Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником "ENGLISH WITH SMILING SAM" Карпюк О.Д. за оновленою програмою. ІІ семестр (НУШ)
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ДО НМК ‘ENGLISH WITH SMILING SAM’ 1 клас автора О. Д. Карпюк
ІІ семестр
(2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Прим. |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
|
Unit 5 My toys. Дозвілля Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
|
||||||||||||
1. |
|
|
Ми маємо чудові іграшки |
Look at my toys! What a beautiful bell!
|
doll, toy, train, plane, bell, ball
|
|
PB t.1,3,5 – pp.56- 57
|
|
PB t.2 – p.56 |
|
This is a ball |
|
2. |
|
|
Різдвяна ялинка. Кольори |
What is this? — It is a ... Look! It is ...
|
Christmas Tree
|
|
PB t.1,2 – p.58 AB t.1 – p.41
|
|
PB t.3,4 – p.58 AB t.2 – p.41
|
|
My colours |
|
3. |
|
|
Літери Аа, Вb |
This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is ant Annie.
|
letter, sound, ant, bear
|
Aa, ant Annie Bb, bear Bill
|
PB t.1,2,3,4 – p.59 |
AB t.1,2,3,4 – pp.42-43
|
AB t.1,3- p.42-43 |
Aa, Bb ABC p.1
|
Phonic songs |
|
4. |
|
|
Іграшки. Кольори
|
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see!
|
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
|
PB t.1,3 – p.60 |
|
PB t.2 – p.60 AB t.1 – p.44
|
|
Toys for boys and girls
|
|
5. |
|
|
Літери Cc, Dd |
Every letter makes a sound. The ‘C’ says [k].
|
|
Cc, cat Carol Dd, dog Danny
|
PB t.1,2,3,4 – p.61 |
AB t.1, 2,3,4 – pp.45-46
|
AB t.1,3 – pp.45-46 |
Cc, Dd ABC p.2
|
Phonic songs |
|
6. |
|
|
Час для гри. Розважемося? |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year!
|
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
PB t.1,2,3 – p.62 |
|
PB t.2 – p.62 |
PB t.4 – p.62 AB t.1 – p.47
|
Merry Christmas! |
|
7. |
|
|
Story Time |
You’ve got two cars. It’s my car. Stop!
|
toy box
|
|
PB t.1,2,5 – pp.63- 64
|
|
PB t.3 – p.63 AB t.1 – p.48
|
|
Toys, toys... |
|
8. |
|
|
Давайте, поговоримо! Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 6 Happy Birthday! Свята Громадянська відповідальність: цінує друзів та вибудовує товариські стосунки з іншими
|
||||||||||||
9. |
|
|
З днем народження!
|
It’s my birthday party. I’ve got many friends. I’m happy. Happy Birthday!
|
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy
|
|
PB t.1,3 – p.68 PB t.5 – p.69
|
|
PB t.2 – p.68 AB t.1 – p.50
|
|
Happy Birthday! |
|
10. |
|
|
Скільки тобі років? Цифри |
I’m seven. He/She is ten.
|
seven, eight, nine, ten
|
|
PB t.1,3 – p.70 |
|
PB t.2 – p.70 AB t.1,2 – p.51
|
|
Ten little stars |
|
11. |
|
|
Літери Ee, Ff, Gg, Hh. |
|
elephant, fox Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
PB t.1 – 8, pp.71-72
|
AB t.1 – 5, pp.52 - 53
|
AB t.1,3 – pp.52-53
|
Ee, Ff, Gg, Hh ABC pp.3-4
|
Phonic songs
|
|
12. |
|
|
Скільки років твоїм друзям?
|
How old are you? Are you six? How old is he/she?
|
number
|
|
PB t.1,2 – p.73 AB t.1 – p.54
|
PB t.3 – p.73 |
|
|
How old are you? |
|
13. |
|
|
Вітання і подарунки |
Come in. |
|
|
PB t.2 –p.74 |
|
PB t.1,3,4 – p.74 AB t.1 – p.55
|
|
|
|
14. |
|
|
Літери Ii, Jj, Kk, Ll |
guana, jaguar, kangaroo, lion
|
Ii, iguana Isabel Jj, jaguar Jack Kk, kangaroo Kitty Ll, lion Lou
|
|
PB t.1 – 8 pp.75 – 76
|
AB t.1 – 4 pp.56- 57 |
|
|
|
|
15. |
|
|
Розваги на дні народження
|
helicopter, scooter |
|
|
PB t.1,2 – p.77 |
PB t.4 – p.77 |
PB t.3 – p.77 AB t.2 – p.58
|
AB t.1 – p.58 |
|
|
16. |
|
|
Story Time |
helicopter, scooter |
|
|
PB t.1,2 – p.77 |
|
|
|
|
|
17. |
|
|
Revision |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit7 My Food. Харчування Громадянська відповідальність: враховує смаки інших; Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу.
|
||||||||||||
18. |
|
|
Моя улюблена їжа |
Yummie! Let’s have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I’m hungry.
|
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry
|
|
PB t.1,3 – pp.80-81 |
|
PB t.2 – p.81 AB t.1 – p.60
|
|
Yummie, yummie! |
|
19. |
|
|
Я маю…… |
I’ve got bread and butter.
|
bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple
|
|
PB t.1,3 – p.82 |
|
PB t.2,4 – p.82 AB t.1,2 – p.61
|
|
|
|
20. |
|
|
Літери Mm, Nn, Oo, Pp. |
|
monkey, octopus, nice
|
Mm, monkey Molly Nn, nice Nina Oo, octopus Otto Pp, pig Penny |
PB t.1 -8 pp.83-84 |
AB t.1 – 5 pp.62-63
|
AB t.2,4 – pp.62-63
|
Mm, Nn, Oo, Pp ABC pp.7-8
|
Phonic songs |
|
21. |
|
|
Меню |
Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa? – Cocoa, please.
|
water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream
|
|
PB t.1,3 – p.85 |
|
PB t.2 – p.85 |
|
|
|
22. |
|
|
Мій сніданок |
I’ve got ... Tap!
|
ham, egg, orange, yogurt
|
|
PB t.1,2 – p.86 AB t.1,2 – p.67
|
|
PB t.3,4 – p.86 |
|
Cocoa, milk, coffee, tea...
|
|
23. |
|
|
Літери Qq, Rr, Ss, Tt. |
|
queen, snake
|
Qq, queen Quintella Rr, rabbit Rosie Ss, snake Sam Tt, turtle Tina
|
PB t.1 – 8 pp.87 – 88
|
AB t.1 – 6 pp.68-69
|
AB t.1,2,3,4,6 – pp.68 - 69
|
Qq, Rr, Ss, Tt ABC pp.9-10
|
Phonic songs |
|
24. |
|
|
Story Time
|
Let’s have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don’t know.
|
dad, mum, breakfast
|
|
PB t.1,2 – p.89 |
|
PB t.3 – p.89 AB t.1 – p.70
|
|
|
|
25. |
|
|
Revision. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
PB t.1 – p.92 |
PB t.4,5 – p.93 |
PB t.2 – p.91 AB t.2 – p.71
|
|
|
|
Unit 8 I can play. Дозвілля Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження. Громадянська відповідальність: враховує можливості та настрій інших під час ігрової діяльност
|
||||||||||||
26. |
|
|
Я можу грати |
I can... We can...
|
run, jump, hop, fly, swim, climb a tree, ride a bike
|
a [æ] cat, can, Ann...
|
AB t.1 – p.71 |
PB t.2 – p.91 |
PB t.2 – p.91 AB t.2 – p.71
|
|
|
|
27. |
|
|
Він може, він не може |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
PB t.1 – p.92 |
PB t.4,5 – p.93 |
PB t.3 – p.93 AB t.1 – p.72
|
|
I can walk but can’t/ cannot run...
|
|
28. |
|
|
Вона може, вона не може |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
PB t.1 – p.92 |
|
PB t.3 – p.93 AB t.1 – p.72
|
|
I can walk but can’t/ cannot run...
|
|
29. |
|
|
Літери Uu, Vv, Ww, Xx. |
|
umbrella, violet, wolf, wig, ox
|
Uu, uncle Upton Vv, Vicky Ww, wolf Willy Хх, ox Oxford |
|
|
AB t.3,4,5 – p.75 |
Uu, Vv, Ww, Xx ABC pp.11-12
|
Phonic songs |
|
30. |
|
|
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
PB t.1 – p.97 |
PB t.3,4 – p.97 |
AB t.1 – p.76 |
AB t.1 – p.76 |
|
|
31. |
|
|
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
PB t.1 – p.97 |
PB t.3,4 – p.97 |
PB t.2 – p.97 |
|
|
|
32. |
|
|
Літери Yy, Zz |
|
yak, zebra, zoo, ABC
|
Yy, yak Yetta Zz, zebra Zelda o [ɒ] ox, not, dog...
|
PB t.1 – 5 pp.98-99
|
PB t.6,7- p.99 ABt.1–4,pp.77-78
|
AB t.1 – 3, p.77 |
Yy, Zz ABC p.13
|
Phonic songs, ABC song
|
|
33. |
|
|
Почуття. Вміння |
He is not happy. I’m sad. Let’s go to the Zoo!
|
sad, go
|
i [i] six, Liz, swim...
|
PB t.1,2–p.100 AB t.1 – p.79
|
PB t.5,6-p.100 AB t.2 – p.79
|
PB t.3 – p.100 |
AB t.2 – p.79 |
|
|
34. |
|
|
Візит до зоопарку. Я можу бачити…. |
I can see five monkeys. They are small.
|
they, see, rhino, bee
|
e [e] ten, pet, Ben...
|
PB t.1,2 – p.101 |
PB t.4,5 – p.101 |
PB t.3 - p.101 AB t.1,3 - pp.80-81
|
AB t.2 – p.80 |
I can see a fox in the Zoo.
|
|
35. |
|
|
ABC party |
|
|
|
|
|
|
|
Phonic songs |
|
36. |
|
|
Story Time |
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.
|
chimp, swing
|
|
PB t.1,2,5 -pp.102- 103
|
|
PB t.4 – p.103 AB t.1,2 – p.82
|
ABC p. 14 |
Look at me! |
|
37. |
|
|
Повторення теми Revision |
|
|
|
PB t.1 – p.104 |
PB t.5 – p.105 |
PB t.2,4 – pp.104-105; AB t.1 – p.83
|
|
|
|