вказати, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, називає їх окремо та у складі стверджувальних речень (There is a friend in my room. There are books on a table. etc.) відповідно до власних мовленнєвих можливостей; уміє ставити загальне питання до речення, давати короткі відповіді (Is there a friend in a room? Yes, there is. No, there is not (isn't). Are there books on a table? Yes, there are. No, there are not (aren't). etc.). - розуміє значення поняття "Present Simple", що об'єднує усі засвоєні типи речень, спираючись на підказки педагога та зорові опори (картинки, схеми, таблиці тощо), здійснює його переклад; може визначити тип речення за константними ознаками (наявністю характерних слів у складі речень), а також розуміє значення сигнальних слів (every day, always, often, usually, sometimes, seldom, never etc.), спираючись на мовлення педагога, зорові опори, називає сигнальні слова відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей, розуміючи ситуацію доречності їхнього використання; - розпізнає на слух та розуміє значення прийменників on, in, under, to у словосполученнях (on a table, in a room, under the window, etc.) та реченнях (My book is on a desk. Mom's flowers are in a blue vase. Your bag is under your bed. Go to the room! etc.), спираючись на картинки та мовлення педагога, повторює за педагогом відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті словосполучень та речень, робить спроби самостійного вживання прийменника за допомогою педагога; - уміє співвідносити на слух прикметники, що позначають якість (поповнення словника якісних прикметників) із предметами, зображеними на картинках, спираючись на мовлення педагога та картинки, а також називає їх окремо, у словосполученнях та реченнях відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - впізнає графічні образи нових слів (засвоєних на рівні усного мовлення у контексті теми), а також словосполучень та речень, що містять ці слова, з опорою на слухове сприймання еталонної вимови педагога, транскрипційні позначення, розуміє значення (здійснює переклад з англійської мови на рідну та навпаки); читає нові слова окремо, у контексті словосполучень, речень, текстів, вимовляючи відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та з опорою на візуальні підказки (транскрипційні нагадування, малюнки, схеми тощо) або за допомогою педагога у разі необхідності; - усвідомлює сенс прочитаного вголос (частково мовчки) тексту (за умови "повністю знятих труднощів"), демонструючи ступінь розуміння через здійснення або дослівного перекладу на рідну мову, або у процесі виконання завдань до тексту відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - уміє письмово відтворювати слова, словосполучення, речення у процесі списування, водночас виконуючи різноманітні завдання орфографічного або граматичного характеру відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та особливостей розвитку дрібної моторики рук; - уміє письмово відтворювати слова, словосполучення, короткі речення у процесі написання зорових, зорово-слухових та слухових диктантів за умови достатнього рівня засвоєння лінгвістичних одиниць у контексті теми, а також відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та особливостей розвитку дрібної моторики рук;
- уміє письмово відтворювати англомовні слова, словосполучення, короткі речення - уміє письмово описувати себе, свою родину, друзів, оформити короткий лист Учень: - уміє запросити когось, висунути пропозицію, адекватно відреагувати на чиєсь запрошення, пропозицію (Can you come to...? - Yes, sure. Let's go to ... - Sorry, I can't...), повідомити про смаки, уподобання (I like... I don't like... He likes/doesn't like it.) ; - впізнає на слух та може вказати на картинці іграшки, ігри; захоплення; місця для відпочинку та види діяльності під час відпочинку - уміє розпізнавати на слух та розуміє значення модальних дієслів can, may, must ізольовано (знає переклад, мету i ситуацію використання) та у контексті речень (I can do it. We may take it. He must go there.), з опорою на картинки та мовлення педагога
- уміє розпізнавати на слух кількісні числівники від 1 до 20 та від 20 до 100 (повторення попередньо вивчених числівників та поповнення словника новими словами: thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, hundred) |
Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція). Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць. Формування умінь частково спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну. Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату. Формування слухового сприймання на матеріалі англомовних одиниць мовлення, в тому числі нехарактерних рідній мові (конструкції there is/there are складаються з двох елементів, маючи однослівний український еквівалент) практичним шляхом у навмисно створених педагогом комунікативних ситуаціях. Формування операції співвіднесення однини та множини іменників з відповідними конструкціями та картинками шляхом створення педагогом ігрових ситуацій. Формування навичок використання граматичних компонентів у власному мовленні відповідно до рівня його сформованості, шляхом створення ігрових ситуацій із застосуванням слухового та зорового контролю за чужим мовленням (педагога, який навмисно імітує пропуски, перестановки або заміни граматичних одиниць), з метою пошуку помилок, аналогічних власним, а також формуванню практичних навичок здійснення операції аналізу на рівні речення. Формування слухової уваги до розвитку висхідної інтонації, правильності її сприймання та відтворення в загальних питальних реченнях з опорою на графічне позначення та відповідно до індивідуальних можливостей вимови, а також до низхідної інтонації у відповідях із дотриманням того самого алгоритму. Формування умінь орієнтування у часі на основі усвідомлення послідовності та періодичності подій, що повторюються з певними проміжками часу шляхом створення ситуацій, близьких життєвому розкладу дитини або таких, що не мають місця у ньому (never), з метою набуття практичних навичок висловлення думки на актуальну для дитини тему. Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях. |
2. |
05.09 |
Навколишнє середовище |
||
3. |
11.09 |
Повторення. Знову до школи. |
||
4. |
12.09 |
Природа. Пори року |
||
5. |
18.09 |
Природа. Пори року. Урок англійської мови. |
||
6. |
19.09 |
Пори року. |
||
7. |
25.09 |
Погода. |
||
8. |
26.09 |
Моя улюблена пора року. |
||
9. |
02.10 |
Погода. |
||
10. |
03.10 |
Погода в Україні та в світі. |
||
11. |
09.10 |
Читання – це цікаво. |
||
12. |
10.10 |
Підсумковий урок з теми «Природа. Пори року» (тестування) |
||
13. |
16.10 |
Школа |
||
14. |
17.10 |
Школа. Робочий тиждень учня. |
||
15. |
23.10 |
Шкільні предмети. |
||
16. |
24.10 |
Шкільні предмети. |
||
17. |
06.11 |
Мій улюблений шкільний предмет |
||
18. |
07.11 |
На уроці. Мій улюблений шкільний предмет. |
||
19. |
13.11 |
Речі в класі. |
||
20. |
14.11 |
Шкільне приладдя |
||
21. |
20.11 |
Мій клас. Вивчення тематичного тексту. Контроль письма. |
||
22. |
21.11 |
Вільний час після уроків. |
||
23. |
27.11 |
Читати – це цікаво. Контроль читання. |
||
24. |
28.11 |
Підсумковий урок з теми «Школа. Шкільне життя» (тестування) |
||
25. |
04.12 |
Я, моя сім’я і друзі. Моя сім’я. |
||
26. |
05.12 |
Сім’я мого друга / подруги. |
||
27. |
11.12 |
Моє родинне дерево. |
||
28. |
12.12 |
Вік. Контроль аудіювання. |
||
29. |
18.12 |
Професії членів моєї родини. |
||
30. |
19.12 |
Контроль говоріння. |
||
31. |
25.12 |
Світ професій. Читання – це цікаво. |
||
32. |
26.12 |
Підсумковий урок. |
4 клас
(2 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати |
1. |
05.09 |
Я, моя сім’я і друзі (місце проживання) Давайте знайомитися! Давайте рахувати! |
Учень: - уміє запросити та надати інформацію про особу/об'єкт/явище/подію/факт (Where do you live? I live in... What is your address? My address is... etc.) спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно вимовляючи відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - впізнає на слух та може вказати на картинці членів родини та друзів; місце помешкання (дім, квартира), його ознаки та предмети, що пов'язані з ним; умеблювання; покупки (повторення слів у контексті даної теми та поповнення словника новими словами), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності) відповідно до власних мовленнєвих можливостей; може скласти декілька речень про власну родину, друзів, місце проживання, умеблювання (своєї кімнати), покупки з опорою на зразок (еталонне мовлення педагога, зорові опори тощо) та алгоритм за допомогою учителя, або працюючи в парі з однокласником, відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - диференціює речення у Present Simple, Past Simple та Future Simple, виділяючи суттєві ознаки у процесі сприймання англомовних лінгвістичних одиниць та здійснюючи адекватний переклад з рідної мови на англійську відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та користуючись різноманітними опорами; - розуміє значення спеціальних питальних слів What? Where? When? How? How many? How much?, уміє використовувати їх у конструкціях опанованих часів, зберігаючи правильний порядок слів, відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та користуючись різноманітними опорами; - Учень: - розуміє значення англомовного вітання зі святом та ситуацію його вживання, адекватно реагує (Thank you! etc.), уміє привітати із святом (Happy birthday! Merry Christmas! Happy New Year!), поміркувати про підготовку до свята (You/they are going to... Are you/they going to... ? etc.) спочатку вимовляючи разом з педагогом, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - впізнає на слух та може вказати на предмети, явища, дії, що пов'язані з підготовкою до свят, традиціями їх святкування в Україні та Великобританії, або на їхнє зображення на картинці (повторення слів у контексті даної теми та поповнення словника новими словами), називає їх (з опорою на картинки у разі необхідності) відповідно до власних мовленнєвих можливостей; може скласти декілька речень про свято, описати його; підтримати бесіду про предмети, явища та дії, пов'язані зі святом; повідомити про улюблені святкові страви з опорою на зразок (еталонне мовлення педагога, зорові опори тощо) та алгоритм за допомогою учителя, або працюючи в парі з однокласником, відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - диференціює речення у Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple, Future Simple, структура to be going to, виділяючи суттєві ознаки у процесі сприймання англомовних лінгвістичних одиниць та здійснюючи адекватний переклад з рідної мови на англійську відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та користуючись різноманітними опорами; - впізнає графічні образи нових слів (засвоєних на рівні усного мовлення у контексті теми), а також словосполучень та речень, що містять ці слова, з опорою на слухове сприймання еталонної вимови педагога, транскрипційні позначення, розуміє значення (здійснює переклад з англійської мови на рідну та навпаки); читає нові слова окремо, у контексті словосполучень, речень, текстів, вимовляючи відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та з опорою на візуальні підказки (транскрипційні нагадування, малюнки, схеми тощо) або за допомогою педагога у разі необхідності; - усвідомлює сенс прочитаного вголос (частково мовчки) тексту (за умови "повністю знятих труднощів"), демонструючи ступінь розуміння через здійснення або дослівного перекладу на рідну мову, або у процесі виконання завдань до тексту відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей;
-
|
Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція). Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць. Формування умінь частково спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну. Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату. Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються або через певні проміжки часу у повсякденному житті, або мали місце в минулому, або матимуть місце у майбутньому. Формування навичок постановки різноманітних питань до речень, що мають конструкції різного часу, з орієнтацією на суттєві ознаки певного часу шляхом залучення до комунікативних ситуацій, які спрямовані на актуалізацію більшої кількості інформації, важливої для спілкування. Формування фонематичного сприймання та аналізу на основі привертання уваги до кінцевої фонеми слова з метою розпізнавання множини іменників шляхом навмисного підсилення голосу педагогом в момент її звучання та багаторазового повторення слова (або окремо кінцевої фонеми) у разі необхідності.
Формування антонімічного, синонімічного значення прикметників та уміння правильно добирати їх відповідно до ситуації англомовного спілкування шляхом привертання уваги до особливостей звучання у контексті ігрових ситуацій.
Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях. Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке "відставання" процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію ("Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це", "Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання" тощо). Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.
|
2. |
06.09 |
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
||
3. |
12.09 |
Здрастуй, школо! |
||
4. |
13.09 |
Готуємося до школи |
||
5. |
19.09 |
Йдемо до магазину |
||
6. |
20.09 |
Моя шкільна форма |
||
7. |
26.09 |
Заняття розпочинаються |
||
8. |
27.09 |
Мій улюблений предмет |
||
9. |
03.10 |
Чим ти займаєшся у вівторок? |
||
10. |
04.10 |
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
||
11. |
10.10 |
Мій розпорядок дня. Годинник |
||
12. |
11.10 |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school» |
||
13. |
17.10 |
Відпочинок і дозвілля Мої друзі та їхні захоплення |
||
14. |
18.10 |
Розпорядок дня. Годинник |
||
15. |
24.10 |
У вільний час я люблю... |
||
16. |
25.10 |
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
||
17. |
07.11 |
У парку розваг |
||
18. |
08.11 |
Я люблю відпочивати у парку |
||
19. |
14.11 |
Давай грати у комп’ютерні ігри Контроль говоріння. |
||
20. |
15.11 |
Чим ти зараз займаєшся? |
||
21. |
21.11 |
Мої улюблені фільми. Контроль читання. |
||
22. |
22.11 |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Free time» |
||
23. |
28.11 |
Свята і традиції (9 уроків) Готуємо разом |
||
24. |
29.11 |
У магазині |
||
25. |
05. 12 |
Готуємося до свята |
||
26. |
06. 12 |
У нас свято!Контроль письма. |
||
27. |
12. 12 |
У магазині іграшок |
||
28. |
13. 12 |
Коли у тебе день народження? Контроль аудіювання. |
||
29. |
19. 12 |
День народження. |
||
30. |
20. 12 |
Свята. Свята в моїй родині. |
||
31. |
26. 12 |
Ніч перед Різдвом. |
||
32. |
27. 12 |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate»
Підсумковий урок за І семестр |
||
|
|
|
|