Календарне планування 10 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування містить :знаннєвий компонент, діяльнісний компонент, предметні компетентності, ключові компетентності, наскрізні змістові лінії.
Перегляд файлу

ПЕРЕВІРЕНО

заступник директора з НВР

_____________________

«    »  вересень 202_р.

«____» січень 202_ р.

 

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Хімія», 10 клас 

52 години – 1.5 години на тиждень.

 

Програма:

Навчальна програма з хімії для 10–11 класів (рівень стандарту), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від  23.10.2017 р № 1407.

Підручник:

Хімія 10 клас. Савчин М.М.

Видавництво: Київ - Грамота, 2018.

 

За рік

 

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

Контрольні роботи

1

1

2

Лабораторні дослідження

2

2

4

Практичні роботи

0

1

1

Проєкти

14

17

31

 

 

 

п/п

Дата за планом

10-А

Дата за планом

10-Б

Зміст уроку

Знаннєвий

компонент

Діяльнісний

компонент

Предметні компетентності

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Повторення початкових понять про органічні речовини

1

 

 

Інструктаж з БЖД.

Склад, властивості, застосування метану, етану, етену, етину.

У. знає правила поводження у кабінеті хімії; називає представників основних класів органічних сполук за сучасною українською хімічною номенклатурою

-десять членів гомологічного ряду алканів (СН4 – С10Н22);

У класифікує органічні сполуки;

порівнює склад і властивості , характеризує хімічні властивості основних класів органічних сполук.

 Знати правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Складати

 молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин,  рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

2

 

 

 

Склад, властивості, застосування метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот.

У. розуміє належність речовин за їхнім складом до оксигеновмісних, нітрогеновмісних сполук.

У. складає

 молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин;

рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин

Складати

 молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин,  рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

Тема 1. Теорія будови органічних сполук

3

 

 

Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. Поняття про явище ізомерії та ізомери. Навчальні проекти: 1. Ізомери у природі. 2. Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук.

У. пояснює

суть явища ізомерії;

залежність властивостей речовин від складу і будови їхніх молекул на основі положень теорії будови органічних сполук;

У. розрізняє

органічні сполуки за якісним складом: вуглеводні, оксигено- і нітрогеновмісні речовини;

характеризує суть теорії будови органічних сполук;

Вміти розрізняти

органічні сполуки за якісним складом: вуглеводні, оксигено- і нітрогеновмісні речовини;

характеризувати суть теорії будови органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

4

 

 

Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук. Демонстрація: 1. Моделі молекул органічних сполук (у тому числі 3D-проектування ). 2. Моделі молекул ізомерів (у тому числі 3D-проектування). Навч. проект: 3. 3D-моделі молекул органічних сполук.

У. наводить приклади органічних сполук із простими, подвійними, потрійними карбон-карбоновими зв’язками.

У. розрізняє

простий, подвійний, потрійний карбон-карбонові зв’язки;

характеризує суть теорії будови органічних сполук;

Вміти . розрізняти

простий, подвійний, потрійний карбон-карбонові зв’язки;

характеризувати суть теорії будови органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

5

 

 

Класифікація органічних сполук.

У. називає представників основних класів органічних сполук за сучасною українською хімічною номенклатурою

У класифікує органічні сполуки;

Знати класифікацію орг. сполук

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

6

 

 

Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів.

 

У. розв’язує задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

Вміти розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Підприємливість і фінансова грамотність. 

Тема 2. Вуглеводні

7

 

 

Класифікація вуглеводнів. Алкани: загальна формула, структурна ізомерія, систематична номенклатура.

У. називає

алкани за систематичною номенклатурою;

їх загальні формули

пояснює суть структурної ізомерії вуглеводнів;

розпізнає структурні ізомери певної речовини;

наводить приклади

алканів;

структурних формул ізомерів алканів.

У. класифікує

вуглеводні різних гомологічних рядів, порівнює їхні будову і властивості;

розрізняє вуглеводні різних гомологічних рядів;

складає

на основі загальної формули молекулярну і структурну формули алканів;

 

Вміти складати

на основі загальної формули молекулярну і структурну формули алканів;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

8

 

 

Хімічні властивості, методи одержання алканів. Демонстрація: 3. Відношення насичених вуглеводнів до лугів, кислот.

У. називає

хім.властивості алканів. називає

алкани за систематичною номенклатурою;

У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алканів (термічний розклад, ізомеризація, галогенування), одержання алканів (гідрування алкенів, алкінів),

Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алканів

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

9

 

 

Алкени і алкіни: загальні та молекулярні формули, структурна ізомерія, систематична номенклатура.

У. називає

алкени і алкіни за систематичною номенклатурою;

їх загальні формули;

пояснює суть структурної ізомерії вуглеводнів;

розпізнає структурні ізомери певної речовини;

наводить приклади

ненасичених вуглеводнів;

структурних формул ізомерів алкенів і алкінів.

У. розрізняє вуглеводні різних гомологічних рядів;

складає

на основі загальної формули молекулярні формули вуглеводнів певного гомологічного ряду;

структурні формули алкенів і алкінів;

структурні формули ізомерів алкенів і алкінів за молекулярною формулою сполуки;

 

Вміти складати структурні формули алкенів і алкінів;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

10

 

 

Хімічні властивості, методи одержання етену, етину.

У. називає

хім.властивості алкенів і алкінів. називає

ненасичені вуглеводні за систематичною номенклатурою;

У.складає 

рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етену і етину (часткове окиснення,  приєднання галогеноводнів, гідратація), одержання етену (дегідрування етану), етину (дегідрування етану, етену, гідроліз кальцій  ацетиленіду)

Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алкенів і алкінів.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

11

 

 

Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною.

У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; називає

алкани, алкени і алкіни за систематичною номенклатурою;

загальні формули алканів, алкенів, алкінів;

У. розв’язує задачі

на виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною,

обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

Вміти розв’язувати  задачі

на виведення молекулярної формули речовини,

обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

12

 

 

Арени. Бензен: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

У. називає

арени за систематичною номенклатурою;

фізичні властивості бензену;

пояснює суть структурної ізомерії аренів;

наводить приклади

ароматичних вуглеводнів;

У.складає

молекулярну і структурну формули бензену; характеризує фізичні властивості бензену.

 

Складати

молекулярну і структурну формули бензену; характеризувати фізичні властивості бензену.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

13

 

 

Хімічні властивості, методи одержання бензену.

У. називає хімічні властивості, методи одержання бензину; називає

арени за систематичною номенклатурою;

У. складає

рівняння реакцій, які описують хімічні властивості бензену (горіння, галогенування, гідрування), одержання бензену (із етину, дегідрування н-гексану);

Вміти складати рівняння реакцій, які описують хім..властивості і способи одержання  бензену

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

14

 

 

Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом, кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; називає

алкани, алкени і алкіни за систематичною номенклатурою;

загальні формули алканів, алкенів, алкінів;

У. розв’язує задачі

на виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

Вміти розв’язувати  задачі

на виведення молекулярної формули речовини,

обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Підприємливість і фінансова грамотність

15

 

 

Контрольна робота 1

У. називає

вуглеводні за систематичною номенклатурою;

їх загальні формули;

розпізнає структурні ізомери певної речовини;

наводить приклади

структурних формул ізомерів алканів, алкенів і алкінів. розуміє алгоритм розв’язання задачі;

У. класифікує

вуглеводні різних гомологічних рядів, порівнює їхні будову і властивості;

характеризує

хімічні властивості алканів, етену та етину, бензену, способи одержання їх;

установлює

зв’язки між складом, будовою, властивостями,

Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень  набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність.  Здоров’я і безпека.  Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність

16

 

 

Застосування вуглеводнів. Навчальні проекти: 4. Октанове число та якість бензину. 5.  Цетанове число дизельного палива. 6. Ароматичні сполуки навколо нас. 7. Смог як хімічне явище. 8. Коксування вугілля: продукти та їх використання. 9. Біогаз. 10. Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних.

У. наводить приклади

насичених, ненасичених й ароматичних вуглеводнів;

У. установлює

зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та їхнім впливом на довкілля;

взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів;

дотримується

правил безпечного поводження з вуглеводнями і їхніми похідними у побуті;

Встановлювати

зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та розуміти їх вплив на довкілля;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність.  Здоров’я і безпека.  Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність

17

 

 

Узагальнення знань з теми «Вуглеводні»

У. наводить приклади

насичених, ненасичених й ароматичних вуглеводнів;

У. установлює

зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та їхнім впливом на довкілля;

взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів;

дотримується

правил безпечного поводження з вуглеводнями і їхніми похідними у побуті;

Встановлювати

зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та розуміти їх вплив на довкілля;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність.  Здоров’я і безпека.  Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність

п/п

Дата за планом

10-Б

Дата за планом

10-А

Зміст уроку

Знаннєвий

компонент

Діяльнісний

компонент

Предметні компетентності

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки

17

 

 

Спирти. Насичені одноатомні спирти. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи спиртів; називає

за систематичною номенклатурою спирти;пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів;

водневого зв’язку на фізичні властивості спиртів;

У. складає

молекулярні і структурні формули спиртів, класифікує

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

Складати

молекулярні і структурні формули спиртів, класифікувати

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

18

 

 

Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу. Демонстрація: 4. Окиснення етанолу до етаналю.

У. називає

за систематичною номенклатурою спирти;пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів;

У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості насичених одноатомних спиртів (повне і часткове окиснення, дегідратація, взаємодія з лужними металами, гідроген галогенідами), одержання етанолу (гідратація етену, бродіння глюкози),

Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості насичених одноатомних спиртів

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

19

 

 

Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.

У. називає

за систематичною номенклатурою спирти;пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів;

водневого зв’язку на фізичні властивості спиртів;

наводить приклади

спиртів, поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах.

У.складає

молекулярні і структурні формули спиртів; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості гліцеролу (повне окиснення, взаємодія з лужними металами).

Вміти складати

молекулярні і структурні формули спиртів; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості гліцеролу

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

20

 

 

Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. Навчальні проекти: 11. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу. 12. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші.

У. називає

за систематичною номенклатурою спирти;пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів;

У.складає

молекулярні і структурні формули спиртів, фенолу; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості фенолу (взаємодія з лужними металами, лугами, бромною водою), порівнює будову і властивості сполук з різними характеристичними групами( одноатомних спиртів і фенолу).

 

Вміти складати

молекулярні і структурні формули спиртів, фенолу; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості фенолу, порівню-вати будову і властивості сполук з різними характеристичними групами (одноатомних спиртів і фенолу).

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

21

 

 

Розрахункові задачі: обчислення за хімічними рівняннями  кількості речовини, маси, об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

У. розуміє алгоритм розв’язання задачі;

У. обчислює

за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання;

Вміти обчислювати

за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

22

 

 

Розрахункові задачі: обчислення за хімічними рівняннями  кількості речовини, маси, об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

У. розуміє алгоритм розв’язання задачі;

У. обчислює

за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання;

Вміти обчислювати

за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

23

 

 

Альдегіди: склад, будова молекул, систематична номенклатура, фізичні властивості.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи альдегідів;

за систематичною номенклатурою альдегіди;

пояснює вплив характеристичної (функціональної) групи на фізичні і хімічні властивості альдегідів;

наводить приклади

альдегідів,

У.складає

молекулярні і структурні формули альдегідів

Складати

молекулярні і структурні формули альдегідів

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

24

 

 

Хімічні властивості етаналю, його одержання. Демонстрація: 5. Окиснення метаналю (етаналю) амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (віртуально). 6. Окиснення метаналю (етаналю) свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом (віртуально).

У. знає хімічні властивості етаналю, його одержання. називає

за систематичною номенклатурою альдегіди;пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості альдегідів

У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етаналю (часткове окиснення і відновлення), одержання етаналю (гідратація етину, окиснення етанолу),

Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етаналю

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

25

 

 

Карбонові кислоти: склад, поширення, класифікація, функціональна група, фізичні властивості.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи карбонових кислот;

за систематичною номенклатурою насичені одноосновні карбонові кислоти;

наводить приклади

насичених одноосновних карбонових кислот

У. складає

молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, класифікує

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

Вміти складати

молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, класифікує

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

26

 

 

Насичені одноосновні карбонові кислоти: загальна та структурна формули, ізомерія, систематична номенклатура.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи карбонових кислот;

за систематичною номенклатурою насичені одноосновні карбонові кислоти;

наводить приклади

насичених одноосновних карбонових кислот

У. складає

молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот,

Вміти складати

молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот,

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

27

 

 

Хімічні властивості одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації. Лабораторний дослід № 1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.(інструктаж з ПТБ)

У. знає хімічні властивості одноосновних карбонових кислот. наводить приклади р-цій естерифікації.

У. розрізняє реакції естерифікації; складає рівняння реакцій, які характерізують хімічні властивості одноосновних карбонових кислот (взаємодія з індикаторами, металами, лугами, солями, спиртами), порівнює хімічні властивості насичених одноосновних карбонових і неорганічних кислот; виявляє наявність карбонових кислот у продуктах харчування

Вміти  складати рівняння реакцій, які характерізують хімічні властивості одноосновних карбонових кислот

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

28

 

 

Одержання етанової кислоти.

У. називає способи одержання етанової кислоти.

У. складає рівняння реакцій, які описують одержання етанової кислоти (окиснення етаналю, етанолу),

Вміти складати рівняння реакцій, які описують одержання етанової кислоти

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

29

 

 

Естери: загальна та структурна формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів Демонстрація: 7. Ознайомлення зі зразками естерів.

У. називає естери 

за систематичною номенклатурою

пояснює

вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості оксигеновмісних органічних сполук;

водневого зв’язку на фізичні властивості оксигеновмісних органічних сполук;

У. розрізняє реакції естерифікації; складає

молекулярні і структурні формули естерів, рівняння реакцій, які описують хімічні властивості естерів (гідроліз)

Розрізняти реакції естерифікації; складати

молекулярні і структурні формули естерів, рівняння реакцій, які описують хімічні властивості естерів

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

30

 

 

Жири як представники естерів, їх класифікація, хімічні властивості. Демонстрація: 8. Відношення жирів до води та органічних розчинників. 9. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів (віртуально).

 

У. наводить приклади

жирів, і їхні тривіальні назви;

поширення жирів у природі і харчових продуктах.

У. розрізняє

насичені й ненасичені жири; складає

молекулярні і структурні формули жирів,складає  рівняння реакцій, які описують хімічні властивості жирів (гідрування та лужний гідроліз),

Вміти розрізняти

насичені й ненасичені жири; складати

молекулярні і структурні формули жирів,складати  рівняння реакцій, які описують хімічні властивості жирів

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

31

 

 

Вуглеводи, їх класифікація, утворення, поширення у природі. Навчальні проекти: 13. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. 14. Утворення цукру.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи вуглеводів.

пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості вуглеводів;

наводить приклади

вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення у природі і харчових продуктах.

У. розрізняє моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складає

молекулярні і структурні формули вуглеводів;

класифікує

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

Вміти розрізняти моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складати

молекулярні і структурні формули вуглеводів;

класифікувати

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

32

 

 

Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма, хімічні властивості. Демонстрація: 10. Окиснення глюкози амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (за відсутності реагентів – віртуально). Лабораторний дослід № 2. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум (ІІ) гідроксидом.(інструктаж з ПТБ)

У. знає молекулярну формулу глюкози, її хім. властивості

У. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості глюкози (часткове окиснення, відновлення воднем, бродіння спиртове і молочнокисле).

Вміти  складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості глюкози

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

33

 

 

Сахароза, крохмаль, целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.

У. знає молекулярну формулу сахарози, крохмалю, целюлози та їх хім. властивості

У. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості сахарози, крохмалю, целюлози

Вміти  складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості сахарози,крохмалю, целюлози

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

34

 

 

Узагальнення знань про вуглеводи. Навчальні проекти: 15. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості. 17. Етери та естери в косметиці. 18. Біодизельне пальне.

У. називає

загальні формули та характеристичні групи вуглеводів.

пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості вуглеводів;

наводить приклади

вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення у природі і харчових продуктах.

У. розрізняє моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складає

молекулярні і структурні формули вуглеводів;

класифікує

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

Вміти розрізняти моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складати

молекулярні і структурні формули вуглеводів;

класифікувати

оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

35

 

 

Практична робота № 1. Розв’язування експериментальних задач (інструктаж з ПТБ)

наводить приклади

спиртів, альдегідів, насичених одноосновних карбонових кислот, естерів, жирів, вуглеводів і їхні тривіальні назви;

поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах.

дотримується правил

безпечного поводження з органічними речовинами;розв’язує

експериментальні задачі, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

Вміти розв’язувати 

експериментальні задачі, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

36

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Оксигеновмісні органічні речовини» (Самостійна робота)

наводить приклади

спиртів, альдегідів, насичених одноосновних карбонових кислот, естерів, жирів, вуглеводів і їхні тривіальні назви;

поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах.

. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оксигеновмісних органічних речовин

Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень  набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки

37

 

 

Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекули, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.

називає

загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів;

пояснює  структурні формули амінів;

розрізняє

насичені й ароматичні аміни; складає

молекулярні та структурні формули амінів за назвами і загальними формулами; класифікує

нітрогеновмісні органічні сполуки за характеристичними (функціональними) групами;

Вміти складати

молекулярні та структурні формули амінів за назвами і загальними формулами;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

38

 

 

Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну. Демонстрація: 11. Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою (віртуально). 12. Взаємодія аніліну з бромною водою (віртуально).  Навчальні проекти: 20. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 20. Анілін – основа для виробництва барвників.

називає

загальні формули та характеристичні групи амінів;

пояснює структурні формули амінів; зміст понять: характеристична (функціональна) аміногрупа,знає хімічні властивості метанаміну, аніліну, способи одержання аніліну

складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості метанаміну, аніліну. способи одержання аніліну. усвідомлює

вплив аніліну та його похідних (вогненебезпечність, подразливість, отруйність) на довкілля та організм людини;

Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості метанаміну, аніліну. способи одержання аніліну

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

39

 

 

Амінокислоти: склад і будова молекули, загальні і структурні формули, систематична номенклатура. Пептидна група.

Називає склад і будову молекул амінокислот, загальні і структурні формули, знає систематична номенклатур амінокислот

класифікує

нітрогеновмісні органічні сполуки за характеристичними (функціональними) групами;

 

Вміти складати структурні формули трипептидів за назвами

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

40

 

 

Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

Знати хімічні властивості амінокислот на прикладі аміноетанової кислоти. Мати уявлення про пептиди, їх утворення.

прогнозує

хімічні властивості амінокислот, зумовлені особливостями будови їхніх молекул;

характеризує

хімічні властивості аміноетанової кислоти і

біологічну роль амінокислот;

установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук;

Вміти складати рівняння реакцій, які характер-ть хімічні властивості аміноетанової кислоти

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

41

 

 

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь). Лабораторний дослід №3,4. Біуретова реакція. Ксантопротеїнова реакція.(інструктаж з ПТБ) Навчальні проекти: 22. Синтез білків. 22.  Збалансоване харчування – запорука здорового життя. 23. Виведення плям органічного походження.

Розуміти поняття «білки», наводити приклади білків, знати хім. властивості білків

характеризує

хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції);

біологічну роль білків;

установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; дотримується правил безпечного поводження з органічними речовинами.

Характеризувати

хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції);

біологічну роль білків;

встановлювати

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

42

 

 

Узагальнення з теми «Нітрогеновмісні органічні речовини»

називає

загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів та амінокислот;

пояснює

структурні формули амінів та мінокислот; амфотерність амінокислот;

зміст понять: характеристична аміногрупа, пептидна група, поліпептид;

характеризує  і складає хім..реакції

хімічних властивостей метанаміну, аніліну, аміноетанової кислоти і білків (гідроліз, кольорові реакції);

біологічну роль амінокислот, білків;

установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук;

Характеризувати

хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції);

біологічну роль білків;

встановлювати

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі (6год)

43

 

 

Синтетичні високомолекулярні речовини (СМР). Полімери. Пластмаси. Найпоширеніші полімери. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон.

пояснює

суть поняття полімер;

реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів;

наводить приклади

синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі;

рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації.

установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується

правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами.

Вміти розрізняти  реакції полімеризації і поліконденсації; пластмаси, описувати

властивості полімерних матеріалів;порівнювати

природні, штучні і синтетичні волокна, пластмаси;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

44

 

 

Каучуки, гума. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон.

пояснює

суть поняття полімер;

реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів;

наводить приклади

синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі;

рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації.

розрізняє  реакції полімеризації і поліконденсації; пластмаси, каучуки, гуму;описує

властивості полімерних матеріалів;

Вміти пояснювати

суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів;

наводить приклади

синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі;

рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

45

 

 

Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Навчальні проекти: 25. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів. 26. Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу.

пояснює

суть поняття полімер;

реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів;

наводить приклади

синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі;

рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації.

установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується

правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами.

установлювати

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується

правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

46

 

 

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Навчальні проекти: 24. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості. 27. Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями. 28. Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас. 29. Виготовлення виробів із пластикових пляшок.

пояснює

суть поняття полімер;

реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів;

наводить приклади

синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі;

рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації.

порівнює

природні, штучні і синтетичні волокна; установлює

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується

правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами.

Вміти порівнює

природні, штучні і синтетичні волокна, установлювати

причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням волокон.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

47

 

 

Контрольна робота 2.

називає

загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів та амінокислот, СМР;

пояснює

структурні формули амінів та мінокислот; амфотерність амінокислот;

зміст понять: характеристична аміногрупа, пептидна група, поліпептид;

обчислює

за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання;

Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень  набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин (5 год)

48

 

 

Зв’язки між класами органічних речовин.

пояснює причини багатоманітності органічних речовин;

наводить приклади

гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними групами;

розрізняє

органічні сполуки за належністю до відповідних гомологічних рядів;

 

Вміти складати

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

 

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

49

 

 

Зв’язки між класами органічних речовин

пояснює причини багатоманітності органічних речовин;

наводить приклади

гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними групами;

досліджує

наявність органічних кислот у продуктах харчування за допомогою індикаторів;

установлює

зв’язки між класами органічних сполук;

використовує

знання про органічні сполуки для пояснення їх різноманітності;

 

Вміти складати

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

50

 

 

Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Навчальні проекти: 31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.

наводить приклади

природних та синтетичних біологічно активних речовин.

дотримується правил

безпечного поводження з органічними речовинами.

усвідомити

необхідність знань властивостей речовини для встановлення її впливу на власне здоров’я і довкілля; оцінює

 значення біологічно активних речовин для організму людини;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

51

 

 

Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. Навчальні проекти: 30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.

Руміє роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.

використовує

знання про органічні сполуки для пояснення їх різноманітності;

усвідомити

роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів;

 

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

52

 

 

Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук.

пояснює причини багатоманітності органічних речовин;

наводить приклади

гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами;

природних та синтетичних біологічно активних речовин.

складає

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

Вміти складати

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

53

 

 

Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук.

пояснює причини багатоманітності органічних речовин;

наводить приклади

гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами;

природних та синтетичних біологічно активних речовин.

складає

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

Вміти складати

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

54

 

 

Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук.

пояснює причини багатоманітності органічних речовин;

наводить приклади

гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами;

природних та синтетичних біологічно активних речовин.

складає

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

Вміти складати

рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;

- к. у природничих  науках і технологіях;

- спілкування державною мовою;

- уміння навчатися впродовж життя

- інформаційно-

цифрова к.

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Підприємливість і фінансова грамотність .

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Планування
Додано
29 квітня
Переглядів
1652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку