Календарне планування 11 клас Карпюк 2 семестр 3 год

Про матеріал
Календарне планування, 11 клас за підручником Карпюк, 3 години на тиждень Календарне розроблено відповідно до програми. 55 год в семестр
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування за підручником  Карп’юк О.Д., 11 клас, II семестр                   

(3 навч. год. в тиждень)

Кількість годин на рік за програмою – 105 год

I семестр – 46 год

II семестр – 55 год

№ уроку

Дата проведення

Тематика ситуативного спілкування

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

 

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування

Усне продукування,

усна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

1

 2

  3

4

 

Unit 5. Тема: Наука та технічний прогрес. Inventions and lifestyle.

 

47

 

Винаходи. Введення нових ЛО

ЛО уроку ст.122:

a consumer,

a handset, stuff, victim, to enable, digital, sophisticated

Повторити типи питань.

 

В.1, с.120

В.2, с.121

 

В.3, с.122

4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

В.3(с),с. 123

48

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

В.3,с.123

В.3С),с.123

Скласти речення з новою лексикою

49

 

Суспільні науки. Введення та активізація додаткових слів

 

 

За завданням вчителя;                                 В.1-5,с. 124-126

В.5, с.125-126

50

 

Прислівники та сполучники часу. Розвиток граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ

ЛО до тексту

Прислівники та сполучники часу.

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ;   с. 126-128                                              

4. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки.

В.4,с.128

51

 

 Новітні технології. Удосконалення навичок аудіювання

ЛО уроку. С.129

 

В.2, с.129

В.2, с.129, В.4, с.130

В.5-7, с.131

3. Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

В.6,с.131

52

 

Усне продукування за темою «Стиль життя завдяки новітнім винаходам»

 

 

 

 

В.1,с.132

В.1,с.132

В.4,с.133

 

В.3,с.133

1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля.

Опрацювати с. 135-136

53

 

Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Виконання тренувальних граматичних вправ

 

 

 

В.1,с.137

В.2,с.137

В.3,с.138

3. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини.

4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

В.6,с.139

54

 

Усна взаємодія за темою «Комп’ютерні технології»

 

 

Виконання вправ С.141-143

1. Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

Повторити лексичний та граматичний матеріал

55

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Лексичний тест

 

 

 

 

 

 

1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля.

 

 

 

 

Unit 6.Тема.  Природа і довкілля. Nature ant the Environment

 

 

56

 

Людина і довкілля. Введення  нових ЛО теми

ЛО с.147

 

Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have… My belief is that we will be able to…

 

В.2,с.146

В. 1, с.146

В.2b,с.149

1. Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи

В.4, с. 149

57

 

Вплив діяльності людини на довкілля.

 

It’s better to use… The scientists are more or less sure about…

В.1-3,с.150-151

 

В. 3, с. 151

58

 

Обмежуване та описове означальні речення

 

 

В.1-7,с.153-155

4.Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

В. 7-8, с. 155-156

59

 

Шляхи вирішення екологічних

проблем. Введення додаткових ЛО

ЛО с.156

В.1-4,с.158-160

1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

В. 4, с. 160

60

 

Твоя особиста думка щодо проблем довкілля.

Види ессе.

acid rain, extinction, a particle, shortage, waste, disposal, to escape, to react, damaging, an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable,sustainable

 

 

 

 

 Екологія мого регіону.

Презентація творчих робіт

1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

В. 5(в), с. 163

61

 

Написання ессе

 

Минулий час

Виконання тренувальних вправ

Зміни клімату

(написати 180-200 слів).

1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

 

62

 

Еко-туризм. Узагальнення вивченого матеріалу

С.166-170 Виконання тренувальних вправ

4. Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій.

В. 4, с. 169-170

 

 

63

 

Лексико-граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

 

Unit 7. Тема: Мистецтво. Speaking about Art.

64

 

Види

мистецтва. Введення ЛО теми

Слова теми «Види

мистецтва»

an arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch somebody’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight

В.4,с.172-174

В.5-8,с.175-176

3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

Вивчити лексику, в. 8,с. 176

65

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

За завданням вчителя. Опис творів живопису.

С. 177- 179

 

1. Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

В. 5,с. 179

66

 

Мистецтво в житті людини

Дієприкметник.

Впр 1, ст.180

 

 

Впр 2ст.180

Впр 3ст.181

 

В.4,с. 181

67

 

Видатні англійські

митці.

ЛО ст.183

an approval,a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together

 

 

В.3,с.184

 

В.1,с.183

В.4,с.185

3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

Підготувати розповідь про видатного митця

 

68

 

 

 

Активізація додаткових слів та виразів

artistry, craftsmanship, a failure, insight, performance, a shape, to confess,contemporary

Виконання тренувальних вправ

 

69

 

 

 

Усне продукування за темою «Улюблений фільм»

 

С.186-190 . ст..200 Виконання  вправ

Опрацювати с.190

 

70

 

Роль мистецтва в сучасному суспільстві. Кіноактори

 

 

В.2,с.195

 

 

В.1,с.194

2. Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.

Впр. 2, с. 195

В. 6, с. 199

71

 

Характеристика улюбленого фільму / вистави / телепрограми .

Додаткові ЛО теми, с.190-193

 Впр3, ст..196

 

В5, с.198

72

 

Теaтральні програми та афіші. Удосконалення навичок читання

 

Додаткові ЛО, с.200

В1, с.200

В2, с.201

 

4. Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.

 

73

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Виконання тренувальних вправ. С.201-202

 

 

 

 

74

 

Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

 

 

 

Unit 8. Тема: Молодь і молодіжна культура. Youth in mind.

 

 

75

 

Молодь та суспільство. Введення нових слів

ЛО уроку с.184

 

В2, с.204

С.204-205

2. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.

3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

Вивчити лексику

76

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

 

В3-4, с.206-207

В.4 (в),с. 207

77

 

Усна взаємодія на тему «Проблеми молоді.»

 

 с.207

an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting,non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on),to raise money (for)

 

В1-4, с.208-209

В5, с.207

В.4 (в), с. 209

78

 

Використання інфінітиву в усній взаємодії за темою «Молодь і молодіжна культура»

С. 210-211. Виконання тренувальних граматичних вправ

Повторити правила

79

 

Інфінітив. Виконання вправ

В.3-5, с. 212. Виконання тренувальних граматичних вправ

 

В.5,с. 212

80

 

Емоції

ЛО с.213

an anxiety, an envy, a handicap,an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable,to carry away, to gain control

I think…

В.2,с.213

В.2,с.213

В.2,с.190

В.1,с.190

В.1,с.213

3. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я.

В. 3,с. 214

81

 

Уміння керувати емоціями. Удосконалення навичок читання

ЛО с.215:a bullying, a dis-ease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually

 

В.1-2,с.215, В.3,с.216, В.1,с.219,

 

 

 

В.2,с. 215

82

 

Участь молоді в соціальних проектах

Ессе. Проблеми та рішення

 

Умовні речення  За завданням вчителя

В.1,с.217

В.2-3,с.218 (заповнити таблицю)

 

4. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

В.4, с. 218

83

 

Молодіжний рух в Україні та у світі. Узагальнення вивченого матеріалу

ЛО с.226

gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, to tend, to take into account

Інфінітив герундій

 

В.4,с.221

В.2,с.220

Виконання вправ с.223-226

В.2,с.220

3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

 

 

 

 

 

84

 

 Check you English.

 

           В.1-4, с. 223-226

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

85

 

Лексико-граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Люди та суспільство. People and society.

 

86

 

Україна в світі. Введення нових слів теми

ЛО с.230

 

 

В.2,с.228

 

В.3,с.229

2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

В.3, с. 229

87

 

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

В.4-5,с.230

 

 

Вивчити лексику та скласти речення

88

 

Політична система в Британії. Удосконалення навичок читання

С.232

an anthem, awareness, a court, disarmament, division, a law, an official, a selfdetermination, a sovereignty,a vote,to declare,to elect, to proceed,to proclaim,to vest, executive, judicial,legislative, long-cherished, supreme policy or politics?  join or unite?

Повторити типи питань.

(для інтерв’ю)

 

 В.5,с.231

В.6,с.231

В.7,с.231

 

В. 7, с. 231

 

 

 

 

89

 

Develop you vocabulary. Виконання тренувальних вправ.

 

 

 

 

 

 

В.1,с. 232

 

В. 2 – 3,с. 233

 

 

 

 

 

В. 4,с. 233

 

90

 

Виконання граматичних вправ.

 

 

 

В.1,с. 234

В. 2,с. 234

 

 

В. 3,с. 234

 

91

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

92

 

Контроль говоріння

 

93

 

Контроль аудіювання

 

94

 

Контроль письма

 

 

95

 

Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Усне продукування

С. 235

affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote,legal, human right

Інфінітив герундій

 В.2,с.235

В.4,с.236

В.1,с.235

 

 

 

 

 

 

2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

В.1,с. 235

В. 3, с. 238

 

 

96

 

Усна взаємодія за темою «Конституція — Основний закон країни»

ЛО уроку

 

За завданням вчителя

Впр.3, ст. 238

Україна та Рада Європи.

97

 

Focus on Writing.

Удосконалення навичок письма, говоріння, читання. Виконання вправ.

 

 

В. 1-3, с. 239-240

В.1-5, с.241-244

 

 

В.5,с. 244

 

 

С.246

 

98

 

Міжнародне співробітництво. Удосконалення навичок читання

С.244

В.6,с.244-245

2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

99

 

Політична система США. Міжнародні відносини. Виконання тренувальних вправ

ЛО уроку

За завданням вчителя

В.3,с.248

В.4,с.248-249

 

2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

4. Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

В.4,с. 248

100

 

Знаменні події та видатні люди. Узагальнення вивченого матеріалу.

Лексико-граматичний тест

ЛО уроку

Інфінітив герундій

 

В.1,с.247

 

В.2,с.247

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

101

 

 Підсумковий урок за I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петришинець Руслана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 червня 2021
Переглядів
5494
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку