Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 11 клас, II семестр
(3 навч. год. в тиждень)
Кількість годин на рік за програмою – 105 год
I семестр – 46 год
II семестр – 55 год
№ уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 5. Тема: Наука та технічний прогрес. Inventions and lifestyle. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Винаходи. Введення нових ЛО |
ЛО уроку ст.122: a consumer, a handset, stuff, victim, to enable, digital, sophisticated |
Повторити типи питань.
|
В.1, с.120 |
В.2, с.121 |
|
В.3, с.122 |
4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
В.3(с),с. 123 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.3,с.123 |
В.3С),с.123 |
Скласти речення з новою лексикою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Суспільні науки. Введення та активізація додаткових слів |
|
|
За завданням вчителя; В.1-5,с. 124-126 |
В.5, с.125-126 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Прислівники та сполучники часу. Розвиток граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ |
ЛО до тексту |
Прислівники та сполучники часу. |
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ; с. 126-128 |
4. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки. |
В.4,с.128 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Новітні технології. Удосконалення навичок аудіювання |
ЛО уроку. С.129 |
|
В.2, с.129 |
В.2, с.129, В.4, с.130 |
В.5-7, с.131 |
3. Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
В.6,с.131 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Усне продукування за темою «Стиль життя завдяки новітнім винаходам» |
|
|
|
В.1,с.132 |
В.1,с.132 В.4,с.133
|
В.3,с.133 |
1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
Опрацювати с. 135-136 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|
|
В.1,с.137 |
В.2,с.137 |
В.3,с.138 |
3. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини. 4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
В.6,с.139 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Усна взаємодія за темою «Комп’ютерні технології» |
|
|
Виконання вправ С.141-143 |
1. Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Лексичний тест |
|
|
|
|
|
|
1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 6.Тема. Природа і довкілля. Nature ant the Environment |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Людина і довкілля. Введення нових ЛО теми |
ЛО с.147
|
Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have… My belief is that we will be able to… |
|
В.2,с.146 |
В. 1, с.146 |
В.2b,с.149 |
1. Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи |
В.4, с. 149 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
|
It’s better to use… The scientists are more or less sure about… |
В.1-3,с.150-151 |
|
В. 3, с. 151 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Обмежуване та описове означальні речення |
|
|
В.1-7,с.153-155 |
4.Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
В. 7-8, с. 155-156 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. Введення додаткових ЛО |
ЛО с.156 |
В.1-4,с.158-160 |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
В. 4, с. 160 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. |
acid rain, extinction, a particle, shortage, waste, disposal, to escape, to react, damaging, an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable,sustainable
|
|
|
|
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
В. 5(в), с. 163 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Написання ессе |
|
Минулий час |
Виконання тренувальних вправ |
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Еко-туризм. Узагальнення вивченого матеріалу |
С.166-170 Виконання тренувальних вправ |
4. Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій. |
В. 4, с. 169-170
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 7. Тема: Мистецтво. Speaking about Art. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Види мистецтва. Введення ЛО теми |
Слова теми «Види мистецтва» an arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch somebody’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight |
В.4,с.172-174 |
В.5-8,с.175-176 |
3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Вивчити лексику, в. 8,с. 176 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя. Опис творів живопису. С. 177- 179
|
1. Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
В. 5,с. 179 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Мистецтво в житті людини |
Дієприкметник. Впр 1, ст.180
|
|
Впр 2ст.180 |
Впр 3ст.181 |
|
В.4,с. 181 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Видатні англійські митці. |
ЛО ст.183 an approval,a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
|
В.3,с.184
|
В.1,с.183 |
В.4,с.185 |
3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Підготувати розповідь про видатного митця
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Активізація додаткових слів та виразів |
artistry, craftsmanship, a failure, insight, performance, a shape, to confess,contemporary |
Виконання тренувальних вправ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Усне продукування за темою «Улюблений фільм» |
С.186-190 . ст..200 Виконання вправ |
Опрацювати с.190 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Роль мистецтва в сучасному суспільстві. Кіноактори |
|
|
В.2,с.195 |
|
|
В.1,с.194 |
2. Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва. |
Впр. 2, с. 195 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В. 6, с. 199 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Характеристика улюбленого фільму / вистави / телепрограми . |
Додаткові ЛО теми, с.190-193 |
Впр3, ст..196 |
В5, с.198 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Теaтральні програми та афіші. Удосконалення навичок читання
|
Додаткові ЛО, с.200 |
В1, с.200 |
В2, с.201 |
4. Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Виконання тренувальних вправ. С.201-202
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 8. Тема: Молодь і молодіжна культура. Youth in mind.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Молодь та суспільство. Введення нових слів |
ЛО уроку с.184 |
|
В2, с.204 |
С.204-205 |
2. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. 3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
Вивчити лексику |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
В3-4, с.206-207 |
В.4 (в),с. 207 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Усна взаємодія на тему «Проблеми молоді.»
|
с.207 an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting,non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on),to raise money (for) |
|
В1-4, с.208-209 |
В5, с.207 |
В.4 (в), с. 209 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Використання інфінітиву в усній взаємодії за темою «Молодь і молодіжна культура» |
С. 210-211. Виконання тренувальних граматичних вправ |
Повторити правила |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Інфінітив. Виконання вправ |
В.3-5, с. 212. Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
В.5,с. 212 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Емоції |
ЛО с.213 an anxiety, an envy, a handicap,an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable,to carry away, to gain control |
I think… |
В.2,с.213 В.2,с.213 |
В.2,с.190 |
В.1,с.190 |
В.1,с.213 |
3. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. |
В. 3,с. 214 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Уміння керувати емоціями. Удосконалення навичок читання |
ЛО с.215:a bullying, a dis-ease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually
|
В.1-2,с.215, В.3,с.216, В.1,с.219,
|
В.2,с. 215 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення |
|
Умовні речення За завданням вчителя |
В.1,с.217 |
В.2-3,с.218 (заповнити таблицю)
|
4. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
В.4, с. 218 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Молодіжний рух в Україні та у світі. Узагальнення вивченого матеріалу |
ЛО с.226 gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, to tend, to take into account |
Інфінітив герундій |
|
В.4,с.221 |
В.2,с.220 Виконання вправ с.223-226 |
В.2,с.220 |
3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Check you English. |
|
В.1-4, с. 223-226 |
|
Повторити вивчений матеріал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Люди та суспільство. People and society. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Україна в світі. Введення нових слів теми |
ЛО с.230 |
|
|
В.2,с.228 |
|
В.3,с.229 |
2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. |
В.3, с. 229 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87
|
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.4-5,с.230 |
|
|
Вивчити лексику та скласти речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Політична система в Британії. Удосконалення навичок читання |
С.232 an anthem, awareness, a court, disarmament, division, a law, an official, a selfdetermination, a sovereignty,a vote,to declare,to elect, to proceed,to proclaim,to vest, executive, judicial,legislative, long-cherished, supreme policy or politics? join or unite? |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
|
В.5,с.231 |
В.6,с.231 |
В.7,с.231 |
|
В. 7, с. 231
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Develop you vocabulary. Виконання тренувальних вправ.
|
|
|
|
В.1,с. 232
|
В. 2 – 3,с. 233
|
|
|
В. 4,с. 233
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Виконання граматичних вправ. |
|
|
|
В.1,с. 234 |
В. 2,с. 234 |
|
|
В. 3,с. 234
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Контроль читання
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Контроль письма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Усне продукування |
С. 235 affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote,legal, human right |
Інфінітив герундій |
В.2,с.235 В.4,с.236 |
В.1,с.235
|
|
|
2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
В.1,с. 235 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В. 3, с. 238
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Усна взаємодія за темою «Конституція — Основний закон країни» |
ЛО уроку |
|
За завданням вчителя |
Впр.3, ст. 238 Україна та Рада Європи. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Focus on Writing. Удосконалення навичок письма, говоріння, читання. Виконання вправ. |
|
|
В. 1-3, с. 239-240 В.1-5, с.241-244 |
|
|
В.5,с. 244
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
С.246
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Міжнародне співробітництво. Удосконалення навичок читання |
С.244 |
В.6,с.244-245 |
2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Політична система США. Міжнародні відносини. Виконання тренувальних вправ |
ЛО уроку |
За завданням вчителя В.3,с.248 В.4,с.248-249
|
2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. 4. Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
В.4,с. 248 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Знаменні події та видатні люди. Узагальнення вивченого матеріалу. Лексико-граматичний тест |
ЛО уроку |
Інфінітив герундій |
|
В.1,с.247
|
В.2,с.247
|
|
|
Повторити вивчений матеріал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||