Календарно-тематичне планування 2019-2020 н.р. німецька мова 6 клас 2 рік навяання за підручником Сотнікова

Про матеріал

Мета і завдання навчання предмету «Німецька мова»:

Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою

Перегляд файлу

Дата

Підтема

Мовленнє-ві функції

Мовленнєві зразки

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Примітки

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Говоріння

Письмо

 

Тема 1. Літо минуло (8 годин)

1.

2.09

Новий шкільний рік і новенькі

Вітатися, прощатися і знайоми-тись німецькою мовою

 

Bist du neu hier?

Bist du die Neue?

 

Der Neue, selbst

Порядок слів у розповідно-му реченні

Впр.1, 3 с.6

Впр.7 с.8

РЗ впр.1,3 с.2

 

Впр.2, с.6

Впр.4 с.7

 

РЗ впр.2 с.2

 

2.

4.09

Хобі моїх друзів

Розповіда-ти які є хобі і що можна колекціо-нувати

Welches Hobby hast du?

Was sammelst du?

Das Autobild, das Automodel,

die Briefmarke, die CD,

die Münze, die Muschel, die Post karte,

die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln

Порядок слів у питальному реченні

Впр.2, с.9

Впр.4, с.10

РЗ впр.1 с.4

Впр.1,3 с.9

РЗ впр.2-3 с.4

 

3.

9.09

Як ти проводиш свої літні канікули?

Розповідати про свої літні канікули

Was machst du gern im Sommer?

Wo bist du meistens?

Das Camping, mit dem Schiff fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von

Відмінюва-ння дієслів

Впр.3 с.12

РЗ впр.1 с.5

Впр.2, с.12

Впр.4,6 с.13

Впр.1, с.12

РЗ впр.2,3 с.5,

РЗ впр.4 с.6

 

 

4.

11.09

Погода влітку

Розповіда-ти про погоду влітку

Wie ist das Wetter? Die Sonne scheint, manchmal regnet, es ist warm, kalt

der Ausflug,

der Regenbogen,

das Gewitter,

die Wetterbeobachtung,

der Regen, die Anzeige

Порядок слів у реченні

Впр.2, с.14,

Впр.6, с.16

РЗ впр.5 с.8

 

Впр.1,3, с.14

Впр.5, с.15

РЗ впр.2 с.7

РЗ впр.4 с.8

 

5

16.09

Яким було літо?

Розповіда-ти про літні канікули у минулому

Wo verbringst du deine Sommerferien?

Wie war der Sommer?

interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig

Präteritum дієслів

sein i haben

Впр.1, 2 с.17

Впр.4 с.18,

РЗ впр.1 с.11

Впр.3 с.18

Впр.5 с.19

РЗ впр.2,3, с.11,

РЗ впр.4 с.12,

 

6

18.09

Де ми були влітку

Розповідати про свої канікули

Was kannst du über diese Jahreszeiten sagen?

Die Kerze, der Karnaval, die Süsigkeiten,

die Schlittenbahn, kühl, Schritt für Schritt

Порядок слів у реченні

Впр.1 с.20

Впр.3 с.20

РЗ впр.1 с.9

 

Впр.2 с.20

Впр.4 с.21

РЗ впр.2,3 с.9

РЗ впр.4 с.10

 

7.

23.09

Улітку в селі

Розповіда-ти про відпочи-нок улітку

Was wächst im Garten?

Die Haut, saftig, beißen, süß

Відмінюва-ння іменників

Впр.2 с.23

Впр.3 с.24

РЗ впр.1 с.13

Впр.3с.24

Впр.1, с.24

РЗ впр.2-4 с.13

 

8

25.09

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Моя родина (7 годин)

 

9

30.09

Це моя родина

 

Можу я моїх родичів відрекомендувати?

Розповіда-ти про свою сім ю

Відреко-

мендувати одну особу іншій

Wie ist deine Familie?

Darf ich meine Verwandten vorstellen?

Die Grosseltern, die Geschwister

Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte

Займенник ihr

Особисті займенники в знахідному відмінку

Впр.1,3 с.28

РЗ впр.1 с.16

Впр. 1 с.30,

Впр. 3 с.31

РЗ впр.1 с.17

Впр.2,4 с.28

РЗ впр.16

Впр. 4,6 с.32

Впр.6 с.29 а

Впр.2 с.30

Впр.5 с.32

 

10

2.10

Хто на фото?

 

 

Описува-ти, хто зображений на фото.

Wer ist auf dem Foto?

Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student

Займенник “dieser”

Впр. 1,3 с.33

Впр. 4 с.34

Впр.2 с 33

 

11

7.10

Моя сестра і брат

 

 

 

Розповіда-ти про своїх братів та сестер

Kannst du deine Geschwister beschreiben?

Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich

Іменники

у множині

Впр.1 с.35

Впр.4 с.36

Впр.2,3 с.35

РЗ впр.1,2 с.20

 

12

9.10

Скільки їм років?

Розповіда-ти про вік людини та про її сімейний стан

Wie alt sind die Leute?

Ledig, verheiratet, verwitwet

Кількісні числівники

Впр.1 с.37

Впр.5 с.39

Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38

Впр.6 с.39

РЗ впр.3 с.22

 

13

16.10

Професії рідних

 

 

 

Розповіда-ти про професії ріднрих

Was sind die Menschen von Beruf?

Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro

вживання дієслова arbeiten als

Впр.1 с.40

Впр.2,3 с.40

пр..4 с.41

РЗ впр.2,3 с.24

 

14

28.10

Моя майбутня професія

Розповіда-ти, ким ти хочеш стати у майбут-ньому

Was möchtest du werden?

Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt

Вживання двоскладо-вих іменників

 

Впр.1 с.42

впр.8 с.43

Впр.2 с.42

впр.8 с.43

РЗ впр.2,3 с.24

 

Відносини в сім’ї

 

Розповіда-ти про стосунки у сім ї

Wie sind die Beziehungen in deiner Familie?

Achten, böse sein auf Akk

Особові займенники в знахідному відмінку

Впр.1 с.44

Впр.2 с.44

впр.4 с.45

впр.3 с.45

 

15

30.10

 Проект «Моя сім’я»

 

 

Тема 3. Школа (15 годин)

16

4.11

Починається новий шкільний рік

Розп про початок навч року і шкільне приладдя

Was brauchst du für die Schule? Möchtest du in die Schule gehen?

Die Schultüte, Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte

Вживання дієслова brauchen

Впр.2 с.48

 

Впр.1,4

с. 48-49

Впр.3 с.48

 

17

6.11

Що ми робимо у школі?

Розповіда-ти про свою школу

Was machen wir in der Schule?

Wie ist eure Schule?

Welche Fächer habt ihr?

Nennen, vergleichen, Noten geben, die Tafel abwischen

Вживання словоспо-лучень

Впр.1,2

 с .50

Впр.3,4,5 с.50-51

Впр.6 с.51

РЗ впр.1,2,3 с.30

 

18

11.11

Ми повинні добре вчитися

Розповідa-ти, щоб ти хотів робити у школі

Bist du ein fauler Schüler?

Wie findet ihr eure Schulfächer?

Der Faulpelz, unterschiedlich, möchten, einverstanden, erfahren, einverstanden sein

Вживання модальних дієслів

Впр.1,5 с.52-53

Впр.2,3 с.52-53

Впр.4 с.53

РЗ впр.1,3 с.32

 

19

13.11

На уроці німецької мови

Розпові-дати про урок німецької мові

Was mache ich in der Deutschstunde?

Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben

Вживання приймен-ників у давальному відмінку

Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34

Впр.2 с.54

Впр.3 с.55

 

20

18.11

Наша школа

Розпові-дати про свою школу

Wie ist deine Schule?

Der Raum, der Schulhof

Вживання прикметни-ків

Впр.1 с.56

Впр.2,3 с.56

Впр.4 с.57

 

21

20.11

Школа моєї мрії

Розповіда-ти про яку школу мріють діти

Wie fidest du eure Schule?  Wie stellt ihr euch eine Traumschule vor?

Das Einmaleins, pro Tag, bequem, die Glocke,

die Cafeteria,

die Satelltenantene, erfahrene Lehrer, kostenlos,

der Computerraum

Займенникman

Впр.1,3, с.36

 

Впр.2,

с.36

Впр.4,5

с.37

 

РЗ впр.2,3 с.22,

РЗ впр.4 с.23

 

 

 

 

22

25.11

Школи в минулому та сьогодні

Розповіда-ти про подіїї в минулому

Довідатись інформа-цію про школи в минулому

Was habt ihr in der letzten Deutschstunde gemacht?

Welche Schule möchtest du besuchen?

Klassendienst haben, loben, klingeln

Auswendig,

das Schulmuseum, zum Glück, natürlich,

der Fremdenführer,

die Tinte

Вживання дієслів в Perfekt

Partizip II сильних дієслів

Впр.1,4 с.60-61

Впр.1,3,4 с.62-63

Впр.2,3,5 с.60-61

Впр.2,5 с.62-64

РЗ впр.2,6 с.39-40

РЗ впр.1,2 с.41

 

23

27.11

Урок не відбувся

Висловлю-вати події минулого

Ist bei euch irgendwann eine Stunde ausgefallen?

Müde, irgendwann, ausfallen

Partizip II сильних дієслів

Впр.1 с.65

Впр.2,3,5 с.65-67

Впр.4 с.67 РЗ впр.1,2 с.43

 

24

2.12

Мої однокласники - мої шкільні друзі

Розповіда-ти про шкільних друзів

Порівню-вати людей і речі

Hast du die Schulfreunde? Wie sing gute Freunde?

Sind deine Mitschüler begabt?

Sitzen bleiben, einkaufen, wütend sein, der Schreck, schimpfen, das Geschirr, aufräumen, anstellen, keinen Zweck. Die Mitschüler, begabt, lein, gross, jung, alt

 

 

 

Вжив словоспо-л. Ступені порівняння прикмет-ників та присл

Впр.2,5 с.68-70

Впр.2 с.72

Впр.1,3,6 с.68-70

Впр.1,3 с.71-72

РЗ впр.1,2 с.45

Впр.3 с.72

 

25

4.12

Навчитися із задоволенням

Повідомляти як можна цікаво вчитися

Was fidest du interessant oder langweilig in der Stunde?

Der Spaß, herausschreiben, im Wörterbuch nachschlagen, Der Witz, Grammatik lernen

Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків

Впр.2,3 с.73-74

Впр.1,4 с.73-74

РЗ впр.1,2 с.49

 

26

9.12

Контроль аудіювання

 

 

 

27

11.12

Контроль читання

 

 

28

16.12

Контроль письма

 

 

 

29

18.12

Контроль говоріння

 

30

23.12

Підсумковий урок

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
2 грудня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку