Навчальна Програма: ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ САВЧЕНКО О.Я. ( наказ МОН України № 268 від 21.03.2018 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти")
Державний стандарт початкової освіти, затверджений Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87
Підручники:
Німецька мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Сотникова С. І., Гоголєва Г. В. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019
Додаткові навчальні посібники:
1. Німецька мова. 2 клас: робочий зошит (до підручника «Німецька мова. 2 клас») / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019. – 80 с.: іл.
Додаткові навчальні посібники:
2. Gabriele Kopp, Siegfried Büttner, Josef Alberti. Planetino1 Arbeitsbuch. - Hueber Verlag, Ismaning.- 2011 (Лист ІІТЗО від 23.10.2013 № 14.1/12-Г-608)
3. Deutsch mit Socke. - Goethe Institut
Кількість годин на тиждень:
2-В |
|||
тиждень |
семестр |
рік |
|
І |
ІІ |
||
3 |
45 |
56 |
101 |
Семестрові контролі:
2-В |
|
08.05 |
Контроль читання |
05.05 |
Контроль письма |
19.05 |
Контроль аудіювання |
13.05 |
Контроль говоріння |
№ |
ДАТА |
РОЗДІЛ, СТОР. НМК |
ТЕМА / ЗМІСТ УРОКУ |
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ (НА КІНЕЦЬ УРОКУ УЧНІ ВМІТИМУТЬ) |
МОВНИЙ ІНВЕНТАР |
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ |
||||||
ЛЕКСИКА |
ГРАМАТИКА/ ФОНЕТИКА |
СПРИЙМАННЯ НА СЛУХ/ЗОРОВЕ СПРИЙМАННЯ |
ПИСЕМНА/УСНА ВЗАЄМОДІЯ / ПРОДУКУВАННЯ |
|
|||||||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя.
|
|||||||||||||
46-47 |
14.01 |
L. 5 St. 44 стор.66-67 |
Хобі й дозвілля. Ведення ЛО. Практткуван-ня в усному мовленні
|
Сказати, що можуть робити на дозвіллі; розповісти віршик про дозвілля; читати на рівні фрази. |
In der Freizeit Hobby/s/ Können Spielen Schach Wir Ihr Sie Dieses/r/e Mit Ja, das stimmt/ Nein, das stimmt nicht |
Виконання фонетичних вправ. Модальне дієслово können. Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: розуміння мовлення вчителя, реплік однолітків. |
Говоріння: діалоги (впр.4, 5) стор. 67. РЗ стор. 36-37 впр. 1-4. Робота з лепбуком.
|
Здоров`я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.
Громадянська відповідаль-ність: враховує думку товаришів про вибір того чи іншого відпочинку.
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
||||
Хобі й дозвілля. Формування навичок читання на рівні фрази
|
|||||||||||||
48-49 |
|
L. 5 St. 45 стор.68-69 |
Наші іграшки. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні
|
Називати іграшки; розповісти, які іграшки в тебе є та запитати у однокласника; співати пісеньку. |
Geben Zeigen haben Dir/mir Das Spielzeug Das Puppenhaus Der Luftballon Die Eisenbahn Die Bausteine Der Dinosaurier Das Kuscheltier Der Teddy Das Spielauto Das Fahrrad Die Puppe Der Ball Der Roboter Rollschuh laufen Komisch Nett Toll Fliegen Fahren bauen |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання присвійних займенників: ihn/es/sie.
|
Аудіювання: впр. 1,2,3. Читання діалогів. |
Інсценування діалогів. Діалог: впр. 4 стор. 69. РЗ стор. 38-39. |
|||||
Наші іграшки. Опанування навичок діалогічного мовлення
|
|||||||||||||
50 |
|
L. 5 St. 46 стор.70-71 |
Дай мені свою ляльку. Формування монологічного мовлення за опорою |
Називати іграшки; розповісти, яких іграшок в тебе немає. |
Die Speilsachen viele |
Виконання фонетичних вправ. Множина іменників. Kein/e/en |
Аудіювання: впр. 1-3 стор. 70.
|
Впр. 4,5 стор. 71 (розкажи). РЗ стор. 4 впр.40-41 |
|||||
51 |
|
L. 5 St. 47 стор.72-73 |
Ми граємо на вулиці. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати різні види дозвілля; сказати, що ти робиш на дозвіллі. |
Fahren Laufen Spazieren gehen Fangen / Verstecken spielen Rollschuh laufen
|
Виконання фонетичних вправ. Відмінювання дієслів. Побудова питальних речень. Побудова речень з модальним дієсловом kann
|
Аудіювання: повторювати за вчителем прості фрази; впр. 1-3 стор.72.
|
Говоріння: стор. 73 впр.5, 6. РЗ стор. 42 |
|||||
52 |
|
L. 5 St. 48 стор.74-75 |
Ми мандруємо. Опанування навичок аудіювання
|
Розповісти, що можуть робити під час мандрівки; знайти невідповідності у тексті та малюнку; розповісти римування. |
Wandern Im Wald Mit Rucksacken Über lange Strecken Sammeln Picknicken Beobachten Fotografieren Die Tiere Die Pilze Glücklich lustig
|
Виконання фонетичних вправ.
Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: стор.74 впр.1-2. Читання: стор. 75 впр.5. |
Говоріння: стор. 75 впр.3-5. РЗ стор. 43 |
Здоров`я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів про вибір того чи іншого відпочинку.
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.
Громадянська відповідаль-ність: будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
||||
53 |
|
L. 5 St. 49 стор.76-77 |
У селі. Введення нових ЛО в усному та писемному мовленні
|
Називати деяких свійських тварин в однині і множині; Розповідати про дозвілля у селі; співати пісеньку, |
das Rindvieh das Pferd die Kuh der Hahn das Huhn/die Henne das Schaf das Schwein die Ziege die Ente Der Gans das Kalb Das Zicklein auf dem Land besuchen |
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім.
|
Аудіювання: стор.76 1-3. |
Говоріння: стор. 77 впр. 4-5. РЗ стор. 44 Робота з лепбуком.
|
|||||
54 |
|
L. 5 St. 50 стор.78-79 |
Наші домашні улюбленці. Формування навичок монологічного мовлення
|
Називати домашніх тварин; описувати домашню тварину; розповісти про домашнього улюбленця. |
die Haustiere der Hund die Welpe die Katze das Kätzchen die Papagei die Wellensittich der Hamster das Meerschweinchen die Schildkröte das Kaninchen miauen laut bellen
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів та зворотнім.
|
Аудіювання: стор.78 впр. 1. |
Говоріння: впр. 2-5 стор 79. РЗ стор.45. Робота з лепбуком.
|
|||||
55-56 |
|
L. 5 St. 51-53 стор.80-81 |
Повторення. Виконання лексико- граматичних вправ |
Відпрацювання навичок |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Стор. 60-81 |
РЗ стор 46-47. Робота з лепбуком.
|
||||||
57 |
|
L. 5 St. 54-55 стор.82 |
Організація проекту: «Я знімаю фільм». |
Розповідати про свою прогулянку. |
Закріплення вивченої лексики.
|
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку.
|
||||||
58 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
||||||||||
Тема: «Людина» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя. |
|||||||||||||
59-
60 |
|
L. 6 St.56 стор.83-84
|
Це людина. Введення нових ЛО.
|
Називати німецькою мовою деякі частини тіла; розповісти з чого складається тіло. |
Der Mensch der Kopf der Körper der Hals die Schulter der Arm die Hand der Finger das Bein der Fuß
|
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind. |
Аудіювання: впр. 1,4 стор. 83. Говоріння: впр. 7 стор .84 |
РЗ стор 48. |
Здоров`я і безпека: розпізнає позитивні і негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни та рухового режиму, фізичного навантаження.
Громадянська відповідаль-ність: виявляє толеранте ставлення до людей. Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.
|
||||
Це людина. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
|||||||||||||
61 |
|
L. 6 St.57 стор.85-86
|
Покажи мені своє обличчя. Опанування навичок монологічного мовлення за опорою
|
Називати німецькою мовою частини обличчя; розповідати скоромовку. |
das Haar/ die Haare das Gesicht das Auge (die Augen) das Ohr (die Ohren) die Nase der Mund |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind.
|
Аудіювання: вп. 1-2 стор. 85. |
Говоріння: стор. 86 впр. 4. РЗ стор. 49. |
|||||
62 |
|
L. 6 St.58 стор.87-88
|
Ми описуємо людей. Формування навичок монологічного мовлення за опорою
|
Описувати зовнішність людини; впізнавати людину за описом. |
Groß Klein Dick Dunn Lang Kurz Blond Dunkel Rund Oval Hübsch nett |
Виконання фонетичних вправ. Akkusativ. Вживання eine/ einen. Вживання ist/sind. Вживання sein/ihr
|
Аудіювання: впр. 1, 3. стор. 87. Читання стор. 87. |
Говоріння: Стор. 87 впр.2, 4. РЗ стор. 51. |
|||||
63 |
|
L. 6 St.59 стор.89-90
|
Якою є Тіні? Яким є Макс? Формування навичок читання на рівні фрази
|
Називати емоції; характеризувати людину за її поведінкою; описувати людей і казкових персонажів. |
Fleißig Lustig Traurig Glücklich Klug Faul Lachen Weinen Zaubern sammeln
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів і питальних речень. Відмінювання дієслів. |
Читання: стор .89 впр. 2, 4. |
Говоріння: стор. 90 впр. 5. РЗ стор. 52-53. |
|||||
64-65 |
|
L. 6 St.60 стор.91-92
|
Одяг. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні
|
Називати деякі предмети одягу; описувати свій одяг та одяг інших людей; співати пісеньку. |
Die Sachen Die Kleidung Die Bluse Das Kleid Der Rock Das Hemd Die Hose Die Schuhe Die Jacke Der Mantel Ich finde— Alle sowie |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. Вживання присвійних займенників. |
Аудіювання: стор. 91 впр. 1, 2, 3. Читання: впр. 5 стор. 92. |
Говоріння: стор. 92 впр. 4,5. РЗ стор. 54-55. |
|||||
Одяг. Опанування монологічного мовлення на рівні фрази
|
|||||||||||||
66 |
|
L. 6 St.61 стор.93-94
|
Так багато одягу! Опанування навичок аудіювання |
Називати предмети одягу в однині і множині; вживати нові ЛО; сприймати інформацію на слух і відображати. |
Hier Da Die Quartett |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. |
Аудіювання: стор. 93 впр. 1.
|
Говоріння: стор 94 впр.5.6. РЗ стор.57. |
Громадянська відповідаль-ність: виявляє толеранте ставлення до людей.
|
||||
67 |
|
L. 6 St.62 стор.95-96
|
Що ти любиш носити? Формування навичок читання на рівні фрази |
Описувати одяг за кольором; запитувати про вподобання; читання тексту. |
Tragen Neu Diese Farbe Gern/besonders gern Welche Farbe |
Виконання фонетичних вправ. Однина і множина іменників. Відмінювання дієслів. |
Читання: стор 95 впр.1- 3. |
Говоріння: стор. 96 впр.4-6. РЗ стор. 58-59. |
|||||
68-69 |
|
L. 6 St.63-65 стор.97-98
|
Повторення. Виконання лексико- граматичних вправ |
Відпрацювання навичок |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Стор. 97-98 |
РЗ стор. 60-61 |
||||||
70 |
|
L. 6 St.66-67 стор.99
|
Проект «Гарний одяг» |
Розповідати про свій одяг. |
Закріплення вивченої лексики.
|
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку.
|
Громадянська відповідаль-ність: будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту.
|
|||||
71 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Людина» |
|||||||||||
Тема: «Свята та традиції» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя. 7. Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
|||||||||||||
72-73 |
|
L. 7 St.68 стор. 100-101
|
Ми охоче святкуємо. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати німецькою мовою деякі свята; називати символи свят; Розповісти про традиції святкування дня народження. |
Feiern Das Fest Der Geburtstag Weihnachten der Adventskalender Neujahr Der Nikolaustag Der Tannenbaum Das Geschenk die Blume bekommen Dai Party Die Symbole
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів. |
Аудіювання: Стор. 100 впр. 1-3. Читання: стор. 101 впр. 4-5 |
Говоріння: стор. 101 впр. 6 РЗ стор.62 |
Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.
|
||||
Ми охоче святкуємо. Опанування монологічного мовлення на рівні фрази |
|||||||||||||
74 |
|
L. 7 St.69 стор. 102-103
|
День народження. Формування навичок читання на рівні фрази |
Привітати людину з днем народження і заспівати пісеньку; читати фрази у короткому тексті; зрозуміти зміст запрошення з нагоди ДР. |
Дні тижня з прийменником am та час з um (повторити). Einladen Einmachen für
|
Виконання фонетичних вправ. Вживання am, um. Відокремлені префікси у дієсловах. Відмінювання присвійних займенників у Akk. |
Аудіювання: стор. 102 впр.1-3. Читання: Впр. 5 стор. 103. |
Говоріння: стор. 102 впр. 4. РЗ стор. 63-64. |
|||||
75 |
|
L. 7 St.70 стор. 104-105
|
Вечірка з нагоди дня народження. Формування навичок монологічного мовлення за опорою
|
Розповідати про святкування дня народження; розуміти інформацію в святковому меню; сказати про їжу, що подобається. |
Essen Trinken Machen (повторити) Geburtstagmenu Organisieren Beginnen Ein Stuck
|
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Вживання von---bis. Повторити час. |
Аудіювання: стор. 104 впр. 1, 4. Читання: стор. 105 впр. 3. |
Говоріння: стор. 104 впр. 2, стор. 105 впр.3. Письмо: стор. 105 впр. 5. РЗ стор.65 |
Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.
Громадянська відповідаль-ність: будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту. |
||||
76 |
|
L. 7 St.71 стор. 106-107
|
Великдень. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати деякі свята та символи свят; розповісти віршик про великоднього зайця. |
Ostern Der Osterhase Das Osterei Das Osterlied Bringen Bunt rund |
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Однина та множина іменників. |
Аудіювання: стор. 106 впр. 1. Читання: стор. 106 впр.2,3. |
Говоріння: стор. 107 впр. 4. РЗ стор. 66-67. |
|||||
77 |
|
L. 7 St.72 стор. 108-109
|
З Великоднем! Опанування навичок аудіювання |
Привітати рідних з святами; заспівати пісеньку; грати в гру «Eiersuchen». |
Gluckwunsch-karten Liebe/r Viel Spaß! Viel Gluck! Freue Ostern! Kommen Suchen Bei der--- Der Muttertag
|
Виконання фонетичних вправ. Складні іменники. Побудова простих речень у листівки привітальній. Повторення відповідей на запитання: Wer/Was/Wann |
Аудіювання: стор. 108 впр.1. Читання: стор. 108 впр. 3, стор. 109 впр. 4. |
РЗ стор. 68-69. |
|||||
78-79 |
|
L. 7 St.73-74 стор. 110-111
|
Повторення. Виконання лексико- граматичних вправ |
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Виконання фонетичних вправ.
Закріплення лексики та граматики. |
Стор. 110-11 |
РЗ стор.70-71 |
||||||
80 |
|
L. 7 St.76 стор. 112 |
Проект «Вітальні листівки» |
Вітання зі святами. |
Закріплення вивченої лексики.
|
Презентація робіт. |
Створення проектів. Заповнення лепбуку.
|
||||||
81 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Свята та традиції» |
|||||||||||
Тема: «Природа» Ключові компетентності: 1. Спілкування іноземними мовами. 2. Уміння вчитися упродовж життя. 3. Ініціативність і підприємливість. 4. Інформаційно-цифрова компетентність. 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя. 7. Обізнаність та самовираження у сфері культури.
|
|||||||||||||
82 |
|
L. 8 St.78 стор. 113-114 |
Чотири пори року. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Називати німецькою мовою пори року, місяці. |
die Jahreszeit/n/ der Winter der Frühling, der Sommer der Herbst der Monat /der /Januar Februar März April Mai Juni Juli August September Oktober November Dezember heißen |
Виконання фонетичних вправ. Питальне слово Welche/r. Вживання прийменника im/nach. Безособові речення: es ist---
|
Аудіювання: стор. 113 впр.1,2.
|
Говоріння: стор. 113 впр. 3, 4, 5. РЗ стор. 72-73. |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомого тваринам та збереження природи.
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.
|
||||
83-84 |
|
L. 8 St.79 стор. 115-116 |
Осінь. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні |
Описати погоду восени; розв’язувати анаграми; розповісти віршик про осінь; читання тексту. |
Der Baum Das Blatt Die Wolke Die Erde Der Himmel Es regnet Das Thermometer Zeigen Das Grad Oft ohne trübe Die Sonne scheint
|
|
Аудіювання: стор. 115 впр.1,2. Читання: стор. 116 впр. 4.
|
РЗ стор. 74-75. Говоріння: стор.5, 6 |
|||||
Осінь. Формування навичок читання |
|||||||||||||
85 |
|
L. 8 St.80 стор. 117-118 |
Зима. Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
Називати зимові природні явища; розповісти про погоду взимку; розповісти віршик про зиму. |
Kalt Es schneit die Schnee-flocken fallen, Die Straßen Glatt Überall Liegen Der Schnee da |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення: es ist--- |
Аудіювання: стор.117 впр. 1,2; стор. 118 впр. 3. |
РЗ стор. 76-77. Письмо: стор. 118 впр.4 Говоріння: стор. 118 впр.5,6. |
|
||||
86 |
|
L. 8 St.81 стор. 119-120 |
Зима приносить задоволення. Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз
|
Розповісти про зимові розваги взимку на основі почутого; запитати у однолітка про розваги. |
Schi und Schlittschuh laufen Der Schneemann bauen im Hof Hockey spielen/Eishockey Schlitten/ Schlittschuh fahren Laufen Ski rodeln |
Виконання фонетичних вправ. Відмінювання дієслів. Складні іменники. |
Аудіювання: стор. 119 впр. 1-4. |
РЗ стор. 78-79. Говоріння: стор.120 впр. 5-6. |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомого тваринам та збереження природи.
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.
|
||||
87 |
|
L. 8 St.82 стор. 121-122 |
Весна настає. Опанування монологічного мовлення на рівні коротких фраз за опорою
|
Називати і характеризувати елементи природи; розповісти віршик про весну; описувати малюнок із зображенням природи. |
Sich freuen Von fern - von nah Das Gras Der Vogel Der Wald Das Schneeglöckchen
|
Виконання фонетичних вправ. Побудова речень з прямим порядком слів.
|
Аудіювання: Стор. 121 впр. 1-2, 4. Читання: стор. 122 впр. 5. |
РЗ стор. 80-81. Говоріння: стор. 122 впр. 3, 6. |
|||||
88 |
|
L. 8 St.83 стор. 123-124 |
Погода навесні. Формування навичок читання |
Називати весняні природні явища; описувати погоду; читати і виконувати завдання до тексту. |
Warm Hell tauen |
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Речення з nicht. |
Аудіювання: стор.1. Читання: стор. 124 впр. 2-4. |
РЗ стор. 82-83. Говоріння: стор. 124 впр. 5. |
|||||
89 |
|
|
Контроль письма |
Перевірка сформованості писемних навичок; лексично-граматичних вмінь
|
|||||||||
90 |
|
L. 8 St.84 стор. 125-126 |
Влітку. Формування діалогічного мовлення
|
Розповісти про діти та запитати однолітків; запитати у однолітків про улюблену пору року; порівнювати пори року. |
Heiß Die schönste Zeit breit Weit Die Lieblingsjahreszeit
|
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Складні іменники.
|
Аудіювання: Стор. 125 впр. 1, 3. Читання : стор. 125 впр. 2. |
РЗ стор.84-85. Говоріння: стор. 125 впр. 3, 4, 5, 6. |
|
||||
91 |
|
|
Контроль говоріння |
Сформованість монологічного мовлення за темами. |
|||||||||
92 |
|
L. 8 St.85 стор. 127-128 |
Літо – чудова пора. Формування навичок аудіювання на рівні коротких фраз
|
Назвати літні розваги дітлахів; прослухати і виконати завдання; розповісти, що охоче робиш влітку; заспівати пісеньку. |
Baden Liegen in der Sonne Fahren Boot Angeln Schwimmen Wandern Im Fluss
|
Виконання фонетичних вправ. Безособові речення. Складні іменники. Речення з використанням gern/nicht gern
|
Аудіювання: стор. 127 впр. 1, 2, 4. Читання: стор. 127 впр.2. |
РЗ стор. 86-87. Говоріння: стор. 128 впр 5,6. |
|
||||
93 |
|
|
Контроль читання |
Читання тексту з виконанням завдання. |
|||||||||
94-95 |
|
L. 8 St.86-88 стор. 129-130 |
Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ
|
Закріплення лексико-граматичних і лексичних навичок. |
Виконання фонетичних вправ.
Закріплення лексики та граматики. |
Стор. 129-130. |
РЗ стор. 88-89. |
|
|||||
96 |
|
|
Контроль аудіювання |
Розуміти на слух текст і виконати завдання. |
|||||||||
97-98 |
|
L. 8 St.84 стор. 125-126 |
Проект: «Дуель пір року» |
Співпрацювати у парі/групі опрацьовуючи необхідну інформацію. |
Презентація робіт. Заповнення лепбуку
|
Громадянська відповідаль-ність: будувати товариські стосунки з оточуючими людьми під час проекту |
|||||||
99 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Природа» |
||||||||||
100 |
|
|
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за ІІ семестр |
||||||||||
101 |
|
|
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за рік |
||||||||||
1
1