Мета і завдання навчання предмету «Німецька мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнє-ві функції |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Примітки |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||
|
Тема 1. Літо минуло (8 годин) |
||||||||||||||||
1. |
2.09 |
Новий шкільний рік і новенькі |
Вітатися, прощатися і знайоми-тись німецькою мовою
|
Bist du neu hier? Bist du die Neue?
|
Der Neue, selbst |
Порядок слів у розповідно-му реченні |
Впр.1, 3 с.6 Впр.7 с.8 РЗ впр.1,3 с.2
|
Впр.2, с.6 Впр.4 с.7
|
РЗ впр.2 с.2 |
|
|||||||
2. |
4.09 |
Хобі моїх друзів |
Розповіда-ти які є хобі і що можна колекціо-нувати |
Welches Hobby hast du? Was sammelst du? |
Das Autobild, das Automodel, die Briefmarke, die CD, die Münze, die Muschel, die Post karte, die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln |
Порядок слів у питальному реченні |
Впр.2, с.9 Впр.4, с.10 РЗ впр.1 с.4 |
Впр.1,3 с.9 |
РЗ впр.2-3 с.4 |
|
|||||||
3. |
9.09 |
Як ти проводиш свої літні канікули? |
Розповідати про свої літні канікули |
Was machst du gern im Sommer? Wo bist du meistens? |
Das Camping, mit dem Schiff fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von |
Відмінюва-ння дієслів |
Впр.3 с.12 РЗ впр.1 с.5 |
Впр.2, с.12 Впр.4,6 с.13 |
Впр.1, с.12 РЗ впр.2,3 с.5, РЗ впр.4 с.6
|
|
|||||||
4. |
11.09 |
Погода влітку |
Розповіда-ти про погоду влітку |
Wie ist das Wetter? Die Sonne scheint, manchmal regnet, es ist warm, kalt |
der Ausflug, der Regenbogen, das Gewitter, die Wetterbeobachtung, der Regen, die Anzeige |
Порядок слів у реченні |
Впр.2, с.14, Впр.6, с.16 РЗ впр.5 с.8
|
Впр.1,3, с.14 Впр.5, с.15 |
РЗ впр.2 с.7 РЗ впр.4 с.8 |
|
|||||||
5 |
16.09 |
Яким було літо? |
Розповіда-ти про літні канікули у минулому |
Wo verbringst du deine Sommerferien? Wie war der Sommer? |
interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig |
Präteritum дієслів sein i haben |
Впр.1, 2 с.17 Впр.4 с.18, РЗ впр.1 с.11 |
Впр.3 с.18 Впр.5 с.19 |
РЗ впр.2,3, с.11, РЗ впр.4 с.12, |
|
|||||||
6 |
18.09 |
Де ми були влітку |
Розповідати про свої канікули |
Was kannst du über diese Jahreszeiten sagen? |
Die Kerze, der Karnaval, die Süsigkeiten, die Schlittenbahn, kühl, Schritt für Schritt |
Порядок слів у реченні |
Впр.1 с.20 Впр.3 с.20 РЗ впр.1 с.9
|
Впр.2 с.20 Впр.4 с.21 |
РЗ впр.2,3 с.9 РЗ впр.4 с.10 |
|
|||||||
7. |
23.09 |
Улітку в селі |
Розповіда-ти про відпочи-нок улітку |
Was wächst im Garten? |
Die Haut, saftig, beißen, süß |
Відмінюва-ння іменників |
Впр.2 с.23 Впр.3 с.24 РЗ впр.1 с.13 |
Впр.3с.24 |
Впр.1, с.24 РЗ впр.2-4 с.13 |
|
|||||||
8 |
25.09 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 2. Моя родина (7 годин)
|
|||||||||||||||||
9 |
30.09 |
Це моя родина
Можу я моїх родичів відрекомендувати? |
Розповіда-ти про свою сім ю Відреко- мендувати одну особу іншій |
Wie ist deine Familie? Darf ich meine Verwandten vorstellen? |
Die Grosseltern, die Geschwister Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte |
Займенник ihr Особисті займенники в знахідному відмінку |
Впр.1,3 с.28 РЗ впр.1 с.16 Впр. 1 с.30, Впр. 3 с.31 РЗ впр.1 с.17 |
Впр.2,4 с.28 РЗ впр.16 Впр. 4,6 с.32 |
Впр.6 с.29 а Впр.2 с.30 Впр.5 с.32 |
|
|||||||
10 |
2.10 |
Хто на фото?
|
Описува-ти, хто зображений на фото. |
Wer ist auf dem Foto? |
Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student |
Займенник “dieser” |
Впр. 1,3 с.33 |
Впр. 4 с.34 |
Впр.2 с 33 |
|
|||||||
11 |
7.10 |
Моя сестра і брат
|
Розповіда-ти про своїх братів та сестер |
Kannst du deine Geschwister beschreiben? |
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich |
Іменники у множині |
Впр.1 с.35 Впр.4 с.36 |
Впр.2,3 с.35 |
РЗ впр.1,2 с.20 |
|
|||||||
12 |
9.10 |
Скільки їм років? |
Розповіда-ти про вік людини та про її сімейний стан |
Wie alt sind die Leute? |
Ledig, verheiratet, verwitwet |
Кількісні числівники |
Впр.1 с.37 Впр.5 с.39 |
Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38 |
Впр.6 с.39 РЗ впр.3 с.22 |
|
|||||||
13 |
16.10 |
Професії рідних
|
Розповіда-ти про професії ріднрих |
Was sind die Menschen von Beruf? |
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro |
вживання дієслова arbeiten als |
Впр.1 с.40 |
Впр.2,3 с.40 пр..4 с.41 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
|
|||||||
14 |
28.10 |
Моя майбутня професія |
Розповіда-ти, ким ти хочеш стати у майбут-ньому |
Was möchtest du werden? |
Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt |
Вживання двоскладо-вих іменників
|
Впр.1 с.42 впр.8 с.43 |
Впр.2 с.42 впр.8 с.43 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
|
|||||||
Відносини в сім’ї
|
Розповіда-ти про стосунки у сім ї |
Wie sind die Beziehungen in deiner Familie? |
Achten, böse sein auf Akk |
Особові займенники в знахідному відмінку |
Впр.1 с.44 |
Впр.2 с.44 впр.4 с.45 |
впр.3 с.45 |
|
|||||||||
15 |
30.10 |
Проект «Моя сім’я»
|
|
||||||||||||||
Тема 3. Школа (15 годин) |
|||||||||||||||||
16 |
4.11 |
Починається новий шкільний рік |
Розп про початок навч року і шкільне приладдя |
Was brauchst du für die Schule? Möchtest du in die Schule gehen? |
Die Schultüte, Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte |
Вживання дієслова brauchen |
Впр.2 с.48
|
Впр.1,4 с. 48-49 |
Впр.3 с.48 |
|
|||||||
17 |
6.11 |
Що ми робимо у школі? |
Розповіда-ти про свою школу |
Was machen wir in der Schule? Wie ist eure Schule? Welche Fächer habt ihr? |
Nennen, vergleichen, Noten geben, die Tafel abwischen |
Вживання словоспо-лучень |
Впр.1,2 с .50 |
Впр.3,4,5 с.50-51 |
Впр.6 с.51 РЗ впр.1,2,3 с.30 |
|
|||||||
18 |
11.11 |
Ми повинні добре вчитися |
Розповідa-ти, щоб ти хотів робити у школі |
Bist du ein fauler Schüler? Wie findet ihr eure Schulfächer? |
Der Faulpelz, unterschiedlich, möchten, einverstanden, erfahren, einverstanden sein |
Вживання модальних дієслів |
Впр.1,5 с.52-53 |
Впр.2,3 с.52-53 |
Впр.4 с.53 РЗ впр.1,3 с.32 |
|
|||||||
19 |
13.11 |
На уроці німецької мови |
Розпові-дати про урок німецької мові |
Was mache ich in der Deutschstunde? |
Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben |
Вживання приймен-ників у давальному відмінку |
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34 |
Впр.2 с.54 |
Впр.3 с.55 |
|
|||||||
20 |
18.11 |
Наша школа |
Розпові-дати про свою школу |
Wie ist deine Schule? |
Der Raum, der Schulhof |
Вживання прикметни-ків |
Впр.1 с.56 |
Впр.2,3 с.56 |
Впр.4 с.57 |
|
|||||||
21 |
20.11 |
Школа моєї мрії |
Розповіда-ти про яку школу мріють діти |
Wie fidest du eure Schule? Wie stellt ihr euch eine Traumschule vor? |
Das Einmaleins, pro Tag, bequem, die Glocke, die Cafeteria, die Satelltenantene, erfahrene Lehrer, kostenlos, der Computerraum |
Займенникman |
Впр.1,3, с.36
|
Впр.2, с.36 Впр.4,5 с.37
|
РЗ впр.2,3 с.22, РЗ впр.4 с.23
|
|
|||||||
22 |
25.11 |
Школи в минулому та сьогодні |
Розповіда-ти про подіїї в минулому Довідатись інформа-цію про школи в минулому |
Was habt ihr in der letzten Deutschstunde gemacht? Welche Schule möchtest du besuchen? |
Klassendienst haben, loben, klingeln Auswendig, das Schulmuseum, zum Glück, natürlich, der Fremdenführer, die Tinte |
Вживання дієслів в Perfekt Partizip II сильних дієслів |
Впр.1,4 с.60-61 Впр.1,3,4 с.62-63 |
Впр.2,3,5 с.60-61 Впр.2,5 с.62-64 |
РЗ впр.2,6 с.39-40 РЗ впр.1,2 с.41 |
|
|||||||
23 |
27.11 |
Урок не відбувся |
Висловлю-вати події минулого |
Ist bei euch irgendwann eine Stunde ausgefallen? |
Müde, irgendwann, ausfallen |
Partizip II сильних дієслів |
Впр.1 с.65 |
Впр.2,3,5 с.65-67 |
Впр.4 с.67 РЗ впр.1,2 с.43 |
|
|||||||
24 |
2.12 |
Мої однокласники - мої шкільні друзі |
Розповіда-ти про шкільних друзів Порівню-вати людей і речі |
Hast du die Schulfreunde? Wie sing gute Freunde? Sind deine Mitschüler begabt? |
Sitzen bleiben, einkaufen, wütend sein, der Schreck, schimpfen, das Geschirr, aufräumen, anstellen, keinen Zweck. Die Mitschüler, begabt, lein, gross, jung, alt
|
Вжив словоспо-л. Ступені порівняння прикмет-ників та присл |
Впр.2,5 с.68-70 Впр.2 с.72 |
Впр.1,3,6 с.68-70 Впр.1,3 с.71-72 |
РЗ впр.1,2 с.45 Впр.3 с.72 |
|
|||||||
25 |
4.12 |
Навчитися із задоволенням |
Повідомляти як можна цікаво вчитися |
Was fidest du interessant oder langweilig in der Stunde? |
Der Spaß, herausschreiben, im Wörterbuch nachschlagen, Der Witz, Grammatik lernen |
Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків |
Впр.2,3 с.73-74 |
Впр.1,4 с.73-74 |
РЗ впр.1,2 с.49 |
|
|||||||
26 |
9.12 |
Контроль аудіювання
|
|
||||||||||||||
27 |
11.12 |
Контроль читання
|
|
||||||||||||||
28 |
16.12 |
Контроль письма
|
|
||||||||||||||
29 |
18.12 |
Контроль говоріння |
|
||||||||||||||
30 |
23.12 |
Підсумковий урок |
|
||||||||||||||