Календарне планування 10 клас інформатика (профільний рівень) Тема 5

Про матеріал

Календарне планування до підручника: «Інформатика (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

Автори: Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О.

Перегляд файлу

Тема 5. Графіка\мультимедіа

  1.          

 

Комп’ютерна графіка та сучасні напрями її використання. Види комп'ютерної графіки.

5.1

  1.          

 

Моделі відображення кольору
Практична робота 5_1 Опрацювання кольорових моделей у середовищі графічного редактора

5.2

  1.          

 

Формати графічних файлів, конвертація файлів

5.3

  1.          

 

Створення векторних зображень в офісних

програмних засобах

5.4

  1.          

 

Практична робота 5_2 Графіка в офісних програмах

 

 

 

Тематична

 

  1.          

 

Векторний графічний редактор Іnkscape.

Інтерфейс редактора

5.5

  1.          

 

Інструменти векторного редактора Inkscape

та їх налаштування

5.6

  1.          

 

Практична робота 5_3 Використання графічних примітивів Inkscape

 

  1.          

 

Колір в Inkscape. Фарбування градієнтом

5.7

  1.          

 

Практична робота 5_4 Створення заготовки орнаменту в Inkscape.

 

  1.          

 

Складені векторні зображення в Inkscape

5.8

  1.          

 

Практична робота 5_5 Створення зображення ялинки в Inkscape.

 

  1.          

 

Опрацювання тексту в Inkscape

5.9

  1.          

 

Практична робота 5_6 Опрацювання текстового об’єкта в Inkscape.

 

  1.          

 

Художні ефекти в Inkscape

5.10

  1.          

 

Практична робота 5_7 Створення листівки в Inkscape.

 

 

 

Тематична

 

  1.          

 

Растровий редактор GIMP

5.11

  1.          

 

Інструменти малювання в GIMP

та їх налаштування

5.12

  1.          

 

Практична робота 5_8. Інструменти малювання в GIMP.

 

  1.          

 

Інструменти виділення в GIMP та їх налаштування

5.13

  1.          

 

Практична робота 5_9 Інструменти виділення в GIMP.

 

  1.          

 

Шари. Створення колажу

5.14

  1.          

 

Практична робота 5_10 Шари в GIMP

 

  1.          

 

Редагування зображень у GIMP

5.15

  1.          

 

Канали. Корекція кольору та тону

5.16

  1.          

 

Практична робота 5_11 Кадрування зображення. Гільотина.

 

  1.          

 

Коригування зображення.

Інструменти ретушування в GIMP

5.17

  1.          

 

Практична робота 5_12 Інструменти Перспектива, штамп з перспективою.

 

  1.          

 

Фільтри. Інструмент Текст

5.18

  1.          

 

Практична робота 5_13 Текст. Фільтри.

 

 

 

Тематична

 

  1.          

 

Комп’ютерна анімація

5.19

  1.          

 

Практична робота 5_14 Створення анімаційного зображення в GIMP.

 

  1.          

 

Макетування та верстка графічного документа.

Макетування для Веб

5.20

  1.          

 

Практична робота 5_15 Створення макету веб-сайту засобами GIMP.

 

  1.          

 

Інструктаж з БЖД. Часова шкала, рівні, кадри та об'єкти кадрів

 

  1.          

 

Інструктаж з БЖД. Інтерактивна анімація

 

  1.          

 

Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних та колективних проектів.

 

  1.          

 

Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних та колективних проектів.

 

  1.          

 

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

Тематична

 

 

 


 

Теми проектів

  1. Дизайн і його тенденції. Цифрове мистецтво
  1. Сучасна реклама та фірмовий стиль. Електронні та друковані порт фоліо
  1. Історія дизайну і типографіки
  1. Типографіка, шрифти і шрифтові пари.
  1. Растрові графічні  редактори  як інструмент для дизайну ПР5_3

 

 

Теми проектів

  1. Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами
  1. Створення колажів. Прийоми колажування
  1. Ретуш та художня обробка зображень
  1. Колір. Теорія кольору. Колористика
  1. Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні
  1. Символи та образи. Художній образ
  1. Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика
  1. Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук
  1. Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну

 

 

Теми проектів

  1. Тривимірна графіка. Програми для роботи з тривимірною графікою
  1. Поняття про 3D-друк
  1. Комп'ютерна анімація. Ідея, сценарій та стиль анімації Види анімацій

 

doc
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
2238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку