Календарне планування 11 клас Карпюк 1 семестр 3 год

Про матеріал
Календарне планування, 11 клас за підручником Карпюк, 3 години на тиждень Календарне розроблено відповідно до програми. 46 год в семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

у 11 - А класі (кількість годин на рік – 105 год,

I семестр - 3 години на тиждень, 46 год)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

 

 

 

з/п

 

Дата

 

 

Очікувані  результати

Тема

 

Інтегровані змістові лінії

 

Мовний інвентар

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє

завдання

 

 

Примітка

 

Екологічна
безпека та
сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні (аудіювання, читання)

Продуктивні (письмо, говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Розуміє достатньо основний зміст мовлення .

 

 

Пише особисто листи й записки

Коригуюче навчання з теми «The World of Painting»

 

Знову до школи.Важливість вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p. 6

ex. 4 (a), p. 7-8

Ex. 2, 3, p. 7

 

 

Ex. 4 (b), p. 8

 

2

 

Коригуюче навчання з теми «Do you like sports?»

 

Вивчення іноземної мови. Повторення граматики

 

 

 

 

ЛО (с.9-12)

Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future)

Ex. 5, p. 9-10

Ex. 6, 7, p. 11

Ex. 8, p. 11-12

 

3

 

Коригуюче навчання з теми «Across State Systems»

 

Вивчення іноземної мови.

Розвиток говоріння.

 

 

 

 

I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust. 

ЛО (с.13-17)

 

Ex. 1, p. 13

 

Ex. 2, 3,  4 (a), p. 13-15

Ex. 4 (b), p. 15

 

4

 

Порівняння англійської та української мов

 

 

 

 

Both English and Ukrainian belong to the ...

This sound is not always spelt or read the same way. 

ЛО (с.18-19)

 

 

 

Ex. 5, p. 16

 

Будучи студентом  /  Unit  1 “Being a Student”

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує і реагує на основні мовленнєві функції.

 

Спілкується використовуючи загальновживані фрази

Reading

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює шкільні правила.

Дискутує  довкола питань про свою роль у середовищі.

Формулює особисті цінності

 

 

If you take responsibility for your own learning you’ll...

resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility(for)

Умовні речення 1 типу

Ex. 2, p. 18-20

Ex. 1 (a), p. 18

Ex. 1 (b), p. 18

Ex. 4, p. 21

Ex. 3, p. 21

 

6.

 

Словники. Різні види словників

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

 

Ex. 1, p. 22

Ex. 2, p. 22

Вивчити правила с. 22

 

7.

 

Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС

 

 

 

It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. 

 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

Ex. 3, p. 24

Ex. 1 (a), p. 23

Ex. 1 (b), p. 23

Ex. 2, p. 23

 Ex. 4, 5, p. 24-25

 

8

 

Підготовка до іспитів

Формування навичок аудіювання

 

 

 

assessment, distrac­tion, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, exhausted, in steer clear (of)

 

Ex. 4, 5, p. 27

Ex. 1, p. 25

Ex. 2, p. 26

Ex. 3, p. 26-27

Ex. 5, p. 27

 

9

 

Складання іспитів

Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

ЛО (31-32)

 

Ex. 1, p. 28

Ex. 3, p. 29

Ex. 1, p. 28

Ex. 2, p. 29

Ex. 3, p. 29

РЗ,завд.14

(с.13)-написати про шкільні іспити

 

10

 

Оцінювання.

Гендерний фактор у навчанні

Розвиток навичок письма

 

 

 

 

ЛО (33-35)

 

Ex. 1, 2, p. 30-31

Ex. 3, p. 32

Ex. 4, p. 32

 

11

 

 

Особливості навчання у різних типах шкіл

Розвиток навичок читання.  Систематизація засвоєного матеріалу

 

 

 

 

ЛО (35-36)

 

Ex. 1, p. 33

Ex. 2, p. 34

Ex. 4, p. 36

Ex. 3, p. 34-35

 

12.

 

 

Способи конспектування. Написання резюме

Урок контролю

 

 

 

 

flow chart, clustering, listing

 

 

Впр. 3,

с. 40,

РЗ, завд.17

(с.15)

РЗ, завд.18

(с.15-16)-написати резюме до статті з газети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

Check Your Skills

Стилі навчання.

Як бути гарним студентом

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

Лексико – граматичний тест.

Прийми правильне рішення  / Unit 2 « Make up Your Mind»

 

15

 

 

Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project)

Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Con­tinuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous)

Ex. 2, p. 42

Ex. 3, p. 45

Ex. 1, p. 42

Ex. 4, p. 45

Ex. 5, p. 46

Ex. 6, p. 46

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

Вживає прості структури правильно, але може допускати поми лки

Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок

 

Обговорює перспективи свого професійного вибору.

Демонструє професійні навички

 

 

Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, employer, employee

Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future

p. 47

Ex. 2, p. 48

Ex. 1, p. 47

 

Ex. 3, p. 48-49

 

17

 

Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова.

 

 

 

 

Continuous, Perfect Continuous

Future-in-the-Past

p. 49

p. 50-51

ex. 2, p. 51

Ex. 1, p. 49

Ex.3,4 p. 52-53

Ex. 5, p. 54

Ex. 5, 7, p. 54-55

 

 

18

 

Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання

 

 

 

diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded

 

Ex. 2, p. 56

Ex. 4 (a), p. 57

Ex. 1, p. 55

Ex. 3, p. 56

написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном

 

19

 

Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

authorities, an enterprise, legislation,

to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to)

 

 

Ex. 3, p. 58

Ex. 1,2, p. 58

Ex. 4, p. 59

 

20

 

Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок  читання та письма

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 1, p. 59

Ex. 3, p. 60-61

Ex. 2, p. 60

Ex. 4, p. 62

 

21

 

Навчання після школи

Розвиток навичок  монологічного мовлення

 

 

 

 

ЛО (с.63 64)

 

Ex. 2, p. 63

Ex. 3, p. 64

Ex. 1, p. 63

Ex. 3, p. 64

 

22

 

Робота над проектом «Академічна відпустка». Систематизація засвоєного  матеріалу

 

 

 

 

 

ЛО (с.64-65)

 

Ex. 5, p. 65

Ex. 4, p. 65

Ex. 6, p. 66

 

23

 

 

Моя майбутня професія

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

Ex. 2, p. 67-68

ЛО теми

 

Ex.1, p. 67

Ex.2, p. 67-68

Ex. 3, p. 68

Ex. 4, p. 69

Повторити вивчений матеріал

 

24

 

 

Лексико – граматичний тест.

 

 

Сімейні стосунки  /  Unit 3 « Family Relationship»

 

25

 

 

Сім’я. Стосунки з батьками Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere,

to obey, to pre-vent, to reject, to remain, to resent,  inevi-table, rebel­lions, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to

3rd Conditional

 

Ex. 2, p. 73

 

Ex. 1, p. 72

 

 

Ex. 3,4, 5, 6p. 75-76

 

Словникова робота ex. 6 (b), p. 76

 

26

 

 

Проблема батьків і дітей.

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми.

Порівнює сімейні традиції.Наводить приклади особистого внеску в життя громади

 

 

 

ЛО (с.75-79)

 

3rd Conditional

 

Ex. 1, 2, p. 77

 

 

 

 

 

27

 

 

Стосунки в сім’ї.

Умовні речення 3 типу.

 

 

 

ЛО (с.80-82)

3rd Conditional

Grammar Point, p. 78

Ex. 4,5, p. 80

 

Ex. 1, 2, 3, p. 78-79

 

Ex. 6, p. 80

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання.

 

 

 

an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy,to assume, irritating, to bring up

 

 

Ex. 2, p. 81

Ex. 3,4 p. 81-82

 

 

Ex. 1, p. 81

 

Ex. 4, p. 82

 

29

 

 

Психологи про сімейні стосунки між підлітка­ми і батьками. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise

 

 

Ex. 4, p. 83

Ex. 5, p. 84

 

Ex. 1, 2, 3 p. 82

 

 

Ex. 5 (b), p. 84

 

30

 

 

Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині.

Розвиток навичок діалог.  мовлення

 

 

 

ЛО (с.89-90)

3rd Conditional

Ex. 1, p.85-86

Ex. 3, p. 87

Ex. 2, p. 86

Ex. 4, p. 87

Ex. 5, p. 87

 

31

 

 

Типова українська родина. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

ЛО (с.91-92)

 

Ex. 1, p. 88

Ex. 4, p. 90

Ex. 7,8, p. 91

Ex. 2, p. 88-89

Ex. 5, p. 90

Ex. 3, p. 89

 

32

 

 

Сім’я. Стосунки з батьками

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

ЛО теми

(74-101)

Ex. 1, p. 92

Ex. 2, p. 92

Ex. 3, p. 93

Ex. 4, p. 93-94

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

 

Лексико – граматичний тест.

 

Харчування за межами дому  / Unit 4  “ Eating   Out”

 

34

 

 

Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals

Ex. 2, p. 96-97

 

Ex. 1, p. 96

Ex. 3,4 p. 98-99

Ex. 5, p. 99

 

35

 

 

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Формування лексичних навичок

 

 

 

Обговорює різні типи закладів харчування  та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

food, dish or meal?

p. 100

 

Ex. 1, 2, p. 100

 

Ex. 1, 2, p. 100

 

 

Ex. 3, p. 100-101

 

36

 

 

Смакові вподобання.

Непряма мова.

 

 

 

 

 

p. 101

 

Ex. 2, p. 102

 

Ex. 1, 2, p. 102

 

 

Ex. 4, p. 102-103

 

37

 

 

Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок аудіювання

 

 

 

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisti­cated, undercooked

 

Reported Speech (Revision)

 

Ex. 2, 3, p. 104

 

Ex. 1, p. 103

 

 

Ex. 4, p. 105

 

38

 

 

Меню. Замовлення страв. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

 

a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

Reported Speech (Revision)

 

Ex. 2, p. 106

 

Ex. 1, p. 106

Ex. 3, p. 107

 

Ex. 4, p. 107

 

39

 

 

Написання відгуку.

Структура відгуку.  Систематизація засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

 

Ex. 1, 2,3 p. 109

 

Ex. 4, p. 111

 

 

 

 

40

 

 

 

 

Котроль письма

 

41

 

 

Контроль читання

42

 

 

Контроль аудіювання

43

 

 

Контроль говоріння

44

 

 

Урок узагальнення та контролю засвоєного матеріалу.

45

 

 

Лексико – граматичний тест з теми «Eating out»

46

 

 

Повторення та узагальнення вивченого за 1 семестр.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Улич Надія Богданівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 червня 2021
Переглядів
8296
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку