ПЕРЕВІРЕНО
заступник директора з НВР
_____________________
« » вересень 202_р.
«____» січень 202_ р.
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Хімія», 10 клас
52 години – 1.5 години на тиждень.
|
Програма: Навчальна програма з хімії для 10–11 класів (рівень стандарту), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р № 1407. |
Підручник: Хімія 10 клас. Савчин М.М. Видавництво: Київ - Грамота, 2018. |
|
За рік |
|||
|
|
І семестр |
ІІ семестр |
Всього за рік |
|
Контрольні роботи |
1 |
1 |
2 |
|
Лабораторні дослідження |
2 |
2 |
4 |
|
Практичні роботи |
0 |
1 |
1 |
|
Проєкти |
14 |
17 |
31 |
|
№ п/п |
Дата за планом 10-А |
Дата за планом 10-Б |
Зміст уроку |
Знаннєвий компонент |
Діяльнісний компонент |
Предметні компетентності |
Ключові компетентності |
Наскрізні змістові лінії |
||
|
Повторення початкових понять про органічні речовини |
||||||||||
|
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Склад, властивості, застосування метану, етану, етену, етину. |
У. знає правила поводження у кабінеті хімії; називає представників основних класів органічних сполук за сучасною українською хімічною номенклатурою -десять членів гомологічного ряду алканів (СН4 – С10Н22); |
У класифікує органічні сполуки; порівнює склад і властивості , характеризує хімічні властивості основних класів органічних сполук. |
Знати правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Складати молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин, рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
2
|
|
|
Склад, властивості, застосування метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот. |
У. розуміє належність речовин за їхнім складом до оксигеновмісних, нітрогеновмісних сполук. |
У. складає молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин; рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин |
Складати молекулярні, структурні і напівструктурні формули орг.речовин, рівняння реакцій, що характеризують хім.властивості орг. речовин |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
Тема 1. Теорія будови органічних сполук |
||||||||||
|
3 |
|
|
Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. Поняття про явище ізомерії та ізомери. Навчальні проекти: 1. Ізомери у природі. 2. Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук. |
У. пояснює суть явища ізомерії; залежність властивостей речовин від складу і будови їхніх молекул на основі положень теорії будови органічних сполук; |
У. розрізняє органічні сполуки за якісним складом: вуглеводні, оксигено- і нітрогеновмісні речовини; характеризує суть теорії будови органічних сполук; |
Вміти розрізняти органічні сполуки за якісним складом: вуглеводні, оксигено- і нітрогеновмісні речовини; характеризувати суть теорії будови органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
4 |
|
|
Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук. Демонстрація: 1. Моделі молекул органічних сполук (у тому числі 3D-проектування ). 2. Моделі молекул ізомерів (у тому числі 3D-проектування). Навч. проект: 3. 3D-моделі молекул органічних сполук. |
У. наводить приклади органічних сполук із простими, подвійними, потрійними карбон-карбоновими зв’язками. |
У. розрізняє простий, подвійний, потрійний карбон-карбонові зв’язки; характеризує суть теорії будови органічних сполук; |
Вміти . розрізняти простий, подвійний, потрійний карбон-карбонові зв’язки; характеризувати суть теорії будови органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
5 |
|
|
Класифікація органічних сполук. |
У. називає представників основних класів органічних сполук за сучасною українською хімічною номенклатурою |
У класифікує органічні сполуки; |
Знати класифікацію орг. сполук |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
6 |
|
|
Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. |
|
У. розв’язує задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
Вміти розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. |
||
|
Тема 2. Вуглеводні |
||||||||||
|
7 |
|
|
Класифікація вуглеводнів. Алкани: загальна формула, структурна ізомерія, систематична номенклатура. |
У. називає алкани за систематичною номенклатурою; їх загальні формули пояснює суть структурної ізомерії вуглеводнів; розпізнає структурні ізомери певної речовини; наводить приклади алканів; структурних формул ізомерів алканів. |
У. класифікує вуглеводні різних гомологічних рядів, порівнює їхні будову і властивості; розрізняє вуглеводні різних гомологічних рядів; складає на основі загальної формули молекулярну і структурну формули алканів;
|
Вміти складати на основі загальної формули молекулярну і структурну формули алканів; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
8 |
|
|
Хімічні властивості, методи одержання алканів. Демонстрація: 3. Відношення насичених вуглеводнів до лугів, кислот. |
У. називає хім.властивості алканів. називає алкани за систематичною номенклатурою; |
У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алканів (термічний розклад, ізомеризація, галогенування), одержання алканів (гідрування алкенів, алкінів), |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алканів |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
9 |
|
|
Алкени і алкіни: загальні та молекулярні формули, структурна ізомерія, систематична номенклатура. |
У. називає алкени і алкіни за систематичною номенклатурою; їх загальні формули; пояснює суть структурної ізомерії вуглеводнів; розпізнає структурні ізомери певної речовини; наводить приклади ненасичених вуглеводнів; структурних формул ізомерів алкенів і алкінів. |
У. розрізняє вуглеводні різних гомологічних рядів; складає на основі загальної формули молекулярні формули вуглеводнів певного гомологічного ряду; структурні формули алкенів і алкінів; структурні формули ізомерів алкенів і алкінів за молекулярною формулою сполуки;
|
Вміти складати структурні формули алкенів і алкінів; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
10 |
|
|
Хімічні властивості, методи одержання етену, етину. |
У. називає хім.властивості алкенів і алкінів. називає ненасичені вуглеводні за систематичною номенклатурою; |
У.складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етену і етину (часткове окиснення, приєднання галогеноводнів, гідратація), одержання етену (дегідрування етану), етину (дегідрування етану, етену, гідроліз кальцій ацетиленіду) |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості алкенів і алкінів. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
11 |
|
|
Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. |
У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; називає алкани, алкени і алкіни за систематичною номенклатурою; загальні формули алканів, алкенів, алкінів; |
У. розв’язує задачі на виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
Вміти розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули речовини, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
12 |
|
|
Арени. Бензен: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. |
У. називає арени за систематичною номенклатурою; фізичні властивості бензену; пояснює суть структурної ізомерії аренів; наводить приклади ароматичних вуглеводнів; |
У.складає молекулярну і структурну формули бензену; характеризує фізичні властивості бензену.
|
Складати молекулярну і структурну формули бензену; характеризувати фізичні властивості бензену. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
13 |
|
|
Хімічні властивості, методи одержання бензену. |
У. називає хімічні властивості, методи одержання бензину; називає арени за систематичною номенклатурою; |
У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості бензену (горіння, галогенування, гідрування), одержання бензену (із етину, дегідрування н-гексану); |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують хім..властивості і способи одержання бензену |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
14 |
|
|
Розрахункові задачі: Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом, кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. |
У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; називає алкани, алкени і алкіни за систематичною номенклатурою; загальні формули алканів, алкенів, алкінів; |
У. розв’язує задачі на виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
Вміти розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули речовини, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
15 |
|
|
Контрольна робота 1 |
У. називає вуглеводні за систематичною номенклатурою; їх загальні формули; розпізнає структурні ізомери певної речовини; наводить приклади структурних формул ізомерів алканів, алкенів і алкінів. розуміє алгоритм розв’язання задачі; |
У. класифікує вуглеводні різних гомологічних рядів, порівнює їхні будову і властивості; характеризує хімічні властивості алканів, етену та етину, бензену, способи одержання їх; установлює зв’язки між складом, будовою, властивостями, |
Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
16 |
|
|
Застосування вуглеводнів. Навчальні проекти: 4. Октанове число та якість бензину. 5. Цетанове число дизельного палива. 6. Ароматичні сполуки навколо нас. 7. Смог як хімічне явище. 8. Коксування вугілля: продукти та їх використання. 9. Біогаз. 10. Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних. |
У. наводить приклади насичених, ненасичених й ароматичних вуглеводнів; |
У. установлює зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та їхнім впливом на довкілля; взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів; дотримується правил безпечного поводження з вуглеводнями і їхніми похідними у побуті; |
Встановлювати зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та розуміти їх вплив на довкілля; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
17 |
|
|
Узагальнення знань з теми «Вуглеводні» |
У. наводить приклади насичених, ненасичених й ароматичних вуглеводнів; |
У. установлює зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та їхнім впливом на довкілля; взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів; дотримується правил безпечного поводження з вуглеводнями і їхніми похідними у побуті; |
Встановлювати зв’язки між складом, будовою, властивостями, зберіганням, транспортуванням і застосуванням вуглеводнів та розуміти їх вплив на довкілля; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність |
||
|
№ п/п |
Дата за планом 10-Б |
Дата за планом 10-А |
Зміст уроку |
Знаннєвий компонент |
Діяльнісний компонент |
Предметні компетентності |
Ключові компетентності |
Наскрізні змістові лінії |
||
|
Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки |
||||||||||
|
17 |
|
|
Спирти. Насичені одноатомні спирти. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи спиртів; називає за систематичною номенклатурою спирти;пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів; водневого зв’язку на фізичні властивості спиртів; |
У. складає молекулярні і структурні формули спиртів, класифікує оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
Складати молекулярні і структурні формули спиртів, класифікувати оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
18 |
|
|
Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу. Демонстрація: 4. Окиснення етанолу до етаналю. |
У. називає за систематичною номенклатурою спирти;пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів; |
У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості насичених одноатомних спиртів (повне і часткове окиснення, дегідратація, взаємодія з лужними металами, гідроген галогенідами), одержання етанолу (гідратація етену, бродіння глюкози), |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості насичених одноатомних спиртів |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
19 |
|
|
Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості. |
У. називає за систематичною номенклатурою спирти;пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів; водневого зв’язку на фізичні властивості спиртів; наводить приклади спиртів, поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах. |
У.складає молекулярні і структурні формули спиртів; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості гліцеролу (повне окиснення, взаємодія з лужними металами). |
Вміти складати молекулярні і структурні формули спиртів; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості гліцеролу |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
20 |
|
|
Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. Навчальні проекти: 11. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу. 12. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші. |
У. називає за систематичною номенклатурою спирти;пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості спиртів; |
У.складає молекулярні і структурні формули спиртів, фенолу; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості фенолу (взаємодія з лужними металами, лугами, бромною водою), порівнює будову і властивості сполук з різними характеристичними групами( одноатомних спиртів і фенолу).
|
Вміти складати молекулярні і структурні формули спиртів, фенолу; рівняння реакцій, які описують хімічні властивості фенолу, порівню-вати будову і властивості сполук з різними характеристичними групами (одноатомних спиртів і фенолу). |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
21 |
|
|
Розрахункові задачі: обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси, об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок. |
У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; |
У. обчислює за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання; |
Вміти обчислювати за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
22 |
|
|
Розрахункові задачі: обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси, об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок. |
У. розуміє алгоритм розв’язання задачі; |
У. обчислює за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання; |
Вміти обчислювати за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
23 |
|
|
Альдегіди: склад, будова молекул, систематична номенклатура, фізичні властивості. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи альдегідів; за систематичною номенклатурою альдегіди; пояснює вплив характеристичної (функціональної) групи на фізичні і хімічні властивості альдегідів; наводить приклади альдегідів, |
У.складає молекулярні і структурні формули альдегідів |
Складати молекулярні і структурні формули альдегідів |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
24 |
|
|
Хімічні властивості етаналю, його одержання. Демонстрація: 5. Окиснення метаналю (етаналю) амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (віртуально). 6. Окиснення метаналю (етаналю) свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом (віртуально). |
У. знає хімічні властивості етаналю, його одержання. називає за систематичною номенклатурою альдегіди;пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості альдегідів |
У. складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етаналю (часткове окиснення і відновлення), одержання етаналю (гідратація етину, окиснення етанолу), |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості етаналю |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
25 |
|
|
Карбонові кислоти: склад, поширення, класифікація, функціональна група, фізичні властивості. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи карбонових кислот; за систематичною номенклатурою насичені одноосновні карбонові кислоти; наводить приклади насичених одноосновних карбонових кислот |
У. складає молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, класифікує оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
Вміти складати молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, класифікує оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
26 |
|
|
Насичені одноосновні карбонові кислоти: загальна та структурна формули, ізомерія, систематична номенклатура. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи карбонових кислот; за систематичною номенклатурою насичені одноосновні карбонові кислоти; наводить приклади насичених одноосновних карбонових кислот |
У. складає молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, |
Вміти складати молекулярні і структурні формули насичених одноосновних карбонових кислот, |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
27 |
|
|
Хімічні властивості одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації. Лабораторний дослід № 1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.(інструктаж з ПТБ) |
У. знає хімічні властивості одноосновних карбонових кислот. наводить приклади р-цій естерифікації. |
У. розрізняє реакції естерифікації; складає рівняння реакцій, які характерізують хімічні властивості одноосновних карбонових кислот (взаємодія з індикаторами, металами, лугами, солями, спиртами), порівнює хімічні властивості насичених одноосновних карбонових і неорганічних кислот; виявляє наявність карбонових кислот у продуктах харчування |
Вміти складати рівняння реакцій, які характерізують хімічні властивості одноосновних карбонових кислот |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
28 |
|
|
Одержання етанової кислоти. |
У. називає способи одержання етанової кислоти. |
У. складає рівняння реакцій, які описують одержання етанової кислоти (окиснення етаналю, етанолу), |
Вміти складати рівняння реакцій, які описують одержання етанової кислоти |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
29 |
|
|
Естери: загальна та структурна формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів Демонстрація: 7. Ознайомлення зі зразками естерів. |
У. називає естери за систематичною номенклатурою пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості оксигеновмісних органічних сполук; водневого зв’язку на фізичні властивості оксигеновмісних органічних сполук; |
У. розрізняє реакції естерифікації; складає молекулярні і структурні формули естерів, рівняння реакцій, які описують хімічні властивості естерів (гідроліз) |
Розрізняти реакції естерифікації; складати молекулярні і структурні формули естерів, рівняння реакцій, які описують хімічні властивості естерів |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
30 |
|
|
Жири як представники естерів, їх класифікація, хімічні властивості. Демонстрація: 8. Відношення жирів до води та органічних розчинників. 9. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів (віртуально).
|
У. наводить приклади жирів, і їхні тривіальні назви; поширення жирів у природі і харчових продуктах. |
У. розрізняє насичені й ненасичені жири; складає молекулярні і структурні формули жирів,складає рівняння реакцій, які описують хімічні властивості жирів (гідрування та лужний гідроліз), |
Вміти розрізняти насичені й ненасичені жири; складати молекулярні і структурні формули жирів,складати рівняння реакцій, які описують хімічні властивості жирів |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
31 |
|
|
Вуглеводи, їх класифікація, утворення, поширення у природі. Навчальні проекти: 13. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. 14. Утворення цукру. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи вуглеводів. пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості вуглеводів; наводить приклади вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення у природі і харчових продуктах. |
У. розрізняє моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складає молекулярні і структурні формули вуглеводів; класифікує оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
Вміти розрізняти моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складати молекулярні і структурні формули вуглеводів; класифікувати оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
32 |
|
|
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма, хімічні властивості. Демонстрація: 10. Окиснення глюкози амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (за відсутності реагентів – віртуально). Лабораторний дослід № 2. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум (ІІ) гідроксидом.(інструктаж з ПТБ) |
У. знає молекулярну формулу глюкози, її хім. властивості |
У. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості глюкози (часткове окиснення, відновлення воднем, бродіння спиртове і молочнокисле). |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості глюкози |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
33 |
|
|
Сахароза, крохмаль, целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. |
У. знає молекулярну формулу сахарози, крохмалю, целюлози та їх хім. властивості |
У. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості сахарози, крохмалю, целюлози |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості сахарози,крохмалю, целюлози |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
34 |
|
|
Узагальнення знань про вуглеводи. Навчальні проекти: 15. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості. 17. Етери та естери в косметиці. 18. Біодизельне пальне. |
У. називає загальні формули та характеристичні групи вуглеводів. пояснює вплив характеристичної групи на фізичні і хімічні властивості вуглеводів; наводить приклади вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення у природі і харчових продуктах. |
У. розрізняє моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складає молекулярні і структурні формули вуглеводів; класифікує оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
Вміти розрізняти моно-, ди-, полісахариди; реакції естерифікації; складати молекулярні і структурні формули вуглеводів; класифікувати оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
35 |
|
|
Практична робота № 1. Розв’язування експериментальних задач (інструктаж з ПТБ) |
наводить приклади спиртів, альдегідів, насичених одноосновних карбонових кислот, естерів, жирів, вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах. |
дотримується правил безпечного поводження з органічними речовинами;розв’язує експериментальні задачі, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
Вміти розв’язувати експериментальні задачі, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
36 |
|
|
Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Оксигеновмісні органічні речовини» (Самостійна робота) |
наводить приклади спиртів, альдегідів, насичених одноосновних карбонових кислот, естерів, жирів, вуглеводів і їхні тривіальні назви; поширення оксигеновмісних органічних сполук у природі і харчових продуктах. |
. складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оксигеновмісних органічних речовин |
Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки |
||||||||||
|
37 |
|
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекули, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. |
називає загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів; пояснює структурні формули амінів; |
розрізняє насичені й ароматичні аміни; складає молекулярні та структурні формули амінів за назвами і загальними формулами; класифікує нітрогеновмісні органічні сполуки за характеристичними (функціональними) групами; |
Вміти складати молекулярні та структурні формули амінів за назвами і загальними формулами; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
38 |
|
|
Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну. Демонстрація: 11. Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою (віртуально). 12. Взаємодія аніліну з бромною водою (віртуально). Навчальні проекти: 20. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 20. Анілін – основа для виробництва барвників. |
називає загальні формули та характеристичні групи амінів; пояснює структурні формули амінів; зміст понять: характеристична (функціональна) аміногрупа,знає хімічні властивості метанаміну, аніліну, способи одержання аніліну |
складає рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості метанаміну, аніліну. способи одержання аніліну. усвідомлює вплив аніліну та його похідних (вогненебезпечність, подразливість, отруйність) на довкілля та організм людини; |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості метанаміну, аніліну. способи одержання аніліну |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
39 |
|
|
Амінокислоти: склад і будова молекули, загальні і структурні формули, систематична номенклатура. Пептидна група. |
Називає склад і будову молекул амінокислот, загальні і структурні формули, знає систематична номенклатур амінокислот |
класифікує нітрогеновмісні органічні сполуки за характеристичними (функціональними) групами;
|
Вміти складати структурні формули трипептидів за назвами |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
40 |
|
|
Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. |
Знати хімічні властивості амінокислот на прикладі аміноетанової кислоти. Мати уявлення про пептиди, їх утворення. |
прогнозує хімічні властивості амінокислот, зумовлені особливостями будови їхніх молекул; характеризує хімічні властивості аміноетанової кислоти і біологічну роль амінокислот; установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; |
Вміти складати рівняння реакцій, які характер-ть хімічні властивості аміноетанової кислоти |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
41 |
|
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь). Лабораторний дослід №3,4. Біуретова реакція. Ксантопротеїнова реакція.(інструктаж з ПТБ) Навчальні проекти: 22. Синтез білків. 22. Збалансоване харчування – запорука здорового життя. 23. Виведення плям органічного походження. |
Розуміти поняття «білки», наводити приклади білків, знати хім. властивості білків |
характеризує хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції); біологічну роль білків; установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; дотримується правил безпечного поводження з органічними речовинами. |
Характеризувати хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції); біологічну роль білків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
42 |
|
|
Узагальнення з теми «Нітрогеновмісні органічні речовини» |
називає загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів та амінокислот; пояснює структурні формули амінів та мінокислот; амфотерність амінокислот; зміст понять: характеристична аміногрупа, пептидна група, поліпептид; |
характеризує і складає хім..реакції хімічних властивостей метанаміну, аніліну, аміноетанової кислоти і білків (гідроліз, кольорові реакції); біологічну роль амінокислот, білків; установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; |
Характеризувати хімічні властивості білків (гідроліз, кольорові реакції); біологічну роль білків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями нітрогеновмісних органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі (6год) |
||||||||||
|
43 |
|
|
Синтетичні високомолекулярні речовини (СМР). Полімери. Пластмаси. Найпоширеніші полімери. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. |
пояснює суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів; наводить приклади синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі; рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації. |
установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами. |
Вміти розрізняти реакції полімеризації і поліконденсації; пластмаси, описувати властивості полімерних матеріалів;порівнювати природні, штучні і синтетичні волокна, пластмаси; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
44 |
|
|
Каучуки, гума. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. |
пояснює суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів; наводить приклади синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі; рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації. |
розрізняє реакції полімеризації і поліконденсації; пластмаси, каучуки, гуму;описує властивості полімерних матеріалів; |
Вміти пояснювати суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів; наводить приклади синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі; рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
45 |
|
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Навчальні проекти: 25. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів. 26. Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу. |
пояснює суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів; наводить приклади синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі; рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації. |
установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами. |
установлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
46 |
|
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Демонстрація: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Навчальні проекти: 24. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості. 27. Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями. 28. Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас. 29. Виготовлення виробів із пластикових пляшок. |
пояснює суть поняття полімер; реакцій полімеризації і поліконденсації як способів добування полімерів; наводить приклади синтетичних високомолекулярних речовин і полімерних матеріалів на їх основі; рівнянь реакцій полімеризації і поліконденсації. |
порівнює природні, штучні і синтетичні волокна; установлює причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням полімерів;дотримується правил безпечного поводження з синтетичними матеріалами. |
Вміти порівнює природні, штучні і синтетичні волокна, установлювати причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями та застосуванням волокон. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
47 |
|
|
Контрольна робота 2. |
називає загальні формули та характеристичні (функціональні) групи амінів та амінокислот, СМР; пояснює структурні формули амінів та мінокислот; амфотерність амінокислот; зміст понять: характеристична аміногрупа, пептидна група, поліпептид; |
обчислює за хімічними рівняннями кількість речовини, масу або об’єм за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання; |
Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмних вимог: рівень теоретичних знань понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми. |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин (5 год) |
||||||||||
|
48 |
|
|
Зв’язки між класами органічних речовин. |
пояснює причини багатоманітності органічних речовин; наводить приклади гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними групами; |
розрізняє органічні сполуки за належністю до відповідних гомологічних рядів;
|
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук;
|
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
49 |
|
|
Зв’язки між класами органічних речовин |
пояснює причини багатоманітності органічних речовин; наводить приклади гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними групами; |
досліджує наявність органічних кислот у продуктах харчування за допомогою індикаторів; установлює зв’язки між класами органічних сполук; використовує знання про органічні сполуки для пояснення їх різноманітності;
|
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
50 |
|
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Навчальні проекти: 31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок. |
наводить приклади природних та синтетичних біологічно активних речовин. |
дотримується правил безпечного поводження з органічними речовинами. |
усвідомити необхідність знань властивостей речовини для встановлення її впливу на власне здоров’я і довкілля; оцінює значення біологічно активних речовин для організму людини; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
51 |
|
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. Навчальні проекти: 30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні. |
Руміє роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. |
використовує знання про органічні сполуки для пояснення їх різноманітності; |
усвідомити роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів;
|
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
52 |
|
|
Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук. |
пояснює причини багатоманітності органічних речовин; наводить приклади гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами; природних та синтетичних біологічно активних речовин. |
складає рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
53 |
|
|
Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук. |
пояснює причини багатоманітності органічних речовин; наводить приклади гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами; природних та синтетичних біологічно активних речовин. |
складає рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||
|
54 |
|
|
Повторення вивченого за рік. Генетичні зв'язки між класами органічних сполук. |
пояснює причини багатоманітності органічних речовин; наводить приклади гомологів та ізомерів; сполук із простими і кратними зв’язками;сполук з різними характеристичними) групами; природних та синтетичних біологічно активних речовин. |
складає рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
Вміти складати рівняння реакцій, які характеризують генетичні зв’язки органічних сполук; |
- к. у природничих науках і технологіях; - спілкування державною мовою; - уміння навчатися впродовж життя - інформаційно- цифрова к. |
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Підприємливість і фінансова грамотність . |
||