Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

 

 

Навчальна Програма: ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ САВЧЕНКО О.Я. ( наказ МОН України № 268 від 21.03.2018 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти")

          Державний стандарт початкової освіти, затверджений Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87

 

Підручники:

 Німецька мова:  підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Сотникова С. І., Гоголєва Г. В. Харків: Видавництво «Ранок», 2019

 

Додаткові навчальні посібники:

1. Німецька мова. 2 клас: робочий зошит (до  підручника «Німецька мова. 2 клас») / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва.  – Харків: Видавництво «Ранок», 2019. – 80 с.: іл.

Додаткові навчальні посібники:

2. Gabriele Kopp, Siegfried Büttner, Josef Alberti. Planetino1 Arbeitsbuch. - Hueber Verlag, Ismaning.- 2011 (Лист ІІТЗО від 23.10.2013 № 14.1/12-Г-608)

3. Deutsch mit Socke. - Goethe Institut

 

Кількість годин на тиждень:

 

2-В

тиждень

семестр

рік

І

ІІ

3

45

56

101

 

Семестрові контролі:

 

2-В

08.05

Контроль читання

05.05

Контроль письма

19.05

Контроль аудіювання

13.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

ДАТА

 

РОЗДІЛ, СТОР. НМК

 

ТЕМА / ЗМІСТ УРОКУ

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ (НА КІНЕЦЬ УРОКУ УЧНІ ВМІТИМУТЬ)

 

МОВНИЙ ІНВЕНТАР

 

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

 

 

ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ

 

ЛЕКСИКА

 

ГРАМАТИКА/

ФОНЕТИКА

СПРИЙМАННЯ НА СЛУХ/ЗОРОВЕ СПРИЙМАННЯ

ПИСЕМНА/УСНА ВЗАЄМОДІЯ / ПРОДУКУВАННЯ

 

Тема: «Відпочинок і дозвілля»

Ключові компетентності:

1. Спілкування іноземними мовами.

2. Уміння вчитися упродовж життя.

3. Ініціативність і підприємливість.

4. Інформаційно-цифрова компетентність.

5. Соціальна та громадянська компетентності.

6. Екологічна грамотність і здорове життя.

 

46-47

 

14.01

L. 5

St. 44

стор.66-67

Хобі й дозвілля.

Ведення ЛО.

Практткуван-ня в усному мовленні

 

 

Сказати, що можуть робити на дозвіллі; розповісти віршик про дозвілля; читати на рівні фрази.

In der Freizeit

Hobby/s/

Können

Spielen Schach

Wir

Ihr

Sie

Dieses/r/e

Mit

Ja, das stimmt/

Nein, das stimmt nicht

Виконання фонетичних вправ.

Модальне дієслово können.

Відмінювання дієслів.

Аудіювання: розуміння мовлення вчителя, реплік однолітків.

Говоріння: діалоги (впр.4, 5) стор. 67.

РЗ стор. 36-37

 впр. 1-4.

Робота з лепбуком.

 

Здоров`я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

Громадянська відповідаль-ність: враховує думку товаришів про вибір того чи іншого відпочинку.

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та  сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Хобі й дозвілля.

Формування навичок читання на рівні фрази

 

48-49

 

L. 5

St. 45

стор.68-69

Наші іграшки.

Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

 

 

Називати іграшки; розповісти, які іграшки в тебе є та запитати у однокласника; співати пісеньку.

Geben

Zeigen

haben

Dir/mir

Das Spielzeug

Das Puppenhaus

Der Luftballon

Die Eisenbahn

Die Bausteine

Der Dinosaurier

Das Kuscheltier

Der Teddy

Das Spielauto

Das Fahrrad

Die Puppe

Der Ball

Der Roboter

Rollschuh laufen

Komisch

Nett

Toll

Fliegen

Fahren

bauen

Виконання фонетичних вправ.

Akkusativ.

Вживання eine/ einen.

Вживання присвійних займенників: ihn/es/sie.

 

Аудіювання: впр. 1,2,3.

Читання діалогів.

Інсценування діалогів. Діалог: впр. 4 стор. 69.

РЗ стор. 38-39.

Наші іграшки.

Опанування навичок діалогічного мовлення

 

50

 

L. 5

St. 46

стор.70-71

Дай мені свою ляльку.

Формування

монологічного мовлення за опорою

Називати іграшки; розповісти, яких іграшок в тебе немає.

Die Speilsachen

viele

Виконання фонетичних вправ.

Множина іменників.

Kein/e/en

Аудіювання: впр. 1-3 стор. 70.

 

 

Впр. 4,5 стор. 71 (розкажи).

РЗ стор. 4 впр.40-41

51

 

L. 5

St. 47

стор.72-73

Ми граємо на вулиці.

Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

Називати різні види дозвілля; сказати, що ти робиш на дозвіллі.

Fahren

Laufen

Spazieren gehen

Fangen /

Verstecken spielen

Rollschuh laufen

 

Виконання фонетичних вправ.

Відмінювання дієслів. Побудова питальних речень.

Побудова речень з модальним дієсловом kann

 

Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази; впр. 1-3 стор.72.

 

Говоріння: стор. 73 впр.5, 6.

РЗ стор. 42

52

 

L. 5

St. 48

стор.74-75

Ми мандруємо.

Опанування навичок аудіювання

 

Розповісти, що можуть робити під час мандрівки; знайти невідповідності у тексті та малюнку;  розповісти римування.

Wandern

Im Wald

Mit Rucksacken

Über lange Strecken

Sammeln

Picknicken

Beobachten

Fotografieren

Die Tiere

Die Pilze

Glücklich

lustig

 

 

Виконання фонетичних вправ.

 

Відмінювання дієслів.

Аудіювання: стор.74 впр.1-2.

Читання: стор. 75 впр.5.

Говоріння: стор. 75 впр.3-5.

РЗ стор. 43

Здоров`я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

 

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів про вибір того чи іншого відпочинку.

 

 

 

Екологічна безпека та  сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідаль-ність:

будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.

 

 

 

53

 

L. 5

St. 49

стор.76-77

У селі.

Введення нових ЛО в усному та писемному мовленні

 

Називати деяких свійських тварин в однині і множині;

 Розповідати про дозвілля у селі; співати пісеньку,

das Rindvieh

das Pferd

die Kuh

der Hahn

das Huhn/die Henne

das Schaf

das Schwein

die Ziege

die Ente

Der Gans

das Kalb

Das Zicklein

auf dem Land

besuchen

Виконання фонетичних вправ.

Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім.

 

Аудіювання: стор.76 1-3.

Говоріння: стор. 77 впр. 4-5.

РЗ стор. 44

Робота з лепбуком.

 

54

 

L. 5

St. 50

стор.78-79

Наші домашні улюбленці.

Формування навичок монологічного мовлення

 

Називати домашніх тварин; описувати домашню тварину; розповісти про домашнього улюбленця.

die Haustiere

der Hund

die Welpe

die Katze

das Kätzchen

die Papagei

die Wellensittich

der Hamster

das Meerschweinchen

die Schildkröte

das Kaninchen

miauen

laut bellen

 

Виконання фонетичних вправ.

Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім.

 

Аудіювання: стор.78  впр. 1.

Говоріння: впр. 2-5 стор 79.

РЗ стор.45.

Робота з лепбуком.

 

55-56

 

L. 5

St. 51-53

стор.80-81

Повторення.

Виконання лексико- граматичних вправ

Відпрацювання навичок

Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок.

Стор. 60-81

РЗ стор 46-47.

Робота з лепбуком.

 

57

 

L. 5

St. 54-55

стор.82

Організація проекту: «Я знімаю фільм».

Розповідати про свою прогулянку.

Закріплення вивченої лексики.

 

 

 

Презентація робіт.

Створення проектів.

Заповнення лепбуку.

 

58

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

Тема: «Людина»

Ключові компетентності:

1. Спілкування іноземними мовами.

2. Уміння вчитися упродовж життя.

3. Ініціативність і підприємливість.

4. Інформаційно-цифрова компетентність.

5. Соціальна та громадянська компетентності.

6. Екологічна грамотність і здорове життя.

59-

 

60

 

L. 6

St.56

стор.83-84

 

Це людина.

Введення нових ЛО.

 

Називати

німецькою мовою деякі частини тіла; розповісти з чого складається тіло.

Der Mensch

der Kopf 

der Körper

der Hals

die Schulter 

der Arm

die Hand

der Finger

das Bein

der Fuß

 

Виконання

фонетичних вправ.

Akkusativ.

Вживання eine/ einen.

Вживання ist/sind.

Аудіювання:

впр. 1,4 стор. 83.

Говоріння:

 впр. 7

стор .84

РЗ стор 48.

Здоров`я і безпека: розпізнає позитивні і негативні чинники, що впливають на здоров’я людини;

розуміє важливість дотримання правил гігієни та рухового режиму, фізичного навантаження.

 

 

Громадянська відповідаль-ність: виявляє толеранте ставлення до людей.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

 

 

 

 

 

Це людина.

Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

61

 

L. 6

St.57

стор.85-86

 

Покажи мені своє обличчя.

Опанування

навичок монологічного мовлення за опорою

 

Називати німецькою мовою частини обличчя; розповідати скоромовку.

das Haar/ die Haare 

das Gesicht

das Auge (die Augen)

das Ohr (die Ohren)

die Nase 

der Mund 

Виконання фонетичних вправ.

Akkusativ.

Вживання eine/ einen.

Вживання ist/sind.

 

Аудіювання: вп. 1-2 стор. 85.

Говоріння: стор. 86 впр. 4.

РЗ стор. 49.

62

 

L. 6

St.58

стор.87-88

 

Ми описуємо людей.

Формування

навичок монологічного мовлення за опорою

 

 

Описувати зовнішність людини; впізнавати людину за описом.

Groß

Klein

Dick

Dunn

Lang

Kurz

Blond

Dunkel

Rund

Oval

Hübsch

nett

Виконання фонетичних вправ.

Akkusativ.

Вживання eine/ einen.

Вживання ist/sind.

Вживання sein/ihr

 

 

Аудіювання:

впр. 1, 3. стор. 87.

Читання стор. 87.

Говоріння:

Стор. 87 впр.2, 4.

РЗ стор. 51.

63

 

L. 6

St.59

стор.89-90

 

Якою є Тіні? Яким є Макс?

Формування навичок читання на рівні фрази

 

Називати емоції; характеризувати людину за її поведінкою;  описувати людей і казкових персонажів.

Fleißig

Lustig

Traurig

Glücklich

Klug

Faul

Lachen

Weinen

Zaubern

sammeln

 

Виконання фонетичних вправ.

Побудова речень з прямим порядком слів і питальних речень.

Відмінювання дієслів.

Читання:

стор .89 впр. 2, 4.

Говоріння: стор. 90 впр. 5.

РЗ стор. 52-53.

64-65

 

L. 6

St.60

стор.91-92

 

Одяг.

Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

 

Називати деякі предмети одягу; описувати свій одяг та одяг інших людей; співати пісеньку.

Die Sachen

Die Kleidung

Die Bluse

Das Kleid

Der Rock

Das Hemd

Die Hose

Die Schuhe

Die Jacke

Der Mantel

Ich finde—

Alle

sowie

Виконання фонетичних вправ.

Однина і множина іменників.

Відмінювання дієслів.

Вживання присвійних займенників.

Аудіювання: стор. 91 впр. 1, 2, 3.

Читання: впр. 5 стор. 92.

Говоріння: стор. 92 впр. 4,5.

РЗ стор. 54-55.

Одяг.

Опанування монологічного мовлення на рівні фрази

 

66

 

L. 6

St.61

стор.93-94

 

Так багато одягу!

Опанування навичок аудіювання

Називати предмети одягу в однині і множині; вживати нові ЛО; сприймати інформацію на слух і відображати.

Hier

Da

Die Quartett

Виконання фонетичних вправ.

Однина і множина іменників.

Відмінювання дієслів.

Аудіювання: стор. 93 впр. 1.

 

Говоріння: стор 94 впр.5.6.

РЗ стор.57.

 

Громадянська відповідаль-ність: виявляє толеранте ставлення до людей.

 

67

 

L. 6

St.62

стор.95-96

 

Що ти любиш носити?

Формування навичок читання на рівні фрази

Описувати одяг за кольором; запитувати про вподобання; читання тексту.

Tragen

Neu

Diese Farbe

Gern/besonders gern

Welche Farbe

Виконання фонетичних вправ.

Однина і множина іменників.

Відмінювання дієслів.

Читання: стор 95 впр.1- 3.

Говоріння: стор. 96 впр.4-6.

РЗ стор. 58-59.

68-69

 

L. 6

St.63-65

стор.97-98

 

Повторення.

Виконання лексико- граматичних вправ

Відпрацювання навичок

Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок.

Стор. 97-98

РЗ стор. 60-61

70

 

L. 6

St.66-67

стор.99

 

Проект «Гарний одяг»

Розповідати про свій одяг.

Закріплення вивченої лексики.

 

 

 

Презентація робіт.

Створення проектів.

Заповнення лепбуку.

 

Громадянська відповідаль-ність:

будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.

 

 

71

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Людина»

Тема: «Свята та традиції»

Ключові компетентності:

1. Спілкування іноземними мовами.

2. Уміння вчитися упродовж життя.

3. Ініціативність і підприємливість.

4. Інформаційно-цифрова компетентність.

5. Соціальна та громадянська компетентності.

6. Екологічна грамотність і здорове життя.

7. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

72-73

 

L. 7

St.68

стор.

100-101

 

Ми охоче святкуємо.

Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

Називати німецькою мовою деякі свята; називати символи свят;

Розповісти про традиції святкування дня народження.

Feiern

Das Fest

Der Geburtstag

Weihnachten

der Adventskalender

Neujahr

Der Nikolaustag

Der Tannenbaum

Das Geschenk

die Blume

bekommen

Dai Party

Die Symbole

 

Виконання фонетичних вправ.

Побудова речень з прямим порядком слів.

Аудіювання:

Стор. 100 впр. 1-3.

Читання: стор. 101 впр. 4-5

Говоріння: стор. 101 впр. 6

РЗ стор.62

Підприємливість та фінансова грамотність:

розуміє   необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

 

 

 

 

 

Ми охоче святкуємо.

Опанування монологічного мовлення на рівні фрази

74

 

L. 7

St.69

стор.

102-103

 

День народження.

Формування навичок читання на рівні фрази

Привітати людину з днем народження і заспівати пісеньку; читати фрази у короткому тексті; зрозуміти зміст запрошення з нагоди ДР.

Дні тижня з прийменником

am  та час з um (повторити).

Einladen

Einmachen

für

 

 

Виконання фонетичних вправ.

Вживання am, um.

Відокремлені префікси у дієсловах.

Відмінювання присвійних займенників у Akk.

Аудіювання:

стор. 102 впр.1-3.

Читання:

Впр. 5 стор. 103.

Говоріння: стор. 102 впр. 4.

РЗ стор. 63-64.

75

 

L. 7

St.70

стор.

104-105

 

Вечірка з нагоди дня народження.

Формування

навичок монологічного мовлення за опорою

 

Розповідати про святкування дня народження; розуміти інформацію в святковому меню; сказати про їжу, що подобається.

Essen

Trinken

Machen

(повторити)

Geburtstagmenu

Organisieren

Beginnen

Ein Stuck

 

Виконання фонетичних вправ.

Складні іменники.

Вживання von---bis.

Повторити час.

Аудіювання: стор. 104 впр. 1, 4.

Читання: стор. 105 впр. 3.

Говоріння: стор. 104 впр. 2, стор. 105 впр.3.

Письмо: стор. 105 впр. 5.

РЗ стор.65

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

розуміє   необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідаль-ність:

будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.

76

 

L. 7

St.71

стор.

106-107

 

Великдень.

Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

Називати деякі свята та символи свят; розповісти віршик про великоднього зайця.

Ostern

Der Osterhase

Das Osterei

Das Osterlied

Bringen

Bunt

rund

Виконання фонетичних вправ.

Складні іменники.

Однина та множина іменників.

Аудіювання: стор. 106 впр. 1.

Читання: стор. 106 впр.2,3.

Говоріння: стор. 107 впр. 4.

РЗ стор. 66-67.

77

 

L. 7

St.72

стор.

108-109

 

З Великоднем!

Опанування навичок аудіювання

Привітати рідних з святами; заспівати пісеньку; грати в гру «Eiersuchen».

Gluckwunsch-karten

Liebe/r

Viel Spaß!

Viel Gluck!

Freue Ostern!

Kommen

Suchen

Bei der---

Der Muttertag

 

 

Виконання фонетичних вправ.

Складні іменники.

Побудова простих речень у листівки привітальній.

Повторення відповідей на запитання: Wer/Was/Wann

Аудіювання: стор. 108 впр.1.

Читання: стор. 108 впр. 3, стор. 109

впр. 4.

РЗ стор. 68-69.

78-79

 

L. 7

St.73-74

стор.

110-111

 

Повторення.

Виконання лексико- граматичних вправ

Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок.

Виконання фонетичних вправ.

 

Закріплення лексики та граматики.

Стор. 110-11

РЗ стор.70-71

80

 

L. 7

St.76

стор.

112

Проект «Вітальні листівки»

Вітання зі святами.

Закріплення вивченої лексики.

 

 

 

Презентація робіт.

Створення проектів.

Заповнення лепбуку.

 

81

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Свята та традиції»

 

Тема: «Природа»

Ключові компетентності:

1. Спілкування іноземними мовами.

2. Уміння вчитися упродовж життя.

3. Ініціативність і підприємливість.

4. Інформаційно-цифрова компетентність.

5. Соціальна та громадянська компетентності.

6. Екологічна грамотність і здорове життя.

7. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

 

82

 

L. 8

St.78

стор.

113-114

Чотири пори року.

Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

Називати німецькою мовою пори року, місяці.

die Jahreszeit/n/

der Winter

 der Frühling,

der Sommer

 der Herbst

der Monat

/der /Januar

Februar

März 

April

Mai

Juni

Juli

August 

September

Oktober 

November 

Dezember

 heißen

Виконання фонетичних вправ.

Питальне слово Welche/r.

Вживання прийменника im/nach.

Безособові речення: es ist---

 

Аудіювання: стор. 113 впр.1,2.

 

Говоріння: стор. 113 впр. 3, 4, 5.

РЗ стор. 72-73.

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомого тваринам та збереження природи.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

83-84

 

L. 8

St.79

стор.

115-116

Осінь.

Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні

Описати погоду восени; розв’язувати анаграми; розповісти віршик про осінь; читання тексту.

Der Baum

Das Blatt

Die Wolke

Die Erde

Der Himmel

Es regnet

Das Thermometer

Zeigen

Das Grad

Oft

ohne

trübe

Die Sonne scheint

 

 

Аудіювання: стор. 115 впр.1,2.

Читання: стор. 116 впр. 4.

 

РЗ стор. 74-75.

Говоріння: стор.5, 6

 

Осінь.

Формування навичок читання

 

85

 

 

L. 8

St.80

стор.

117-118

Зима.

Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ.

Називати зимові природні явища; розповісти про погоду взимку; розповісти віршик про зиму.

Kalt

Es schneit

 die Schnee-flocken fallen,

Die Straßen

Glatt

Überall

Liegen

Der Schnee

da

Виконання фонетичних вправ.

Безособові речення: es ist---

Аудіювання: стор.117 впр. 1,2; стор. 118 впр. 3.

РЗ стор. 76-77.

Письмо: стор. 118 впр.4

Говоріння: стор. 118 впр.5,6.

 

86

 

L. 8

St.81

стор.

119-120

Зима приносить задоволення.

Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз

 

Розповісти про зимові розваги взимку на основі почутого; запитати у однолітка про розваги.

Schi und Schlittschuh laufen

 Der Schneemann bauen

 im Hof

 Hockey spielen/Eishockey

Schlitten/ Schlittschuh fahren

Laufen Ski

rodeln

Виконання фонетичних вправ.

Відмінювання дієслів.

Складні іменники.

Аудіювання: стор. 119 впр. 1-4.

РЗ стор. 78-79.

Говоріння: стор.120 впр. 5-6.

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомого тваринам та збереження природи.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

87

 

L. 8

St.82

стор.

121-122

Весна настає.

Опанування монологічного мовлення на рівні коротких фраз за опорою

 

Називати і характеризувати елементи природи; розповісти віршик про весну; описувати малюнок із зображенням природи.

Sich freuen

Von fern - von nah

Das Gras

Der Vogel

Der Wald

Das Schneeglöckchen

 

Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів.

 

Аудіювання:

Стор. 121 впр. 1-2, 4.

Читання: стор. 122 впр. 5.

РЗ стор. 80-81.

Говоріння: стор. 122 впр. 3, 6.

88

 

L. 8

St.83

стор.

123-124

Погода навесні.

Формування навичок читання

Називати весняні природні явища; описувати погоду; читати і виконувати завдання до тексту.

Warm

Hell

tauen

Виконання фонетичних вправ.

Безособові речення.

Речення з nicht.

Аудіювання: стор.1.

Читання: стор. 124 впр. 2-4.

РЗ стор. 82-83.

Говоріння: стор. 124 впр. 5.

89

 

 

Контроль письма

Перевірка сформованості писемних навичок; лексично-граматичних вмінь

 

90

 

L. 8

St.84

стор.

125-126

Влітку.

Формування діалогічного

мовлення

 

 

Розповісти про діти та запитати однолітків; запитати у однолітків про улюблену пору року; порівнювати пори року.

Heiß

Die schönste Zeit

breit

Weit

Die Lieblingsjahreszeit

 

 

 

 

 

Виконання фонетичних вправ.

Безособові речення.

Складні іменники.

 

Аудіювання:

Стор. 125 впр. 1, 3.

Читання : стор. 125 впр. 2.

РЗ стор.84-85.

Говоріння: стор. 125 впр. 3, 4, 5, 6.

 

91

 

 

Контроль говоріння

Сформованість монологічного мовлення за темами.

92

 

L. 8

St.85

стор.

127-128

Літо – чудова пора.

Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз

 

Назвати літні розваги дітлахів; прослухати і виконати завдання; розповісти, що охоче робиш влітку; заспівати пісеньку.

Baden

Liegen in der Sonne

Fahren Boot

Angeln

Schwimmen

Wandern

Im Fluss

 

 

Виконання фонетичних вправ.

Безособові речення.

Складні іменники.

Речення з використанням gern/nicht gern

 

 

Аудіювання:  стор. 127 впр. 1, 2, 4.

Читання: стор. 127 впр.2.

РЗ стор. 86-87.

Говоріння: стор. 128 впр 5,6.

 

93

 

 

Контроль читання

Читання тексту з виконанням завдання.

94-95

 

L. 8

St.86-88

стор.

129-130

Повторення.

Виконання лексико-граматичних вправ

 

Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок.

Виконання фонетичних вправ.

 

Закріплення лексики та граматики.

Стор. 129-130.

РЗ стор. 88-89.

 

96

 

 

Контроль аудіювання

Розуміти на слух текст і виконати завдання.

97-98

 

L. 8

St.84

стор.

125-126

Проект: «Дуель пір року»

Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну  інформацію.

Презентація робіт. Заповнення лепбуку

 

Громадянська відповідаль-ність:

будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту

99

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Природа»

100

 

 

Підсумковий урок з вивченого матеріалу за ІІ семестр

101

 

 

Підсумковий урок з вивченого матеріалу за рік

 

 

1

1

doc
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
НУШ
Додано
2 січня 2020
Переглядів
2172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку