Календарне планування 11 клас , 1.5+1 години на тиждень

Про матеріал
Календарне планування для 11 класу з історії України за програмою МОН на 1,5 години за навантаженням + 1 година як підсилення за рахунок варіативки, тобто 3,5 години на тиждень, всього 105 годин на рік
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

" Історії України" для 11-х класів у 2019/2020 н.р.

70 годин (1,5+1 години на тиждень)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 10–11 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.)

Зміст навчального матеріалу

Дата

Скориговано

При-ка

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

1

Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945–2019 рр.

 

 

 

2

Уроки вітчизняної історії 1914-1945рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. Друга світова війна в історичній пам'яті.

 

 

 

3

Навчальний проект:Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців: спільне і відмінне.

 

 

 

Розділ 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ

4

Україна – співзасновниця Організаціїї Обєднаних Націй (ООН).

 

 

Навчальний проект:

Україна для ООН. ООН для України

5

Україна в системі міжнародних відносин. Участь України в міжнародних організаціях.

 

 

 

6

Практичне заняття:

Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР.

 

 

 

7

Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель.

 

 

 

8-9

Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла”.. Обмін територіями 1951 р. Передання Кримської області до складу УРСР.

 

 

 

10

Практичне заняття: Вирвані з коренем. Депортації українців у 1944–1951 рр.: причини, етапи, наслідки (дослідження тематичних документів).

 

 

 

11

Економічна ситуація УРСР. Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946–1947 рр.

 

 

 

12-13

Відбудова промисловості. Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. Радянізація західноукраїнських областей УРСР.

 

 

 

14

Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. «Велика блокада» проти УПА.

 

 

Навчальний проект:

Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).

15-16

Ліквідація греко-католицької церкви в УРСР.Операція «Захід». Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу).

 

 

 

17

Особливості розвитку культури. Освіта та наука. Повсякденне життя

 

 

 

18

Практичне заняття:

“Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років.

 

 

 

19

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

ТЕМА 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ

20-21

Внутрішньополітична ситуація . XX з’їзд КПРС. Десталінізація Реабілітація жертв сталінських репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу).

 

 

 

22

Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. Становище сільського господарства. Зміни соціальної політики

 

 

Есе:  Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України.

23

Шістдесятницво.

Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва.

 

 

Навчальний проект: “В безсмерті холодно. І холодно в житті. О Боже мій! Де дітися поету?!” Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклики часу.

24-25

Київський клуб творчої молоді «Сучасник».  Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи.

 

 

 

26-27

Зміни в освіті.  Зросійщення (росіянізація, русифікація).  Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. Повсякденне життя

 

 

Навчальний проект: Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору).

 

28

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ

29

Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978р. Комуністична диктатура. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

 

 

Навчальний проект: Права людини в СРСР: декларації та реальність.

30

Арешти творчої інтелегенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи боротьби.

 

 

Практичне заняття: Українські дисиденти – виклик системі

31

Самвидав.  Практичне заняття: Український самвидав: теми, ідеї, автори.

 

 

 

32

“Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”.

 

 

Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).

33

Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ).

 

 

 

34

Навчальний проект: 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ).

 

 

 

35

Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину.

 

 

 

36-37

Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми. 

 

 

 

38-39

Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівель населення. Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. 

 

 

 

40

Практичне заняття:Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).

 

 

 

41

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

42

Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. Українська діаспора та її внесок у відродження України

 

 

 

43

Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження памяті про Голодомор 1932-1933рр.

 

 

 

44

Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення.

 

 

 

45

Чорнобильська катастрофа.

Практичне заняття: “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

 

 

 

46

Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка.  Народний  рух України за перебудову

 

 

 

47

Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990р.) Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки.

 

 

 

48

Особливості розвитку культури. Відродження релігійного та церковного життя.

 

 

Навчальний проект: Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст.

49

Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.

 

 

 

50

Навчальний проект: Сто років боротьби за незалежність: 1917–2017.

 

 

 

51

Перетворення Кримської області в Автономну Республіку.  Створення Меджлісу кримськотатарського народу

 

 

 

52

Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України.

 

 

 

53

Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р.

 

 

 

54

Роль України в розпаді СРСР.Міжнародне визнання

 

 

 

 

55

Практичне заняття: Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.

 

 

 

56

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ

57

Державотворчі процеси. «Партія влади». Особливості багатопартійної системи.

 

 

 

58

Практичне заняття: Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.

 

 

 

59

Прийняття  Конституції України 1996 р.

Практичне заняття: Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.

 

 

 

60

Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації.

 

 

 

61

Матеріальне становище населення. Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. Протидія сепаратизму.

 

 

 

62

Повернення кримських татар на історичну Батьківщину.

 

 

 

63-64

Відносини України з ЄС, НАТО, США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза.

 

 

 

65

Практичне заняття: Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді.

 

 

 

66

Президентські вибори 2004.Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р.

 

 

Есе: Помаранчева революція: національний і людський виміри.

67

Суспільно-політичне життя  України в 2005-2009рр.

 

 

Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від культурної до політичної розбудови (завершення кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ столітті”, презентація).

68-69

Конституційні зміни, суспільно-політичне життя  України в 2010-2013рр. Харківські угоди 2010р.

 

 

 

70

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ

71

Практичне заняття: Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.

 

 

 

 

72-73

Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція Гідності.

 

 

Навчальний проект: Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності (електронна Книга пам’яті).

74-75

Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму. Збройна агресія Росії на сході України. АТО.

 

 

Есе: Відверта розмова з воїнами АТО / однолітками – внутрішньо переміщеними особами.

76

Практичне заняття: Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

 

 

 

77

Навчальний проект: “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (завершення проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ–ХХІ ст., презентація проекту).

 

 

 

78

Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Мінські угоди. ООС

 

 

 

79

Відновлення владної вертикалі в ході президенських і парламенських виборів 2014р. Соціально-економічне становище України.

 

 

 

80

 

Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС.

 

 

 

81

Релігійне життя. Створення Православної церкви України. Надання Томосу.

 

 

 

82

Особливості культурного розвитку України. Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки.

 

 

 

83

Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою.

 

 

 

84

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

85

Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

86-87

Повторення та систематизація навчального матеріалу за навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Солодкий Микола
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
23 липня 2020
Переглядів
3018
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку