Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 11 - А класі (кількість годин на рік – 105 год,
I семестр - 3 години на тиждень, 46 год)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ з/п |
Дата
|
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Примітка |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
Розуміє достатньо основний зміст мовлення .
Пише особисто листи й записки |
Коригуюче навчання з теми «The World of Painting»
Знову до школи.Важливість вивчення іноземної мови |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p. 6 ex. 4 (a), p. 7-8 |
Ex. 2, 3, p. 7
|
Ex. 4 (b), p. 8 |
|
||||||||||
2 |
|
Коригуюче навчання з теми «Do you like sports?»
Вивчення іноземної мови. Повторення граматики |
|
|
|
|
ЛО (с.9-12) |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Ex. 5, p. 9-10 |
Ex. 6, 7, p. 11 |
Ex. 8, p. 11-12 |
|
|||||||||||
3 |
|
Коригуюче навчання з теми «Across State Systems»
Вивчення іноземної мови. Розвиток говоріння. |
|
|
|
|
I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust. ЛО (с.13-17) |
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, 3, 4 (a), p. 13-15 |
Ex. 4 (b), p. 15 |
|
|||||||||||
4 |
|
Порівняння англійської та української мов |
|
|
|
|
Both English and Ukrainian belong to the ... This sound is not always spelt or read the same way. ЛО (с.18-19) |
|
|
|
Ex. 5, p. 16 |
|
|||||||||||
Будучи студентом / Unit 1 “Being a Student”
|
|||||||||||||||||||||||
5 |
|
Виконує і реагує на основні мовленнєві функції.
Спілкується використовуючи загальновживані фрази |
Reading Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Ознайомлення з новими ЛО |
|
Обговорює шкільні правила. Дискутує довкола питань про свою роль у середовищі. Формулює особисті цінності |
|
|
If you take responsibility for your own learning you’ll... resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility(for) |
Умовні речення 1 типу |
Ex. 2, p. 18-20 |
Ex. 1 (a), p. 18 Ex. 1 (b), p. 18 Ex. 4, p. 21 |
Ex. 3, p. 21 |
|
||||||||||
6. |
|
Словники. Різні види словників Формування лексичних навичок
|
|
|
|
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
Ex. 1, p. 22 Ex. 2, p. 22 |
Вивчити правила с. 22 |
|
||||||||||||
7. |
|
Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС |
|
|
|
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him.
ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
Ex. 3, p. 24 |
Ex. 1 (a), p. 23 Ex. 1 (b), p. 23 Ex. 2, p. 23 |
Ex. 4, 5, p. 24-25 |
|
||||||||||||
8 |
|
Підготовка до іспитів Формування навичок аудіювання |
|
|
|
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, exhausted, in steer clear (of) |
|
Ex. 4, 5, p. 27 |
Ex. 1, p. 25 Ex. 2, p. 26 Ex. 3, p. 26-27 |
Ex. 5, p. 27 |
|
||||||||||||
9 |
|
Складання іспитів Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
ЛО (31-32) |
|
Ex. 1, p. 28 Ex. 3, p. 29 |
Ex. 1, p. 28 Ex. 2, p. 29 Ex. 3, p. 29 |
РЗ,завд.14 (с.13)-написати про шкільні іспити |
|
||||||||||||
10 |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
ЛО (33-35) |
|
Ex. 1, 2, p. 30-31 |
Ex. 3, p. 32 |
Ex. 4, p. 32 |
|
|||||||||||
11 |
|
|
Особливості навчання у різних типах шкіл Розвиток навичок читання. Систематизація засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО (35-36) |
|
Ex. 1, p. 33 Ex. 2, p. 34 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 3, p. 34-35 |
|
||||||||||
12. |
|
|
Способи конспектування. Написання резюме Урок контролю |
|
|
|
|
flow chart, clustering, listing |
|
|
Впр. 3, с. 40, РЗ, завд.17 (с.15) |
РЗ, завд.18 (с.15-16)-написати резюме до статті з газети |
|
||||||||||
13 |
|
|
Check Your Skills Стилі навчання. Як бути гарним студентом Узагальнення засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
14 |
|
|
Лексико – граматичний тест. |
||||||||||||||||||||
Прийми правильне рішення / Unit 2 « Make up Your Mind»
|
|||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project) |
Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous) |
Ex. 2, p. 42 Ex. 3, p. 45 |
Ex. 1, p. 42 Ex. 4, p. 45 Ex. 5, p. 46 |
Ex. 6, p. 46 |
|
||||||||||
16 |
|
Вживає прості структури правильно, але може допускати поми лки |
Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок |
|
Обговорює перспективи свого професійного вибору. Демонструє професійні навички |
|
|
Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, employer, employee |
Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future |
p. 47 Ex. 2, p. 48 |
Ex. 1, p. 47
|
Ex. 3, p. 48-49 |
|
||||||||||
17 |
|
Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова. |
|
|
|
|
Continuous, Perfect Continuous Future-in-the-Past |
p. 49 p. 50-51 ex. 2, p. 51 |
Ex. 1, p. 49 Ex.3,4 p. 52-53 Ex. 5, p. 54 |
Ex. 5, 7, p. 54-55
|
|
||||||||||||
18 |
|
Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded |
|
Ex. 2, p. 56 Ex. 4 (a), p. 57 |
Ex. 1, p. 55 Ex. 3, p. 56 |
написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном |
|
||||||||||||
19 |
|
Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to) |
|
Ex. 3, p. 58 |
Ex. 1,2, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
||||||||||||
20 |
|
Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок читання та письма
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1, p. 59 Ex. 3, p. 60-61 |
Ex. 2, p. 60 |
Ex. 4, p. 62 |
|
|||||||||||
21 |
|
Навчання після школи Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
ЛО (с.63 64) |
|
Ex. 2, p. 63 Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 3, p. 64 |
|
|||||||||||
22 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». Систематизація засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
ЛО (с.64-65) |
|
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 4, p. 65 |
Ex. 6, p. 66 |
|
|||||||||||
23 |
|
|
Моя майбутня професія Узагальнення засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 67-68 ЛО теми
|
Ex.1, p. 67 |
Ex.2, p. 67-68 Ex. 3, p. 68 |
Ex. 4, p. 69 |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||
24 |
|
|
Лексико – граматичний тест.
|
||||||||||||||||||||
Сімейні стосунки / Unit 3 « Family Relationship»
|
|||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey, to pre-vent, to reject, to remain, to resent, inevi-table, rebellions, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
3rd Conditional |
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 72
Ex. 3,4, 5, 6p. 75-76
|
Словникова робота ex. 6 (b), p. 76 |
|
||||||||||
26 |
|
|
Проблема батьків і дітей. Формування лексичних навичок |
|
Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми. Порівнює сімейні традиції.Наводить приклади особистого внеску в життя громади |
|
|
ЛО (с.75-79) |
3rd Conditional |
Ex. 1, 2, p. 77 |
|
|
|
||||||||||
27 |
|
|
Стосунки в сім’ї. Умовні речення 3 типу. |
|
|
|
ЛО (с.80-82) |
3rd Conditional |
Grammar Point, p. 78 Ex. 4,5, p. 80 |
Ex. 1, 2, 3, p. 78-79 |
Ex. 6, p. 80 |
|
|||||||||||
28 |
|
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy,to assume, irritating, to bring up |
|
Ex. 2, p. 81 Ex. 3,4 p. 81-82
|
Ex. 1, p. 81 |
Ex. 4, p. 82 |
|
|||||||||||
29 |
|
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
|
Ex. 4, p. 83 Ex. 5, p. 84 |
Ex. 1, 2, 3 p. 82
|
Ex. 5 (b), p. 84 |
|
|||||||||||
30 |
|
|
Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Розвиток навичок діалог. мовлення |
|
|
|
ЛО (с.89-90) |
3rd Conditional |
Ex. 1, p.85-86 Ex. 3, p. 87 |
Ex. 2, p. 86 Ex. 4, p. 87 |
Ex. 5, p. 87 |
|
|||||||||||
31 |
|
|
Типова українська родина. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
ЛО (с.91-92) |
|
Ex. 1, p. 88 Ex. 4, p. 90 Ex. 7,8, p. 91 |
Ex. 2, p. 88-89 Ex. 5, p. 90 |
Ex. 3, p. 89 |
|
||||||||||
32 |
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО теми (74-101) Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 3, p. 93 Ex. 4, p. 93-94 |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||
33 |
|
|
Лексико – граматичний тест.
|
||||||||||||||||||||
Харчування за межами дому / Unit 4 “ Eating Out”
|
|||||||||||||||||||||||
34 |
|
|
Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Ex. 2, p. 96-97 |
Ex. 1, p. 96 Ex. 3,4 p. 98-99 |
Ex. 5, p. 99 |
|
||||||||||
35 |
|
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Формування лексичних навичок
|
|
|
Обговорює різні типи закладів харчування та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
food, dish or meal? |
p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100
|
Ex. 3, p. 100-101 |
|
||||||||||
36 |
|
|
Смакові вподобання. Непряма мова. |
|
|
|
|
p. 101 |
Ex. 2, p. 102 |
Ex. 1, 2, p. 102
|
Ex. 4, p. 102-103 |
|
|||||||||||
37 |
|
|
Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Ex. 2, 3, p. 104 |
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 4, p. 105 |
|
|||||||||||
38 |
|
|
Меню. Замовлення страв. Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
|
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
Ex. 2, p. 106 |
Ex. 1, p. 106 Ex. 3, p. 107 |
Ex. 4, p. 107 |
|
||||||||||
39 |
|
|
Написання відгуку. Структура відгуку. Систематизація засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
|
Ex. 1, 2,3 p. 109 |
Ex. 4, p. 111 |
|
|
|||||||||||
40 |
|
|
Котроль письма
|
||||||||||||||||||||
41 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||
44 |
|
|
Урок узагальнення та контролю засвоєного матеріалу. |
||||||||||||||||||||
45 |
|
|
Лексико – граматичний тест з теми «Eating out» |
||||||||||||||||||||
46 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за 1 семестр. |
||||||||||||||||||||