Календарно- тематичне планування уроків інформатики у 2 класі
на 2 семестр 2019-2020 навчального року
за програмою О. Я. Савченко до підручника Т.Гільберг , С. Тарнавської, Н. Павич
№ з/п |
Тема уроку |
клас |
клас |
клас |
1. |
Яка інформація є корисною. Створення реклами.(с.6,8,9) |
|
|
|
2. |
Яким має бути інформаційний об’єкт. (с.20) |
|
|
|
3. |
Чи вміє міркувати комп’ютер? (с.35-37) |
|
|
|
|
Графічний редактор |
|
|
|
4. |
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора, їх налаштування. ( с.55) |
|
|
|
5. |
Відкриття та збереження малюнків. |
|
|
|
6. |
Створення та редагування нескладних малюнків. Інструменти малювання ліній. |
|
|
|
7. |
Інструменти для малювання фігур. |
|
|
|
8. |
Добір кольорової гами малюнка |
|
|
|
9. |
Створення орнаменту. |
|
|
|
10. |
Дії з фрагментами зображення. |
|
|
|
|
Який він- інформаційний простір? |
|
|
|
11. |
Де мандрує електронний лист? ( с.126-127) |
|
|
|
12. |
Що таке гаджети. Всесвітня мережа Інтернет. Найпоширеніші браузери. (с.128-129) |
|
|
|
13. |
Робота з інформацією. Авторське право. (с.129) |
|
|
|
14. |
Безпека в Інтернеті (с.130) |
|
|
|
|
Лінійні алгоритми |
|
|
|
15. |
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. |
|
|
|
16. |
Середовище програмування Скретч. |
|
|
|
17. |
Створення малюнків у графічному редакторі середовища Скретч. |
|
|
|
|
Навчальний проект |
|
|
|
18. |
Колективний навчальний проект |
|
|
|
19. |
Виконання навчального проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|