№ уроку |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо |
|||||||||
Тема 2. Моя сім’я. Unit 2. Meet My Family. (7 год.) |
|||||||||||||||
1.
|
|
Особистісна |
Англійська – це легко! |
|
Verbs
|
|
English is easy, stand on your feet |
|
Впр. 1, с. 6 Доріжка 2 |
Впр. 3, с. 7 |
В 1 с 6 вивч.вірш,с 4 РЗ |
|
|||
2. |
|
Знайомство |
h /h/ |
|
Harry |
What is your name? My name is … Nice to meet you! Впр. 2, с. 9 |
|
Впр. 3, с. 9 Доріжка 3 |
Впр. 4, с. 9 |
В 1 с 8,с 5 РЗ |
|
||||
3. |
|
Знайомство |
a /ᴂ/ |
|
|
Are you…? Yes, I am/No, I am not. Впр. 2, с. 11 |
|
Впр. 3, с. 11 Доріжка 4 |
Впр. 4, с. 11 |
В 1 с 10,с 6 РЗ |
|
||||
4. |
|
Мої друзі |
v /v/ |
|
|
How are you? I am fine, thank you. Впр. 1, с. 12 |
Впр.2,с. 13 |
Впр. 3, с. 11 Доріжка 5 |
Впр. 3, с. 13 |
В 2 с 13,с 7 РЗ |
|
||||
5. |
|
Знайомтеся – це мої друзі! |
i /i/ |
Pronounce
|
Parrot
|
He is my friend. She is my sister. Впр. 2, с. 14 Впр. 3, с. 15 |
Впр.4,с. 15 |
Впр. 1, с. 14 Доріжка 6 |
Впр. 5, с. 15 |
В 4 с 15 |
|
||||
6. |
|
|
Привітання |
a /ᴂ/ |
|
|
Is he Bill?No, he is not. Впр. 2-3, с. 16 Впр. 4, с. 17 |
Впр.5,с. 17 |
Впр. 1, с. 16 Доріжка 7 |
Впр. 6, с. 17 |
В 5 с 17 |
|
|||
№ Уроку |
Дата |
Сфера спілкування |
Підтема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Розмовні структури
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо |
||||||||||
|
Тема 2. Моя сім’я. Unit 2. Meet My Family. |
|||||||||||||||
7.
|
|
Особистісна |
Знайомтеся – моя сім’я |
th / / |
to be у Present Simple |
Mammy Daddy |
Here’s my… Meet my… Впр. 3, с. 23
|
Впр.4,с. 23 |
Впр. 1-2,с. 22 Доріжка 10 |
Впр. 5, с. 23 |
В 3 с 19 |
|
||||
|
Моя сім’я |
e /e/ |
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь |
|
Is this your sister? No, she is not. Впр.2-3,с. 24
|
Впр.5,с. 25 |
Впр. 1, с. 24 Впр. 4, с. 25 Доріжка 11 |
Впр. 6, с. 25 |
В 4 с 21,с 11 РЗ |
|
||||||
8. |
|
Мої дідусь та бабуся |
u /Λ/ |
to be у Present Simple |
Grandfather Grandmother |
This is my… Впр. 3, с. 26 Впр. 4, с. 27
|
Впр.5,с. 27 |
Впр. 2, с. 26 Доріжка 12 |
Впр. 6, с. 27 |
В 3 с 23 |
|
|||||
9. |
|
Моя родина |
ck /k/ |
He/she is |
|
How is your sister? She is fine, thank you Впр. 2, с. 28
|
Впр.4,с. 29 |
Впр. 1, с. 28 Впр. 3, с. 29 Доріжка 13 |
Впр. 5, с. 29 |
В 4 с 25 |
|
|||||
10. |
|
Скільки тобі років? |
/hi:/, /ʃi:/ |
Pronounce (he/she) |
|
How old are you? I am … |
Впр.3,с. 31 |
Впр. 1, с. 30 Впр. 2, с. 31 Доріжка 14 |
Впр. 4, с. 31 |
В 4,5 с 27 |
|
|||||
11. |
|
День народження |
|
|
|
How old is he? He is ... Впр.1-2,с. 32 Впр. 3, с. 33
|
Впр.4,с. 33 |
Пісня “Happy Birtday to You” Доріжка 15 |
Впр. 5, с. 33 |
В 2 с 28,в 4 с 29 |
|
|||||
12. |
Узагальнюючий урок з теми «Я,моя сім'я і друзі». Самостійна робота.
|
|||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Сфера спілкування |
Підтема уроку |
Мовленнєва компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо |
||||||||||
|
Тема 3. Це моя школа. Меблі у класній кімнаті |
|||||||||||||||
13 |
|
Освітня |
Школа
|
a /ei/ |
I am |
Pupil, pupils, classroom |
I am your new teacher. Впр. 4, с. 37
|
Впр.5,с. 37 |
Впр. 2-3, с.46 Доріжка 17 |
Впр. 6, с. 37 |
В 1 с 30 ,в 3 с 31 |
|
||||
14. |
|
У школі
|
i, y /ai/ |
Is it…? Короткі відповіді |
|
Is it a cat? No, it is not. Впр. 1, с.38 Впр. 3, с.39
|
Впр.4,с. 39 |
Впр. 2, с. 39 Доріжка 18 |
Впр. 5, с. 39 |
В 1 с 32,в 4 с 33 |
|
|||||
15 |
|
Шкільні речі |
oo /u/, /u:/ |
It is a … |
Blackboard, computer, desk, CD, CD player, bookcase |
It is a … This is a… Впр. 2, с. 40 Впр. 3, с. 41
|
Впр.4,с. 41 |
Впр. 1, с. 40 Доріжка 19 |
Впр. 5, с. 41 |
В 3 с 34, в 6 с 35 |
|
|||||
16 |
|
Шкільні речі |
u /ju:/, er /ә/ |
This/that |
Eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf |
What is that? That is a pen. Впр. 4, с. 43 |
Впр.5,с. 43 |
Впр. 2, с. 42 Доріжка 20 |
Впр. 6, с. 43 |
В 3 с 36,в 5 с 37 |
|
|||||
17. |
|
Мої речі |
o /әu/, sh /ʃ/ |
Proposition of place (on/in/under) |
|
My copybook is in my bag. Впр. 3, с. 44 Впр. 4, с. 45 |
Впр.5,с. 45 |
Впр. 2, с. 44 Доріжка 21 |
Впр. 6, с. 45 |
В 3 с 38,в 4 с 39 |
|
|||||
18. |
|
Мої речі |
wh /w/ |
|
What, where |
Where is my pencil-case? Впр. 2, с. 46 Впр. 3, с. 47 |
Впр.5,с. 47 |
Впр. 4, с. 47 Доріжка 22 |
Впр. 6, с. 47 |
В 1 с 40 |
|
|||||
19 |
|
Шкільні справи |
ch /tʃ/ |
Numerals (11-20) |
|
Open your copybooks. Впр. 2, с. 48
|
|
Впр. 3, с. 49 Доріжка 23 |
Впр. 5, с. 49 |
В 1 с 42 вивч. ЛО,в 5 с 43 |
|
|||||
20 |
Узагальнюючий урок з теми «Школа.Меблі у класній кімнаті». Самостійна робота.
|
|||||||||||||||
№ Уроку |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Розмовні структури
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема 4. Свята і традиції.(Продукти харування) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Публічна |
Природа взимку |
ar /ἀ:/, ow /әu/ |
Множина ім-ків, are |
Park, snow, tree |
The tree is white. The trees are white. Впр.2,с. 52
|
Впр.5,с. 53 |
Впр. 3, с. 52 Впр. 4, с. 53 Доріжка 25 |
Впр. 6, с. 53 |
В 1,3 с 44 |
|
||||||||||||||||||||||
22 |
|
Зимові розваги |
-y /i/ |
Множина ім-ків, are |
Old, new, happy, sad, a snowman, funny clown |
Впр.3,с. 55 |
Впр.4,с. 55 |
Впр. 1-2, с.54 Доріжка 26 |
Впр. 5, с. 55 |
В 2 с 46 |
|
|||||||||||||||||||||||
23 |
|
Різдвяні декорації |
ee, ea /i:/ |
Множина ім-ків, are |
Santa Claus, Christmas decoration, bell,decorate, Christmas tree |
Look at… Впр.3,с. 57 |
Впр.4,с. 57 |
Впр. 1-2, с.56 Доріжка 27 |
Впр. 5, с. 57 |
В 1 с 48 |
|
|||||||||||||||||||||||
24 |
|
Кольори.Контроль аудіювання |
|
Is it…? It is a … |
Colour, grey |
My favourite colour is … Впр.3-4,с. 59
|
|
Впр. 1-2, с.58 Доріжка 28 |
Впр. 5, с. 59 |
Повт. ЛО теми |
|
|||||||||||||||||||||||
25 |
|
Різдвяні декорації |
or /ᴐ:/ |
Adverb (for) |
Stocking, Christmas card, picture |
My Christmas card for granny Впр.3-4, с.60-61
|
Впр.5,с. 61 |
Впр. 1-2, с.60 Доріжка 29 |
|
В 5,с 53 |
|
|||||||||||||||||||||||
26. |
|
Контроль читання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
|
Щасливого Різдва! |
y /j/ |
|
|
Merry Christmas! Впр.2,с. 62
|
Впр.4,с. 63 |
Впр. 3, с.63 Доріжка 30 |
Впр. 5, с. 63 |
В 3 с 63 |
|
||||||||||||||||||||||
28. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В 3 ,с 64,65 |
|||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
Святкові розваги.Контроль говоріння |
ng /Ƞ/ |
Where is …? |
|
Let’s have fun! Впр.3,с. 64
|
Впр.4,с. 65 |
Впр. 1-2, с.64 Доріжка 31 |
Впр. 5, с. 65 |
|
|
||||||||||||||||||||||
30. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Свята і традиції.(Продукти харчування)». Самостійна робота.
|
|
|
Where is …? |
|
|
|
|
|
В 3 ,с 64,65 |
|||||||||||||||||||||||
31. |
|
Підсумковий урок за 1 семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В 5,с 53 |
|||||||||||||||||||||||